Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz a2d2 #21580 üzenetére

    Nem jatszhato minden stream-elve igy a PCVR marad. Foleg ugy hogy a mostani megoldasok is Oculus-on kivuliek, remelem lesz osszel valami nativ tamogatas. Ha Carmack megcsinalja azt hogy lemegy a total latency jelentosen 50ms ala es az Oculus Home-bol lehet stream-elni akkor az nagy lepes lesz. A masik dolog az ergonomia - azert itt a CV1 jelentosen jobb mint a Quest hosszabb hasznalat mellett. Majd ha lesz masik faceplate akkor ez lehet valtozik, de egyelore a VRcover talan valamikor szeptember vegen tud szallitani az AMVR pedig nincs UK-n kivul (es raktaron ott sincs most ha jol neztem) pedig az lenne a jobb termek a bemutatok szerint.

    A telo felbontasa mindegy, a render target a HMD-knel fuggetlen a fizikai felbontastol. Az alap a GVR/Go-nal peldaul 1024x1024 de ha 2880x1440-et allitasz be akkor is ugyanannyi fizikai pixelt fok a kijelzon elfogadni mint az alappal. Nem valtozik a terulet ahol megjeleniti a kepet, csak a felhasznalt belso render valtozik es ha nagyobb mint a fizikai felbontas akkor elesebb kepet kapsz a super sampling-nak hala. A Quest eredetileg 1280x1280 volt, de a megjelenes elott ez megvaltozott 1216x1344-re. a lesz idom majd tenyleg ranezek es kompilalok egy sajat binary-t az ALVR-bol ahol a Quest felbontasai lesznek valaszthatok 2432x1344, 3040x1680, 3648x2016) aztan meglatjuk hogy birja a GF1070 a kodolast. Az NVenc doksik szerint meg azt a legmagasabbat is birni kene 72Hz-el, de pontosan ilyen nincs ott mert az a standard 3840x2160@60 felbontast emlit csak de az a 1.5x Quest felbontas 6%-al tobb pixel es nem tudom hogy viseli el azt hogy kepet kell kodolni. Na persze ha kozben Oculus lepne valamit akkor nem kell ezzel szorakozni :)

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák