Új hozzászólás Aktív témák

  • Dende

    csendes tag

    válasz ColDFirE #58 üzenetére

    Szia ColDFirE!

    Olvastam a hozzászólásod és megértem, hogy mint derült égből a villámcsapás nem jó 3000 Ft-ot kifizetni a ''semmiért'', de szeretném, ha megpróbálnád megérteni és átgondolni azt, amit írok:

    Az idén kimenő alkatrészek 2.52%-a került garanciális kezelésbe. Ennek 39.6%-a a szerviz belső készlet-ellenőrzésének köszönhetően még forgalomba kerülés előtt kiszűrődik, tehát ténylegesen a vevővel kapcsolatos garancia 1.52%-ot tesz ki és 0.27% a hibátlan alkatrészes garanciák aránya (ez az összes vevő-garancia 18%-a).

    A hibátlan termékekkel több szerviz-idő megy el mint a hibásokkal, mert a termék nem létező hibáját ''nehezebb'' előhozni mint egy meglévőt. Ha a hibátlan termékek esetében nem lenne a szervizdíj, nagyon sokan hoznának vissza olyan alkatrészeket amelyeknek valójában semmi bajuk, ahogyan ez a szervizdíj bevezetése előtt bevett szokás volt. Kérlek próbáld megérteni, hogy az ilyen alkatrészek tesztelése a valóban hibás alkatrészeket behozó vevők rovására megy, hiszen az Ő alkatrészeiktől veszi el a szervizidőt.



    már tudjuk, hogy az alaplap volt hibás, de akkor is

    Az ''akkor is'' -t nem értem. Miért is?


    Üdv.: Dende

Új hozzászólás Aktív témák