Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz a2d2 #28518 üzenetére

    Mert ugyanugy ahogy a Rift/Vive/stb. eseteben is a render resolution nem ugyanaz mint a display resolution. Csak amig a PCVR-nal az alap nagyobb mind a fizikai felbontas a mobil cuccoknal (Go es Quest) kisebb mert a GPU sokkal gyengebb. A Go-nal 1024x1024 szemenkent a Quest-nel pedig 1216x1344. A Link-nel a PC GPU-t hasznalja igy ott is feljebb toltak az alapot (kb. +25% a fizikai felbontashoz).

    "Mi történik akkor ha a VD-t beállítod hogy a Quest natívon tolja? (2880x1600)"

    Nincs ilyen, max ugy tudnam megkozeliteni hogy lejjebb veszem az alap 3648x2016 felbontast SteamVR-ban 100% ala vagy az Oculus Debug Tool-ban a PPD-t 1.0 ala, de sok ertelme nincs.

    " Az mindenesetre fura hogy 72Hz-en lejjebb megy az alap késleltetés. Miért? Elvégre több képkockát kell átküldenie."

    Mert a frame time kisebb lesz es amig sikerul tartani az FPS-t addig "hamarabb kesz a frame" (16.67ms vs 13.89ms).

    "Érzésre milyen? Ugye eddig csak az ALVR beépített totál késleltetését néztük. A VD-ben is kiírja? Kérdés hogy mindent összead-e."

    Erzesre jo, sokkal jobb mint amikre a regebbi probalkozasokbol emlekszek. Az amit ott latni a VD-ben az a total latency a fejleszto eddigi irasaibol itelve. Nem ugy nez ki hogy a hang kesik, eszrevettem volna ha igy lenne, erre eleg erzekeny vagyok.

    Szerintem probald ki a Mobile Hotspot-ot ha van wifi a gepedben, ott is nyersz 4-5ms-t a transfer-en. Volt diskura arrol a reddit-en a fejlesztovel hogy realis-e az a 27ms amit egyesek ott latnak es azt mondja igen [link] A Pascal/Turing tudsz 5-6ms encoding-ot igy az segit, a hotspot segit abban hogy nyersz 3-4-5ms-t a transfer-en plusz ott van a sliced encoding, azzal is nyersz a frametime-bol 1/3-ot (2-5ms).

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák