-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blountex
senior tag
Sziasztok!
Van egy régi típusú G25 kormányom, és még tavasszal tudtam használni a Pc-vel, azonban most tél körül az istenért nem akar elindulni, arra hivatkozva, hogy nem érzékel semmilyen kormányt.
Már újratelepítettem a drivert is, és a fura az, hogy a driver telepítés közben bár érzékeli a kormányt, de maga a kalibrációs teszt ahol a kormányt mozgatod, adod a gázt, féket stb, a telepítés végéből teljesen kimarad (átugorja). Mintha nem is létezne a profil
Mi lehet a hiba?
Eszközkezelővel sem lettem sokkal okosabb: (up to date a driver)[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
pointer4 #38602 üzenetére
Laptop win10 64 biten tökéletes.
Ott driver instalálásakor felajánlotta a kalibrálást.
Viszont ezzel nem vagyok előrébb, mert az asztali gépen kellene hogy működjön. Leszedtem mindent maradványt még regeditből is újra húztam a driver, usb hidakat is töröltem, de még igy se ajánlja fel telepítéskor a kalibrálást. Talán még egy régebbi driver verzió segíthet.
Nincs kedvem emiatt újra húzni a windowst.
Még azzal tudok kísérletezni hogy a laptopon naprakésze teszem a windowst, talán valamilyen update kavarhat be esetleg.
Mivel nincs kalibrálás telepítéskor, így profil sincsen hozzá.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
iceman007 #38609 üzenetére
Kipróbáltam egy régi 5.0 verziót, 5.08at is egyik se volt jó.
5.09el meg egyszerűen hibás, ki se jön az, hogy csatlakoztassam a géphez a kormányt, egyszerűen csak befejezi a telepítést.Kutakodtam még egy kicsit, elvileg azt mondták hogy nem jó az USB 3.0, próbáljam ki USB 2.0-val, de alaplapon már ilyen csati nem szerepel, se a gép többi részén. Van is egy ilyen USB 2.0 adapterem, kipróbáltam nem jó.
Viszont ami érdekes, hogy amikor a kormányt rácsatlakoztatom a Pc-re (szofver telepítés előtt nem jelenik semmi a eszközkezelőben USB HIDként), akkor az USB HID nem G25ösként ismeri fel a kormányt hanem Driving Force USB (HID)-ként (amikor a telepítő automatikusan kalibrálja a kormányt), ami nem jó, mert G25 kellene kiírnia. A játékvezérlő a nyomtatók beállításában G25 racing wheelt ír ki, de amikor tesztelném a kormány működést már csak driving force kormány jön elő.
Talán mintha valami blokkolná azt, hogy a HID nem ismeri fel rendesen a kormányt.
Valószínű ezt illesztőprogram frissítéssel sem lehet helyre hozni eszközelőben.Valamint mikor a szoftver telepítem utána G25nél illesztőhibát ír ki.
Elég érdekes jelenség ez, valószínű, hogy ha újra húzom a windowst akkor megoldódik, anélkül meg csak a szívás van vele.
Azért köszi a segítséget.
Itt még az se játszik hogy a laptopról átmásolom a mappát az asztalira, azaz felülírni az egészet, esetleg úgy felismerné a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Thrustmaster hivatalosan is bejelentette a T-GT új szériáját, ami T-GT II néven fut.
Ezzel együtt megérkezett a Gran Turismo új hivatalos kormánya ami Ps5 kompatibilis is.
Az elődhöz képest úgy gondolom minimális változás történt, pár újabb technológia, és jobb anyaghasználat, de még ez sem direct drive-os kormány (azonban a Logitechtől biztos hogy jobb). A pedál is maradt a régi minimális változtatással.
A jó hír, hogy továbbra is kompatibilis az összes TM kiegészítőjével mint az elődje.
Jelenleg egyben, de idővel külön is meg lehet vásárolni a szettet, így akár eleve a gyári pedál helyett (T3PA) egy load celles pedált lehet venni.
A pedálról nem derült ki, hogy Ps5 kompatibilis-e, de feltételezhetően igen, ha már kompatibilis a kormánnyal. Nem is értem miért nem ezt tették bele alapból a csomagba. -
blountex
senior tag
Ha csak a konzolt nézzük akkor egyértelmű a TH a nyerő és mivel kijött a leendő GT7hez a hivatalos kormány így egy ideig tuti nem lesz a TH részéről új.
A Fanatec CSL Elitet nem tartom jobbnak, más komolyabb kormányt meg nem támogat a GT széria.Aki Pc-n játszik komolyan annak egyértelműen a Fanatec a legjobb választás, lásd,F1, AC Raceroom stb.
-
blountex
senior tag
Erre gondolsz?
[link]
A kompatibilis listában csak a CSL Elite szerepel tudtommal, de persze működhet mással is nem tartom kizártnak.
Official versenyeken attól még a TH lesz az elfogadott.
Még nincs kormányom csak egy régi G25 amit már nem támogat a Ps4, de mindenképp tervezek olyanra beruházni ami ps5 kompatibilis is. -
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41460 üzenetére
Körbenéztem a Fanatec oldalon, mivel nem vagyok járatos benne.... javítsatok ki ha tévedek, de
Tájékozódásom alapján nem létezik csak Base (motor) ami támogatja a Ps4-et.
Ugyan van base + kormány kombó ami Ps4 kompatibilis, de ezt csak kizárólag bundleba lehet megvenni méreg drágán.Valóban bejelentettek egy olcsó Direct Drive-os kormányt a Fanatecnél, ami NEM ps kompatibilis.
Ez sajnos nem túl jó hír.Tehát érdekesnek tartom azt, hogy csak base ps4 kompatibilitás olyan mint még nem létezik, de fékpedál és kormány viszont már igen, elég nagy választékban. WTF?
Fékpedálnál ez egész jól néz ki, minőségi cuccnak is tűnik.
Kormánynál meg nem is tudom, egyik se tetszik igazán.....
de legyen kerek, mert a szögletesek nem jönnek be.Csak ez a kettő kiegészítő (kormány és pedál) már 260e, és akkor ott lenne a fent említett CSL DD motor ami legyen mondjuk 120e és ez ugye a legalapabb. 400e járunk.
Csak akkor építenék komoly szettet ha tényleg megéri, amúgy meg hobbira elég lehet egy TM GT-II + load cell pedál T-LCM (ami az se lehet tökéletes, egy fanatechez viszonyítva....).
-
blountex
senior tag
válasz
zsozsa74 #41467 üzenetére
Pl: Amikor volt a Micheliszes verseny akkor naponta nyúztam a G25-öt, bent is voltam a top 100ban többszőr, úgy hogy nem is szimeztem előtte sokáig. Bár a RaceRoom játék nem igazán jött be...
Emellett néha napján Dirt Rallyzok Pc-n hobbyból, de a többi simes játékkal nem igazán játszok, valahogy nem annyira jöttek be (project cars, és assettot próbáltam).... inkább ott a Forza Horizon futott sokat.
Állítólag más a fizika a pc és konzolos játékoknál legalábbis F1-nél ezt biztos forrásból tudom állítani.....GT6 óta nem játszottam komolyan, és mivel már kezd felkapott lenni az Esport ebben a játékban is, és itthon is rendeznek komolyabb versenyeket aminek van tétje, emiatt is gondolkoztam el egy jobb felszereltségen az érkező új Gran Turismo résznél.
Kiváncsi leszek Fanateces Ps verzióra, ezt szerintem mindenképp kivárom.
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41474 üzenetére
Valóban lehet szerződésük hisz a TM-en több mint 10 éve szerepel a GT logó, mint hivatalos kormány, ami ugyan szerintem nem baj...
Nem tartom kizártnak hogy lehetséges hogy lesz a GT7 startjára is valami kormány beütemezve más gyártótól is. Én még szerintem maradok a Ps4es verziónál.
Ha kategória sorrendet akarnék állítani akkor:
Logitech - Kezdésnek ez tökéletes
Thrustmaster - Ez egy középút, mondhatnám félprofi cucc még ha évek óta egy helyben is topognak.... de ez a Logitechre is igaz. Náluk se történt semmi egetrengető újítás. Ki tudja talán egyszer ők is áttérnek Direct Drive rendszerre, vagy nem, ha már ez a legjobb base mostanság.
Fanatec (ez inkább Pc-re való még ha van 1-1 ps szettjük is)[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Valaki írta, hogy a Ps5 konzollal nem kompatibilis a ps4 kontroller.
USB-n csatlakoztatva se működik?
Csak mert ha Ps4 kontrollerét USBvel összekötöm a hármas géppel, akkor hibátlanul megy a játék, no persze az olyan extra funkció mint ps gomb nem működik.Hasonlóképp vagyok a kormányokkal is.
Amit alapból felismer az adott konzol azzal nagy valószínűséggel működik fog mindegy milyen régi kormányról van szó, amit pedig nem, nos az nem csinál semmit hiába csatlakoztatod a konzolhoz....Akinek van Ps5 konzolja, az megtudja erősíteni azt az infót, hogy a gép automatikusan kiszámolja már egy listában, hogy melyik játékkal mennyi időt játszottál?
Mintha hallottam volna hogy lesz ilyesmi funkció benne.... -
blountex
senior tag
Köszi.
Még egy érdekes felvetés ezzel kapcsolatban.
Ugye vannak Ps4/5 játékok is.
Tehát feltételezem visszamenőleg a mentésekkel kompatibilis a rendszer. Azaz ott folytatod ps5ön ahol ps4en abbahagytad.
Mivel a ps5 rendszere érzékeli az eltelt játékórákat, azt esetleg kitudja számolni hogy az előző gépen (ps4) mennyi időt töltöttél el egy adott játékkal? -
blountex
senior tag
Szerintem se lehet nagy különbség hardveresen.
A DFGT és a G25 kb. egyidős és már egyik se támogatja az új konzolokat (ps4-ps5).
Kíváncsi lennék hogy a régi TM 500RS vajon kompatibilis lehet a Ps5el?
Van egy olyan sejtésem hogy nem és x idő után mindenképp cserélni kell a régi szettet a kompatibilis hiánya miatt.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41524 üzenetére
Milyen játékokat használsz vele többnyire?
Én még anno ezt vette,, de túl is adtam rajta:
Dell Mixed Reality HeadsetHalf Life Alyx már nem futott el vele rendesen egy RX580 társaságában, de pl Dirt Rallynál, Project Cars 2nél és Assetto Corsánál még egész jól működött. Más autó címet nem próbáltam vele.
A quest 2 úgy gondolom már nem rossz, de még mindig nem az igazi.
A PSVR 2 a szemkövetéssel és a nagyobb felbontással már egész korrekt lesz, majd ha tudja ezt a Quest 3 is, akkor az egy nagyon telitalálat lesz.
Mivel a PSVR nem kompatibilis a Pc-vel, így a feltétezhetően a PSVR2 se hiszem hogy az lesz......[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41530 üzenetére
"Amúgy "igazi" sohasem lesz, erre ne várj"
Tökéletes sose lesz, de miután már kipróbáltam egy kezdetleges VR-t (gondolom Te a Oculus CV1el kezdted), tudom pontosan mit várok el, miben kellene még fejlődnie és még nem érzem azt, hogy igen ez az . Ilyen ugrás lehet a PSVR2 és a következő generációs VR készülékek (Pc).
Valójában már a Vive Focus is egész korrekt, egyedül az ára fájdalmas. Amire ez a tudás lemegy a középkategóriába nem mostanában lesz még 2-3 év biztos.
A szemkövetés pedig azért is jó lenne ha megvalósulna, mert ezáltal kevesebbet renderelne a gép. Az marad éles ahova nézel a többi kissé homályos.
Mivel a VR úgy életképesnek bizonyul, jönnek ki az újabb készülékek és valószínű nem fog eltűnni a süllyesztőbe mint a 3D, így biztosra veszem, hogy a technológia előrehaladtával már nem batár nagy sisakokat kell húzni a fejre, hanem hasonlíthat egy normális szemüvegre.
Egyszer még a Sword Art Online szintet is elérjük[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Később tervezek én is LG OLEDre váltani.
Ha lesz 48/50 méretben 250-300e között és minden HDMI csatlakozója 2.1-el rendelkezik.
Várhatóan Ps5 Pro-val kötöm egyben a vásárlást. -
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41570 üzenetére
Kipróbálni hol lehet?
Nem tartom valószínűnek, hogy kiállítási darabok lennének nagyobb áruházakban mint pl mediamarkt stb....
Szerintem nagyon kevés játék támogathatja a 32:9 és afölötti képarányt és a hozzávaló felbontást.
Habár jól hangzik ez a 49"-es ultra széles monitor, de úgy gondolom ez már az a kategória, ahol tekergetni kell a fejedet, és nem biztos, hogy kényelmes.Valamint remélem idővel az IPS helyett beszivárog az OLED vagy a MicroLED technológia monitorok piacán is.
Oled már van, de elképesztő brutál áron.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Sok ötletelgetés után, úgy döntöttem, hogy maradni fogok a Thrustmaster T-GT-II-nél.
Logitech G25 után ez egy előrelépés lesz.
Pc-n is játszok Pl Dirt Rally 1-2, esetleg Assetto Corsa, de egyiket sem versenyszerűen.
Ps-en a fő vonal amit mindig is komolyabban űztem az a Gran Turismo lenne, oda pedig a TM lesz a nyerő én úgy gondolom.Aki próbált már Load Celles pedált azoktól sokat hallottam, hogy hatalmas különbség a nem Load Celles pedálokkal szemben. Örülök, hogy a TM ezt már tavaly meglépte, még ha nem is lett minden szempontból a legjobb, és lehetnek jobbak is nála.
Ha nem lépte volna meg, biztos Fanatecel próbálkoznék.Base, kormányok - véleményem így látatlanban
Feltehetően nagy különbség lehet a fogaskerekes és a szíjas megoldás között, ezt nem tudom alátámasztani még, mert csak fogaskerekessel rendelkezek, és úgy gondolom hasonló ugrás lehet a szíjas és a direct drive között is. Valóban jobb köridőket tudnál futni DD technológiával? Ebben nem lennék annyira biztos.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Igen, ezzel tisztában is vagyok, azonban azt írják hogy később feltehetőleg 2021 Q4 folyamán pedál nélkül is elérhető lesz a szett.
" However Thrustmaster is also making the T-GT II base available as a separate item priced at $499.99 (€449.99/£399.99), allowing users to swap their existing T-GT rim onto the new servo unit, and as the wheel and base without pedals for $699.99 (€649.99/£599.99)."
-
blountex
senior tag
Úgy gondolom van elég információ fent a neten arról, hogy milyen csomagban van, és mi jár a csomag mellé.
Amit sajnálok, hogy nem load cell-t csomagoltak mellé, ez szerintem egy hiba volt a TM részéről, nem értem miért döntöttek az egyszerű pedál mellett, mikor kiadták az új szériát.
Sikerült utána nézni, hogy mennyiért adták ki anno a T-GT, és a kettő meg egyezik árban.
250e - árdiagramm szerint
A mostani új változat 280e - micsoda kicseszés
köszönhetően az eurónak, de remélhetőleg fog ez még lejebb is menni.Alapvetően nem ragaszkodok a Thrustmaster márkához, de úgy gondolom nekem konzolra ez éri meg.
Aki Pc--n lévő versenyzést részesíti előnyben és megteheti, annak egyértelműen Fanatec a legjobb választás.
Ahogy hallottam csillió beállítási lehetőséggel rendelkezik, ami konzolok esetében limitált a lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41636 üzenetére
A mondatodnak ezt a részét nem igazán értem mit szerettél volna átadni.
"így ha gyengébb konzolos játékport miatt korlátozva lennének a lehetőségek, vagy külön PC-n kellene piszkálni, a Fanával pikk-pakk megoldod."Alapvetően úgy gondolom hogy a konzol egy fix dolog, ahogy van egy fix input, és minimális beállítási lehetőség amit az adott játék optionsban lehet meg tenni. A fana base a szűk options beállításon kívül, egy halom más beállítást engedélyez, am alapból a játékban nincs benne? Ez vajon érződhet is a vezetési élményen?
Tehát ez olyan mint mikor Pc-n letöltöd a fana szoftverét és azt állítasz be amit akarsz felül írva a játékban lévő dolgokat, csak mindezt a base kijelzőn teheted meg konzol esetében?Kérdés, hogy ez mekkora plusz előnyt jelenthet....
[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41638 üzenetére
Így már értem, köszi.
A T300 RS GT edition valóban rendkívül jó áron van a maga 130e forintjával, de még se ez a csúcs terméke a TMnek, és így látatlanban bízok benne, hogy ad annyi pluszt, hogy megéri.
Szerintem az első T-GT a maga kb ~200e körüli értékével teljesen rendben volt. -
blountex
senior tag
válasz
adrian360 #41650 üzenetére
A pedált úgy látom kihagytad a felsorolásból, nincs túl sok választás a gagyi 100 eurós pedálok után csak egy komolyabbat láttam: ClubSport Pedals V3 - 360 euró
A kormány rendben van amit írtál, tetszik a WRC-s beütés, de lehet ebből is egy kicsivel feljebb ugrani ha van értelme technikailag.....
ClubSport Steering Wheel R330 V2 - 380 euróAzt nagyon jó lehetőségnek tartanám, ha lenne egy hely, ahol ki lehetne próbálni különböző gyártók közép és felsőkategóriás kormányait, pedáljait mondjuk pár nap használattal x forint értékben, így valamennyire reális képet kapna arról az ember, hogy kinek mi a szimpatikus, mi jön be.
Az élmény és tapasztalat szerzés mellett a köridők is fontosak lehetnek.
Számít-e az, hogy milyen gyártó szettje (független a minőség és specs ugrás) és beállítás mellett ülsz, vagy egy bizonyos szint felett mindegy milyen felső kategóriás kormányt kapsz, egyedül a skill számít igazán?....
Ülhetsz akármilyen szuper kormány, felszerelés mögé, ha nem vagy elég jó, nem tudsz többet nyújtani.....[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
adrian360 #41661 üzenetére
Jogos, így érthető.
Utolsó mondatra reagálva igen, ezért is lenne jó egy helyszín, ahol ezeket ki lehet próbálni és eldönteni, hogy kinek mi a szimpatikus.
Másfelől ha a két nagy gyártót nézzük végeredményben ki lehet próbálni mind a kettő termékét némi kompromisszummal, és kellő tőkével, ami úgy gondolom nem elérhetetlen kerülnek dolgok ettől sokkal többe is pl nagy motor + fenntartás stb. A végén pedig az marad, ami beválik, a másikat pedig kis veszteséggel tovább adni.
T300as újonnan elérhető 130e + T-LCM ~ 200e
Használtam még olcsóbb lehet durván 150-165e környékén.
Fanánál mivel új termékekről lesz szó, így nagyságrendileg a megközelítő összeg mindennel együtt ~900-1000 euró körül lehet ami: 315e - 360e forint
Kettőt összeadva közel ~500e[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Nem hallottam a Villeneuve controlleres esetről.
Az alap T150 vs legdrágább fana szett rossz összehasonlítás.
Még a G923 is jobbnak tűnik T150től.Ez szerintem egyértelmű, hogy nem lehet kényelmetlen pozicíóban leülni játszani. Mindenkinek egyéni a kényelem.
A konzisztencia is rengeteget számít egy versenyen, nem feltétlenül a legjobb köridővel lehet eredményes az ember.
"A drágább kormány élményben ad többet."
Gondolom itt arra célzol, hogy valamivel jobb lehet a visszajelzés, esetleg picivel pontosabb.
Alapvetően a drága cuccoknál alap felszereltség a bőrborítás, esetleg fém keret stb, tehát ezek esztétikai funkciójában nem lehet előrelépés, inkább technikai oldalról.Ez érdekesnek tűnik.
Ugye ps4re már adtak ki egy kompatibilis CSL wheel base-t, feltételezem már akkor is meg volt a hivatalos együttműködés.A Fanatec cuccok miért csak a saját weboldalukon keresztül rendelhetőek?
Nincs leszerződtetve más piacon szereplő bolttal mint pl amazon?[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz
zsozsa74 #41677 üzenetére
"Nemrég, amikor egy nem szar szíjasról DD-re váltottam, már az első DD-s körömben megdöntöttem egy TT-s köridőmet, amit már egy ideje hiába hajszoltam a kedvenc pályámon. Szóval egy szintig az is fontos lehet, hogy milyen a tech. És nem csak az élmény miatt. "
Na látod, ezért is érdekelne a Szíjas és Direct Drive. Ebből kiderülne, hogy nekem melyik lenne a legjobb választás.
Valószínű, hogy TM-el kezdek, aztán ha lesz használtan Ps5ös Fanatec elfogadható áron akkor beruházok rá kipróbálásképpen.Neked mivel kompatibilis a Fanád?
Pc,xbox,ps?[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Jó látni, hogy sikerült beindítani egy témát, és a kommenteket olvasni.
""jobb-technika = jobb köridők" téma"
Kinek mi vált be, mi a tapasztalata egyes kormányokkal stb.
"jobb-technika = jobb köridők" témában.
Vannak ám itt kontra-pro érvek a szíjas és DD véleményet terén, én továbbra is azt mondom, hogy ha van lehetőség akkor mind a kettőt érdemes kipróbálni. Idővel a Fana is remélhetőleg elérhető áron lesz használtan.
Ez egy olyan dolog hogy ahány ember, annyiféle egyéni vélemény, egy megközelítőleg helyes utat lehet mondani a többi már csak a felhasználón múlik.Van erre egy szerencsés példa mint felhasználó:
Bereznay Dani (F1 esport), 10e forintos kormányt nyúzott sok éven keresztül, ezzel jutott be a döntőbe, azóta már ő is Fanával tolja.Nekem ez a trailbraking kifejezés új, de ahogy látom ez arról szól, hogy erősen fékezel későn, majd folyamatosan picit a féken tartva a lábad beesel a kanyarba, és a csúcsponttól eltávolódva teljesen gázra állsz.
Én ennek a fordítottját szeretem:
Azt is egy jó megoldásnak tartom, hogy a lehető legkésőbb fékezel és a megfelelő lendülettel esel be a kanyarba, onnantól már csak a lehető legkorábban gázra állsz. -
blountex
senior tag
válasz
kinghaxor #41721 üzenetére
Mivel még új technológiáról van szó, ezért úgy gondolom kevés tapasztalata van ezen a téren az embereknek, ráadásul most válik elérhetővé megfizethető áron.
Mindenki azt hangoztatja, hogy jobb élményben lesz részed, pontosabb a visszajelzés, és talán egy kicsit gyorsulsz is -
blountex
senior tag
Ezek a problémák úgy gondolom bizonyos szinten elenyésző, ahhoz képest, hogy a legjobb brand a szimulátor között.
Az azért nem lehetett vicces mikor update sikeres volt, és nem ismerte fel semmi
Sajnos minden eszköznél előfordulhat ilyen.....
Tömeg gyártás van, szóval ahol, amit lehet, többnyire géppel csinálnak.Most hogy a PD összeborult a Fanatecel, kivárom mit hoznak össze, hajt a kiváncsiság
[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Nincs ilyen kormányom, és nem is lesz. Régi G25 van, de ezt írtam már jó néhány pár hszel feljebb is.
Mondtam én, hogy a kép alapján szakértek? Nem
Azt mondtam véleményeket olvasok róla.
Pozitív és negatív irányban.
Többségben pozitív a húzóerő, és kétségtelenül az egyik legjobb kormány ár/érték arányban.
Nem tudom, hogy akinek van T300a tapasztalt-e ilyesmit, de ez pl számomra kicsit lehangoló:
" A bázisba épített tápegységnek, az erős FFB motornak és a bázis rossz szellőzésének köszönhetően hajlamos a túlmelegedésre, amit szerencsére érzékel, de ilyenkor az FFB erejét egészen visszaveszi. Erre is léteznek megoldások, de többnyire a ház megfúrkálásával és ventillátor(-ok) beépítésével jár (erről is vannak leírások a neten). Enyém is kapott két nagy lyukat az oldalára, meg ventillátorokat a lyukakba, hogy kereszthuzat meglegyen (így már nincs melegedési gond)."Persze mindegyik gyártóval van gond valamelyest, én lekopógom 11 év alatt a G25söm rendben ketyeg, szervízt még nem látott.
-
blountex
senior tag
válasz
GalaHU #41787 üzenetére
Igen, ez már ki lett vesézve, hogy a TM és a Logi is egy helyben topog 1x éve.
Lassan már szinte minden terméknél oda lyukadunk ki, hogy eladják jó drágán, a bele való anyagot meg ott spórolják ki, ahol lehet.
Nézd, nekem szerencsém van ezen a téren, de olvastam aki nem járt ennyire jól a G25tel. -
blountex
senior tag
Dirt 1el és a második résszel is 100-100 órát játszottam.
Belső nézetben is próbáltam (illetve VRben is), de nekem jobban adja a motorháztetős rész.
Teljesen jól irányítható és a G25 is egyben van még.
A játék abból a szempontból nagyon tetszik hogy egy apró hiba és repülsz ki a pályáról nagyon sok esetben.
Az online Time Trial pedig azért kihívás, mert egyetlen egyszer vehetsz rész az adott szakasz adott autójával.
Próbálj ne kicsúszni és egy jó eredményt elérni. Nehéz a Top 10ben benne lenni. -
blountex
senior tag
válasz
Martinka1670 #41814 üzenetére
Logitech szoftverén belül meg lehet nézni Pc-n
-
blountex
senior tag
válasz
zsozsa74 #41862 üzenetére
Igen. Akkor nem használható a Fanatechez.
Valaki egyszer régebben írta, hogy nem szükséges minden kiegészítő komponens az adott gyártotól megvásárolni (pl : váltó, kézifék), hanem használható más gyártóval is (Pc-n keresztül).Ahogy látom akkor mindegyik gyártó más-más csatlakozót használ, ami lényegében célszerű lépés....
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Tudományos Pandémia Klub
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...