-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Jobb oldalt a belépés után ráállsz az egérrel a neved fölé a felbukkanó menüben a legalsó a My Alipay, ha akarsz kártyát hozzáadni, akkor legyen rajta legalább 1 $-nak megfelelő összeg, nem vonja le, csak csinál egy próba terhelést.
Az Alipay fizetési jelszót amit megadsz, írd fel, 6 db számjegy és gondolkozzál a 3 általad kiválasztott biztonsági kérdésre majd adandó rövid válaszokon.
Ha van mobiltelefonod, akkor javaslom telepíteni a mobil klienst, mert vannak olyan tételek, amelyeket azzal fizetve adnak rá kedvezményt. A hirdetésben a vételár alatt ilyenkor ez a szöveg látható: Find more deals on the app.
A gépen beteszem a kosárba és a mobil appon meg fizetem.
A Shipping: sor végén célszerű lenyitni lehetőségeket, ott lehet látni hogy mi áll rendelkezésre a szállításra az adott terméknél és ki lehet választani a megfelelőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #13217 üzenetére
Ugyan ez a helyzet 4 csomagomnál is, valószínűleg a Nemzetközi Posta Kicserélő Központban torlódnak és várják a vámos beléptetést, addig nincs az állapotban változás amíg "nem nyitják ki a konténert".
Karácsony előtt, november vége, december 20-ig még rosszabb lesz a helyzet, bár akkor tesznek oda kisegítőket, csak nem biztos, hogy beszállító gépjármű is több lesz majd.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KutyiHU #13227 üzenetére
Legyél türelmes.Többször írtuk, hogy ha Kínából EU-s postával szállítanak egy kicsit máshogy történik a könyvelése, nyomkövetése.
Itt egy példa 2016.03.14-én fizettem és másnap már volt száma, de nézd meg a bejegyzések időpontját:30.03.2016 00:19 Import (Megérkezett a célországba) Ez Hollandia lenne, majd onnan jött Mo-ra
Ezt még gyorsan le is vámolták 5. nap megkaptam, mostanában nem biztos ez a rövid idő. -
Topikgazda
válasz Leftwitch73 #13235 üzenetére
Egy normális követőben nézd, lehet hogy csak az van írva, hogy leigényelve a tarcking szám elektronikusan, ami persze nem egyenlő a szállítással.
-
Topikgazda
válasz Leftwitch73 #13237 üzenetére
Természetesen:
17track.net és atrackitonline.org ez utóbbinál (ingyenes regisztráció) megadhatod hogy figyelje a csomagodat és küld e-mailt ha van változás.
-
Topikgazda
Pedig van, csak ott My Account a neve = My AliExpress
Akkor a Feedback rész.
Belépsz a bal felső sarokban a 3 vízszintes vonal
My Account
Leave Feedback alul.
LEAVE FEEDBACK a tétel alattHa megérkezik amit vettél, akkor pedig az App-ban CONFIRM ORDER RECEIVED az adott tételnél, hogy megkapja a pénzét az eladó, de azután rögtön értékelhető is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az app-al vásároltál? Ha a My Orders-t választod ott sincs tétel?
És a 5.0.7-es a verziója?
Nekem mind látszik.
De azt kérdezted hogy "Leave feedback" hogyan.
Az első 5 csillag alá szöveg ment, képet nem tettem, a többi csillagot is jelöltem és simán vitte a Minden rendben szöveget.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hakydakillah #13281 üzenetére
Kénytelenek vagyunk türelmesnek lenni.
Sztori:
10.03 felszállt a repülő a csomagommal, azt látni nem szállt le. Üzenek az eladónak, az kideríti, hogy a kínai posta szerint itt a konténerük Bp-en amelyben az a csomag is benne van, mivel ők átadták a magyar félnek. Szerintük még nem nyitották ki és ezért nincs a nyomkövetésben új információ.
Magyar Posta érdeklődés, hogy lehet-e valakinél ezt megreklamálni. Válasz indítson az eladó nemzetközi "körözést". Mondom ahhoz hogy megtalálják, ki kellene nyitni azt a konténert, mert addig azt fogják leigazolni, hogy nincs a magyar nyilvántartásban, elveszett. Még pár percig győzködtük egymást, és őszintén bánom, de csak egy emelt hangú elköszönés lett a vége. -
Topikgazda
válasz hakydakillah #13285 üzenetére
Már többször le lett írva, amíg él a vásárlói védelem, újra nyitható. Ha kéred a hosszabbítását, akkor akár 90 nap is lehet a védelem.
-
Topikgazda
válasz Ath3sz #13305 üzenetére
Az Áfáról szó nincs a Custom Duty (vám) az nem egyenlő a VAT-al (Áfa).
Mivel a vámtétele 0%, így garantálható az hogy nem kell fizetni.
A DHL szerintem vámeljárás keretében beszedi az Áfá-t
Az ő féle szállítás még + 26.32 $
Ha Vodafone kártyát akarsz beletenni akkor nincs 4G.
Hivatalosan Xiaomitól: csak november 30-tól az EU-ban.
De less ide.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #13308 üzenetére
Ha nem nemzetközi postai azonosítónál látod a megérkezést, akkor az nem igaz. Rx99999999CN -hez hasonló a jó.
Egyébként meg évek óta Liszt Ferenc, Ferihegy néven nem müxik, a kamu oldalon nem javították.A vállalt 45 napon belüli kézbesítés Ilyet nem vállat senki. Ami ki van írva: Estimated Delivery Time: Várható szállítási idő. Amibe nem számoljuk a vámolási procedúrát.
És az Aliexpress is így gondolkozik: Generally, orders are delivered within 3 - 60 working days. Munkanap![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #13311 üzenetére
Ott a sor végén hogy ez a időtartam változhat (Factors such as delayed logistics and customs cleai....)
Elméletben úgy van, hogy ha nem kapod meg addig az időtartamig, visszakapod a vétekárat, neked ez mivel megemelte az időt nov. 27-ig tart. Általában ha nem veszik el 50-55 napig csak előszokott kerülni. Még nyugodtan várhatsz egy kicsit. -
Topikgazda
válasz kuyarashi #13312 üzenetére
Ne printscreen legyen, jó az pdf-be nyomtatva is, de ha más nincs...
Ezt elfogadják:
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, beszkennelve vagy fényképként.
A nyilatkozatra Postai azonosítószámhoz a nyomkövetési számot azt írd be, hogy tudják a küldeményhez kötni, van amikor a kiküldött nyomtatványra nem írják be.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz envagyok #13328 üzenetére
Milyen kártya?
Ha Maestro az nem került be az AliPay-re és mivel Maestro ez is lehet a fizetési probléma oka.
Kártya eltávolítás
My Aliexpress legalul a
My Alipay
Settings
Manage your cards
RemoveHa itt nem akkor a mobil app
My Account
My Credit/Debit Cards
Remove[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz envagyok #13331 üzenetére
Mint a bankod kártyás rendszere. Ők is egy hong-kongi pénzügyi szolgáltató cég, megfelelő védelemmel.
Előny vagy hátrány, kettő dolog és egy dolog ami eszembe jut: Ha a vásárlás jogosulatlan használat volt, akkor 90 napig nyújthatunk be kárigényt és kifizetik, a bakod 30 napig. Gyorsabb a refund visszaérkezéseCsak a saját nevünkön lévő kártya adható hozzá, ezt már az első alkalommal célszerű figyelembe venni és a saját nevünkkel regisztrálni és azt megadni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bazsimano #13337 üzenetére
Azért mert az egyik amerikai, a másik meg kínai-hong-kongi cég. Ha visszaemlékszel elmúlt 70 év történéseire, nem mindig barátkoznak és mások a törvényi alapok.
Egyébként az Aliexpressen használható a közel ugyanolyan funkciókkal az Alipay. És az is az anyacéghez az Alibabához tartozik.
Nem jutalék a gond, nem lehet egy kínai cég pénzügyi dolgainak amerikai cég a kezelője. Ide nem értve az USA székhellyel rendelkező kínai cégeket. Törvény és hagyomány.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13344 üzenetére
Ne az sms-re hagyatkozzál. Nézd meg, hogy a zárolt tételek közt ott van-e. Bár ha sikertelen volt akkor is ott lesz, de holnap a bankod ügyfélszolgálata látni fogja, ha nem normális vásárlás volt.
Ha Alipay be van állítva ott is nézd meg.
Mivel ez egy automata rendszer nincs olyan, hogy elismeri vagy nem. Ha nem kaptál a fizetésről e-mailt, akkor esélyes hogy nem lett kifizetve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13346 üzenetére
Nem véletlenül írtam hogy holnap. A banki kártyarendszer legalább 12, de kártyakibocsájtó cégek (Visa, Mastercard) szerint 24 órás fordulóval dolgoznak, tehát akit felhívtál nem a tényleges dolgot látta, kár hogy ezt elfelejtette megemlíteni.
Törlésre:
Azért mert 45 percen belül az AliExpress rendszer törli a befutó kérés alapján automatikusan.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13353 üzenetére
Az e-mail-t az Aliexpress küldi amire gondoltam. Ez témája Your order 79259727543934 has been paid successfully és ez van benne.
Payment successfully made
Payment for Order no. 79259727543934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Ha ilyet kapsz akkor biztos a részükről a levonás.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13355 üzenetére
Egyébként az volt a jó megoldás amit léptél, rögtön lehet sztornóztatni, törölni és ha van tartalék a kártyán, meg lehet venni újból, (célszerű kilépni és újból belépve fizetni) a zárolt pénzt a sikertelen vásárlás után a normális bank legkésőbb másnap felszabadítja.
-
Topikgazda
válasz hakydakillah #13357 üzenetére
Már olvasható az Összefoglalóban is ami kirkri-vel közös munka, hogy a vásárlói védelem ideje alatt újra nyitható. Ne fogadj el semmit, Cancel dispute nincs?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kuyarashi #13383 üzenetére
De kitaláltak, USA-ban már nem küldhetsz egy 40000 Ft értékű 495 gr-os tabletet 3700 Ft-ért (az értékében biztosítva, benne az árban) levélküldeményként, ha nem 15200 Ft-os EMS csomagként. Amit szintén elvesztenek. Nem igazán hirdették ki, hogy az értéknyilvánítást több ország viszonylatában kivették.
Nagy-Britannia és Észak-Írország nem lehet küldeni levélküldeményt értékében biztosítva, Írország viszont lehet. Emlékeim szerint egy irányba vannak.
Most is változtatnak valami, mert néhány ország kézbesítés lapja nem elérhető. És nem szokták bejelenteni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
- Iphone SE 2.GEN 2020 64GB Független, karcmentes, Nagyon Jó AKKU, Garancia, Üzletből
- Ipad Pro 12.9" 1. GEN 256GB WIFI+Cellular, Szép Állapot, üzletből, garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs