-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bayarena
aktív tag
Sziasztok, egy Kawasaki Z300ast hasznalok, szeretem, de ideje feljebb lepni. A tavoli celom majd egy Triumph Street Triple lenne, szerintetek milyen motort lenne celszeru a ketto koze beepiteni?
Ez kb 40 loero, a Kawa 650 "csak" 51, a Honda cb650R viszont mar kb 90. Alap esetben nekem szimpi lenne a 650es Kawa, csak ugy gondolom, hogy az nem lenne sokkal elorebb a mostanihoz, illetve a Triumph nagy ugras lenne arrol...
Esetleg vmi tipp? -
bayarena
aktív tag
válasz dellfanboy #125166 üzenetére
Nagyon tetszik az is, csak dragabb es a "problema'' ugyan az, vagyis, hogy ha jol latom akkor kb 55 loero, vagyis kozelebb van a z300hoz, illetve eleg messze a triple kb 120 loerejehez.
De amugy nagyon tetszik, meg valszeg igenyesebb a Kawa/Honda parosnal. -
bayarena
aktív tag
-
bayarena
aktív tag
válasz dellfanboy #125166 üzenetére
Nagyon koszi a tippet, megneztem eloben is a Tridentet es annyira tetszett, hogy meg is rendeltem egyet magamnak gyorsvaltoval...
Szuper motor. -
bayarena
aktív tag
válasz dellfanboy #125414 üzenetére
Azt mondtak, hogy nagyon nagy kereslet van ra, ezert ok folyamatosan rendelnek be az alap felszereltsegbol illetve egy ilyen eleg jol felszerelt valtozatbol, en az utobbi mellett dontottem es kb 2-3 heten belul mehetek be erte papirokkal, vizsgakkal, de ha nem jo neked az altaluk kivalasztott felszereltseg es teljesen egyedit akarsz, akkor azert gondolom inkabb honap, honapok...
Jutalek szempontjabol mondanam, hogy meghivlak egy sorozesre a tippert cserebe, de nagyon messze lakom.
De tenyleg koszi -
bayarena
aktív tag
-
bayarena
aktív tag
Tobbnyire a ride away arbol meg lehet picit engedni, illetve sok helyen ahol nem lehet, ott meg annyit ''engednek'', hogy a biztositast meg a muszakit is allja a kereskedes. Szoval vegul kb kijon az a 400 ezres difi. Amugy az a durva, hogy a forint gyorsan romlik, par honapja meg 220 forint volt 1 AUD, most meg kozelit a 240hez. Ha tippelnem kellene, akkor a magyar gazdasag nagyon vissza fog esni a mostani helyzet miatt, szoval a pandemia hatasa 1-2 ev mulva lesz igazan erezheto, mig itt ausztraliaban szinte nincs is virus, a gazdasag egesz jol atveszeli.
Gondolom a gyartok nagyon figyelik a gyengulo forintot.Jo motorozast
-
bayarena
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126278 üzenetére
A joghurt is megromlik akkor is, ha nem veszed ki a hutobol, gondolom az olajok eseten is vannak benne olyan adalekok, olyan vegyi szerkezetek amik romlanak az ido haladtaval akkor is ha nem hasznalod.
Akinek nincs penze bananra az ne tartson majmot. Ha motort tartasz fenn akkor szerintem szamolni kell az ilyen karbantartasokkal.
Hatasa biztos csak evek multaval lesz, ha nem csereled evenkent. Szoval az teny h nem eletbevago a csereje, de ez nem egy funyiro, amit leszar az ember, hanem egy szivenek kedves targy. -
bayarena
aktív tag
válasz etnies #126423 üzenetére
Egyet ertek. Aldom az eszem, hogy anno egy Kawasaki z300al kezdtem. Elso motornak tokeletes volt, es az alapokat nagyon jol el lehet vele sajatitani. El tudom kepzelni h egy erosebb motor eseten nagyobb problemakba utkoztem volna. Szerintem erdemes elmenni egy vezetestechnikai treningre ha mar azt erzi az ember h jaj de jol megy a motorozas.
-
bayarena
aktív tag
válasz Micsurin #126483 üzenetére
Elhiszem. Itt a sor tobbnyire jofele kezmuvest jelent, erosebb az otthoni dreher-ekhez kepest, de jellemzoen 3,5tdl van egy uvegben, es minden uvegen rajta van h mennyi standard italnak minosul az adott uveg. Egy atlagos ferfi 1 standard drink utan meg vezethet siman.
-
bayarena
aktív tag
válasz bacus #126543 üzenetére
Igen, olcso, foleg az itteni fizetesekhez kepest. De van vmi, ami meg nagyon erdekes, ellentetben az otthoni szabalyokkal.
Itt Ausztraliaban, mikor elkezded a tanuloi jogsit nulla tapasztalattal, akkor csak egy 2szer 3 oras kepzes van egy zart palyan, ahol az elso par oraban kb csak tologattuk a motort, es utana kb odaig jutottunk, hogy beinditott motorral mentunk korbe korbe egy kis elkeritett palyan. Ezek utan ilyen keves, szinte nulla gyakorlattal megkaptam a tanuloi jogsit, ami kb olyasmi, mint az A2 odahaza, es ennyi...
Megvettem a Kawasakit es ennyi tapasztalattal kellett egyedul elkezdenem motorozni Sydneyben, amihez kepest Budapest egy nyugis kisvaros.
1 ev utan meg ha nem haltal meg akkor el kell menned egy kb 3 oras kis kurzusra, aminek a vegen van vmi alap teszt, es ha ez megvan, akkor kapsz egy koztes jogsit, ami 1 ev utan automatikusan teljes ervenyu jogsi lesz.
Durva, hogy mennyire laza ez a szabalyozas, csak a csodan mult h nem estem el, mikor elkezdtem motorozni egyedul.Persze vannak kepzesek, es nagyon olcsok a berekhez kepest, de azok ugye opcionalisak csak.
[ Szerkesztve ]
-
bayarena
aktív tag
-
bayarena
aktív tag
-
bayarena
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126930 üzenetére
Nekem is 10-40es olaj a gyari eloiras, altalaban fel evente cserelem az olajat, telire 5-40et szoktam belerakni, hasznalom telen is, mivel mediterran orszagban elek. Gondolom az nem egy nagy problema, hogy telen 5-40et hasznalok? Hogy latod?
-
bayarena
aktív tag
válasz csongi #126934 üzenetére
A tel itt kb 5-10 fokot jelent reggelente, atlagosan inkabb 8at.
Lehet, hogy a fel eves csereintervallum nem feltetlen igenyelt, de napi ingazashoz hasznalom foleg, kb 17 km-es rovid utakra, szoval sok hideginditast jelent, artani nem art, penz van ra, szoval ezert is csinalom igy. Gyari papirja szerint eleg lenne a 10es hidegoldali, de nem tudom, gondolom ugy vannak ezzel, hogy probaljak egy atlagra beloni a dolgot, nem varjak el mindenkitol, hogy surubben cserelje, vagy jobban odafigyeljen. Foleg szegenyebb orszagokban nincs a rendes karbantartasra keret. De azt gondolom, hogy talan nem art ha jobban odafigyelsz ra. -
bayarena
aktív tag
Tudtok esetleg ajanlani egy jo minosegu kesztyut telire? Ar nem szamit.
-
bayarena
aktív tag
válasz Geresics #128228 üzenetére
Egyet ertek, miert ne lehetne errol beszelni.
Az en velemenyem az, hogy az igazsag valahol kozepen van, vagyis az is igaz, hogy felelotlenseg ilyen gyorsan menni, hiszen ha hirtelen van vmi varatlan szituacio akkor ott akar legyilkolhat egy artatlan csaladot is. Viszont masik szemszogbol nezve legyunk oszintek, a mai motorok mellett nem lehet mast csinalni, ugy ertem, hogy ha valaki vesz egy 600as vagy ezres motort 100-200 loerovel akkor azzal ez fog tortenni, aki azt mondja, hogy 60al cammog az hazudik. Lehetetlen nem gyorsan menni, es ilyen szemmel nezve Xero azert nem durvult annyira, nem volt a korulmenyekhez kepest tul bevallalos.
Mondhatni ilyen teljesitmenyek mellett ez egy korrekt motorozas volt.
Abszolut nem a Dodor kategoria, vagy az az elmebeteg kategoria aki pesten megy ennyivel.
Szoval szerintem ez egy olyan szituacio amit innen is meg onnan is lehet nezni.Az emberek ilyenek, ezt a gyartok is tudjak, megis 200 lovas motorokat meg lassan 600 lovas 2 tonnas SUV-kat gyartanak. Szerintem ez nagyobb felelotlenseg. Foleg, hogy nincs tanfolyamhoz kotve.
Szerintem ha a "problema" megoldasarol is kene beszelni, akkor nem lenne ordogtol valo, hogy egy bizonyos teljesitmeny szint folott kotelezove kellene tenni a megfelelo vezetesteknikai treninget.
-
bayarena
aktív tag
Barmikor kiugorhat barmi az utra vagy defekt vagy ezer mas. Benne van a pakliban h ha 80al esel el v utkozol egy rokaval akkor csak kicsit serulsz meg ha viszont 200 kiloval akkor a szembejovot is kinyirod.
Lehet a srac az autopalyan is ugy gondolta h egyenes belathato szakasz, meg sok hely volt az autok kozt. -
bayarena
aktív tag
Szerintem azt is figyelembe kell venni, hogy mondjuk a hivatasos sofor mar lehuzott 12 orat meg sok-sok kilometert, a muszak vege fele mikor kikanyarodik, akkor nem feltetlen fog arra szamitani h te 200al jossz, nem nez olyan messzire stb. Es ezert nem is hibaztathato.
Azt gondolnad h egyenes ut, biztos latnak, de lehet h el sem lat odaig.Es nem csak a ket veglet van, 50el csoszofas meg 200 folott. Szerintem lehet esszel is menni, kis gyorshajtas a korulmenyektol fuggoen talan belefer, de nem 200 kozuton.
En eljarok palyara, ott ki lehet elni azt is. Mindenkinek jobb. -
bayarena
aktív tag
válasz JoinR #129092 üzenetére
Szerintem az a legfontosabb, hogy tetszen a motor neki, az o eseteben valamennyire lenyegtelen az elektronika, esoben es hidegben is szeretne vezetni, esz szerintem ilyenkor a legfontosabb az, hogy megfelelo sebesseget valaszon, tudomasul kell venni, hogy nem lehet a hatarokat feszegetni, de nekem a kerdesebol le is jott, hogy nem is szaguldozni akar, csak kicsit erosebb motort. Szerintem a felsoroltak mindegyike jo erre, azt kell valasztani amelyik tetszik, meg amelyiket megengedheti.
Nalunk speciel most tel van ami kb 7-8 fokos reggeleket jelent, es abszolut elvagyok a motorral, meloba jaras nem para, csak normalisan kell menni. -
bayarena
aktív tag
A minap tortent egy olyan, hogy piros lampahoz erve megallas elott visszavaltogattam, es uresben maradt a valto. Probaltam berakni 1-be, de nem akart, le kellett tolnom a motort az ut szelere, aztan 1-2 probalgatas utan vegre sikerul megetetni vele az 1est. Meg sose tortent ilyen, van vkinek vmi otlete, hogy mitol lehet ez? Az teny, hogy mivel soder felhordas volt az uton, arra koncentraltam, hogy ne csusszak meg, es lehet, hogy nem voltam hatarozott mikor a valtot rugdostam lefele, de nem emlekszem ra tokeletesen.
Most bennem van egy kis felsz, hogy mi van, ha ez ujra elojon.
Vkinek vmi otlet, vagy volt ilyen tapasztalat? -
bayarena
aktív tag
A minosegi felnyithato sisaknak nem hiszem, hogy van hatranya normalis sebesseg eseten, meg kell feleljen a minosegi szabvanyoknak, kulonbseg akkor lehet, ha 200nal fejeled meg az oszlopot, de akkor meg tok mind1, nem?
Amugy durva, hogy mennyire eltero belseju sisakok vannak, mikor eloszor vasaroltam sisakot azt hittem, hogy mind ugyan olyan, nagyot kellett "csalodnom".
-
bayarena
aktív tag
válasz norbert1998 #132115 üzenetére
Azert ilyenkor nagyon halas vagyok hogy itt Ausztraliaban egesz evben tudok motorozni, ez a teli elrakas szar dolog.
-
bayarena
aktív tag
Van valakinek tapasztalata Kawasaki Z800al kapcsolatban?
Jovore gondolkozok Street triple-re valtason, de a Kawa is tetszik, csakhat 230 kilo, kicsit tul sok.
Eddig a motoros tapasztalatom nagy reszet egy Z300-al szereztem, meg keves Triumph Trident.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen