-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ilyesmik vannak nekem is, az utolsó ilyent a megérkezés dátumához viszonyítva a 12. napon hozta a postás, kettő most tart 13. napnál, várom.
Nem hiszem el hogy (18-20) 2 nap alatt ideért a Kuala Lumpur International Airport-ról postai szállítógéppel, főleg úgy hogy Budapestre nincs közvetlen járat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Varesz_86 #8144 üzenetére
Ha nem az Unión belülről jön, akkor mindig áfa és vám köteles, amikor vásárolsz akkor a hely ahonnan szállít egyértelmű, mindegy mit ír a hirdetésben, de nem igazán szoktak ilyet írni: direkt úgy hirdették hogy no áfa meg ilyenek.
Ha véletlen lenne Uniós lerakata ahonnan tud Magyarországra szállítani, akkor persze igaz, hogy +ba nem kell Áfát fizetni, mert az már benne van az árban. -
Topikgazda
válasz tomlac14 #8149 üzenetére
Mennyit késett? És milyen ajánlatot? Kiterjeszti a vásárlói védelem idejét, ezt te is kérheted, és a szállítás meggyorsítása, ez az ajánlata. (Már egy úton lévő küldemény esetén nem igazán lehet "turbósítani")
Az Ali úgyis azt mondja majd várd meg a szállítást, nem igazán van mit "eszkalálni".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mateisti #8175 üzenetére
Igen jól értelmezed. A dispute-ban válaszd visszaküldést. Ha megérkezik akkor ők visszaadják a vételárat. A 10$-t a Paypal egyenlegedre küldenék, majd azt az e-mail címet célszerű lesz megírni nekik.
Kérni kell egy pontos visszaküldési címet, becsomagolod a tabletet, feladod a Postán elsőbbségi, ajánlott, tértivevény-es levélpostai küldeményként, kell CN23 vámárú nyilatkozat -angolul kitöltve-, amit mellékelni kell hozzá, erre célszerű ráírni, hogy visszaküldött termék, nehogy a kínai vámosok megvámolják, mint import árú -ezt persze az eladó fizetné-.
Ha feladtad, akkor van a nyomkövetési szám, azt megírni az eladónak és hogy el van küldve és kéred, hogy jelezzen vissza ha megkapta -termék, üzenőfal-. Persze a postától te is kapsz infó, azért tértivevényes.
Ez neked 1 kg-os csomagsúlyig 5460 Ft lesz Kínába. -
Topikgazda
válasz mateisti #8179 üzenetére
Lehet, hogy olcsóbb lesz neked aposta.
Ha van Paypal fiókod, akkor a belépési azonosítós e-mail cím az, a kínaiak nem szívesen utalnak, a Paypal-re küldés könnyebb nekik is.
Ha utalással fizettél, akkor azt nem tudom, hogyan működik a refund, ha utalnia kell a kínainak is, hát.... -
Topikgazda
válasz mateisti #8187 üzenetére
Ez hülye, egyrészt talán a Store Contact Details-nél látható a címe, az elküldött csomagon is rajta volt, mert ki nem gondol arra, hogy valamiért visszaküldheti a postás cég. Nem engedi ki a kínai vám pl.
Én nem emlékszem, hogy a visszaküldési cím megjelenése függne a dispute-tól.
Az hogy nem írja meg az üzenő falon, de amikor ő Paypal e-mailre akar küldeni, akkor miért ne tudná megírni a címet e-mailben?
Én a helyzetnek megfelelően rendezném. Ha mégis visszaküldöm, ha tudom módosítani, arra hogy igen akkor miért ne.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Shrimplandhu #8211 üzenetére
Ha értesítenek, hogy elküldve, megjött a pénz, 5 csillag, addig nincs mit értékelni. Az értékelés és a Dispute közt nincs különösebb összefüggés.
-
Topikgazda
After submitting the Open Dispute form, the supplier has 15 days to respond and try to reach an agreement with the buyer. If no agreement is reached within the 15-day time period, the dispute automatically be escalated, which will be reviewed and mediated by the AliExpress Dispute Team
Some bank or card issuer may need time for fund settlement circle. Normally, it will take 7 to 15 business days for you to get the refund after the order status is Finished.
Én azt vettem észre, hogy több időbe telik a vitás esetek rendezése. Sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #8243 üzenetére
Mert? Amikor az Aliexpressen fizetsz minden fizetésnél mindig megadod a kártya adatokat, az mennyivel biztonságosabb, mint az Aliexpress fizetési felületén (Ali Paypal, csak nem akartak név bitorlást és azért Alipay) egyszer adod meg, azután a kártya adataid nem mozognak a neten, ugyanúgy mint Paypal esetén.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gabesz25 #8246 üzenetére
1. amikor fizettem bankkártyával, akkor ugye zárolták az összeget a számlán, aztán majd oldják az és ennyi vagy lesz valami teendőm?
Nagyon nem így működik a dolog. Ha nem tegnap fizettél, akkor az a pénz az eladónál van. (Kártyás vásárlás: kifizeted, a bankod zárolja az összeget, pár nap és levonják a számládról.)
Az Ali neked ítél, azután ők 5-7 nap és küldik vissza a pénzt arra a kártyához tartozó bankszámlára amivel fizettél, megérkezik azután 2-5 nap amíg lekönyveli a bankod és látni fogod a bankszámládon.És még nem döntöttek a javadra, még az eladó reagálhat, ami befolyásolhatja a döntést.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gabesz25 #8250 üzenetére
Ezt még is honnan vetted? Az eBay-n és az Amazon-on is csak a kezdő magán eladók esetén bizonyos eladási mennyiség alatt kapja 21 nap késleltetéssel. A cégek, vállalkozások azonnal megkapják és majd a költségek közt leszámlázzák, ha önként nem adná vissza a vevő pénzét.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz molvany #8255 üzenetére
Amit én láttam szerződést egy Aliexpresses kereskedő, nem egészen úgy volt.
De igazad van biztos tanulnom kell. Még csak A3 szintű vásárló vagyok az 1744 pontommal.
Első sorban a kereskedő az Alibaba Kereskedő Házzal szerződik és utána tudja igénybe venni az árusítási helyet, az Aliexpress-t.
Azt azért elárulhatnád hogy te honnan vetted az információdat, szeretném összevetni az enyémekkel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sziasztok!
A Posta most rendesen összefoglalta vámeljárási szabályokat, ezen a linken megnézhető.
Közben jelezték, csak még nem publikálták az összest, hogy 2016. január 1-től emelik az árakat, természetesen a tájékoztatóba beírták, hogy a sima levélnek nem emelkedik az ára, de amiket mi használunk, no ott biztos lesz meglepetés.
A Magyar Posta Zrt. 2016. január elsejétől módosítja árait, mely a lakosság által leggyakrabban használt szolgáltatások tekintetében a következő változásokat jelenti:
A nem tömeges feladású, közönséges levél alapára 30 grammig változatlanul 115 forint,
50 grammig 150 forint marad.
A 30 grammos elsőbbségi levél ára változatlanul 145 forint marad.
Az ajánlott többletszolgáltatás ára 275 forint helyett 280 forint,
a tértivevény többletszolgáltatás ára 185 forint helyett 190 forint lesz. -
Topikgazda
Ez az ami sajnos ebben az évben módosult az Ali-n, nem tehetünk semmit. Kérdés az mi lesz azután, nekem is hosszabbított az eladó 94 napnál tartunk, van még belőle 1 nap és azt javasolja Az Ali hogy indítsak dispute-t. Arra meg azt fogják válaszolni, hogy mivel szállítás alatt van várjak. De meddig is kéne várni?
Ráadásul ezek közül kell választani, pedig honnan tudnám rá a választ:
Select your problem from the options below:Logistics tracking problem
Purchase Protection is running out, but package is still in transit---- Honnan tudjam, látok egy számot trackingként, de hogy tényleg szállítva van?
Package was returned to seller by shipping company---- Ezt mégis honnan tudnám, nem nekem küldték vissza
No tracking information ---- No erre sem tudok válaszolni, van szám, nincs információCustoms problem
Customs is holding the package - A kínai vámot nem tudom, ha nálunk lenne, akkor feltételezhető hogy megérkezett így értelmetlen a meg nem érkezés disputeOther
Package sent to a wrong address- Nem én címeztem a csomagot, honnan tudnám[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez jó lenne, ha nem úgy működne, hogy erre, még 4 napon belül az eladó kiterjeszti a vásárlói védelmet.
If the seller does not respond by 4 calendar days 23 hour 37 minute 11 second , the dispute will be closed in your proposal.De ő eredetileg 40 napon túli késés esetén pénz visszaadást írt a terméknél, ehelyett kiterjesztette a védelmet, most meg már nem szállít Magyarországra.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #8322 üzenetére
Az biztos, mert hogy nincs közvetlen repülő járat, ami Kuala Lumpur-ból (Kuala Lumpur International Airport, KLIA) 31 óra alatt ide ér. De még Shenzenből sem ér ide, ha ott lenne kirendeltsége
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az ő szemszögéből nem kamu, mert rajta van a borítékon a szám, az hogy a nemzetközi nyomkövetőben nem látjuk a küldeménye felvételi azonosítószámát a mi bajunk, őneki ezt adta meg a postája.
Nem kamu, csak nemzetközi nyomkövetőben nem követhető. Úgy tekintendő, mint ami nyomkövetés nélkül feladva és ez korrekt meghatározás.Az az igazság, bennem már felmerült, hogy jelezni kellene az Aliexpressnek, hogy sok eladó rákapott a Maláj Postára és az Magyarországra nem igazán szállít, jó lenne ha nem fogadnák el ők sem ezeket a számokat dispute esetén.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz lowhuszika #8329 üzenetére
Milyen nyomkövetési számmal adta fel, megadnád mert, ha ő is maláj postával küldte el mehet a p..ba. Leírhatjuk neki, hogy nem talál olyan járatot, még a postarepülőknél sem, ami közvetlen 36 órán belül ideérne Magyarországra.
-
Topikgazda
válasz lowhuszika #8335 üzenetére
Menj be, a reklamációnál nézesd meg, hogy melyik kézbesítőnek a napi listájára tették rá ezt a nyomkövetési számot, majd kerestesd ki a 2015.12.21-i azt a listát és nézd meg ki írta alá.
Nekem is van ilyen gondom, hiába vittem a képet a csomag címkéjéről, egy másik kézbesítő körzetbe írták ki az a ragszámot, volt is aláírás, hogy átvették.
Az a gond, hogy mivel egy kicsit arrébb lakom, vissza kellet volna vinni a csomagot, de mivel nem név szerint könyvelik a kézbesítő listát csak ragszám szerint, így ha van aláírás, a postás az arra a napra kiosztott 89 db könyvelt küldeménnyel el tud számolni, mert reggel sem tételesen, név szerint veszi át, hanem darabra.
Szerintem aki felkönyvelte a küldeményeket, rossz listára írta be.
Nekem meg az Aliexpress lezárja a dispute-ot mert "átvettem" a küldeményt. Ráadásul nekem olyan nap van kézbesítésre írva, amikor senki sem tudta átvenni a címemen[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ne haragudj, amikor utoljára ilyen szituációm volt, ha az alsók közül valamelyiket nem jelöltem, tovább ment. Most meg mindent kér. Akkor ezek szerint változott. (Remélem megmarad, hogy ritkán kell ilyen ok miatt értékelést adni.)
Nekem is egy hasonló szituáció van most, a meg nem érkezés miatt refund, az Ali küldi, hogy értékeljem, mivel nem szállított, ezért a Very Slow (1 csillag) értékelés is túlzó.
Akkor marad hogy kiegészítem a szöveges értékelést.
Így küldtem el:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerinted akkor hogy lehet ugyanaz a szöveg, persze nekem Szeged, neki Hajdúsámson különbséggel, amikor nekem a kézbesítő adta át. A képeken ugyanaz a szöveg van írva, de nem a kézbesítő postásom írja be ( aki barátom és nem szokott hülyeségeket csinálni munkavégzés közben) és egységes az ország minden postáján hogy a kézbesítő részleg napi kézbesítő listájáról írják vissza azok, akik reggel kiadták a küldeményeket.
-
Topikgazda
Megkérdeztem, de te írtad ahogy a kézbesítő ír hülyeséget.
És én is ezt írtam: Ő leadja a reggel kapott listáját délután az elszámolásnál és az alapján valaki felviszi az egyes TN-ekhez tartozó státuszokat a rendszerbe. Nem állítottam mást.
De mindenkinek akinek át adja a kézbesítő a küldeményt az az utolsó bejegyzés ami a Hajdúsámsoni illetőnek. Ha postán kézbesítenek, akkor pedig az amit a hsz-em utolsó képén látható. A tények ne zavarjanak már ennyire.
Nagyon megerősíted amiről írok, ezért nem is értem a hsz-d. -
Topikgazda
Az a gond, hogy nagyobb értékű csomag nem érkezik meg. Reklamálok az Aliexpressnél, ők visszaírnak, hogy mit akarok még, amikor már átvettem. A postán közlik, hogy az nyomkövetési szám nem az enyém volt és néhány utcával arrébb ők már sikeresen kézbesítették
Azt, hogy nem az enyém, az alapján mondja, hogy nem az én körzetemben járó postásnak a kézbesítő listáján szerepel a szám, de ugye a Magyar Posta nem tartja nyilván a név és cím szerint a küldeményt, mivel átvették, akkor honnan is tudná pontosan? Az hogy tévesen írták, adták ki, az már eszébe sem jut.
Oké adhat egy másnak szóló tracking számot a kínai. De hasonló súlyú, méretű terméket, 09.27. és azt követő két nap alatt, egy nem nagy forgalmú kínai kereskedőtől, szintén magyar és szegedi vásárló milyen valószínűséggel vásárolna?Csak van egy gond, nekem van egy fényképem a csomag címkéjéről, ahol a nyomkövetési szám felett az én nevem és címem van. Hogy került akkor egy másik körzetbe? Erre várok választ a postától.
Ez a múlt héten volt, hogy próbáltam tisztázni.
És sajnos lehet, hogy Hajdúsámsonon is így járt a fórum társ.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tobias40 #8363 üzenetére
Nekem kettő ilyen hétfőn a 47. napnál tart, megvárom, hogy hozzák-e, ha holnap sem, indul a dispute.
Ezt javaslom neked is.
Ez is érdekes dispute lesz majd, a nem rendesen nyomon követhető szám miatt és hogy megérkezett az utolsó státusz miatt. Mert nem a Maláj Légiposta hozza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Valódi, de nem nyomon követhető a nemzetközi postai követőkben. Holnap már meg is fog "érkezni" ide, de közelében sem járt a Kuala Lumpuri repülőtérnek (klia).
Ebből csak az elektronikus felvétel időpontja az igazi. A borítékon persze ott lesz ez a szám, ezért tekintem úgy hogy valódi.
Most ez látod:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az off per-t jól értelmezed.
Nem erre a vásárlásra vonatkozik. Kérsz egy két dolláros kupont, de annak is van minimum vásárlási feltétele. Ha rákattintasz akkor a kuponjaid eladói kuponja közt megjelenik és majd a fizetésnél, ha nála vásárolsz és eléri a minimum összeget, akkor tudod aktiválni, ha addig nem jár le.
Példa:
kupon oldalNekem idáig ez volt a legjobb
Spend US $2.01, Get $2 OFF! David oil painting Art Co.,Ltd Seller issue[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ahogy írtam, megérkezett
Érdekes módon, mint az összes Maláj küldemény, 2 nap és 11:50-kor. Kár, hogy a repülőterünkön nem landolt maláj gép ezen időben.Priviben küldjetek már maláj tracking számokat, nekem már van 3, így az Aliexpress felé tudom jelezni, hogy ezeket nem kell elfogadniuk dispute esetén, mert nem a valóságnak megfelelő adatokat tartalmazzák a nyomkövetési információk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!