Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz forumpista #32 üzenetére
ID7-en az általam írt méret van gyárilag! Persze, lehet rá kérni 20-ast is, de még akkor is messze vagyunk az 1 millió/gumiszett ártól, még úgy is, hogy prémium gumival számolunk. Középkategóriás gumival jóval olcsóbbra jön ki.
Vannak drága mulatságok egy EV-n, de nem a futómű, hanem pl. az inverter, a hajtómű, vagy maga az akkupakk. Utóbbira viszont szinte minden gyártó 8év garit ad és többségében utána is felújíthatók, vagy csere esetén a régi eladható, így soha nem a teljes árral kell számolni egy új akkupakk esetén. Viszont ha megnézed egy -hasonló kategóriás- ICE motorgenerál árát, nem sokkal lesz kevesebb, ahogy a kettőstömegű, a részecskeszűrő, a turbó és a többi szokásos javítás sem. Az autó egész életére vetítve pedig, bizonyosan nem jössz ki jobban az ICE-vel. Az én EV-mben már 100k km van, de még az eredeti féktárcsa/fékbetét van az autón. Most volt kötelező szervizen, és még mindegyik fényévekre van a cserétől, a betétnek a fele sincs lekopva. ICE-n ilyenkor már minimum egyszer tárcsa csere, és legalább kétszer betét csere volt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Milyen autót vegyek?
- Call of Duty: Mobile
- Politika
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen