Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
A szoftver meg hagyján, azzal nem szokott gond lenni, viszont egy inverter vagy hajtómű, tud költségeket okozni. Viszont a mechanikai oldal körökkel egyszerűbb, nincs bonyolult motor hengerekkel, szelepekkel, olajjal, turbóval, nincs bonyolult váltó kettostomeguvel, nincs kipufogó rendszer és lehetne sorolni. Féket is kb. 150k km után kell megnézetni, hogy cserés-e már. Barátom kocsijában 130k km után csak azért cseréltek betetet, mert tartott az anyagfaradastol. Kopás alapján meg maradhatott volna.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
ma Most jutott el a Volkswagen oda, hogy az ID.7 mellé tényleg büszkén odaállhatnak, viszont az árazással még mindig lesz dolguk.
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen