Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz 8th #246 üzenetére

    Sikerült a leggyengébb típust példának hozni -ami egyébként önmagához képest még így is jól teljesít-. Egy rendes akku temperálással ellátott i3, de még a léghűtéses Ioniq is bőven sokkal többet megy el, az akkuk degradációja messze nem olyan intenzív, mint a Leaf-nél. Számos tesztet megnézhetsz az Ioniq-ról, ahol 6-7 éves autók, 150k km.-el még mindig 100%-os az akkuja, és még a 28kWh-s Ioniq is képes -megfelelő lábbal-, városban, tavasztól-őszig 220-250km-t megtenni, ennyi idősen is. A miénkben 120k km van jelenleg, az akku SOH, OBD olvasóval most olvastam ki, még mindig 100%! A párom képes vele 7,8-8,5kWh fogyasztással járkálni, klímával sem megy 10-11kWh fölé.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák