-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98600 üzenetére
Mondtam. Bár nem értek hozzá a gyakorlatban (a stoppie-hoz, a fizikához értek), az egész egy libikókára hasonlít. Az első kerék közepe a libikóka közepe, a forgástengely.
Minél többet pakolsz az első kerék előtt lévő oldalára vagy minél kevesebbet a mögötte lévőre, annál könnyebben jön fel, és annál kevesebbet kell tapadásból használni hozzá.Mivel kb minden az első kerék mögött van, és ez ellened dolgozik, ezért minél többet kell minél előrébb pakolnod, hogy csökkentsd ennek a súlynak az erőkarját, ezzel csökkentve az ellened dolgozó forgatónyomatékot.
A felfele helyezett súly pedig azért segít, mert míg a kerék közepének vonalában lévő erő (vízszintesen) csak tolja, és nem fejt ki forgatónyomatékot (ezért nem emelekedni fog, hanem csúszni), addig a feljebb elhelyezkedő fékezéskor a középpontól mért távolság vízszintes és függőleses összetevői arányában fejtenek ki tolóerőt (rossz) és forgatónyomatékot (jó).
Itt a határhelyzet a pont a kerék feletti súly, ami csak forgatónyomatékot fejt ki.
(ez a bekezdés természetesen a fékezést közbeni tehetetlenségi erőkről szól).Tudom, hogy senkit se érdekelt, de szeretek okoskodni.
-
Geller72
veterán
Van itt valakinek Triumph Speed Triple R-je? Vagy Street Triple.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #98596 üzenetére
Engem az érdekel, mikor váltál kisautó hívővé. Én beültem és megutáltam.
Nekem sosem volt ilyen hitem, feleségem családjának volt egy C3, azt vezettem néha, meg is utáltam a kategóriát. Családban is volt Wagon R+, Splash, utáltam mindet.
Hollandiában béreltem egy Ford Fiestát, 2 óra vezetés után már kezdtem kényelmetlenül érezni magam benne, hiába volt full extra. Ha nincs hely, akkor nincs hely, tolatókamera nem pótolja...Most Peugeot 2008 és Honda Civic van a családban, előbb faja, utóbbi olcsó volt
Kettő extra tud nagyot dobni a kényelmen: tempomat és légkondi.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98602 üzenetére
Az sem mindegy, ha már fizika, hogy mennyiről lassítunk le mennyire és mennyi idő alatt. .
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geller72 #98608 üzenetére
Tulajdonképpen akár az is lehet, ha sikerül annyira sok súlyt annyira előrevinni, akkor akár állóhelyzetben vagy gyorsítva is előrebukik. Bár elég akrobatikus póz kellhet hozzá . Valahogy szemben kell csimpaszkodni a fejidomba és az első keréken állva hátratolva a segged. Jah és jó kövérnek is kell lenni.
Egyébként komolyra fordítva a szót, itt most azért megy a küzdés, hogy ne megcsússzon az első, hanem a hátulja jöjjön fel. Ezen pedig a toló erő - forgatónyomaték arány javításával tud segíteni. Csak az a kérdéses pont, hogy az emelkedés vagy a csúszás jön előbb.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mike- #98607 üzenetére
Múltkor egy gsx-r 1000 motorral a srác olyan városi haladó temponál felkapta a hátulját és vagy 10 métert gurult az elsőn. Mondjuk egyetlen hirtelen mozdulattal holtpont közelébe kapta. A haverja is felkapta, de az nem volt ennyire a határon és nem is gurult ennyit, éppen csak felkapta és letette.
Gyári, ép idomok voltak a gépen[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Felgyulladt az aksi ikon a műszerfalon amikor leállítottam a motort, a motor újraindításakor elaludt.
Van okom aggódni?Elvileg 11V alatt és 16V felett gyullad ki.
Ha leállításnál kigyulladt, akkor 11V alatti lehetett logikusan.
De van töltés, ha az újraindításnál meg elaludt.Másfél éves az aksi és ez kb 5 órányi folyamatos menés után történt, ami vagy gyenge, de működő generátor, vagy szar aksi... :/
Remélem generátor, mert az garanciális javítás kell legyem, az aksira gondolom nem adnak 2 évet.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz -Mike- #98607 üzenetére
Ismeros 30-40 meteren felgyorsul annyira, hogy utana orron megforduljon ezres gixxerrel. Szerintem van egy nagyon hatarozott rafekezes kormanyra tamaszkodas mellett, utana ahogy megy fel a segge, ugy finomit a fekezesen. Evekkel ezelott probalkoztam vele en is, de a K3 feke nem a legjobban adagolhato volt, ugyhogy mindig allo stopie lett belole, foldre csattano kerekkel
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #98614 üzenetére
Az én aksimat tavaly kicserélték gariba, az is másfél éves volt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98602 üzenetére
Jó, ennyit én is konyítok a fizikához. De ezt így leírni könnyű, összehangoltan kivitelezni már nem annyira.
Meg kiállni se vmi természetes érzés, miközben belemarkolsz az első fékbe.(#98607) -Mike-
Úgy vettem észre a nagyobb sebesség valóban segít kicsit, nehezebb blokkolni a kereket - amit ugye nem akarnék - és a lendület is segít felemelni. Viszont az azért túlzás, én olyan 30 kmph körül gyakorlok. Ezt fokozatosan lehet majd növelni, nem akarok egyszerre túl sokat, mert abból lesz a kopp. Majd ha már 10-ből 10x megy 30-nál, akkor lehet emelni a tétet.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98619 üzenetére
Támaszkodj a kormányra, az is segíthet, egy kis súly elvisz a kerék főlé.
Nagyobb sebességnél persze nagyobbat lehet esni, ugyanakkor stabilabb a gép, esetleg ha forgatod a hátsó kereket és nem hagyod megállni, azzal is nyersz némi stabilitást.Megcsinálni persze, hogy nehezebb, mint okoskodni
-
ath
senior tag
Nye-nye-nye, aprilia-honda-yamaha-stb kimarad [link]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98627 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98627 üzenetére
@tboldi: Sok autó van amit nagyon kipróbálnék látom te is. Egy RS500-as Focusba is többek közt szívesen beülnék az anyós ülésre is ha tisztességesen meg van rángatva a masina.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98612 üzenetére
"Gyári, ép idomok voltak a gépen"....most már..
-
emre
veterán
Az új topikgazda meg hátradőlve röhög a foteljában, hogy most végre egymás vérét szívjátok.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
veze
őstag
Adottt egy porlasztós honda, vákumos benzincsappal. Az normális, ha lehuzom a csapról a vákumcsövet akkor ott csöpög, enyhén folyik a benzin a csapbol a vákumcső helyéből? Ha rajta van és a benzincsövet huzom le, az meg nem folyik akkor sem ha indítozok, pedig akkir elvileg már van vákum és ki kellene nyitnia hogy legalabb jöjjön valamennyire a nafta.. Jól gondolom? Egyébként nem indul a gép, de szikra van az ellenörizve lett, előzetes tünet hogy köhögősen indult utána sehogy..
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, lesz bontott generátor péntekig a hollandoktól.
Ill. egy tekercselőhöz is elvittem, az is megcsinálja azt, ami elszállt.
2-ből egy csak jó lesz. Meg a pótot elviszem a túrára magammal.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
demars
addikt
Na srácok.
Kawasaki ZX6R, 2005 ös évjárat.
Hol a motorszám?? Blokkon kell lennie, de nem találjuk. Eredetiség vizsgán vagyok vele.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboldi #98639 üzenetére
Nem ott van Végig néztünk minden képet mi is.
Nem cserélem le, ez egy foskupac! Ismerős vette, csak elhoztam vizsgára, átírás miatt.
Megtaláltuk egyébként.10 perc után majd leszakadt a csuklóm. Amúgy szedi a lábát rendesen.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
veze
őstag
válasz Tarill #98636 üzenetére
Én is így gondolom, a kérdés az hogy ami a vákumcsö csonkon folydogált bele a vákumcsöbe az utána hova kerül? a porlasztóba? levegőszűrőhöz? hengerbe? mert alol nem folyik sehol. tud az valami kárt tenni? pl keveredni az olajjal és felhígitani azt?. Én ugy gondolom nem..de hát ki tudja.
Ha forgattam, a kipufogó végén inkább friss benzin szag jött annak ellenére hogy a vákumcsap ki sem nyitott.
Ha a vákumcsövet és csonkot ledugozom, akkor ejtőtartályról ( vagy a kijavított csapról ) próbálhatom indítani vagy a vákumcsövön visszafolyt nafta miatt mindenképen át kell most már vizsgáltatni ? ( előtte jó volt , az utolsó pár indítást leszámítva, amikor már vélhetően haldoklott vélhetően)[ Szerkesztve ]
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Adott egy mt blade sv raceline L-es sisak, amit jó/olcsó állapotba vettem, de kicsit nagynak érzem, néztem lehet vásárolni hozzá bukósisak bélés szettet, ha én ebből M-es veszek, akkor az jó lesz?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz BenQhunria #98643 üzenetére
Ha azonos a héjmérete az M-esnek és az L-esnek, akkor igen. Egyébként meg nem. Boltban szerintem meg tudják mondani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
őstag
esetleg valakinek egy jo kis szereloallvany?[link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #98646 üzenetére
De jó lett volna tegnap épp szétkaptam egy gépet. Mondjuk nálam tömör a lengőkarcsapszeg, így nem tudom hova dugtam volna. Csak a blokknak csináltam egy kis gördülő bakot amire leeresztettem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ath
senior tag
Talma ment 1:51et is a hringen [link]
Egy masik srac meg 600al 1:53at, aki elotte megy
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mesterséges intelligencia topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- uleFone Power
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Túra és kirándulás topic
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!