-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
s:zozo
aktív tag
válasz Jinxb1rd #29281 üzenetére
Az itt fórumozók nagy része szerintem tisztában van vele, hogy mik az előnyei és veszélyei, hogyha egy ökoszisztémán belül választasz. Itt nem is akarok okoskodni, szerintem mindenki el tudja dönteni hol vásároljon. Az akciók részénél nincs igazad, szerintem a quest akciókra jobban rá illik a kijelentésed.
-
s:zozo
aktív tag
válasz Foglalt név #29282 üzenetére
Mármint a GOG oldalon nincsenek jó akciók?
Erre gondoltál? Onnan gyűjtöm a régi játékokat és 70-80-90%-s áron szokták árulni őket. -
s:zozo
aktív tag
válasz Foglalt név #29282 üzenetére
Questet sikerült összelőni a WIFI-vel?
-
s:zozo
aktív tag
válasz Foglalt név #29289 üzenetére
Így már értem mire gondoltál és igaz is.
Most vettem meg a halász történetét én is (az akció idején) és olvastam, hogy rövid.
Én is még próbálkozom az ALVR és VD párossal.
Ill. a link, kábeles megoldás tök jól működik, de ugye kábeles, jó a reagálás, de a grafika annyira nem acélos. USB speed testre 1.7 Gbps ad. A kábeltől eltekintve, ő adja a legjobb élményt. Gondolok itt arra, hogy kormánnyal, (g25) tudtam játszani Dirt és PC2-vel is. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #29293 üzenetére
Köszi az infót. Jobb lett.
1.2 tényleg sok volt neki, de 1.1 értéken egész használható, Assgard Wrath-nek annyira nem tetszett, de nem volt vészes. Tartotta a 72 fps-t. HL Alix-t élmény volt nézni.
Nem így a No Man's Sky-t a head room szerint bőven van kakaó, de ennek ellenére 36 fps-t mutatott. Hiába tiltottam le a A. Spacewarp-t.
Ez lehet valami anomália nálam, majd utána olvasok.
Amin még meglepődtem, hogy az Inatech usb kártya nem ad több Gbps-t, mint az előlapi usb. -
s:zozo
aktív tag
válasz Geller72 #29321 üzenetére
A quest jó kis eszköz, (most vettem én is) de ("Alapvetően autó-szimulátorozok") ezt figyelembe véve és mivel a quest mobil headsett és "csak" mellékesen lehet összelőni PC-vel, más headsett jobban megfelel. A quest-nél ha összekapcsolod a PC-vel, mindig lesz egy kis késés és nem kapsz olyan éles képet, mint Rift S esetében.
Raymond jól tanácsolta az átlagtól eltérő IPD megint csak szűkítheti a használható vr eszközöket. Végső soron Valve index maradna. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #29319 üzenetére
No Man's Sky.
Megnéztem, vissza állítva a Pixel per display értéket 0-ra és disabled-en az AWS.
Játékban mindent minimumra véve: 99% headroom és 40-45 fps kaptam.
Közben eszembe jutott, hogy itt is volt valami említés, azzal kapcsolatban, hogy valamit, át-be kell kapcsolni az nvidia panelen. Rá keresek.
Tetszik a No Man's, de a VR támogatást sok kritika érte.
Megnéztem a Assgard Wrath-t is ezekkel a beállításokkal és jobbnak ítélem a 1.1 és a játékban 120% Resolution-t ill. élsimítás low állítást.
Az infót kössz mégegyszer. -
s:zozo
aktív tag
A Humble Bundle is van egy kis akció.
[link]
Arizona - Steam és vagy Oculus kulcs is van. -
s:zozo
aktív tag
Sziasztok!
Ma az Oculus quest, link kábelen nem akart audio-t adni, habár az eszközkezelőn szerepelt a quest virtual device, viszont a hangerő ikonra kattintva már nem találtam.
Oculus szoftverben is nyomta az állandó hibaüzeneteket.
Oculus szoftver újratelepítése, (repair) megoldotta a problémát.
Ezenkívül olvastam még:
- VD virtual audió letörlése
- link kábel más portba csatlakoztatása
- nvidia audió szoftver letörlése
- stb.
Tanácsom, kezdjétek az Oculus szoftver újra installálással. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #29293 üzenetére
Sajna pár játék nem tolerálta a beállításokat, kisebb értéket kellett megadnom.
Karnage Chronicles-nél pl. olyan akadások jöttek elő, az előre haladásnál, hogy szörnyen éreztem magam.
Időközben megtaláltam ezt az oldalt [link] és a 1070-s értékekkel jó lett.
Kivétel a Distortion Curvature érték, ahol a "low" maradhatott, végső soron az,
Encode Resolution Width értéket kellett levinnem 2912, 2784-ról 2352-re.
A játékok nagy részénél nem volt problémám.
Encode Resolution Width értékek mi alapján vannak megadva?
Gondolok itt arra, hogy mi az a szám ami a 2352 és 2784 között még megadhatnék hátha még jó? -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #29606 üzenetére
A helyzet, hogy semmi baj nincs Encode Resolution Width mezőben beírt értékekkel.
Sikerült rá jönnöm, hogy mi a franc baja van a Karnage Chronicles játéknak. Nálam?
Bármi fut aktívan a játék képernyője (monitoron) előtt, tökéletesen fut. Ez lehet az Oculus Debug Tool ablaka, vagy VD sreamer és vagy Realtek hangkezelő ablak, amint a játék képernyője az aktív, (előtérben van) előjön az az idegesítő hiba, ahogy haladok előre nagyon durva, azonnali akadások jönnek elő. (Oculus Quest link) Sima Oculus Riften is látható, habár ott kevésbé zavaró. Gondolom ez valami játék bug lehet, habár nem találtam mostani bejegyzést ilyen hibáról a google keresőn keresztül. -
s:zozo
aktív tag
válasz Imilenni #29718 üzenetére
Jó kérdés.
Tegnap este került elém a videó, azóta kutatom, hogy mi is lesz ebből a játékból.
Indie fejlesztésű játék és Anticleric: nevű emberke áll mögötte.
Ezt látható a weboldalon is .
35 $ most, a korai változat, amiben a videókban látható helyszínek és lehetőségek érhetők el. -
s:zozo
aktív tag
válasz Jinxb1rd #29723 üzenetére
Rizikó hozzá tartozik, ezt tudomásul kell venni.
Hello Games (anno) és más indie csapat sem áll sokkal több főből.
Ezt nem probléma. Sok VR játékot egy, vagy pár ember fejleszt.
Ancient Dungeon (Raymond említette nemrég), Compound pl.
Elsőt megnéztem és imádom, a másodikat pedig már, meg is vettem.
LOW-FI-nél, ha csak repkedek és a helyszíneket bejárom,az is frankó lesz nekem.
Star Citizen-t is támogattam és annak már több éve. Nem is tudom mit csináljak?
Vagy ezt -
s:zozo
aktív tag
Nálam is a VD a nyerő az ALVR-l szemben. Egyik sem hibátlan.
ALVR-nél egyszerűen nem tudom lecsökkenteni a a késést számottevően, és nagyon zavar, hogy a kézmozgás le van maradva.
VD-nál tetszik a felület és az egyszerűség, a kézmozgás jobb.
Sajnos nem ad minden játéknál jó érzést és van olyan játék ami el sem indul.
-Karnage Chronicles, The invisible Hours pl. Hibaüzenetet kapok.
-Groundhog day, a töltő képernyőknél iszonyat szaggat és vibrál. Szemecskémet le kell hunynom.
-The climb iszonyat szaggat, akad.
Oculus link megoldást használom többet. Nekem jól is esik a kábeles megoldás, mert a magzati állapotomra emlékeztet. -
s:zozo
aktív tag
válasz Márton #29740 üzenetére
Viszont kellemesebb a látvány, élesebb kép, god ray (nem is kicsi) csökkenése.
Súly, mondjuk úgy elviselhető (megszokható) és javítható.
Hang szintén, nálam a PSVR headset van bedugva.
A követés. Négy kamera a headsetten < külső 3 érzékelő. Érdekes, hogy ezt nem említed, de most már tudod, hogy ez is számít
Személy szerint én elraktam a Riftemet (CV1) a dobozába és a Questet használom, leginkább link kábellel. A mennyezetről ,azért nem szedtem le az érzékelőket.
Tudom, neked más számít, de nálam a mérlegen a quest jobb élményt ad a CV1-l szemben.
Nem tudok várni én sem, kellett valami új headset kütyü.
U. I.:
Elkaptam a szerkesztést, hogy le írjam.
Nálam alig párásodik a Quest a CV1 után. Gondolom az aktív hűtés miatt.?[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
A Dance Collider nekem nincs meg. Kár, mert összetudnánk hasonlítani.
ALVR-n meg én nem vettem észre, hogy csúszna a hang.
Igaz, hogy messze nem futtattam rajta annyi játékot.
Render resolutionra, majd jobban figyelek. Kösz.
"kötelező MOD kellene hogy legyen"
Akkor bevált a "chokito" -
s:zozo
aktív tag
Megnéztem. No Man's sky-nál az űrgolyhók haladásánál látom. Szellemképes, elmosódott. Link kábelt használva tökéletes.
Ill. a multi tool eszközzel ha hadonászok ott is lehet látni a különbséget.
Tényleg nincs egy hibátlan lehetőségünk.
Megnéztem a ping-t, többségében 1-s és kisebbségben 2-s értékeket kaptam, egy-egy alkalommal 5-s és 9-s számokat dobott. A VD beállításaim ugyan azok voltak. Router-é természetesen más. -
s:zozo
aktív tag
Nálam No Man's Sky alatt ugyan azokkal az állításokkal.
Link kábel tökéletes, VD alatt bármit is állítottam maradt a szellemképesedés az űrhajóknál.
Alapból 100%-n van a csúszka és ha le viszem a quest közeli felbontásra ronda lesz a játék és nyerek teljesítményt. (STEAM GPU grafikont figyelve)
Ez viszont nincs hatással a hibára. OVR advanced settings-t felraktam steam alatt és szerintem valami nem jó, mert egy frame droppot sem jelzett ki.
#29814) a2d2
Saját tapasztalat, szerintem VD alatt STEAM-n 100%-ra rakva ad jó képet.
VD nél olvastam, hogy a saját felületéről érdemes indítani a STEAM-s játékokat.
OculusDebug tool:
[link] Itt leírnak jó pár infót.
Nálam:
-Pisel Per Display: 0 (mindig el felejtem úgy is, mert ezt újraindításnál be kell írni mindig.)
-Distortion Curvature: low (ez jobb, mint a high)
-Encode Resolution Width: 2784
Írják, de le írom, hogy a menüből az ocolus szervizt restartolni kell.VD felbontás részemről is passz. Gondolom natív, de ténbyleg nem tudom.
U. I.:
Lassan meló este leszek csak.
Még valami: Nálam a link a nyerő, de VD alatt picit élesebb képet kapok és sötétebb kontraszosab. Jobban látszanak a rácsok.
Már nem tudom mi a valóság és mennyi a placebo -
s:zozo
aktív tag
válasz Gigi01 #29952 üzenetére
Tegnap megvettem, (LOW-FI) látva a hozzászólásodat és engem tényleg érdekelt.
[link] Itt még rá dob +27% áfát és ennyi pénzért szerintem nem éri meg jelenleg.
A videókban látható állapotban van és ennyit tud.
A gépemen épphogy elfutott (ennél gyengébbre ne!) és ami zavart, hogy a menüben a film grain effektet hiába vettem le, nem láttam változást.
Ilyenkor szokták azt mondani, hogy a csapatért fel(be) áldoztam magam
Jelen állapotában, nagyon komor, nyomasztó és igazi sötét cyberpunk hangulata van. Látható 1-2 (emberi) karakter is nulla interakcióval és ha még javulni tud akkor jó lesz. A helyszínek habár jól néznek ki, üresek és nem tudom hogy lesz ebből játék az év végére. A repkedés hangulatos, de nagyon "éjszakai" sötét.
Csak a nagy cyberpunk rajongóknak ajánlom és akkor is lehet kidobott pénz lesz.
Lesz bármi változás a későbbiek folyamán, majd jelentkezem a játékkal kapcsolatban. -
-
s:zozo
aktív tag
válasz jarlax #30031 üzenetére
Szia!
Találgatok én is, de kérdezem, hogy hány Router, switch, stb. van a a rendszeredben?
A rendszerben csak 1-n van a hdcp kiosztás engedélyezve? Abba a routerbe (5Ghz) van bedugva a net kábel? Routereknél is van tűzfal lehetőség? ha triviális kérdések voltak akkor bocs. Ezek jutottak eszembe.
Side Quest alapból vezetékesen működik, külön kell a wi-fi lehetőséget engedélyezni.[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
-
s:zozo
aktív tag
válasz jarlax #30038 üzenetére
Ezt találtam még a VD oldalán.
"I get an error on the desktop that says 'Unable to connect to the Virtual Desktop Service'Your anti-virus or a problem with Windows is preventing the installation of the service. To resolve this, add an exception to your anti-virus or go to the installation folder and try to manually install it by double-clicking 'VirtualDesktop.Service'"
A vírus irtót a telepítésnél még ugye nem kapcsoltad ki?
Ill. a manuális installt még próbáld meg, amit javasol az írás. -
s:zozo
aktív tag
válasz Dyingsoul #30054 üzenetére
Vágom, vágom.
Vannak bizonyos zombik amelyeket ha szét csapsz közelharcnál, akkor jobban fertőznek a nedvükkel. Pici arany színű(?) rothadás látható rajtuk és tompa puffanást is hallatnak, mikor meghalnak? (halnak). Ezeket távolsági fegyverrel öld meg. (nyíl)[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz gulasoft #30061 üzenetére
Elite Dangerous
Te sem értenéd ha nem lennél VR tulajAz biztos, hogy ha később lesz hozzá VR támogatás, akkor a gépigény nőni fog.
Nagyon kíváncsi leszek rá és tuti megveszem valamelyik konzolomra és később PC-re, amint lesz VR-ban.
Azért megér egy könnycsepp morzsolást
mert, Mélázzunk el egy kicsit és gondolkodjunk el, hogy az Elite Dangerous méreteiben ez a fejlesztés mit is jelent. A galaxisunk (összes?) planétáin, holdjain, stb. gyalogolhatunk.
mert, Végső soron erről csak álmodozni merhettem, hogy egyszer lesz olyan játék, amelyben kapok egy galaxist, a galaxis összes égitestét meglátogathatom és le is szállhatok rájuk. Ott két vagy több lábú egyedekkel találkozhatok és bejárhatom az épületeket is.
mert, Tudom, hozzám hasonlóan régi gamerek vannak itt és mi tudjuk értékelni ezeket a csodákat.
Sok fiatalnak ez már természetes és máshogy tekint ezekre a játékokra.[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz gulasoft #30065 üzenetére
No Man's sky-t direkt nem írtam, habár igaz megoldották, de jellegében, elgondolásában, történetében is más a két játék.
A random megállapítás még igaz is a No Man's-re.
Elite-re viszont nem, igen is vannak ismereteink a galaxisunkról és ezek ismeretében kell megalkotniuk a játék univerzumát. Annak rendezettségét és kaotikusságát figyelembe véve.
A SC-n is más a fejlesztés. Ott keveredik, maradhat a kaotikusság, de ott van lehetőségük a grafikusoknak, dizájnereknek bele nyúlni a játékba. A kiesebb univerzum miatt.
VR támogatás pedig később jött a Sky-hoz. Elite esetében, majd akkor dühönghetünk, ha nem fog jönni. Nem lehet mindent egyszerre meg kapni. Működjön 2d-ben, ahogy kell és utána jöhet a többi. Komolyan, hagyjunk már időt a fejlesztésre. -
s:zozo
aktív tag
válasz gulasoft #30070 üzenetére
Te vagy tévedésben, nem mondtam, hogy mindent tudunk az univerzumunkról, de az NMS és az elitet összekeverni semmi értelme. NMS egy teljesen kitalált univerzum és azt is valami képlet alapján hozzák létre (Superformula elmélet), szinte semmilyen törvényszerűséget nem vesz figyelembe. Ez alapján fejlesztenék tovább az elitet, na az lenne a hiba.
Az elite tele van hiányosságokkal persze, de hogyha játszol mindkettő játékkal akkor erzed, hogy melyik áll közelebb a valós mostani ismereteinkhez.Ha ennyire puha pöcs lenne a VR integrálása, akkor gondolom úton, útfélen lennének már ilyen játékok. Hozzáteszem, hogy nem vagyok fejlesztő, de ebbe gondolj bele.
Nem ezt csinálja a VorpX? Nempróbáltam soha
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #30071 üzenetére
Ebben az esetben más kontroller a megoldás, de ez mennyire rombolná az élményt.
Hisz "Milyen lenne már VR FPSt ülve játszani, az majdnem olyan rossz, mint így tolni az Alyx-et"
Én sem tudok ülve játszani egy igazi harcolós, lövöldözős FPS-t. -
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #30117 üzenetére
Óóó. Ti földhözragadt elmék, tudhatnátok, hogy VR-ban minden jobb.
No, de komolyra fordítva a szavakat. Questre vettem meg, amint megjelent és hogy kiknek ajánlom. Nem azoknak akik minél nagyobb csúcsokat akarnak elérni.Erre alkalmasak a 2d-s változatok.
A vr változatban a körítés ami fontos, gyönyörű zenékkel és vr-ban látványos, grafikai effekt orgiával. Aki meditatív állapotban akar kocka alakzatokat rakosgatni, nos azok vegyék meg a Tetris Effect-t és játszanak vele VR-ban. -
s:zozo
aktív tag
No Man's Sky nemrég szóba került.
Úgy gondolom, hogy ez a hír érdekes lehet, [link]
ha van olyan pajtásotok, vagy pajtásnőtök aki más platformon játszik.
Röviden, lehet együtt online játszani, akármilyen gép előtt csücsül a pajti. -
s:zozo
aktív tag
Hoppárézimi
http://www.gamer365.hu/show-article.php?id=37046&news
Operencia: VR -
s:zozo
aktív tag
válasz Foglalt név #30213 üzenetére
Nincs -
s:zozo
aktív tag
válasz Gaborka30 #30283 üzenetére
Szia!
Köszi az infót és hát tényleg nem egy acélos konfiguráció, viszont tényleg jó alap és azt a pénzt, amelyből most vennél egy PS VR-t, a gépre is költheted, vagy tényleg mérlegelheted a Quest-t is.
Vannak lehetőségeid, hogy informálódj a géped lehetőségeiről.
Steam VR performance test program: [link]
Oculus minimális és ajánlott konfiguráció a Rift és Rift S-hez: [link]
Kérdés milyen játékokat próbálnál és szeretsz? (szimulátrok esetén borul a bili )
Van-e bármilyen személyes tapasztalatod a VR-l? vagy csak youtube videókat néztél?
Ebben az estben jó tudni, hogy a látvány nem lesz olyan éles, mint a videókon.
Térjünk vissza a Quest--hez. Jó natív programokkal és játékokkal rendelkezik, (nézz videókat)de megemlítem, hogy eléggé kényelmetlen elsőre és másodikra is, mert orr nehéz. Tudsz játszani PC VR játékokkal, kábelen és Vezetékmentesen is. Az első hivatalos, a Wi-fi megoldást neked kell összehoznod.
PSVR-ból mindenképp a V2-s változatod keresd, mert ha jól emlékszem a V1-nél a hdr támogatás nem működött, vagyis húzogatni kell a kábeleket ha TV-n akarnál játszani, ill kapott pár minimál változtatást is.
A gond, hogy már a megjelenéskor is elmaradt a konkurenciától. Nincs room scaling, ülő álló módban használod és a 360 fokos forgolódás sincs. A headsetten kívül rendelkezned vagy venned kell egy ps kamerát és ha move kontrollereket használni akarod az is külön összeg.
Magyarországon nem is tudom, hogy kapható-e olyan bundle amelyben ez mind meg van.
A gond viszont az, hogy a megjelenéskor és az idő haladtával pláne, kibukott a pontatlan követés és használat (move irányítók), nem vészes, de erről jó ha tudsz. Összehasonlítva a mostani PC-s helyzettel siralmas, sokkal jobb élményt kapsz pc-n
PS4-pro esetén jobb grafikát kapsz a sima ps4-től, de most már ez nagyon kevés.
Rövidre zárva a PS VR-t akkor ajánlanám, ha min 70 ezer, de inkább 50 ezerért lehetne kapni.
90-100 ezerért nagyon gondold meg, hogy a Sony vonalat követed.
Szerncsés esetben ki próbálni a VR-t a Sony nem rossz, de csak úgy. hogy el is adod egyből és elgondolkodsz azon, hogy PS VR esetében, most nem nagyon tudsz továbblépni, míg pc esetén igen.
Bármi kérdés van segítünk és járd körül a témát alaposan.
"Ráadásul még az is baj, hogy külön helységben kellene a VR, mint ahol a gép van"
habár ez megint egy komoly korlát és határ -
s:zozo
aktív tag
válasz s:zozo #30289 üzenetére
Star Wars: Squadrons VR és az írásom rá vett arra, hogy jó pár hónap után a PS VR-t magamra rakjam és megnézzem a Star Wars Rogue One: X-Wing VR Mission-t, ( [link] )milyen élményt ad most.
Zseniális Star Wars hangulat és élmény most is rózsaszín ködöt varázsolt azonnal, amin azért át ütött az alacsony felbontású és homályos grafika. Akkoriban más idők jártak, már most úgy emlékezhetünk azokra az időkre, hogy atya-gatya, hogy tudtam én ezt elviselni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 12T - egytucat
- Viccrovat
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen