Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Akkor nézzük, hogy mi volt olcsóbb, mint 5,9 milliárd dollár:
- Lucasfilm és a Star Wars jogok - 4 milliárd
- Mojang és Minecraft - 2,5 milliárd
- Twitch.tv - 0,97 milliárdÉs itt az új CoD Saga:
A Slime draws near! Command?
-
atike
nagyúr
....miért adta el magát a fejlesztő cég...? Kifulladt a potenciál vagy úgy vannak vele, hogy leáldozás jön...? Durva összeg....
-
BoneDragon
veterán
Ezért a sz*rért ennyit??? Azt hiszem játék fejlesztőnek kell mennem...
-
atike
nagyúr
Úgy hogy évi több mint 1 milliárdot zsebelnek be...? Az a gyanúm, hogy úgy voltak vele, hogy még 1-2 év és a kutyát nem fogja érdekelni a Candy Crush Saga így aztán most buli eladni....
Szerk:
Gondolom ez "csak" a legsikeresebb játékuk amúgy, tuti más pénztermelőjük is volt... Szóval az lenne az érdekes, hogy évente mekkora bevételt termelt az egész cég kompletten - nem csak egy kiemelt játék....[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Pontosan. Valszeg tisztában vannak vele hogy ez volt az első és utolsó ekkora sikerük.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Sirandrish #6 üzenetére
He? Nézd meg a Grossing listákban, hány helyen szerepel a "King" név... [link] A Candy Crush csak a teljes nyereségük kb. felét hozza.
-
Sirandrish
legenda
A fejlesztő studiót vették meg nem a Candy Crasht..
Cathfaern Ez esetben butus döntés volt eladni
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
atike
nagyúr
-
atike
nagyúr
válasz Sirandrish #8 üzenetére
De a stúdióval együtt nem járt az, hogy akkor az is az övék...? Én reflexből azt gondoltam...
-
Sirandrish
legenda
Dehogynem...de nem "csak" a CC lett az övék hanem minden egyéb is
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Sirandrish #8 üzenetére
"A fejlesztő studiót vették meg nem a Candy Crasht.."A fejlesztőké a Candy Crush, vagyis az Activision-höz került az is, meg minden más játék is.[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
.LnB
titán
Iszonyat szerencsések voltak a fejlesztők. Akkora mák kell, hogy valamire ennyire rácuppanjanak a játékosok. Mert mi ez? Egy nagy semmi, egy casual "pütty-pütty" játék. 1-2évig még divat és ennyi. Mert ez divat, és a divat változik. A casualokat meg nem a játék érdekli, hanem a divat, és követik. 5,9milliárd... Baromi jó eladás volt!
Ha jól tudom azok a Farmvilles srácok is vakargatják mostanában a fejüket nem? Ott is nagy visszaesés van. Ez lesz szerintem itt is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sirandrish
legenda
Szerintem kb az FB-nek köszönhetnek mindent. Ez a játék már 10éve is létezett és gyakorlatilag ugyan ebben a formában.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Cathfaern
nagyúr
"Egy nagy semmi, egy casual "pütty-pütty" játék."
TévedésSirandrish:
A játék őséből pont az hiányzott, hogy legyen folyamatosan sikerélményed. Bejeweled alapvetően egy pont alapú játék volt, volt bennük valami high score vagy ilyesmi. Előbb-utóbb ráunt az ember. CC részben pont azért olyan sikeres, mert van mit teljesíteni, van mindig sikerélmény (teljesítesz egy pályát, vagy majdnem meglett egy pálya), így van miért újra elővenni a játékot. Ráadásul az "5 élet - idő után visszatölt" metódus megakadályozza azt hogy valaki "kiégjen" azzal hogy 0-24-ben csak ezzel tolja. Nyilván egy átlag gamer hc arc ettől hideglelést kap, de a célcsoportnak ez pont ideális (sokuknak nem is korlát az 5 élet, mert úgysincs annyi ideje egyben játszani).[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"Akkora mák kell, hogy valamire ennyire rácuppanjanak a játékosok."
Kétségtelenül kell szerencse is, de a Candy Crusht nagyon gondosan úgy tervezték, hogy rá lehessen kattani és telerakták egy rakat olyan aprósággal, ami az egyszeri játékosnak talán fel se tűnik, de nagy szerepe van abban, hogy ennyi pénzt tudjon behúzni a játékosoktól.
Nem olyan régen futottam össze egy cikkel, ami pont ezeket a részleteket elemezte, de most nem találom
Aki tényleg szerencsés volt, az notch a Minecrafttel (az megvan, hogy ő is a Kingnél dolgozott (mezei fejleszőtként), mielőtt nekiállt főállásban MC-t hegeszteni?).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
varsam
őstag
válasz BoneDragon #4 üzenetére
Itt nem a játék a lényeg, hanem a havi szinten 500 millió felhasználó adatai, facebook, google (android), iOS fiókadatokkal együtt, amiket később fel lehet használni marketing és egyéb célokra.
-
warcat
veterán
Rettenetesen túlárazott valami,esélyes ráadásul,hogy pont nem a felszállóágban,hanem a kipukkanás előtti pillanatban - sebaj, majd rádobnak +10 euró alapárat az új CoDokra meg még 10et a season passra és "kigazdálkodják" a buktát.
EA: It's in the crate!
-
Cathfaern
nagyúr
+1
"Nem olyan régen futottam össze egy cikkel, ami pont ezeket a részleteket elemezte, de most nem találom "
Ha megtalálod, mindenképp linkeld be pls, kíváncsi lennék rá
Megjegyzem a WoW is pont ezektől a "részletektől" lett sikeres, mert nagy vonalakban semmi olyan nem volt benne, amit más már ne csinált volna meg. -
atike
nagyúr
válasz Sirandrish #11 üzenetére
Előbb:
A fejlesztő studiót vették meg nem a Candy Crasht..
Utána:
Dehogynem...de nem "csak" a CC lett az övék hanem minden egyéb is.
Akkor csak egyről beszültünk...
-
dabadab
titán
-
-
Sirandrish
legenda
Mivel írtad hogy a CC biztos "csak a legsikeresebb" címük, ezért írtam hogy de nem "csak" azt vették meg hanem a komplett gárdát.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz Cathfaern #15 üzenetére
Oh a jó öreg Bejeweled...szerintem a 3 valahol most is a vinyómon van valamilyen formában
És igazad van..azért a CC-ben van "néhány" pálya....Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
atike
nagyúr
válasz Sirandrish #28 üzenetére
Csak összeraktam a végére...
-
Cathfaern
nagyúr
Ezt ismertem, nem teljesen ilyenre gondoltam. Mert oké, hogy kellenek trükkök ahhoz, hogy minél több pénzt ki lehessen húzni a játékos zsebéből, de ha önmagában nem jó (és addiktív) a játék, akkor a playerek 1-2 pálya után otthagyják, és nem fognak játszani vele. És messze nem a CC volt az első ilyen stílusú játék, és azóta nagyon sok hasonló jelent meg. Mégis a CC volt az első sikeres, és azóta se tudta megközelíteni senki, és ez nem csak a belerakott pénzen múlik (sőt, CC-ben egyáltalán nem azon, mivel nem buksz el semmit, ha "otthagyod" a játékot).
-
Sebhelyes
senior tag
Amíg lószar van, veréb is lesz
-
Just486
senior tag
Valamelyik alkalmazott véletlenül rossz IAP csomagra bökött rá
That unconquered country we call the future.
-
szupermacs
veterán
Nagyjából ugyan az, mint az Angry Birds. Az első rész is egy nulla volt, nem volt benne semmi izgalmas, csak az okostelefonok kezdtek elterjedni és egyike volt az első játékoknak. Aztán szépen sorra adták ki az újabb részeket. Most nemrégiben jött az AB2, de már sehol nem látok róla reklámot és hypeot. Nem csoda. Itt is ez lesz 1-2 éven belül.
Egyébként Adult Swim csinált egy nagyon jópofa videót a CSS-val kapcsolatban. -
gantum
aktív tag
válasz Sirandrish #14 üzenetére
van az 20 is, vagy több.
-
Vesa
veterán
válasz BoneDragon #4 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam én is. A Minecraft még legalább újító volt, de ez a Candy nevű fos, legalább is, a termék alapjául szolgáló játék már DOS-os időkben is létezett, ráadásul azóta kb. hetvenezer féle verzióban koppintották...Megmagyarázhatatlan, ez miért ilyen sikeres, míg a többi miért nem...??
A tudomány a valóság költészete!
-
nagyúr
Én az ilyen híreket mindig elteszem tartalékba, mert ha egy kicsit utánaás az ember a részleteknek, akkor borzasztóan sokat lehet belőlük tanulni.
Tök mindegy, hogy mennyire jó / szar játék a CC, egy olyan cégnek a húzóneve, amiért valaki (nyilván alapos elemzés után) kifizette Magyarország 1-2 havi költségvetését. Valamit már csak jól csináltakPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
őstag
Ez az év üzlete volt. Kb. két év múlva senki nem fog emlékezni a CC-re, viszont itt és most ez a lóvé tuti biztos..
[ Szerkesztve ]
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
SunMount3r
nagyúr
Facepalm-ot még azért nem szúrt be senki mert túl obvious, vagy mert már a faceplam is túl casual?
(Egyébként tényleg nem értem miért nem szúrt még be eddig senki facepalm-ot... Vajon az ilyen típusú játékok legjobban sikerült változatát vajon mikor veszi meg az Electronic Arts?!)
-
Fitzgerald
veterán
válasz SunMount3r #41 üzenetére
Mert nem mindenki olyan yolo, mint te.
-
#33253120
törölt tag
válasz SunMount3r #41 üzenetére
Kb sosem. Szerintem a cukiságfaktora nem olyan erős mint a CC-nek...
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Fitzgerald #42 üzenetére
Ez a yolós gyanúsítgatást ezennel is kikérném magamnak... thx...
-
félisten
válasz SunMount3r #41 üzenetére
Ha jól emlékszem én ezt anno demo módon kipörgettem.
Úgy tartogatott kihívást, hogy pályánként volt ~1 perced."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
.LnB
titán
válasz SunMount3r #41 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mister_X
nagyúr
NeXT Computer Inc. és Steve Jobs maga, hogy kihúzza az Apple-t a szarból, volt 429.000.000 dollár (infl. = 636M), Jobs meg 15 millióért vette meg a Pixar és a Lucasfilm technológiáinak jogait (nem magát a Pixart), amit a Disney 7.4 milliárdért vett át. Ennél jobb üzletet talán csak Bill Gates csinált az MS-DOS "prototípusáért" potom 50.000 dollálért
Napestig lehetne sorolni a jobbnál jobb üzleteket... ez korántsem volt az
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
.LnB
titán
válasz SunMount3r #47 üzenetére
Te hiányoltad, csak azért linkeltem, nem neked céloztam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fitzgerald
veterán
válasz SunMount3r #44 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen házat vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Milyen routert?
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen