-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #17140 üzenetére
"Most megnézem az ADR1FT"
Erre én is kíváncsi leszek. Nem a játékkal bajom, végül is nem rossz, de az én VR edzett agyamnak is sok a játék Max 20 perc és annyi, jön az émelygés..
Lone Echo-t biztos ismered és ajánlották is már, de szerintem azt próbáld ki. -
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #17143 üzenetére
Nem csodálom, ugyanis a játék az (űr)sétálós, narratív műfajt erősíti, (amúgy én kedvelem a műfajt) tehát haladnod kell előre és úgy deríted fel a történetet. Tetszik a sci-fi? Lone Echo próbáld ki. Az elején van egy hosszabb oktató rész, de azt meg kell csinélni, hisz ismerned kell a kezelést és a lehetőségeket.
-
s:zozo
aktív tag
válasz Chapel #17165 üzenetére
Vártam egy kicsit hátha nálam hozzáértőbb hozzászól
Nálam szűz telepítésnél az Oculus sem ment fel, valami kellett hozzá emlékeim szerint
Gondolom, mivel új telepítésről van szó valami csomag még nem került telepítésre és azért nem indul.
Pl. Microsoft visual c++, vagy valami ilyesmi.
Vaaaagy, nincs valahova félre rakva a headset? rakd az érzékelők láthatóságába.[ Szerkesztve ]
-
-
s:zozo
aktív tag
-
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #17944 üzenetére
Nálad vagy a videó letöltésénél lehetett a bibi, nálam szép éles.
-
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #17950 üzenetére
Nem valami internetes problémád van? Próbáld a STEAM kliensen is vagy ha ott nézted akkor egy böngészőn keresztül.
-
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #18018 üzenetére
A Journey VR videónál kb. 19 másodperctől kezdve jönnek azok a képsorok, ahol látom, hogy VR headsett felbontásúak. Itt természetes, hogy a videó más részéihez viszonyítva van romlás, de ez nem kirívó.
Nem tudom, hogy te mit látsz, de nálam minden jónak tűnik.
Böngészőn nézem a linkjeidet. -
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #17944 üzenetére
Ajjaj ez alapján fel sem merült bennem, hogy akkor te azt mondod, hogy a a riftben látott program látványa el marad a videón mutatott élménytől? Ez a szitu? Akkor közlöm veled, hogy raboltam az időd, mert nekem nincs meg a program.
-
s:zozo
aktív tag
Sziasztok!
Miért van, hogy a sokadszorra bekalibrált oculus guardian, néha több napig (hétig), jól mutatja a játékteret, néha pedig naponta kell újra be állítanom a helyes mozgási területet. Mindig 90 fokban elfordul és a (3) érzékelőből 1 rossz oldalra kerül. Nem dugdosom az érzékelőket, nem állítok semmit és a Guardian külső szerkesztőt is próbáltam már. A szobában levő másodig TV-t is le takartam az esetleges tükröződés miatt. Általában a szobában mindig sötét van, tehát erős napfény és lámpák kizárva.
Help -
-
s:zozo
aktív tag
A tippem, hogy a rift készlet hiány nem a rift S előszele, hanem a quest eladásait elősegítő fogás. Remélem nem lesz igazam. Amit viszont én várok a következő oculus eszköztől a FOV megnövelése, ok ne egy pimax ugrás legyen, de nekem a beszűkített FOV, a legzavaróbb most.
-
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #18423 üzenetére
Egyértelmű. Gondolok itt arra, hogy mennyire rá van izgulva pár user egy új Riftre és ha az nem lesz és szeretnének egy új eszközt akkor csak a quest lesz elérhető. Hányan vettek GO-t, mert érdekelte őket az új headsett. Ebben az estben ha lesz quest és lesz új S. Vajon hányan veszik a quest helyett az S-t ebben az estben. Itt is sokan szerintem így állnak hozzá hisz vettetek GO-t, de ha lett volna GO idején jobb Rift akkor szerintem nem a (GO-t) veszitek.
Bocs még eszembe jutott valami. A quest kapcsán engem is az érdekel, hogy lesz-e S bejelentés, meg lehet-e venni a közeli jövőben az új Riftet, ha nem akkor biza engem is érdekel a Quest, hisz előre lépés lenne , bizonyos helyeken a régi rifthez képest. Jobb lencse, jobb felbontás, mobilitás, stb. Vagyis ha jönnének azok a beszámolók, tőletek, hogy azta nem is olyan rossz a quest, akkor én is változtatok a véleményemen és vennék egyet az új rift érkezésig. 2019 vége? 2020 eleje?[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #18425 üzenetére
A saját példám se segít?
Értem én hogy két különböző termék, de az a vásárlói rétek aki nem csak PC-s headsetben gondolkodik, őket át lehet csábítani, mint engem is és az eddigi GO tulajokat is akik vettek a pc-s rift mellé GO-t.
A quest tekintetében, pedig még sok specifikációval nem vagyunk tisztában, sokan feltételezték, hogy valahogy még is csak majd össze lehet kötni a PC-vel ill. streemelhetők lesznek a tartalmak pc-ről.
Ennél jobban már nem tudom ragozni. -
s:zozo
aktív tag
Mégis hányan vettek GO-t a rift mellé? Viszont ha már akkor lett volna új rift, hányan nem vettek volna GO-t?
Tessék nyilatkozni kedves GO-tulajok. Tudom sokan pont a mobilitás miatt vettek GO-t.
A nagy előrelépés az lenne ha pl. a quest képes lenne öszvér módban működni. Vagy a jövőben az ilyen eszközök terjednének el. Ebben bizonytalan vagyok, hisz a mobilitás miatt ennyivel is drágább lenne az eszköz a benne levő vas miatt. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #18429 üzenetére
"Attol hogy kiadtak egy uj Renaul Clio-t (Go) meg nem fog elcsabulni az akinek egy Ford Transit (Rift) kell mert nem ugyanaz a ketto."
Elfogadom, de én nem is ezzel példálózom.
Az a tény, hogyha nem lesz a jövőben új rift, max (és ez tényleg a max) 2019 vége, akkor én már váltani szeretnék.
"A masik vadabb lehetoseg hogy csak egy termek van es ez megy standalone modban is es rakotheto PC-re is."
Még is sokan reménykedve vizionálták.
"Par ora es kiderul mi a helyzet "
Nagyon kíváncsian várom, én szeretnék már egy új Rift bejelentést, leginkább nagyobb FOV értékkel. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #18429 üzenetére
"A kettonek semmi koze egymashoz, ezt nem erted valahogy meg. Teljesen lenyegtelen hogy van vagy nincs uj Rift, a Go-t nem azert veszed vagy nem veszed."
Értem és ezért is írtam a saját példát. Én nem vettem GO-t mert nem az én termékem, de a Quest már más tészta, vagyis ha nem lesz új rift a közeljövőben, akkor vagy a quest marad és ez még elég kérdéses számomra.
A quest az ami közelebb lépett a rfit-hez hisz szinte csak a PC-s vr játékok hardver igényes futtatása hiányzik.
Nálam ez a pont, ami miatt lehetséges, megvásárolható termékké lépett elő.
Mint írtam erre rá kell hogy beszéljenek a beszámolók. Vagy más termék lesz megvásárolva.
Tényleg, most már nagyon várom a lehetséges fejleményeket.
A lehetséges hírek, várható fejleményében, lehet tök feleslegesen írtam mindezt. -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #18443 üzenetére
Az egyik szemem sír, a másik pedig nevet.
Nevet, hisz nem lett igazam és megkapjuk a Rift "utódját" és a készlet hiány is magyarázatot kapott.
Sír, mert feladták a leckét nekem is hisz az általam várt FOV nem igazán változott (előnyére)
.
- A megvásárolt alkalmazások és játékok, működni fognak. Tetszik.
- Panel és lencse változott, nem meglepő, de a véleménnyel megvárom a beszámolókat. GO vélemények biztatóak.
- 5 kamera a headsetten, logikus elhelyezéssel. Vélemény nincs, hisz majd a gyakorlat megmutatja, mennyire más a külső érzékelőkhöz képest. Kényelem és pontosság szempontokkal.
- PS VR szerű (halo) rögzítés. Sajnos a PS VR-os tapasztalatok óva intenek a lelkendezéstől.
- Fizikai IPD beállítás hiánya. Nálam a CV1-nél 70-s értékkel épphogy jó a kereszt minta. Inkább negatív a hiánya.
- Füles szíj. Nekem is fájó pont, de nem is okoz problémát a változás.
- Kábelek változása. Személy szerint pont jó lesz nálam a + 1m.
- Hardver követelmények maradtak. Pozitív.
Nem érzem, hogy a CV1 után azonnal váltanom kellene, megvárom a beszámolókat és tapasztalatokat és majd akkor rágózok rajta még. -
s:zozo
aktív tag
válasz izomman1 #18586 üzenetére
Úgy gondolom, hogy feleslegesen megy a vita, hisz amint veszik a terméket és jönnek a vásárlói vélemények, meglátjuk majd, hogy ezek a visszalépések mennyire számítanak a gyakorlatban. Gondolok itt a 90->80 csökkenésre és a IPD szoftveres állítására.
A mostani korai vélemények inkább pozitívak. Talán még a 110-s FOV hiánya sem lesz érdekes, mert a headsett belsejében fogadó látvány feledtetni fogja. -
s:zozo
aktív tag
válasz izomman1 #18596 üzenetére
Tényleg katasztrófa a IPD? mit jelent ez a hardveres korlát esetén? Nem tudom, hogy hol de jelezte egy személy, hogy neki azért nem jó az oculus rift, mert a 70-s érték neki túl kicsi, és nálam is a határon van.
Szoftveres állítás esetén ez jobban kompenzálható?Megnéztem gyorsan a PS VR megfelelő menüjében és nekem 71-s értéket mért az állítás során.
Szoftveres állítás esetén ez milyen határon mozog? én ugyanis nem tudom. Van bárkinek itt rajtam kívül PS VR-ja? nézze már meg ő is. Nekem az oculoshot képest az idevágó élmény az hogy a lencsék szélei felé jobban homályosodik a kép, de ez szerintem az eltérő lencsék miatt van. Viszont nincs God of Ray, ez is a lencsék miatt persze. -
s:zozo
aktív tag
válasz izomman1 #18602 üzenetére
Világos, de ezt majd megnézem a PS VR kapcsán, hogy lesz -e javulás vagy bármi változás, ha kézi állítással korrigálom az értékeimet. Eddig nekem nem volt gondom a gyári értékekkel, de azt tudom panaszkodnak a PS VR-l kapcsolatban, hogy fárad és fáj a szemük és fejük. Mindig azt szoktam javasolni, hogy végezzék el a Sony beépített szoftveres állítását.
"Nyilván most a hardveren is kaszírozni szeretnének" én ezt nem érzem negatívnak, hisz mindenki eldönti, hogy mit vesz és mennyiért.
Ill. nagyon kíváncsi leszek a Quest és S eszközökre, amint lehet őket kapni és jönnek majd a vásárlói (széleskörű vélemények). Ott lehet majd megint mérlegelni a tapasztalatok alapján, hogy mi, micsoda és menyire változott. A pimax sajnos túl sok változással és estleges buktatóval rendelkezik számomra. Vennem kell Vive-t vennem kell erősebb v. kártyát és még ki tudja mennyi minden téríthet el tőle.
Windows mixed reality headsetek, az a bajom ,hogy vonzóbb számomra a quest és S (sok) kamerái a headsetten. -
s:zozo
aktív tag
Este, éjszaka (újra) játszottam a Landfall és a The Climb játékokkal és nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen lenne játszani velük az új eszközökön.
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #18665 üzenetére
Mennyire durva volt, amikor jobb procit raktál a gépbe és hirtelen az addig szaggatott játékok 22-25 fps-l mentek. Akkoriban is jó pár kedvencét újra elővett az ember és megnézte, végigjátszotta újra, az erősebb hardveren.
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz s:zozo #18339 üzenetére
Üdv urak!
Igen, ugyan az a hiba megint előjött többször is, a türelmem véges. Próbáltam megint mindenfélét, hogy a probléma forrását meghatározzam, de teljes kudarc. Ill. és esetleg itt lesz a megoldás. Mikor nyugi van mindig próbálok keresni a hozzászólásokban az enyémhez hasonló hibát. Az egyik srácnak egy fórumon ugyan az a gondja, de nála ki is derült egy érdekes egyezés, mégpedig, hogy az érzékelői a plafonra vannak rögzítve és fejjel lefelé vannak a kamerák. Amikor megvettem a harmadik érzékelőt, csak azt rögzítettem fel a plafonra a másik kettővel szemben és emlékeim szerint nem is volt ilyen gond, abból az időből. Nos megfigyeltem, hogy amikor be kalibrálom a kamerákat akkor a virtuális térben a fejeket nem fejjel lefelé mutatja, hanem mintha a plafon alatt lebegne, de állva. Egyelőre még nem, de ha megint előjön nálam a hiba akkor az első kettőt vissza rakom a régi pozícióba és remélem utána jó lesz. Bárkinek a leírtak alapján van ilyen tapasztalata, vagy észrevétele? -
s:zozo
aktív tag
válasz Dyingsoul #18679 üzenetére
Amint ez az ötletem sem jön be, kénytelen leszek. Sajnos ezekkel a hibákkal a fórumok szerint nem tud mit kezdeni a support sem, de hát majd próba szerencse. Nekem jó tapasztalatom van a supporttal, amikor használt oculust küldött az Amazon, miközben a számlán new volt. Nem gatyáztak és meg kaptam az ingyenes játékokat.
-
s:zozo
aktív tag
Miben előrelépés? ahogy én látom.
- jobb felbontás
- jobb lencse
- kevesebb kábel, hosszabb a fejrész 1 méterrel
- egyszerűbb setup
- külső érzékelők elhagyása (inside kamerák)
- a megvásárolt játékok működnek, leegyen előrelépés, hardver követzelmény szintén maradt
Szigorúan a régi rifthez kérdezted gondolom. -
s:zozo
aktív tag
"kiadtam volna egy Rift 2-őt 600-700 dollárért, nagyobb felbontás , széles FOV stb egy nextgen cuccot... vették volna mit a cukrot."
Vigyázz a CV1-ről is azt hitték, meg úgy általában a HTC Vive-ról is aztán még sem úgy lett, hisz drágák voltak az eszközök és sokaknál a pc-t is fejleszteni kellett. PS VR elmaradt bizonyos paraméterekben, viszont olcsó volt még a konzollal együtt is. 4.2 milliót adtak el. Rossz nyelvek szerint sok felkerül a használt piacra, de azért jól mutat a 4,2 milliós szám.
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kupon kunyeráló
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox Series X|S
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs