Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt501
nagyúr
Nálam az utóbbi időben lejáratta magát a telekom, drága, és a minőség sem az elvárt szerint alakul.
Nálam idén jött el a szolgáltató váltásnak az ideje 20 éve vagyok ennél a szolgáltatónál (és a jogelődeinél) de amit az utóbbi időben tettek azt nem lehet ügyfél központúnak nevezni, hosszan lehetne sorolni az aggályaimat de szerintem sokunknak van már személyesen is története ezzel a szolgáltatóval.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
zsolt501
nagyúr
Ugyan ez nálam is a helyzet, és még azt sem lehet mondani, hogy egy olcsó havidíjat fizetek, és azt sem hogy egy gyenge telefont használok...
Szóval eljött az idő a váltásra, és nem fogok könnyeket ejteni utána.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
zsolt501
nagyúr
Jelentheted hibára, de túl sokat nem tudnak tenni, nekem is volt ilyen bajom és csak barkács megoldások voltak rá, addig amíg tavaly a közelben nem emeltek egy új tornyot, úgy javult a jelerősség, de még így sem tökéletes.
Emlékszem akkor voltak kint műszeres mérésre, és akkor az illető azt mondta, hogy csodálkozik, hogy tudok a lakásból telefonálni, mert annyira gyenge volt a jel, pedig ez Szegeden egy panel lakásban volt, és nem egy távoli tanyán.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
zsolt501
nagyúr
Kíváncsi leszek, mekkora ügyfélkör elvesztésénél kezd el majd gondolkodni a Telekom, hogy valamit elrontottak, mert bizony itt nagyon el lett rontva az egész, főleg az ügyfél bizalom.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''