-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
sziasztok!
húgom zzr400-asát próbáltam felébreszteni a téli álomból, azonban azt tapasztaltam, hogy gázadásra azonnal le akar fulladni. szívatóval felpörög szépen, beáll az alapjárat, de 4-5 ezres fordulatról is fullad, ha meghúzom a gázt (akár csak kicsit is). valami mocsok válhatott ki a karburátorokban?
köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
sziasztok!
gondolkodok, hogy a 250-esről felfelé kéne váltani. most a supermoto a favorit stílus, épp egy husqvarna sm 610-el szemezek, de a szerviz leírásban 10ezres hajtókar csere is szerepel. ahogy láttam, ez van vagy 150-200 ezer, ez helytálló? egy teljes 10ezres szerviz ezek szerint lehet vagy 300, az évente nem kevés pénz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Geller72 #108382 üzenetére
sm szettnél illene nagyobb féket is felrakni. 15ért hengerszett az az ipari hulladék. mikor én is am6-al toltam ideiglenesen és nézegettem mit lehetne kihozni belőle, 50 alatt nem volt olyan szett,. amit bárki ajánlott volna. kismotoros topikban elég sokat csámcsogtuk a témát
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Geller72 #108384 üzenetére
ez így van, nekem a 16-os karbival (gyári) meg egy bontott rezonátorral is durvát javult. lánckerékkel is lehet játszani, max nem gyorsul úgy, de a forgalom gyorsulását tudni fogja. a nagyobb tárcsához a féknyerget is át kell tenni jó eséllyel.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Nikaré #108398 üzenetére
nekem givi van napellenzős, vízálló bugyival, leesés gátló plusz rögzítéssel, egy kézzel oldható tokkal együtt a teló, alján kábelnek kivágás. sosem esett le, terep nem volt. huawei p smart éppenhogy belefér
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Geller72 #108415 üzenetére
ha már drz, a 40 lovas verziók mennyire strapabírók? mikor jön el egy nagy szerviz ideje (tudom, ki mire használja, de kb). nekem most egy crf 250m van, de gondolkodok, hogy kéne valami nagyobb. no nem azért, mert ezt már kinőttem, de van 1-2 helyzet, amikor némi erő jól jönne. gondolkodtam a big bore kit-en is, néztem 610es huskyt, de azt horror üzemben tartani, xt-k elég nehéznek tűnnek, drz (sm) tűnik jó megoldásnak
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Gaboman #108436 üzenetére
http://docs.husqvarnaoutlet.com/repair%20manuals/2006%20ALL%20610%20Repair.pdf
ezt a manualt néztem (38. oldal), itt azt írja, hogy a hajtókar 10ezrenként cserés. 170 körül találtam hajtókart, az nem tűnik kevésnek, főleg 10ezrenként. vagy ez téves infó?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Topiccsendőr #108437 üzenetére
nekem terep nem, csak sm szett és város. a közelemben sincs olyan föld út, amire rámennék, időm sincs rá, a terep sajna kimarad :S
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz runner 125 #108441 üzenetére
ezért volt fura nekem is. az olajcsere meg a többi nálam is megvan, bár az enyémre 12ezret ír olajcserére a gyári könyv akkor az sm610 a listán marad, köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz runner 125 #108451 üzenetére
jah, elnéztem. a drz tiszta sor, ott talán az e üzemórás, de az sem 10 órás olajcserét ír, ha jól emlékszem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz vendingo #108462 üzenetére
délben lurdy-pólus nagyjából beöltözve, kegyetlen. egész ebéd alatt úgy izzadtam, hogy hiába ittam. este jön egy kis enyhülés, ne add fel
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
hűha, nem gondoltam, hogy ekkora felfordulást okozok, túl sokáig volt meg a gsxf, nem foglalkoztam mással. próbálom összerakni a képet, hogy merre gondolkodjak, addig se öljétek meg egymást
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
nem biztos, hogy előbbre jutottam, megpróbálom leírni a saját szempontokat. volt korábban gsx600f meg zzr400 a seggem alatt, ott megszoktam bizonyos dinamikát, ami a jelenlegi crf250m-nél nyilván nincs meg, bár nagyon messze sem áll tőle (városi forgalomban motorozás az elsődleges felhasználási terület, kb 9-10 hónapot használom, a megbízhatóság fontos). ezért gondolkodok, hogy mit lehet tenni.
- első megoldás, big bore kit, 305cc-re átépítés, elég kellemes eredményt hoz külföldi oldalakon utána olvasva, megmarad a viszonylag fiatal vas, gazdasági totálkár
- drz400, nem üzemórás (a 40 lovas blokk legalábbis), van gyári sm, nem egy fiatal konstrukció, de sokan értenek hozzá, olcsó a fenntartás
- husqvarna sm610, ahogy nézem ez több, mint elég nekem, viszont az üzemeltetés drága (de cáfoljatok rá)
- ktm 640lc, esetleg 690, ez is több, mint elég, kérdés, hogy milyen állapotút sikerül találni, üzemeltetés a fentihez közeli, kevés helyen szervizelik mindkettőt
- xt 660 x, az erő bőven jó lenne, a súlytól kicsit félek, viszont megbízható, injektorosesetleg más sm, amit nem vettem számításba?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Geresics #108509 üzenetére
igen, már egy foggal kisebb volt elöl, mikor megvettem, a cseréléskor tűnt fel a próbakörön fura volt, hogy gyorsan tilt a motor, az eladó meg nézett, hogy mi az a tiltás. maradjunk annyiban, hpgy ő nem nyúzta a motort
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz dellfanboy #108538 üzenetére
ez tuti? én mintha tavaly ott adtam volna el a kis motort, az nem volt fizetős
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz dellfanboy #108540 üzenetére
nem szóltam, akkor biztos a képesmotoron ment el
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
-
BlackPriest
őstag
válasz Topiccsendőr #108568 üzenetére
ledessel azért figyelni, mert mindet kell cserélni, plusz adott esetben a relét is.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz V.Stryker #108574 üzenetére
én akciósan vettem két éve egyet, napszemüveg, pinlock előkészítés 20-ért igen jó vétel. végül nem használtam, zajról így nincs infóm, de a szivacsok jók voltak, a plexi is szépen járt, ár-érték arányban elég jó. nekem csak a dupla d gyűrű hiányzott.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #108583 üzenetére
én inkább megnéz(et)ném mi van vele, lepapírozni egy motorcserét horror. tank nem rozsdás, szűrő nincs eldugulva? amíg nem állítod le, minden jó, csak újraindulás után rossz?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #108589 üzenetére
mirek motorhoz, ha bejutsz, megcsinálják. nem jöttek zavarba 400-as zzr-től sem. nem voltak olcsók és sok a meló, de jól megcsinálták.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz #81556480 #108751 üzenetére
hát nem tudom, amióta motorozok és ahányan már megpróbáltak levadászni én is csak így megyek csodás fővárosunkban. sorok közt meg hatványozottan igaz.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
megyek megnézni egy drz-t, mik a tipikus hibapontok, amiket érdemes átnézni?
köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Mentolka #108962 üzenetére
némi gyakorlattal kesztyűben (és nem a nyáriban) is be lehet fűzni. az egyetlen hátránya, hogy a motor oldalán lévő sisaktartón nem lehet otthagyni (valaki egyáltalán használja azt a lehetőséget?)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #108952 üzenetére
voltam megnézni egy gyári sm-et, képeken igen csini, jó leírás, közlékeny gazdi. odagurultam megnéztük a gépet, szépen indult, szépen járt, el is vihettem próbakörre. az ülés keményebb és kényelmetlenebb, mint a mostanin, a gáz holtjáték az egekben az enyémhez képest, kuplungot szokni kell, kormány nagyon nehezen járt a mostanihoz képest, vagy hibás, vagy ez ilyen. az erő durva, de összességében a mostani érzésre mindenhol minőségibb, csak gyengébb. mondjuk nagy köröket nem mentem, szokni is kéne, de nem rohanok lecserélni. SWM SM 500 R-el kezdtem szemezni.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
-
BlackPriest
őstag
válasz Gaboman #109038 üzenetére
köszönöm! mennyire szoktak ezekhez átlag szerelők érteni? nekem nincs mindig időm nagy szerelésekre, ahogy nézem a szelephézag állítás elég gyakori (husqvarna manualt néztem)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz #31733248 #109099 üzenetére
én is fluo sisakot vettem, menő a fekete, de nem látszik. Még ezer éve volt kollégám, akit két lámpányiról megismertem a sisakja miatt, amúgy azt sem láttam volna, hogy motoros van ott.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
-
-
BlackPriest
őstag
válasz baboss #109313 üzenetére
én is munkavédelmi boltban vettem esőruhát, a srác is motorozik, ő is ilyet használ. nem tökéletes, főleg melegben nem szellőzik, de a korábbi motorosom sem. ez viszont nem ment szét 10 használat után. többit passzolom, a csizmám vízálló, a kesztyűm meg megszárad*
* városi használat, nem túra. párszor tettem rá gumikesztyűt, de az szar5 ujjas esőkesztyű a kisujj védett (félig gyűrűssel összevarrt) kesztyűkre nem megy fel, szerintem a 3 ujjas kellő szabadságot ad
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
-
-
BlackPriest
őstag
válasz Mentolka #109451 üzenetére
nekem cape horn van, meleg, ha járni kell benne ilyenkor, akkor kicsatolom, tépőzárat is kibontom. amúgy kényelmes, vízálló, jó minőség
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
-
BlackPriest
őstag
válasz nyogo83 #109465 üzenetére
ez így van, de sokba a valós van ütve, vagy nincs semmi, ráadásul sokszor a gyári szám nem beütés, hanem a henger anyagából áll ki. ezért érdemes megnézni, mielőtt ráfarag az ember. ha nem látható a módosítás, sosem fog megbukni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
ha ennyi a keret és melózni kell én elfelejteném a stílust és racionális döntést hoznék:
- minél fiatalabb
- minél kevesebb kilométerrelha ez megvan, akkor:
- kopó alkatrészek ára, beszerezhetősége
- kevésbé ritkán kellő alkatrészek ára, beszerezhetősége
- fórumok típushibákról, szerelőkrőlhahus lista 130cc felett, 2000 utáni, magyar papírral 250-ért nem nagy
ha ennyi a keret, abban az átírás, gyors javítások (olajak, akku, fékbetétek) ruhák még nincsenek benne, ugye?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz csongi #109575 üzenetére
nem kötelező elfogadni- tőlem is kértek már el rendőrök fedélzeti kamerás felvételt cserbenhagyásnál és annak alapján meglett az ember
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
ma szentednérőrl visegrádra egy gyenge jobbosban a fák közt egyszercsak egy narancs méretű szila darab. nem tudtam kikerülni, mire megláttam, már mindegy volt. sikerült összeszedni a motort, kamerán nem tűnik durvának, de ott le kellett ülnöm kicsit. ha nagyobb tempóval megyek, halott vagyok (szeembesáv, padka, fák, nincs hova csúszni)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz #31733248 #109638 üzenetére
hát ja. már induláskor m3 bevezetőn gsxr: trikó rövidnaci cipő a pilótán meg a csajon is. Én izzadtam bőrben rendesen (az erdő jó volt), de ha ott bukok, akkor inkább szegény tehén bőre, mint az enyém...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz z123456789 #109642 üzenetére
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
havernak is van fényre sötétedő plexije, nekem nem tetszik, nem vált elég gyorsan, a kavicsos eset után volt olyan rész, ahol nekem egyből a tiszta plexi kellett, azzal nem tud versenyezni. nem erdős részre viszont kiváló
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Khaosz55 #109809 üzenetére
nekem volt eredeti. működni működött, de az olajat mindenhova szétverte a lánc, a motor bal oldala tiszta olajsár, sokadik mosással sem jött le mindenhonnan. csavarhúzóval kell a poros olajat levakarni. én inkább mosom, kenem, cserélem, minthogy a fél motor ragadjon a mocsoktól.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz #31733248 #109949 üzenetére
az utolsóval nem értek teljesen egyet. este egy 50-es 2t robogó idegesítőbb tud lenni kb bárminél. a sorok közt igenis számít a hang (bizonyos szintig), felette már tökmindegy, úgyis hallanak. egy 1000es motor 15 évvel ezelőttről jobban üvölt, mint egy nyitott 125-ös, stb.
a sorban elengedésre pont tegnap volt példa, nem szoktam száguldani, de nem is tötymörgök, nézem a tükröt, de úgy teleportált mögém valaki, illetve a másik sorközbe mellém, hogy meg se láttam addig. aztán hasonló tempóban távolodott is. nem éreztem tahónak magam
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Chris0321 #109979 üzenetére
ahol a tanuló gépek vannak, ott elférhet a saját is. kérdés, hogyha nincs még rutin, érdemes e egy bukókeret nélküli géppel tanulni. emlékszem, mikor én tanultam, csaj a hapsi motorját tette oldalra, a srác rohant (a motorhoz). ha nem roncs a tanuló motor, én tuti azzal gyakorolnék
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz Chris0321 #109982 üzenetére
nekem 8, akkor is kifizeti a tanuló motor üzemeltetését, ha nem használja. én csak akkor vinnék sajátot, ha a tanuló nagyon szar
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Trollok komolyan
- Androidos fejegységek
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Robotporszívók
- Formula-1
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs