Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz dabadab #42 üzenetére

    Ez a fordulatszámos duma mikor fog már kihalni?
    Azért létezik az autóban a váltó, és iparban a hajtóművek, mert nem lehet mindig ideális fordulatszámon üzemelni. A gyártók is bevallják, hogy 110km/h felett jelentősen esik az elektromos motor hatékonysága.

    Nálam 180-nál 7,3L-re ugrik az átlag 6L alatti fogyasztásom, ahol a villany megzabálja az akkut 2x+ fogyasztással. Nem a légellenállás itt a gond, hanem hogy a gyártók lusták betenni egy váltót, miközben két-háromszoros árat kérnek egy ilyen félvér autóért.
    De majd jön úgyis valami innovátor előbb-utóbb.

    Vezetési stílus: nem autó függő, aki állat az egyikben, az a másikban se lesz jobb. Egyszerű példa: zöldnél kilövő, majd utána csak guruló (tehát nem tölt közben) autó.

    Nem messiás ez az új technológia, csak van ahol jobb, de cserébe még mindig sok területen kompromisszumos.

    dabadab #31
    -10% kicsit kisebb, mint -35%.
    És igen, ha én az 50L teli tankkal elindulok, akkor biztosan tudom, hogy 650km van az autóban, legyen az 180km/h vagy hegymenet - a 730km ígért hatótávhoz képest.

Új hozzászólás Aktív témák