-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsimix
őstag
válasz BlackDesert #395 üzenetére
Tuti nem kell aggódnod a pixelesség miatt.. A Vr-es skacok próbálták és azt mondták, hogy szinte pixelmentes a kép. Eddig elég hitelesek voltak.
Hát mondjuk ez is áttörés lenne bár a rosszullét már nem annyira téma most sem ha az alkalmazás rendesen van megírva..
A kisebb gépigény az viszont nem lenne rossz ha ezt megtudnák oldani de szerintem nem erről van szó..
Majd kiderül nemsoká......Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz BlackDesert #395 üzenetére
Én próbáltam mindkettőt és valóban ég és föld a különbség a kettő között! A CV1 pedig picikét ettől is jobb lesz elméletileg. Egyébként még így is látszanak picikét a pixelek közötti távolságok, de ez már nem is screendoor hanem inkább olyan, mintha pixeles lenne a kép. Ezen egyértelműen csak a felbontás növelése segítene, de hát így is alig van hozzá megfelelő hw...
Az egész problémán egyébként sokat segít az, ha el tudsz vonatkoztatni ettől. A fejmozgás követése ebben nagyon nagy segítséget nyújt, a környezet és az irányítás egyszerűen annyira magával ragad, hogy nem a pixeleket fogod nézni hosszú távon. Ez kb olyan, hogy ha egy adott pontba nézel is tudsz közelre és távolra fókuszálni a szemeiddel függetlenül az általad nézett tárgy távolságától. Ha nagyon kukacoskodsz és a "hibát keresed a képen" akkor megtalálhatod, de ha szórakozni akarsz és teljes VR élményt, akkor azt 100%-ban megkapod az oculustól, ezt már a DK2 is bebizonyította.
Két dolog kellene csak. Az egyik ugye a nagyobb felbontás. Az, hogy látjuk-e egy kijelző pixelességét nem szubjektív dolog, de egyénenként némileg különböző: 0,4-1 szögperces felbontásban 2190 ppi - 876ppi tudunk érzékelni 10 cm-es távolságban (nagy általánosságban az utóbbi érték az elfogadott). Az a baj, hogy a lencse nem tudom miképpen torzítja a felbontást/távolságot (mivel a szemünkkel alapból maximum 10cm-re tudunk fókuszálni, ezért feltételezem ebben is van szerepe), de ha jobban belemennénk a témába simán ki lehet számolni, hogy milyen lencsével, milyen távolságba kell helyezni egy x inch nagyságú kijelzőt aminek y ppi a pixelsűrűsége ahhoz, hogy a képet teljesen élethűnek lássuk, magyarul ugyan olyannak, mint a világot amiben vagyunk. Az biztos, hogy akár kiszámoljuk akár nem, egyelőre nem nagyon lenne hardware ami meghajtaná. Vagy másik oldalról megközelítve akár több lencsét kellene
Ugyanis a másik dolog ami nagyon kellene, az a nagyobb látószög. Teljesen jól elvagyunk amúgy a riftben, de még nagyobb látószög még közelebb vinne a valósághoz minket mert ugye nem csak fejjel de szemmel is mozgunk, ha pedig a kép oldalára nézel, látod a rift keretét/sötétséget.Csodákat egyelőre emiatt nem lehet és nem is szabad várni, de élményt az bizony nyújt méghozzá nem is kicsit!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen