-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
Motoszkál bennem egy dolog, a HTC Vive Cosmos nem örvend túl nagy népszerűségnek, de sok tesztben úgy éreztem, hogy azért nem ajánlották, mert nem jó az ár/érték aránya. Jelenleg nálunk a Rift S és az Index sem kapható, cserébe a Cosmos akcióban van raktáron a Riftnél 25%-al drágábban.
Ez változtat valamit, vagy abszolútértékben használhatatlan a dolog valami okból?
(Jelenleg egy PS VR-t próbáltam ki és az AstroBot meggyőzött, hogy akad már olyan, aki felfogta mire jó a VR, hogy ez egy teljesen egyedi műfaj és nem elég a quake-t rámigrálni, így adnék egy esélyt a PC-s verziónak is. Ezért vettem direkt 2070-et usb c-vel, amit persze az elmúlt egy évben senkinek nem sikerült termékben piacra dobni...) -
Foglalt név
addikt
válasz Dyingsoul #28863 üzenetére
Szóval, a Rift 172eFt, a Cosmos 218.
Ha jól értem, eddig is kb. ezt olvastam a kontroller követés a Rift-ben működik, a Cosmos a patch-ek után so-so.
A Rift értelemszerűen működik natív az oculus áruházzal. A SteamVR meg kb. mindenen megy.
A fentiek fényében valamiért a Cosmosnak fel van róva a fix IPD a Rift-nek nem. Nálunk 61 és 63.5 között kéne működnie a dolognak.
Ha jól tudom, ugyan vaskós bankókért, de a HTC az egyetlen, aki kinál modulárisan kábel nélküli megoldást.
Ezzel viszont már elérünk a legnagyobb rákfenéhez, az Indexhez, ami miatt az előző két headset szükségmegoldás. Ha jól értem, akkor az indexhez nem kell saját füles, a telepítendő bázisállomásokkal tudja mi hol van és jók a vezérlői(ujjkövetés stb.). Persze ez is kábelen lóg, mókolni kell vele, ha oculusos játékot szeretnél rajta futtatni és dupla annyiba kerül, mint a többi.
Ez utóbbi miatt rágódom, megjelenéskor is azt írták, hogy összességében a legjobb, de közel sem mindenben. Kapni nem lehet, csak előrendelni. Mivel most sem egy eldobod az agyad, csak egész jó, benne van a pakliban, hogy mire kézhez kapod valaki kihoz valami jobbat. -
Foglalt név
addikt
válasz gulasoft #28879 üzenetére
Bocs, teljesen új vizekre eveztem ezzel a quest-el és még kicsit sok az info. Tudnál erről a vezeték nélkül dologról valami konkrétabbat írni? A végén még szerencse, hogy Wifi-s alaplapot vettem?!
A quest annyira volt meggyőző elsőre, hogy le is foglaltam az üzletben -
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #28897 üzenetére
Most nézem, hogy a quest-en nem lehet csak egy profilt használni?! Jézusom...
-
Foglalt név
addikt
válasz barcalaci84 #28938 üzenetére
Ezt el tudná magyarázni nekem valaki, hogyan működik?
Pusztán a technikai adatok alapján azt hittem, hogy a Quest-nek jobb a kijelzője, mint a Rift-nek, ergo gépre dugva az előző lesz, ami szebb képet ad -
Foglalt név
addikt
válasz Raymond #28953 üzenetére
Ezt így értem. Két külön technológia, közel azonos összpontszám, különböző erőséggekkel, kontraszt, frissítés, stb.
A kolléga viszont visszalépést írt, ami egy kicsit ijesztőnek tűnt.
A Quest az asztalon pihen kibontatlanul, mert még próbálok informálódni.
A profilok hiánya, mint sokakat, nagyon zavar, nem egyedül használnám az eszközt, PSVR-en ez nagyon szépen működik. Félek tőle, hogy Mark beint az android alapú barkácsmegoldásoknak és elveszik az összes mentés a másodlagos profilból.
A másik, hogy úgy értelmeztem, gépre dugva kb. a rift s színvonalú megoldás és a mobilitás kvázi plusz ahhoz képest. Ha nem így van, akkor jobban meggondolom a dolgot. -
Foglalt név
addikt
válasz Raymond #28955 üzenetére
Annyi értelme van, hogy nálunk higiénia okokból(nem a vírus miatt) fülest sem vesznek vissza, ha leszedted a fóliát.
A Rift S és a Quest számomra egy szintnek tűnik. Felbontás, frissítés mind 10% körüli eltérést mutat, ha ezt a PS-el hasonlítom össze, ott ez inkább egy kétszeres szorzó. Ahhoz képest van különbség.
Ha a PAL-hoz nézzük, egy 4k-s QLED és OLED ugyanazt tudja, a többi igyenckedés, ha torzítani akarok.
Ami érdekesnek tűnik az barcalaci84 megjegyzése, miszerint tömörített a kép, de teljesen felbontáson számolja. Ez az amit nem értek. Az usb-c-n simán át kérne férnie bárminek -
Foglalt név
addikt
Ma rávettem magam és leműtöttem a fóliát a Quest-ről, mert kezd elfogyni az AstroBot kihívás a PS-en.
Értelemszerűen összehasonlítani is a PS-el tudom, hiszen ez van most nálam.
A fejpánt váratlanul merev és eláll a fejemtől, lehet ha elidőzök a beállítással jobb lesz, de elsőre nem ment tökéletesen a dolog, amit a levétel utáni foltok a fejemen is mutattak. Hasonló élmény, mint a kezdő búvárnál, aki jól ráhúzza a maszkot, nehogy bejusson a víz.
A kontrollerek kicsik, viszont az hogy függetlenül mozognak a kezeim egész más dimenzió, mint egy gamepad, nem véletlen nem szoktam át boardozásra sem a síről. Az már csak hab a tortán, hogy ujjkövetés is van, ha olyan is, amilyen.
Az, hogy a kamerákkal át lehet látni, az valami brutál jó élmény, főleg hogy kábel nélkül bárhova mehetsz vele. Azt hiszem az 5. percben vettek meg ezzel a dologgal, ami az igen kellemes bemutató program guardian részével erősödött tovább. A box demo alatt aztán kiderült, hogy nem véletlenül lehet további testreszabásokat eszközölni. Nem sejtettem, hogy fél óra után kevésnek fogom érezni azt az üres szobát, aminek a megléte ma nyert igazán értelmet számomra.
Aminek viszont nem kellett volna meglepőnek lennie a vive pro után, mégis az volt, hogy mennyire látszanak az egyes pixelek, még akkor is, ha dupla akkora a felbontás, mint a PSVR-en. Amitől viszont féltem, hogy 72Hz kevés lesz, hála az égnek eddig nem okozott problémát, pedig majd az összes demot végigpróbáltam.
Az, hogy a füles után itt csak "ott volt" a hang, nagyon passzol ahhoz az érzéshez, amit a kábelnélküliség adott. (A kísérleti fázisban lévő áttekintő funkció duplaérintését még sajnos nem sikerült kitapasztalnom, pedig erre nagyon kíváncsi vagyok.)
Összességében a PS egy darab kizárólagos címmel kötött le, sok-sok órán keresztül. Itt pont az ellenkezőjét érzem, ez egy sokkal szabad dolog, nem csak fizikailag. Ezzel kapcsolatos a legnagyobb félelmem is, hogy lesz-e rá tartalom? Ez egy teljesen új műfaj, amit kár elfecsérelni arra, hogy itt is megnézzük újra a doom-ot. Talán páran már kapizsgálják ezt.
A creed szuper ötlet, kihasználja a zárt teret, amit a ring ad, és a teljes testes mozgást, ami mégis a kezekre fókuszál. Értelemszerűen egy karate játék nem adná ki annyira, ahogy egy maraton sem a legjobb adaptációs alap.
A marson körbenézős youtube videó kellemes lezárása volt az első próbának.
A jelen állapot rákényszerít, hogy jobban kipróbáljam az androidos lehetőségeket, mert link kábelt használtan kapni, amiért nem szégyenlenek 300 dollár környéki árakat kérni.
Köszönöm mindenkinek, aki a döntés előtt megosztotta a saját tapasztalatát! -
Foglalt név
addikt
válasz Raymond #29057 üzenetére
Tehát a játék linkjén, amit küldtél (ezúton is köszönöm mégegyszer) rákattintottam, hogy adja hozzá a wishlistemhez. Majd ráhaladtam a quest-ben a store-ra és a wishlistből kiválasztottam a játékot, aminek a lapján aztán a fizetendő 9.99-et. Ekkor feljött egy ablak, hogy ezt a játékot majd akkor tudom használni, ha lesz Touch controllerem.
Erre meghőköltem és rákereztem, hogy az mégis miaz?! A kidobott találatok egy olyan eszközt mutatnak, ahol a űrhajóív a markolat felé görbül. A bringa a videóban is ilyennel hadonászik. Nekem a dobozban olyan mütyüröket csomagoltak, amik viszont az ellenkező irányban terpeszkednek.
Itt dobta le az agyam a láncot és megelőzendő egy stroke-ot kikapcsoltam és jól beírtam a fórumba.u.i.: wikipedia szerint annyi a trükk, hogy a rift és a quest is frissített verziót kapott egy éve, hogy mindkettővel működjön a tracking, ezért rakták át felülre a gyűrűt. Most már még kevésbé értem a dologot
[ Szerkesztve ]
-
Foglalt név
addikt
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29063 üzenetére
Az újraindításnak jó az it karmája.
Már csak hangom nincs, de majd gondolom rájövök. -
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29065 üzenetére
Ha valakinek nincs hang egyáltalán az ALVR-en Quest-el és fel van telepítva a gépre az Oculus programja, akkor ezt a leírást tudom ajánlani. Ezzel a headsetből is kijön a hang, plusz a tükrözött forrásból.
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29101 üzenetére
Na, miután az ALVR olyan indexes (most jó - most nem jó) és az Oculus alkalmazás szólt, hogy hozzámvág 5$-t majd beléptem hogy behúzzam és a virtual desktop-ot 9.99-ért dobta fel, miközben eddig 19.99 volt, az asztali alkalmazásban meg 13.99, adtam végül érte 5-öt.
Ha valakit érdekel. -
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29110 üzenetére
Gondoltam adok még egy esélyt az ALVR-nek és eddig sajnos azt kell mondjam megértem a Fácsét, amiért ez nem hivatalos.
Először egy 750-es AC-s Wifi-s routerrel próbáltam 5GHz, 40Mhz sávszéllel. Ez kb. minden indításhoz restartot igényelt a routertől, a steam room setup-ja folyton el volt csúszva.
A routeren keresztül kapcsolódik a gép, ami a questet kiszolgálja a másik routerhez, amiről az internet jön, illetve ennek a Wifi-jét használja két telefon is.
Gondoltam hátha dedikált hálózattal előrébb leszünk, így az X570 ax-es wifijének az antennáját raktam be a játszós szobába. Ezen sosem tapasztaltam a csomagdobálós képszétesést, cserébe 20 sec körüli válaszideje volt a kontrollereknek. Rendben, szoftveres a megoldás, biztos azért.
Bontatlan 5490-es fritzbox előbányász, felkonfigol, semmi más nem lóg rajta, mint a quest, ezzel is szép a gép, de a latency még mindig a 90msec-es tartományban van. Amir rosszabb, hogy néha elfordítom a fejem, aztán bámulom a kép fekete szélét, mert van egy kis utánhúzás. Azt hiszem a gyomrom jól bírja ezeket a mókákat, de azért nem kellemes.
Google earth pofás rajta, jó hogy nincs kábel, de ez így jelenleg véleményes számomra.
Felraktam a RiftCat-ot, de ott új eszközként ismeri fel a SteamVR és végig kellett volna szívni a room setup-ot, úgyhogy nem ma (a gép másik szobában van, mint ahol játszom, ha átjövök, akkor a quest sírja el magát, a room setupra meg nem jöttem eddig rá, hogy lehetne irányítani a questből)
A refund a Virtual Desktopra még elbírálás alatt van, úgyhogy addig nem venném meg a másikat, hogy összehasonlítsam. Van egyébként értelme vagy WiFi-től ne is várjak többet és inkább kezdjek neki kábelt kutatni? -
Foglalt név
addikt
Este szerintem futok még egy kört ezzel a dologgal, mert nem hiszem el, hogy van, akinek működik én meg nem jövök rá mi a baja. De amikor saját 1300MBit-es routerről kapja a jelet 1,5 méterről, ami 1m-es kábelen lóg a gépen, akkor nem értem, mi kéne még neki több.
Már játszottam a kodekkekkel, a sávszéllel, de nem lesz jó. Annyira jöttem rá, hogy kapcsolattól függetlenül 120Mbit környékén elkezd sok lenni a jóból, talán a szemüveg HW-e nem bírja el. -
Foglalt név
addikt
Érzésre nem össze-vissza írkálok, hanem próbálom kitalálni mi a baj. Kihúztam már és bedugtam újra.
Nem hinném, hogy itt van a hiba, remélem ez a kép téged is meggyőz.
Miután ezen a "szar" hálózaton nem ment, csináltam egy ettől független másikat, dedikált eszközökkel, hogy nehogy egy telefon e-mail frissítése kannibalizálja el a sávszélt.
Feltételezem nem a RTX2070 a kevés, friss a Win 10, ALVR-ből is a legújabbat tettem fel(v10).
Beáldozom erre az ebédszünetet majd és megnézem mégegyszer. -
Foglalt név
addikt
Na, azt hiszem én akkor ezt itt adom fel.
Két routeren próbáltam. 5GHz-en semmi más nem lóg, csak az Oculus, 20MHz-es sáv. A gigabites neten meg van nyitva egy böngésző és talán egy outlook, ennyi forgalom van.
H.264-es kodekkel el sem tudja indítani a SteamVR-t, így H265-el próbáltam. Az általa gyárilag beállított 30Mbps-től egész a 250Mbps-ig.
Szó szerint hányás határon vagyok, ami nálam nagy szó. A kép késik, szétesik, a kontrollerek is másodperc feletti késéssel reagálnak. Ez az esetek 70%-a.
Néha van, hogy elkapja a fonalat és ideig óráig működik, ha nem kapkodom a fejem.
Ez így nálam jelenleg erősen használhatatlan.
Az ötlet tetszene és mivel egy hét alatt sem találtam a boltban olyan tartalmat, amiért akár az akciós árat is kifizetném, talán ez segíthetne, bár ahogy néztem igazán steam alatt sem nagyobb a választék, csak másik portok vannak.
Amennyire az elején lelkesedtem, így egy hét után eddig elég komoly csalódásnak néz ki ez VR. A technika ott lenne, de az hogy a beat saber nyert 2019-ben, mint év játéka, miután 2018-ban nem tudott, azért elmond valamit a mai "kreativitásról". -
Foglalt név
addikt
válasz Jinxb1rd #29208 üzenetére
A Quest-el semmi baj. Amit nem bírok összelőni, az ahogy mondtad is az ALVR-es gányolás.
Amiért egy kicsi morci vagyok az legfeljebb a színvonal, amit a mai internet képvisel. Sehol sincs egy tényszerű összehasonlítás az ALVR, VD, RiftCat és Link viszonylatban.
Ez van, elvileg VD-t ki lehetne próbálni, de benéztem az app-on és még várom, hogy a pénteki vásárlásom sztornózzák. -
Foglalt név
addikt
Köszönöm a válaszokat!
Annyira kedvesek vagytok, hogy most már szeretnék a végére járni a dolognak.
Ebédszünetben végeztem pár mérést. A "backbone" elég stabilnak néz ki, a modem+router és a wireless AP-ként használt router, majd a PC 1ms-es pinget produkálnak, a sávszél is rendben lévőnek tűnik, miután a végponton még 900Mbit környéki internet sebességet mérni.
Wireless fronton nem ilyen rózsás a helyzet. A dedikált 5GHz-es sávot az Oculus széljárástól függően 56-175Mbps-nek hazudja, a speedtest 25Mbit-et mér. Ugyan ez is egy hop-ra van a géptől, akár a modem, itt a válaszidő már 50-60ms körül jár, ami VR-ben alapból fáj. Ha elindítom az ALVR-t, van hogy annyira befagy, hogy az oculusos home-ra sem tudok kiugrani hiába nyomkodom a vezérlőket, ilyenkor a ping is felszalad 2-4 sec (4000msec) tájára.
A másik routeren akár az 50Mbps-be is belekarcol a mérés és ezt egy kontrollként használt iphone is megerősíti.
Mivel ez egy bő nagyságrendel marad el a hirdetett maximális elméleti sávszéltől, este megpróbálom kitalálni, mégis miből ered. -
Foglalt név
addikt
válasz Dyingsoul #29222 üzenetére
Tekintve, hogy elég nyafogós vagyok a véleményem kéretik nekem is fentartásokkal kezelni.
A kreativitás hiánya szerintem elég általános legyen az ipar vagy tudomány, talán a jelen piaci beállítottság melléktermék. Kockáztatni senki nem szeretne, cserébe legyen nagy haszon. Így mindenki próbál lerántani még pár bőrt arról, ami egyszer bejött.
Ha BS pont egy kis studiótól jött, akkor mea culpa. Pont ők azok, akik néha még mernek merészet csinálni. Vagy valami kinő egy jelentéktelen mellék projektből, mint történt az AstroBot-tal. Ez utóbbi és a Thrill of the game volt, amikkel először találkoztam és talán pont ez a baj. Azt érzem pörgetve a kínálatot, hogy innen csak lefele van.
A Moss-ban még bízom.
Tegnap akciós volt a halász meséje, de már tartok tőle előre, hogy a rövidsége, amit többen felróttak, azt nem a Witcher 3-hoz képest kell érteni.
PSVR-en néztem még pár dologot, mint a Tomb Raider, ami gyakorlatilag nagy, rossz felbontású TV-vé degradálja a VR-t, vagy a Blood and Truth, ami meg ezt a teleportálós förmedvényt erőlteti, amitől feláll a hátamon a szőr. Miért nem lehet elfogadni, hogy a játék tér jelenleg limitált és ennek megfelelő sztorit írni? Mehetnél szobáról szobára, ahelyett, hogy ugrálsz. Ha PS-ben egy kontrollered van, akkor miért nem arról szól az akciójáték, hogy meg vagy bilincselve? -
Foglalt név
addikt
válasz gulasoft #29228 üzenetére
Az egyik router egy archer c2 ac750, a másik a upc gigabites box-a, ennek még vadászom, hogy mit kéne tudjon a wifi-je. Valamint egy 5490-es fritzbox-al próbáltam, az AC1300-at kéne tudjon. A gép AX-es wifi-jének a bridge szoftveres, ami a késleltetésnek nagyon nem tesz jót.
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29230 üzenetére
Na ma értem el részsikert. Az 5490-nek nincs bridge módja, így netet nem tudtam rá csiholni, viszont sikerült összelőni a Questtel, hogy 866Mbit-en kapcsolódott. Így egész stabil volt már a dolog, akadtak kisebb képhibák, de jobbára stabil volt. SteamVr elindult, van hang, viszont ahogy megmozdítom a fejem vagy a kontrollert az egyébként 2-4ms-es képkockaidő nem látszik, hogy változna az erőforrásvisszajelzésen, viszont tele lesz cián tüskékkel, aminek nem örül a gyomrom.
-
Foglalt név
addikt
válasz s:zozo #29284 üzenetére
Arra gondoltam, hogy amit GoG-on megveszel, azt DRM mentesen megkapod és azt csinálsz vele, amit akarsz. Ha holnap porig égetik a GoG-ot, az sem kell hogy érdekeljen. A steam, oculus és sorolhatnám egykutya ebből a szempontból, inkább hozzáférési jogot veszel a platformon keresztül, mint bármi mást.
A Quest-el annyira jutottam, hogy egész stabilan vitte át a képet és a hangot, de bármilyen mozgásra botrányos tüskéket produkált, ami miatt muszáj volt pár nap szünetet tartanom a teszteléssel.
Közben azért a halász történetét végigcsináltam, a natív játékkal semmi baja a gyomromnak, viszont beigazolódott a gyanum és lazázva 1,5 óráig tartott az "élmény". Értem én, hogy egy mozijegy ára, de összehasonlítva egy AAA-s pár éves címmel elég gáz az ár/érték aránya. Arról nem beszélve, hogy akár refundot is kérhettem volna, mert még a 2 órában is benne voltam. -
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29289 üzenetére
Na, ma adtam még egy esélyt a dolognak és eddig azt mondanám, hogy nem jó a quest-em, ha ez másnak működik. Találtam egy leírást, ami pont azt javasolja, amit csináltam.
Fellőttem a gépről az ax-es wifikártyán egy hotspotot, amire csak a quest csatlakozik. Alapbeállításon 866Mbps-nek ismeri fel a kapcsolatot. Kipróbáltam, a latency pazar a korábbiakhoz képest, nem tudnám megmondani, hogy a natívhoz képest milyen, mert ilyenkor a képszétesős probléma van jelen, a több %-os packet loss-al. Sebaj, eszembe jutott a trükk, hogy korlátozzam a sávszélességet, opció az autó és 20MHz, átkattintottam az utóbbira.
Ilyenkor a kép betonstabil(a kapcsolat 144Mbit-ként jelenik meg a questen) egy eldobott csomag sincs, cserébe több másodperces a válaszidő, amitől elszáll az agyam.
Hogy nehogy annyira egyszerű legyen a dolog, miután visszaállítottam a wifi-t, továbbra is 144Mbps-et kapok. Ez a 3. ap amivel ezt csinálja. -
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29306 üzenetére
Na, még nem tudom, hogy mi volt a ludas (hasra a packet coalescing), de szemben ülve a wifi az antennával, működött. Van néha egy kis kimaradás, de alapvetően használható.
Deep dive kérdés: a 835 snapdragon, ami a questben van támogatná a WiGig-et viszont nincs benne vevőrész kiéptve, ugye? Tehát ne is próbáljak ebbe az irányba elindulni. -
Foglalt név
addikt
Nem VR, de az Epic store-ban ingyan van a GTA V illetve az AC sorozat 70% körül van leárazva + ha egyesével veszed mindegyikhez kapsz még plusz 10$ kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
-
Foglalt név
addikt
válasz s7evcsenko #29480 üzenetére
A törvény hiányos ismerete nem mentesít annak hatálya alól. Nem tudom otthon hogy megy, itt ha megveszek valamit személyesen külföldön, akkor a határon visszakérhetem az áfát és ha elérek egy bizonyos határt, akkor befizetem a 8%-ot. Ha viszont nem én hozom át a határon, hanem a posta, akkor mindent elvámolnak és a vámolás költségét is nekem kell fizetni.
-
Foglalt név
addikt
Látom elég sokan szimulátoroztok. Eddig egyedül az Assetto Corsa-t volt szerencsém kipróbálni még a PSVR-el és a legszörnyebb élményem volt. Gondoltam megyek egy kört a Nürburgringen, hogy összehasonlítsam, mennyire hasonlít a valóságra. 2 kanyar után lettem annyira rosszul, hogy fél órát rá sem bírtam nézni a szemüvegre. Mivel tudtam az agyam, mire számíthat, viszont nem történt semmi erőhatás, olyan érzés volt, mintha csukott szemmel vittek volna a pálya negatívján. Nekidőltem a kanyarnak, de mivel csak a fotelban ültem, majdnem kiestem, mert nem volt centrifugális erő. Ti ezt hogy viselitek?
-
Foglalt név
addikt
Nekem az volt a meglepő, hogy eddig a többséget jól bírtam, legyen az VR terem, wifis hátizsákkal, több órás Quest, PRVR, múzeumok VR élményei.
A vezetésnél nem tudom miért jön elő specifikusan. Pedig még az Európa parkban lőtt VR sisak sem mozgatott meg, pedig ott pár hullámvasúton van akkora gyorsulás, mint egy kocsiban. -
Foglalt név
addikt
Új firmware a questhez. Most már kábel ki-be nélkül menüből lehet kapcsolni a link-et(ami szépen megy a töltőkábellel). A nagy újdonság a kézkövetés, ami inkább a főmenüben működik és az összecsípés nekem még eléggé érzékeny, de egyébként több, mint ígéretes.
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #29716 üzenetére
Az egy éves akcióban leárazták a Virtual Desktop-ot is, így adtam neki egy esélyt. Nagyon jó döntés volt. Féltem kicsit, hogyan tesztelem majd az ALRV ellen, de elég egyértelmű a dolog. Hogy legyenek számok is, a latency 40-60 és 70-90ms tartományban mozgott a VD hozta az alacsonyabb számokat. Mindezt úgy, hogy az ALVR-hez 2 hétig küzdöttem a hálózati beállításokkal, a VD-t meg simán ráengedtem a minden más által használt normál Wifi-re, így 2 routerrel több van a Quest és a gép között, mint az ALVR-es összeállításnál. A VR kezelőfelület egészen profi benyomást kelt, míg az ALVR-nél ez teljesen hiányzik. Az összekötettés az Oculus azonosító alapján megy, így kilőve az ALVR legbosszantóbb aprósága, hogy minden újraosztott IP-nél le kell venni a sisakot és a gépen engedélyezni az "új" eszközt. A VD-nél eltűntek az akadások és könnyen elérhető az oculus store, illetve a sidequest-es verzióval a steam is.
A VD kb. hozza azt a "just works" jellegű élményt, amit a quest-től magától is kaptam.Azért hogy itt is legyen érdekesség, Google Earth-ben a kontrollerek felcserélve jelennek meg, ami zavaró tud lenni, remélem találok rá valami megoldást.A program menüjében a második menüpont a vezérlők felcserélése[ Szerkesztve ]
-
Foglalt név
addikt
Én az Aldiban löttem egy kb. 500Ft-os elsősegély táskát, két tépőzár van rajta, azzal ráakasztottam a hátsó háromszögre a hámon. A táskába kényelmesen belefér egy 20Ah-s külső akksi, ami egy 50cm-es kábelen tölti is a headsetet, ha akarom. Sokkal kiegyensúlyozottabb a dolog, ahogy írod, szinte rá sem kell feszíteni a fejemre és nem holt súly van hátul.
A hétvégén a VD és a töltőkábel Linkre való engedélyezése után nem is lehetnék boldogabb a Quest-el. Szeretném mindenkinek megköszönni, aki a kezdeti vergődésemnél javasolta ezt a sisakot!
-
Foglalt név
addikt
válasz kiskuplung #30184 üzenetére
Jesszus, ehhez hány kéz kell?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux - haladóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...