Új hozzászólás Aktív témák
-
Aljasvip
senior tag
Ez a fordulatszámos duma mikor fog már kihalni?
Azért létezik az autóban a váltó, és iparban a hajtóművek, mert nem lehet mindig ideális fordulatszámon üzemelni. A gyártók is bevallják, hogy 110km/h felett jelentősen esik az elektromos motor hatékonysága.Nálam 180-nál 7,3L-re ugrik az átlag 6L alatti fogyasztásom, ahol a villany megzabálja az akkut 2x+ fogyasztással. Nem a légellenállás itt a gond, hanem hogy a gyártók lusták betenni egy váltót, miközben két-háromszoros árat kérnek egy ilyen félvér autóért.
De majd jön úgyis valami innovátor előbb-utóbb.Vezetési stílus: nem autó függő, aki állat az egyikben, az a másikban se lesz jobb. Egyszerű példa: zöldnél kilövő, majd utána csak guruló (tehát nem tölt közben) autó.
Nem messiás ez az új technológia, csak van ahol jobb, de cserébe még mindig sok területen kompromisszumos.
dabadab #31
-10% kicsit kisebb, mint -35%.
És igen, ha én az 50L teli tankkal elindulok, akkor biztosan tudom, hogy 650km van az autóban, legyen az 180km/h vagy hegymenet - a 730km ígért hatótávhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs