-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Mert a 100% ami a default render target az nagyobb mint a nativ felbontas hogy a lencsetorzitast kiegyenlitsek. A Rift-nel ez 1344*1600 per szem a Vive-nal pedig 1512*1680 per szem. Ez az alapertek mindkettonel bvaltozatkal, a Pimax-nal viszont van lehetoseg a PiTool-al ezen valtoztatni ezert lehet mas-mas erteket is latni ha a SteamVR-ban ugyanazt a %-ot allitjuk be. Mar ha jol ertettem a PiTool lenyeget. Egyebkent a Pimax-nal 2560x1440, tehat 16:9 az arany, szelesebb mint magasabb, ami mas mint az osszes tobbi HMD, ott mindig magasabb mint szelesebb (1080x1200, 1440x1600) vagy ugyanolyan (1440x1440), ezert is picit erthetetlen az a 2686x2295 ertek, ugyanazzal a szorzoval kb. 2686x1511 kene hogy legyen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen légkondit a lakásba?
- Villanyszerelés
- Gitáros topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen