Aktív témák

  • Zohan

    senior tag

    válasz engusz #13951 üzenetére

    Egyrészt senki nem kérte, hogy vakon rendeljetek másikat.. ugyanis teljesen megfelel nekem a jogszabályi előirás is erre vonatkozólag.. Ha az oldallapra amit rendeltem tőled tudtam várni 15 napot akkor akár erre is.
    Irtad h kipróbáljátok és ha rossz visszafizetés lesz... nos azóta is csönd volt erről amióta irtad.., mintha csak úgy elfelejtődött volna. (de ezt nem értem miért irtad le mégeccer ha már eccer én is leirtam... )

    Bármikor állunk elébe a visszafizetésnek - ahogy ezt korábban jeleztük is

    Ez most került elő a forum bejegyzésre csak.. Eddig még csak egy lehetőség volt ha ugy adodik nem kiváltságos jog.
    És lehet nem véletlenül kezelem igy a helyzetet, mert se számla se garilevél az adott hibás termékről.. Pedig akár el is tudtam volna menni érte ha jelzed h megvan, nem kell a posta, de te ajánlottad fel.

    Az egyetlen ami a hibám lehet, hogy túl sokat kérdezek... ezért elnézést kérek..
    Sajnos továbbiakban nem tudok mit kezdeni a fenn álló helyzettel, mivel eladtam a hibás terméket.. Hibásra nincs szükségem ha még is lenne nem pc boltba mennék érte uj áron venni olyat.

    Számomra ez felháboritó.. Ilyen üzletpolitika is csak MO-n van.

    [ Szerkesztve ]

    Cooler Master, Asus & Corsair User - Powered By AMD

Aktív témák