-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #109849 üzenetére
Nana ácsi!
Amint látod ".." cica karmot használok,azaz idézek a tulajtól. Ezt Te,más is elolvashatja az Index fórumain,Bmw,Grafomán,túramotorosban,sőt akár hozzá is szólhatsz.+Geresics:
KTM 790 ADV R-es verzió mint kiderült.
Tavaszi vásárlás. Erre még kb rálocsoltak kb 2M,karbon elemek/kiegészítők,dobozok (ezek még mindig nem érkeztek meg) stb. Első problem 60Km-nél történt,elszállt/beszart a kuplung. (Full Gas-nál ) szét-össze,takarítás volt,azóta ez jó. Probléma volt még a tankkal is, ott valami formaelválasztón a szigetelés oldódott fel a benzin hatására,ez is ki lett takarítva. Majd jött az,hogy leállt amikor bemelegedett X m,X Km után és leállt."Annak tobb ertelme lenne ha tipusspecifikus hibakat tudnal felsorolni, "
Értelemszerűen arról tudok írni amilyen motort használok,illet ismerős/barátok használnak és ott előforduló hibákról írnak/mondanak,esetleg szerelő mond el hibákat.
"alaptalanul hepciaskodsz."
Szóval nincs itt kérem: Kötekedik, bajt kever; ürügyet keres az összetűzésre.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Geresics #109846 üzenetére
Egy KTM-re vagy akrát kell tenni, vagy semmit. Azért mert együtt fejleszt a gyártóval, és van hozzá hivatalos adat a kalibrációhoz. Minden más dob legtöbbször csak ront a teljesítményen.
A hangja sem összehasonlítható mással. Én is azt fogok tenni az enyémre, pedig nem járok fagyizni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #109851 üzenetére
En ezt ertem, hogy idezed, csak ezt idebiggyeszteni, mint informacio, felesleges, mert nem vagyunk tole tobbek. Esetleg a szar a ktm felekezet orul neki, a ktm jo felekezet pedig felkurja magat, de nem tudunk meg belole semmit, nem tudunk kovetkeztetni arra sem, hogy most melyik felekezetnek van igaza.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Elakadtam, az útvonalakat bevittem a GPS-be, viszont van 2 útvonalam ahol nem akar, akart átvinni a kijelölt útvonalon . Kijelöltem több köztes célpontot a szakaszon, így elfogadta, de indításnál mindig azt mondja "a köztes célpont nem közelíthető meg"
A két útvonal szakaszon van esetleg valami korlátozás, vagy egyéb, hogy nem akart átengedni ?
Térkép, a legfrissebb van fent, iGO_TomTom_Europe_2018.Q4, van térkép cserélőm is ,de ha cserélem azzal is ugyan az a helyzet.
206-os út szakasz
Ez a másik.
Forcola di Livigno
A GPS szimulációs módban átvisz az útvonal szakaszokon, nem szeretném ha élesben kiderülne, hogy nem lehet átmenni és vissza kell fordulni.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #109851 üzenetére
Amit linkeltem videót, ott is elmondják ezeket a típushibákat, és a megoldásokat is. Talán még azt is (de lehet azt máshol láttam), hogy a most kapható példányokba ezeket a hibákat már mind javították.
Ettől függetlenül igazad van, egy új motor (autó, tv, telefon!) ne menjen tönkre, de mint tudjuk, már egy ideje a végső tesztelő a vásárló! Mindenhol máshol is, csak pl. egy DL-en mikor történt utoljára valami nagyon új fejlesztés? Úgy könnyű, ha 10 éve csak reszelgetik a meglévő cuccot.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Samus
addikt
Sziasztok,
kérdéssel fordulnék a közösséghez. Apámnak keresek Bluetooth Intercomot. Jelenleg egy pár Freedconn T-COM intercomot használnak Anyámmal, de nagyobb igények merültek fel. A probléma, hogy ez a cucc tökéletes arra, hogy beszélgessenek egymással menet közben, de kellene, hogy:-sofőr és utasa beszélgessen egymás között.
-külön navigációt használnak, ezt is kellene hallani (bármilyen váltás nélkül)
-jó lenne, ha a telefon is csatlakozva lenne, hogy bejövő hívást is lehessen intézni menet közben
-mindez egy időben
-az sem hátrány, ha több intercom is beszélgethet egy időben (bár kétlem, hogy erre bármikor szükség lenne)Olyan megoldást már találtam, ami bejövő hívás esetén automatikusan felfüggeszti az intercomot, majd a végeztével megint lehet csevegni egymás között, teljesen automatán (elvileg), de gond, hogy ragaszkodik a külső navigációhoz, hiába van aránylag nagy kijelzős (6.2") telefonja, mobilnet és GMaps (ezzel megoldódna a bejövő hívás és a navigációs sztori egy füst alatt).
Szóval használ-e valaki ilyesmit, a fenti feltételekkel, vagy hasonlókkal?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
csongi
veterán
-
#31733248
törölt tag
Lassan kihalnak a sportmotorok
Érdemes megnézni: a piaci részesedésük mindössze 1,6 százalékos és több olyan típus is van, amiből konrétan egyetlen darabot nem adnak el. Ilyen például az R6 és úgy, ahogy van, a Kawa is.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #109863 üzenetére
az volt a válasz hogy a gyártó sorolja őket ide
-
csongi
veterán
válasz #31733248 #109862 üzenetére
Lassan az uj motor piac hal ki. :)
Ez a folyamat az, ami a hasznalt piacnak kedvezobb.
De az leginkabb az import xarokbol all. Az alkatresz eladsnak jol jon. A markafuggetlen szervizeknek jol jon. Rogyasig vannak oreg motorkkal.Csak attol meg nem lehet fejlodni. Egy ponton megall a sztori. A karburatoros vasakat tekergetik alligatjak meg minden. Bonyolultabb megis ganyolhatobb. :).
Injektoros evjaratig kb szervizelgetnek, utana az elektronika megfogja a szervizeket.
Aranyaiban annyit kell muszerre szoftverre beruhazni, az autokhoz kepest, hogy kitermelni meg keptelenseg szinten van. Marad az ordogi kor. 10 ev alatti motort vagy markaszervizbe viszel, ha van neki egyaltalan. Vagy a keves hozza erto kozul valasztasz egyet, ami siman lehet toled 300km-re is. Nah ekkor mar egy elektronikus hibafeltaras alhangon 100ezertol kezdodik.
Marad az oregebb szerelhetobb vas, meg ha kohogosen is, de legalabb megy. :).[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #109863 üzenetére
(#109863) persuader
"A cbr 650, a ducati supersport es a tuono mit keres ezen a listan?"
Kissé hunyorítva ugyan, de felőlem bármelyik rajta maradhat a listán, itt a darabszám a lényeg. Régebben nem gondoltam volna, hogy a Kawa egyetlen darabot nem tud majd eladni.
(#109865) Bogyó bá'
Attól tartok, inkább arról lehet szó, hogy öregszik a motoros társadalom. Jól jellemzi a helyzetet, hogy a metroszexuális hímek kedvence, a Vespa GTS 300 vezet a nagyrobogók piacán (a saját hazájában a fasorban nincs, tarol a Honda SH), pedig annál rosszabb nagyrobogó a budapesti utakra egyszerűen nincs.
(#109866) csongi
Tudom, hogy sokan baleknak néznek, de számomra a márkaszervíz a legjobb választás. Garantáltan nem fogok magam alkatrészeket keresgélni, tegyék bele a gyárit (akkor is, ha többe kerül), általában úgyis az a legmegbízhatóbb választás.
(#109867) zgospel
De nem csak az R6, hanem az összes többi. Gyakorlatilag kihalt a sportmotorok piaca, mutatóba adnak el egyet-egyet. Akinek manapság gyors motor kell, az vesz egy erős nakedet.
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #109868 üzenetére
Az ezres sportmotorok már elég régóta kimondottan pályára készülnek, némi túlzással csak azért hogy legyen egy homológ gép a WSBK sorozat miatt, na meg általában egy gyártónak az ezres sportmotor a presztizs. Amikor 130-140ig forog az első fokozat, és 180nál rakod harmadikba, akkor azzal a GP pályákon kívül nem sok mindent tudsz csinálni egyszerű motorosként. Mondjuk az USAban elég sokat adnak el, ott meg eleve az a kultúra hogy a legnagyobb és legerősebb kell mindenből
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#81556480
törölt tag
válasz csongi #109866 üzenetére
Arra nem gondoltál hogy valakinek nem kell az új motor? Nekem lett volna pénzem új, vagy pár éves KTM-re, de egyáltalán nem tetszenek. Az LC4 nekem a legszebb KTM forma ( a véknyak, nem a 640 ) és vártam is vagy fél évet a 625-re, hogy igazán jó legyen.
De kb minden motorral így vagyok. Max a 2000-es évek, mert után ocsmány mind. Még egy Hornetet akarok venni, de abból is csak a régebbit , 2006 ig
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #109871 üzenetére
De gondoltam. :).
%an szerintem az igy gondolkozok kb0.1.
Ez nem sertegetes. Ez ilyen. Piaci felosztasba nem sokat nyom.
Ujat akkor vennek, ha a fentartasi uzemeltetesi koptseget csikkzsebbol fizethetnem.
De mivel azt még nem tudom, marad a hasznalt piac. Illetve a ket kezem a szerelesre.
Igy is durav osszegek jonnek ki, koltseg/km aranyaba.
Akik szervizeltetik a vasat azoknal vajon mennyi lehet... :). -
#81556480
törölt tag
válasz csongi #109872 üzenetére
oké, csak úgy jött le mintha minden régi motort vásárló egy tákoló gyökér lenne.
Valahogy nekem a dizájn olyan irányba ment el 2000 körül, ami nemigen tetszik. Volt hogy 3 CBR is volt a családba 20006körül. Gyönyörű állapotú régi vasak.F1 és F2. Akkoriban terveztük unokatesómmal hogy RR-re kéne váltani, de az hogy bekerült a kipufogó az ülés alá, nálunk végképp kiverte a biztosítékot. Régivágásúak vagyunk, kell az a böszme nagy dob oldalra.
Fatermak egy 1984-es Honda Shadow-ja van, semmi pénzért nem adná el. A motort nem kell szerelni szinte soha a kopóalkatrészeken kívül, így nincs is értelme fiatalabb motorra váltani.
-
zolee5016
őstag
válasz #81556480 #109873 üzenetére
hát abban egyetértek én is (persze ez szubjektív) ,hogy eléggé elkurvult a formavilága mostanság az új gépeknek.A klasszikus vonalakat felváltotta ez a buborék forma,mint az autók 90%-nál....tisztelet a kevés kivételnek....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz #81556480 #109873 üzenetére
Idoutazo vagy :) 20006... Tudom, elgepelted..
A regi motoroknak autoknakmeg volt a jellemvonasuk.
Ma mar ember legyen a talpan ha a markanevet kitakarjak, hogy elsore megmondja mi az.
A regi vasaknak meg van a maga filingje.
Nalam leginkabb a tisztelet van meg iranyukba. Valahogy eletbe lehet tartani oket. Igazi tulelok. Igenytelenebbek, kis takolassal is megy. Nah a mostani cuccok nem fognak. Vagy kidobod a fo alkatreszt, vagy nem igazan javitod. Nem lesznek javito meretek, meg ilyenek. Elektronika agyfaszt kap, utana a moros is. De ez a haladas es fejlodes. Szerintem a megbizhatosagi oldalon valahol a 2000 evekben volt a csucson. Most biztonsagtechnikailag kenyelem, teljesitmeny fronton tart a csucson. Megbizhatosagban ujra utol kell ezeket erni. Amugy keves motornak tetszik a formavilaga.
Ahogy oregszem, ugy erzem egyszer valami 3 kereku vasra fogok felulni ha megelem. :).A takolas onnan kezdodik, mikor lejar a kotelezo szerviz. Jelentos szamban kezdodik az olcsobb megoldasok keresese. Ami persze valahol normalis. Es a markfuggetlen szereloknek is elni kell :).
A szerviz markahusegetol nem lesz jo, alapos tisztesseges.
Embereken mulik, nem emblemaktol.. :) -
zgospel
őstag
válasz zolee5016 #109874 üzenetére
Megemlítek pár szép új motort, csak a példa kedvéért, ha nektek ezek rondák akkor meg is érdemlitek
Panigale V4, Tuono Factory, Street Triple 765, Thruxton, S1000RR, R1, R6, Superveloce, és az új CB1000R az XSR900-zal karöltve még talán beférnek a listába (a teljesség igénye nélkül). Ezek csak amik hirtelen eszembe jutottak.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #109875 üzenetére
azért azt is tegyük hozzá,hogy idősebb gépeken(pl az én esetembe is XJ 600 ) akár egy komplett motorcsere is( netán egy komplett motor alkatrésznek ) megoldható, egy új motor általános szervízköltségéból.Tákolásról még szó sincs ez esetben
zgospel
tudod, gyanítom az idősebb (40 +-os) korosztály van inkább elfogulva a klasszikusabb vonalakért....és igen vannak szép gépek is...de kevés...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
dellfanboy
őstag
válasz csongi #109875 üzenetére
te is atmentel idoutazoba? vagy honnan veszed hogy 2039-ben egy 201x-ben gyartott autohoz/ motorhoz nem lesz utangyartott komplett ecu/elektronika barmi gombokert kinabol/a vilag masik oldalarol?
ez a regen minden jobb volt megint olyan mint amikor bejott az injektor, jajj a karbi jobb volt kell a fasznak. stbstb.
lusta vagyok felugrani a sportmotorra motorland index forumra es beollozni az injektor ellenes szekta felelmeit, de az ido itt se oket igazolta
lehet recskazni a regi idokre, de hogy nem voltak jobbak a motorok mint most az tuti...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#81556480
törölt tag
válasz dellfanboy #109878 üzenetére
én csak a dizájnt említettem, engem a technikai fejlődés nem zavar
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #109868 üzenetére
Csak a magyar piacot mutatja be, nem extrem, hogy nehany motorbol egy darabot sem vesznek. A hasznaltmotor piac legnagyobb resze kulfoldrol behozott hasznaltmotor.
A legjobb eve a sportmotoroknak 2008-9 volt, akkor markankent egy evben a literes gepekbol 1000-1500 darabot vettek csak Nemetorszagban. ez 2015 re lement kb 300-350 re /japan gyarto/ev
Mindenki terdelni akart akkoriban, most meg mindenki vilagotjarni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109880 üzenetére
Azért az hozzátartozik, h a 2008-9-es években a válságból fakadóan Európa szerte tolták a 0, vagy pár %-os kamattal bíró hiteleket a gépekre (itthon a Suzuki konkrétan 0-val adott akkor évekig mindent).. meg persze akkor az volt menő, abból volt raktárkészlet, azt kellett kitolni..
De egyébként így van, átalakulóban a motoros kultúra, ami azért több tényező alapján fest így..
Vannak időszakok, trendek, mint mindig a világban, minden területen.
Az utóbbi 4-5 évben minden gyártónál a túra-endurók léptek fókuszba. Azt gyárt mindenki, abba tolják a pénzt, a fejlesztést, a marketinget.. mondhatni a BMW a GS-sel megteremtette mindenkinek az alapot és a kedvet... Nem véletlen, h az utóbbi 5-6 évben a legtöbbet GS-ból adnak el, annak ellenére, h kb. a legdrágább szériamotor, sőt, jól felszerelt új autó árban mozog, felextrázva még fölé is tolható..
..és valljuk be, valahol érthető is. Hiszen a mostani fizetőképes vásárlói réteg aki új motort vesz 5-6M környékén, az jellemzően a 35-40 +-os korosztály. Mára ez a korosztály már túlvan a sportmotorokon, kiélvezték, bejárták vele az aggolmerációt, mekit, és bizonyos réteg pár pályát, rájöttek, h kényelmetlen, országokat átszelni vele főleg 2 személlyel, csomagokkal necces. Noh ők fognak új túra-endurora váltani.
A szomorú valóság pedig az, h az utánpótlás huszas éveik elején járó fiatalaoknak, akik sportmotort vennének, új modellekre nincs pénzük és nem csak itthon...
Úgyhogy marad a használtpiac, aki pedig tud szánni 5M +-t újra, az úgyis túra-endurot fog venni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #109881 üzenetére
Na meg a forgalom sokszorosa a tizenpár évvel ezelőttinek, a balesetek miatt sebességellenőrzés szinte mindenütt, a büntetési tételek is igen magasak. Ezek sem a hasalós sportmotornak és a 200-as tempóval való száguldozásnak kedveznek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz dellfanboy #109878 üzenetére
Ugorj neki meg egyszer :).Vitatkozni nem akarok.
Felre ertetted.
A ma jovore a regen lesz.
Kb azokat az elektronikakat kenheti majd az ember a hajara.
A regebbi, joval egyszerubbekhez is nyuglodes. A Honda nem tud adatokat adni a sajat 2003as robogojahoz.
Egy mechanikus alkatreszt kopizni konnyebb mint egy elektronikai egyseget.
Es egyre tobb ilyen van benne. Euro normakat nem csoda dugattyuval erik el hanem elektronikusan vezerelt egysegekkel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109877 üzenetére
Egy komplett motorcsere egy uj motor szervizkoltsegebol, ami uj motor eseten kb olajcserebol all jo par evig? Te pedig ennyiert veszel egy blokkot, aminel a futasteljesitmenyebol es korabol adodoan ugyanolyan hibakkal talalkozol, mint amit lecserelsz?
Hat inkabb az uj motort valasztanam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
#81556480
törölt tag
haveromnak az R6-on szétment a lánc és összetörte a blokkot
patentszem volt rajta és az ment szét
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #109881 üzenetére
A hitelezes itt sosem volt akadaly, mint magyarorszagon. Ebben nem latom azt a hatalmas kulonbseget.
Sosem volt penzuk a fiataloknak, de egy 1500 as keresettel barmikor kitolhatsz egy 25 000 es motort. Ami elmebaj, de ez sosem volt maskepp.Nem, szamomra nem ertheto. en 40 ev korul is sportmotort veszek, a cbr t meg ki kene probalni, (ha talalok egyaltalan egy fotengely-dugattyu es kuplungcserelt peldanyt) de a ducati is hivogat nagyon, erzem, hogy lassan meg kell allapodnom
ha turazni szeretnek, ahhoz a legigenytelenebb, legkonnyebb nagy rugoutakkal rendelkezo motort vennem, nem ezeket a nagy szarokat de maganvelemeny.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109885 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #109869 üzenetére
(#109869) zgospel
"Az ezres sportmotorok már elég régóta kimondottan pályára készülnek (...) Amikor 130-140ig forog az első fokozat, és 180nál rakod harmadikba, akkor azzal a GP pályákon kívül nem sok mindent tudsz csinálni egyszerű motorosként."
Ebben bizony nagyon igazad lehet! Az említett motorok formaterve nekem is bejön, a Triumph-okét leszámítva.
(#109870) csongi
Rászoktam már, hogy vagy dolgozom, vagy minőségi szabadidőre törekszem. Nem értek a szereléshez és nem is érdekel, következésképp inkább megfizetem a biztosabb megoldást, még ha drágább is.
(#109880) persuader
Még bennem él, mekkora fogalom volt sportmotorosok között a Kawa, vagy az R1-R6 páros. Ehhez képest...
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109884 üzenetére
egyértelműen van az újnak előnye,varázsa.De a többévig olajcsere nem mindig álla a helyét...
a szomszédom 3 éves Hornetje 260k-nál jár + költségbe,a munkatársam Kawája 400k-nál...igaz ők 20k-kat tesznek bele évente kilóméterbe....
Aműgy is inkább arra akartam rávilágítani,a tákolás mint olyan nem szükségszerű egy vén gépnél sem ,mert azért ott lényegesen olcsóbban lehet alkatrészt beszerezni.....most 50 k-ért vettem egy komplett blokkot az enyém mellé,csak ha a fogaskeréksort,az önindítót ,meg a kuplungot nézem már megérte...a karbi ami már megjárt egy szerelőt és próba után tökéletesnek bizonyult már ajándék nemde??Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #109892 üzenetére
3x20 e km koltsegeit hasonlitod a nemreg atiratott motorod koltsegeihez, amibe sok kmt nem raktal. sztm ezzel nem tudunk mit kezdeni.
Eleg ha bekapsz egy tuszelep/tuszelepfeszek vagy tolozar membran cseret, az oem alkatreszek arabol sor4 eseten mar vehetsz ket blokkot a motorodhoz, aminek a karburatoraiban ugyanugy tuszelepet es membrant kell cserelni, mert ugyanolyan oreg. es itt nem az a kerdes hogy kell-e cserelni, hanem hogy mikor
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #109893 üzenetére
nem hasonlítok én semmit .Ök valóban keményen nyomják,én hobbimotoros vagyok,van egy buli,kb 2 hetente gurulok 3-500 km-ert és annyi...egyszerűen más a perspektívám....nem akarok én senkit győzkődni....nekem ez így éri meg
ennyi...
Mindenesetre hozáteszem,ha az év végi 500k-s prémiumom meglesz egy fz6 600-as fazert azért bevállalok...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz #31733248 #109891 üzenetére
Ez lenne a normalis.
Ha nem lenne ekkora szakadek a penztarcak kozott. Hozza jarul az is, a helyzethez, hogy a 40 koruli generacio meg otthonrol azt hozta el, meg tudom szerelni magam is.
Egy fokig nincs iz ezzel baj, es a regabbi vasak kokanyolhatobbak.
Arban ezek el3rhetobbek.
Pici penz pici foci.
Van pici ralatasom osztrak szerviezre. Mas dimenzi. Ott is draga jatek. De nem ugy terheli az atlag penztarcat mint itthon. -
etnies
senior tag
válasz csongi #109896 üzenetére
Nem az otthoni szervizzel van a baj, hanem azzal, hogy sokan túlbecsülik képességeiket.
Én is szerelgetem itthon a gépet, pl tudok láncszettet cserélni, fékbetétet cserélni, ilyeneket, de biztos nem állnék neki motorgenerálnak.Mi kell hozzá? Szervizkönyv (50 dollár USA-ból), rendes szerszámok (pl. nyomatékkulcsok), intelligencia.
Nem értem, miért egyenlő a fejedben az otthoni szerelés a kókányolással. El kell keserítselek, láttam már kókányolást olyan motoron, ami csak szakszervizben volt szervizeltetve. Az, hogy szakszervizbe viszed, az sajnos ma már nem jelent semmit csak azt, hogy mindent kifognak számlázni, olyan dolgokat is, amiket nem végeztek el, illetve nem cseréltek ki.
Itt az UK-ban pl simán elkérnek egy nagyszervizért annyit, amennyiért egy hétre elmegyek a feleségemmel Spanyolországba nyaralni.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mesterséges intelligencia topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- uleFone Power
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra