-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
válasz chester99 #44220 üzenetére
Ahogy Zoli-bácsi is írja ez csak szállítási költség, az esetleges járulékokat (áfa vám) nem tartalmazza ezt.
A hirdetést bogarászd végig hogy utalnak-e rá, de ha a szállítás Kínából van megadva akkor biztos nincs benne. De ennyiért inkább konkrét EU-s helyről kellene vásárolnod, nem az AliExpressről mert a garanciális problémákat nem tudod intézni. És ara is figyelni hogy global verzió legyen, nehogy kínait vegyél meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #44222 üzenetére
Ha van PayPal fiókod és hajlandó 5,4%+0,3 $-al felbruttósítani a vételárat akkor működhet az arra való küldés, mert így dispute nélkül megoldható a dolog.
Ennyi idő után az újraküldés nem jó ötlet, mert már nem biztos hogy lesz még rá védelmi időd, azt fel kell emelni annyira hogy maradjon lehetőséged dispute-t indítani.
Itt azt vedd figyelemebe hogy ha zárult a vásárlás, akkor már csak az 15 napon belüli dispute indításod van és nem lehet semmit emelni rajta. -
Topikgazda
Nem volt még ilyen. Ha a részleges szállításra jelölt dolog első része kézbesített lesz nem tudni hogy miként fog a feladási számláló változni, valamikor le fog-e járni vagy átvált a szállítási állapotra.
Hétköznap a munkaidejükben nagyobb esély van ember elérésre a chat-en keresztül, de hogy a mobil app vagy böngészőn keresztül érdemesebb próbálni azt nem tudom.
Semmi értelme nincs ennek egyébként ha ilyen a hozzáállása, egy nem feltétlen több részből álló dolog esetén semmi logika nincs részleges szállításnak. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #44230 üzenetére
8 $. Pont ez a jó ok hogy nincs nyomkövetési információ. Ha most indítasz dispute-t és az eladó nem fogadja el akkor várakozást ír a rendszer, de szívatásként az eladó dobhat rá akár 60 napot. Így ha felemeli akkor persze mehetne az újraküldés is, de akkor azt ajánlotta volna fel ha akarná ezt.
Megírod hogy akkor jöhet a PayPal-ra az ugye azonnal látszik ha elküldte és még mindig van a 14 nap letelte után 15 napig dispute-t indítani. -
Topikgazda
Meg kell várni hogy a számláló lejárjon és akkor nem lesz After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time
És nem szabad ezt használni: Purchase Protection is running out, but package is still in transit Én nem tudom igazolni hogy szállítják, így nem is választom.
Nem kaptam meg a max 30 napos szállítási idő ellenére 75-90 napon belül akkor az elveszett, nincs szállítás alatt. Nem véletlenül javaslom az Összefoglalóban hogy nincs szállítási információ az ok.
Válaszd a Cancel-t, nézd meg hogy azután is lezárt-e a vásárlás (ha 24-én zárult volna akkor is bőven benne vagy a 15 napban, de a dátum a Feedback menüpontnál is látszódik ennél a vásárlásnál) és persze ne a mobil app-ban nézd és új indokkal nyisd meg. -
Topikgazda
Ha a te módszereddel is könnyebb a pénzhez hozzájutni akkor nem kell az enyémhez ragaszkodni.
Azért sok múlik az eladón is mert ha elfogadja az érvelésünket, akkor nem kell az AliExpress döntésére várnunk, amelyben azt írja rendszere hogy várjunk, amikor nincs is értelme. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #44245 üzenetére
Ahogy veze írja neked kell figyelni, a pontos dátum és időpont a kezdetéhez a Feedback menüpontnál látható. Ebben a hsz-ben leírtam a hozzáférést.
-
-
Topikgazda
válasz JkAndi #44275 üzenetére
Nem szoktunk. Értékeled a vásárlást a Confirm good received gomb utáni ablakban (ha nem érkezik meg nincs mit értékelni a termékről), ennél ugyan írhatsz a szöveges részhez mindent amit akarsz, tehát a termékről is, néhány helyen a termékről is lehet írni külön ha aktív a Customer Reviews
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PainKiller13 #44295 üzenetére
Már fizetést követően ott a Cancel kérési gomb, legfeljebb az app-bna nem egyértelmű, ha arra rányomsz jön ez a szöveg: Your order cancellation request is pending the supplier's approval. Seller will usually response to your cancellation request within 72 hours
Hiába írsz az AliExpressnek, nem ők döntik el, nem tudják törölni. Nekem sosem adták fel ha akár pár órával a fizetés után nyomtam a Cancelre, mindig el lett fogadva. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #44322 üzenetére
Jó neked, már rég itt kéne lenniük, de nálam még mindig szeptember 28 és Zhengzhou-Hand over to airline
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #44334 üzenetére
Amíg nem küldik el addig él a Cancel gomb. Nincs ott jobb oldalt vagy az app-ban egy kicsit lejjebb a vásárlásnál?
-
Topikgazda
válasz koko52 #44347 üzenetére
Várható kézbesítési időt adtak meg, ami például egy, az egész Világra kiterjedő vírus járvány miatt nem igazán tartható és ezért a megadott idő nem érvényes, de az számít hogy hány nap múlva zárul a szállítási védelmi idő. A nyomkövetési azonosítód ha postai forma akkor CZ végű vagy DE? Esetleg itt ellenőrizd a nyomkövetést.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jansky1 #44350 üzenetére
A postai rendszernél a tranzit országba megérkezést is ezzel a kóddal írják be. De az összes olyan igazi postai küldemény azonosítónál amelynek nem Kína CN a kód utolsó kétkaraktere elsőként az adott tranzit országba érkezik meg és onnan küldik ide. NL Hollandia, BE Belgium, SE Svédország stb. Így annál a küldeménynél két megérkezési bejegyzés van minimum.
-
Topikgazda
válasz macmelon #44352 üzenetére
A vámosok áprilistól más metódust használnak a számításra, ez a jó amit írtam. Azelőtt tényleg a magasabb érték volt, szerintük az a számítási módszer hibás volt évek óta.
Direkt egyeztettem a NAV vámos főosztályvezetőjével ebben ez ügyben amikor ez megváltozott.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz macmelon #44354 üzenetére
Mindig az aktuális árfolyam van itt feltüntetve, a vámeljárás a megérkezéskori árfolyammal számol, nem a vásárlás időpontjában lévő számít, így november 30-ig a mostani él.
Az októberivel nem mész semmire, de 34,06 € és 39,86 $ volt.
A decemberit meg majd november 18-án tudom beírni, amivel a december 1től vámeljárás alá kerülőknél kell számolni.
Itt leírtam a számítási módszert amikor májusban konzultáltam a vámmal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz macmelon #44356 üzenetére
Akkor beküldted már az igazolásokat? Egyébként most jobban jársz ha mégis csak a novemberivel számolnak.
Hivatalosan jövő júliusban vezetik ki a kedvezményt, ha közben nem változtatják meg az Áfa törvény vonatkozó részét, én ugyan nem láttam, de valahol azt olvastam hogy valami saláta törvényükbe csak beírták ezt a 10 € hamarabbi kivezetését. A Vám törvény 2021 január 1-től érvényes állapotában még benne van. -
-
Topikgazda
Azért lehetséges mert az AliExpress alap devizája a $. A többi devizát valamilyen módszerrel váltja át $-ról mondjuk €-ra. Az árfolyam egy nap többször is változhat. Az ő árfolyamuk mindig rosszabb mint a bankok devizaárfolyama, így ha €-ban fizettél azzal is okoztál magadnak némi veszteséget.
Ha $-on hagyod akkor az elméletben nem változik naponta többször, sőt naponta sem addig fix amíg nem emeli vagy csökkenti az árat.
De ha megnézed mindig van valami %-os csökkenés írva az eredeti árból, ezt a kedvezmény %-ot is változtathatja, de persze nem egy nap többször a normális.Legyen akkor ez a Ender-3 V2 a példa Franciaország van választva ekkor US $258.40 az ára, €-ban € 223,96 és forintos ára pedig HUF 80,618.24.
Ha banki váltással fizetem akkor 78,613.032 Forint a $-os ár, az €-os ár az 80,822.07 Forint.
Fizethetek €-ban is a banki árfolyammal akkor a 258.40 $ az 220.68 Euro lenne, ami kevesebb mint az Aliexpress ár[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
OTP (pontosabban a kártyacég) $-ról €-ra és az OTP az €-ot forintra szerintem jobb árfolyammal váltja mint az AliExpress.
Ugye ők így számolnak, 58 a):
Visa 1 United States Dollar = 0.8540430437 Euro
Mastercard, Maestro 1 United states dollar = 0.853898 Euro
AliExpress 1 United States Dollar = 0.8667182 Euro[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #44376 üzenetére
Nézd ez egy küldemény azonosító nem nyomkövetési szám, a Yanwen logisztikai cég írogat valamit hozzá, de ezt valójában postai vonalon sehol nem könyvelik. Látok neki egy másik azonosítót YWXY001700260 és ezt a értelmetlenséget hogy HU Pre-Advice to HUNGARY és HU Posting over the counter. A Magyar Postánál ehhez semmi nincs hozzárendelve.
Mivel nem könyvelt postai küldemény ezért nem tudom hogy a Yanwen mit kamuzik.
Majd viszi a postás a küldeményt ha belefér a postaládába, ha nem fér bele akkor meg valahogy értesítenek ha átvehető.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem véletlenül voltak ezek .Hasznos volt, de az off az kell. Amikor felmerül a devizaváltás és kedvezőbb lehetőséget szeretnénk jó ha tudnak róla, hogy nem feltétlenül csak a bankjaink kártyáit lehet használni. Ha bővebb információt után érdeklődik valaki a Revolutról azt viszont inkább a topikjában javaslom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz draco31 #44393 üzenetére
Az eladó is azt írta hogy van abban a raktárban? Mindenkinek azt javaslom hogy mielőtt fizetné egyeztessen az eladóval, mert eleve fals szokott lenni a raktár készlet. Lehet sokat várni és negatív értékelést adni amit persze töröltethet az eladó, de egy üzenet megkímél a bosszúságtól.
Az elmúlt napok történései miatt pedig ha cseh az a raktár akkor mindenképp egyeztetés szükséges még az elküldésre is, nem csak a készletre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #44394 üzenetére
Ha szerencséd van, megkapod a zsetont, és mehet a negatív is
Aztán te leszel az akit bepanaszolnak az eladók és lehet gondolkozni az új e-mail címen és a negatív értékelésed meg eltűnik, mert törlik. A bosszú mire jó, ha el is tudod kerülni a problémát? Van ez a Karma vagy mi. -
Topikgazda
válasz chopin42 #44398 üzenetére
Induljunk már ki abból hogy rákérdezel, aztán ha azt mondja hogy az EU-s raktárban van és onnan küldi, ennek ellenére viszont Kínából jön 60 napig és esetleg olcsóbb szállítással akkor jogos a kritika.
Ha valaki nem akar tudomást venni arról hogy át is verhetik és úgy rendel hogy elhiszi amit a írnak hogy van abban a raktárban -persze ennek igaznak kellene lenni- és valahol azt javasolják hogy érdemes fenntartással kezelni az információkat,de ne fogadja meg a tanácsot akkor nyugodtan reklamáljon, mérgelődjön, nekem teljesen mindegy.A bosszúból adott negatív értékelést tartom hülyeségnek, az volt a lényege a hozzászólásomnak.
És igen, ha az eladó panaszt tesz hogy te indokolatlanul adtál negatív értékelést és még más eladó is ezt jelzi akkor kirakhatnak. Joga van bepanaszolni, ugyanúgy mint neked.
Én nem a te általad most írtakra gondoltam, egyértelműen azt írtan: Aztán te leszel az akit bepanaszolnak az eladók. Az hogy ez jogos vagy nem jogos az nem számít. panasz az panasz, majd kivizsgálják.
Egyébként te nem kaphatsz negatív értékelést, de ezt sem írtam. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #44400 üzenetére
Mivel U-s ez nálunk nem könyvelt küldemény de akár igaz is lehet amit a rendszer átszedett a az adatbázisból, de nem a Magyar Posta írta be, de az hogy 2 nap vagy 12 nap múlva kézbesítik az teljesen véletlenszerű, mostanában a könyvelt küldemények 1-4 nap után jönnek tovább.
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #44402 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem az én ilyen küldeményeimet hogy mi látható.
3 db szeptember 27 és 28-as Zhengzhou-Hand over to airline 1 db valahova megérkezett 11.05-én de az nem Mo és egynél 8-ai dátummal az ami neked. 5-ből egy. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #44405 üzenetére
Amíg nem jár le a szállítási védelmi idő addig nem érdemes foglalkozni az üggyel, feltéve ha nem látsz olyat hogy cancel shipment.
Ha még nem járt le a védelmi idő általában vagy nem lehet indítani, vagy azzal lesz elutasítva hogy még szállítják. Nálad ehhez a számhoz nincs mozgás, de egy másikkal fel is adhatták és tényleg jön.
Az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírásban látható hogy melyik ok miért választható, a személyes ok elő feltétele hogy a megérkezés le legyen igazolva és visszaküldést válassz. Én azt nem tudom megmondani hogy betartja-e azt hogy rögtön elfogadja.
A másik lehetőség az hogy megvárod hogy leteljen ez a 7 nap és a 10. napon (19.-én) meg nem érkezett dispute, ha addig még sem fut be.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs