Új hozzászólás Aktív témák
-
DaVE-1
tag
válasz Bad Pritt #128050 üzenetére
Persze hogy többszörös a büdzsé... te is annyit keresel mint 7 éve ugye? Nos gondolom nem..szóval te is többe kerülsz a munkahelyednek mint minden más, szóval alap hogy többe kerül a game mint az első került 7éve..Nem mellesleg máson is dolgoznak meg most már a MS-al a hátuk mögött nincs mire kapkodniuk. A MS láthatóan letojja ki mikorra készíti el a cuccost
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #128051 üzenetére
Jó, akkor szar lesz. Szántsuk is be a stúdiót mèg a megjelenés elött, az a biztos.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DaVE-1 #128052 üzenetére
Mintha csak az inflációval nőtt volna a keretük.
Irreleváns min dolgoznak még, meg mennyire kell kapkodniuk, ez a játékuk legyen több és jobb, mint az első, ha már volt rá ennyi idejük és Microsoft first partyként a világ összes pénzét elszórhatták rá. Ha csak annyit tud, mint a kiadói támogatás nélküli indie első rész az bizony kimeríti a fail kategóriát.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #128056 üzenetére
Attól hogy megvették őket, még nem lettek hírtelen AAA stúdió. Igaz a 2. részt már nem 8-13-an a stúdióból, hanem mindenki csinálta.
Nem tudom mennyi ott most az emberállomány, talán 100+.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Wesder
félisten
-
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #128060 üzenetére
Nezd, ha "csak" szebb lesz, jobb/erdekesebb, uram bocsa' hosszabb sztorival, akkor mar baromi jo lesz.
Megis milyen elvarasokrol beszelunk? Legyen picit aramvonalasabb a harc, ezt ertem. De egy sztoriorientalt setaszimulatorrol beszelunk. Mit akartok bele, bazisepitest...? Autokat? De komolyan. Amit tudott az elso, azt tudja egy picit jobban es golden.
Gyakorlatilag, ha alapjaiban barmihez hozzanyulnak, vagy beleeroltetnek valami izzadtsagszagu baromsagot "kotelezo innovacio" cimen, akkor sokkal jobb esellyel lesz egy kalap szar, mintha "csak" hozza az elso resz minoseget.
Szrk.: az ms "mosdatas" meg mindig sokkal jobb, mint latatlanban temetni valamit, pusztan azert, mert.... Miert is? Ja, hogy csak ugy random. Írcsük.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #128060 üzenetére
Te is tudod hogy nem hét évig készült. Volt egy Bleeding Edge, meg egy Covid is ezidő alatt, MS-nèl meg 9 to 5 fejlesztenek, úgy meg nem csoda hogy minden is gcisokáig készül.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DaVE-1 #128063 üzenetére
Tudom, hogy sikeres volt, végig követtem a dev diary-ket anno és day1 vettem PS-re és nem is ez volt az első NT játékom, szóval tudom, mire képesek alapjáraton.
Azt meg majd meglátjuk, hogy a második rész sikeres lesz-e... vagyis valszeg sosem fogjuk megtudni, ha a MS utóbbi évekbeli kommunikációját vesszük alapul.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Amikor PC-re rákötöm a kontrollert usb kábellel, akkor a tölthető elemet érdemes kivenni? Tölti egyáltalán olyankor?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Jó, hát azt hittem ez ilyen okos kontroller már. Ez nem ai-s?
Átgondolhattam volna mielőtt beírtam ide. (pedig még tudnám szerkeszteni)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mcwolf79
veterán
-
Wesder
félisten
válasz mcwolf79 #128070 üzenetére
Ugyan már. Ha a világ legjobb játéka lenne a Motorsport, akkor ebben a topikban ugyanúgy agyvèrzèsig menne a szidása, miközben 3-400 óra játék ugyanúgy belemenne.
Ami szar, azzal az ember nem játszik 100+ órákat.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
mcwolf79
veterán
válasz Wesder #128071 üzenetére
Mellébeszélsz mint mindig .
Igen , szerettem volna vele játszani a megjelenés óta . Megvettem hozzá a Premium upgrade-et, de az, hogy a kampány 1 hónapig játszhatatlan volt az kiverte a biztosítékot.
7 év fejlesztés után és az MS -tal a hátuk mögött annyi dolguk lett volna , hogy megugorják a GT7 színvonalát . Nem sikerül , “sajnos” a közelében sincs . Én azután vettem meg a GT7-et, miután elegem lett a Turn10 töketlenkedéséből.
Persze majd most jön az , hogy a GT-nek volt 1,5 év előnye, és volt idejük kipatch-elni. Igaz megjelenéskor nem játszottam a GT-val, de azért akkor nem volt hangos a net, hogy milyen xar. A Turn10 túlvállalta magát , és ebbe a játék körüli hype -pal menthetetlenül belebuktak. A Poliphony nem akarta feltalálni a spanyol viaszt , kicsit biztonsági játékot játszottak , se sztem ők csináltak jól ebben az esetben .Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Wesder
félisten
válasz mcwolf79 #128076 üzenetére
Nekem 8, bár az ő "kudarcuknak" nem sok köze lesz a Hellblade II-höz, vagy bármelyik másik MS stúdió következő játékához.
Attól hogy az MS alá tartozik, még a stúdió a felelős a kiadott játék minőségéért, hisz jelenleg a rájuk se nézünk taktikát alkalmazza az Microsoft.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
mcwolf79
veterán
válasz Wesder #128077 üzenetére
Engem amúgy a Hellblade 2 nagyon nem érint , mert az elsőt sem bírtam végig játszani. Csak mivel magát a gépet szeretem remélem, hogy végre a MS szekere elkezd futni , és végre jönnek értelmes és színvonalas játékok az Xbox-ra.
Legyen jó és sikeres a Hellblade 2 , őszintén reménykedem benne .Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Moby
addikt
válasz mcwolf79 #128078 üzenetére
Amíg Phil Spencer vezeti az xboxot, addig ebben nem lesz változás. Ő csak magát építette fel, nem az xboxot, de ez az "XBOX MEGMENTŐJE" státusz sem öregedett jól, pedig van benne munkája rendesen. Bár a játékokba tette volna a felét.
-
boxmaci
csendes tag
válasz Wesder #128071 üzenetére
Eddig 400 óránál (a barátlistámon 9-en vannak előttem ebben!!) tartok a Forza-ban és ez önmagáért beszél úgy vélem. Nagyon jó játék (Igaz Series X-en játszom, nem a pocsék pécé verzióval) a vezetési élmény a legjobb amivel valaha játszottam, és full addiktívá tesz a multiplayer. Ez az én véleményem mondhat bárki bármit, számomra az a lényeg amit én mondok. Ez egy live service cucc, folyamatosan fejlesztik, és egész biztosan kikalapálják annyira, hogy még jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Wesder #128077 üzenetére
Attól hogy az MS alá tartozik, még a stúdió a felelős a kiadott játék minőségéért, hisz jelenleg a rájuk se nézünk taktikát alkalmazza az Microsoft.
Vajon 10 jaátékosból mennyi tudja, hogy a Redfall melyik stúdió munkája?
Ha igaz is lenne, hogy az MS-nek nincs felelőssége csak azért, mert nem végzi el a munkát, sem számítana semmit. Minden bukás az elmúlt évek shitshowjában az xbox brandre égett rá. Nem lesz ez másként ezután sem, és ezért tart ott a reputáció, ahol. -
Wesder
félisten
Te tudod, meg a topikban itt mindenki hogy a leseszarom hozzáállás miatt lett olyan a Redfall amilyen. Nyílván ebben hibás az MS, mert nem képes a stúdióit irányban tartani, de ettől még a stúdió maga felelős azèrt amit kiad a kezei közül. Most azt hogy ÁtlagBélának ez úgy jön ke hogy szarazxbox, igazából nem számít semmit.
Példa. Főnök hagyja hogy azt csináljak amit akarok, ezèrt az elvègzendő munka az èn felelősègem, még akkor is ha a szar minőség miatt a főnökön csattan majd az ostor. Illetve a szar munkám miatt Béla projectje nem feltétlen lesz szintén szar.
Mert ugye ez az egész abból indult ki hogy ha a Motorsport szar, akkor a Hellblade II is az lesz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
JamesHun
addikt
muszáj már mint ugyan azoknak ugyan arról vitatkozni?
Mégis mit hisztek, hogy meggyőzitek a másikat, mikor már vagy 10x ment erről a vita.
Neked szar a Forza. Ezt tudja mindenki.
Másnak meg tetszik, illene ezen túllépni.SeriesX: JamesSHun
-
Moby
addikt
válasz Wesder #128084 üzenetére
Engem rohadtul nem érdekel, hogy a Hellblade2 milyen lesz. Semmi szükségem arra a játékra, tőlem lehet szar is, teljesen mindegy. 12 egy tucat a story driven sétaszimulátorokból. Ellenben a FM rohadt fontos lett volna, hogy jó legyen, mert ez a zsáner köp a konzolokra. Szinte semmi nincs, csak amit a platformholderek kiadnak. ha az szar, akkor az sem. Ha ide is jönne egy AMS2, LMU, vagy bármi, nem volna különösebben érdekes. Bukott egy simcade, naés. Na a hellblade2 pont ilyen. Ha bukik, mindenki a vállát fogja vonogatni. Majd az xbox haterek röhögnek megint, hogy ez készült végtelenideig, de ez sokat nem számít (max megint a reputáció, annak meg már lassan mindegy)
-
Moby
addikt
A reputációról meg legyen elég annyi, hogy a Dragon's Dogma 2 patch kintvan napok óta. PC-re, és PS-re. Xboxra meg majd jön valamikor. Nem tudjuk mikor.
Csoda? Aligha. Jött kb 10 darab DD2 lemez az egész országba. Jó hát orbánisztán nem tényező, de az arányok máshol sem jobbak.
Király. Szerintem ezen a ponton nem a Hellblade 2 sikeressége a kérdés. -
boxmaci
csendes tag
Fogalmad sincs miről beszélsz. Joy-al és bitang (kb félmilliós!) kormány szettel is igazi élmény az FM.
Attól még, hogy te is fröcsögsz negatívan az nem jelent semmit, csak egy vélemény mint bármelyikünké. Amúgy ez a negatív fikázás már annyira elavult kezd lenni, amolyan csíkozzoknis tini gyerek kategória kb. Túl kéne már ezen lépni.
-
homerhamm
addikt
Dying Lightba meg tudom nézni valahogy magamat kívülről?
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Zó
tag
válasz Wesder #128057 üzenetére
A Ninja Theory sosem volt párfős indie garázscég, az 8-13-as csapat sincs összhangban a játék stáblistájával. Amennyien pedig 2-n dolgoznak adott ideig, anyagilag nehezebb lesz profitot termelni (ami persze a Game Pass világában nehezebben mérhető), pláne hogy az PS4-en kapott esélyt a bevételtermelésre.
Személy szerint bírtam az első részt, de egyelőre nem látom, hogy miért kell neki folytatás. Mechanikailag kibővíteni? Ez sosem volt az NT erőssége. Van még mit a sztoriból elmesélni, hogy újra olyan érdekes legyen, mint az első rész volt, ráadásul akár nagyobb dózisban? Lehet, de egyelőre nem érzem.
Temetni nem temetem, de vérmes reményeket nem tudok hozzá fűzni, hiszen ha kis is sül belőle egy korrekt és indokolt folytatás, még az sem látszik, hogy olyan lesz, mellyel az Xbox név azonosítható. Lásd Halo, Gears vagy Forza. Mint hagyományos konzolt szemlélve, nagyon hiányzik a márkának, hogy legyenek ilyen játékok, melyek a mai napig jelenségnek számítanak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs