-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Redneck #47318 üzenetére
Szerintem már nem ott a következő megálló Małaszewicze ott van bedugulva, nem győzik.
Egy nem régi cikkből: A lengyel–fehérorosz határ melletti Malaszewicze állomás már alig képes fogadni a havi kétszáz kínai konténervonatot, és a túlzsúfoltság miatt Európában nem ritkák a tíznapos késések sem. -
Topikgazda
válasz Sungoo #47320 üzenetére
Tök mindegy, az AliExpress automatikusan emeli ezt az időt, de az eladó nincs abban megakadályozva hogy akár a megrendelés megkapása után rögtön feladja, nem kötelező kivárni a 17 napot. Ha tényleg van a spanyol raktárban akkor már feladhatta volna, rá nem vonatkozik a Kínai újév ünnepe miatti munkaszünet. de ezt nem tudhattam hogy spanyolos.
-
Topikgazda
válasz Sungoo #47322 üzenetére
Azt szoktam csinálni hogy udvariasan megérdeklődöm hogy mikor szeretné ugyan elküldeni, mert minél tovább húzódik a feladás a spanyol és az Európai COVID helyzet súlyosbodhat és ez kihatással lehet a szállításra, de ma még csak 2. napnál járunk és majd egy hét is kell most mire el tudják indítani, amíg a GLS átveszi és elkezdi szállítani és bejegyzés csak akkor kerül elő a szállításról. 15-én rá lehet kérdezni, ha addig semmi nem történik.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már a PayPal-al fizetted?
A PayPal évente 12 alkalommal, alkalmanként 9300 Ft-ig megtéríti a visszaküldés költségét. Ha nem rajtuk keresztül fizettél akkor a te költséged.
Attól függő a költség hogy milyen súlyra tudod összezsugorítani és hova kell küldeni, mert ha nem éri el az 500 g-ot akkor 4590 Ft, ha 201-2000 g akkor meg 9740-10430 Ft postával EU-n vagy Európán kívülre. Ha EU vagy Európa akkor olcsóbb ennél. Más opcióhoz kell a csomag méret, súly és küldés helye. -
Topikgazda
válasz Nordik #47332 üzenetére
Csak az Address-hez írd rövidítve, annyira hogy a magyar postás megértse.
A Hungary utáni beviteli mezőbe csak két db pontot .. írjál azután a város és irányítószám. Ne használj ékezetes betűket sehol, a regisztrációnál sem kellenek.A telefonszámhoz mindig azt írd ami a címzetté, ha nem neked lenne szállítva, azért hogy esetleg a postás tudjon konzultálni.
Amikor fizeted akkor ha több cím van mindig azt választod ahova szeretnéd küldeni, de ha ugyanazt használnád többször akkor alul jelöl a Set as default-at és ez lesz az elsődleges. Ezt persze lehet változtatni. -
Topikgazda
válasz Szállító76 #47339 üzenetére
Mindegyik szíjra indítottál dispute-t? Mert úgy kell.
De! Írtam hogy a szállítás félbeszakadás nem jelent dispute okot. Mert újból elküldheti egy másik nyomkövetéssel, amíg él a szállítási védelmi idő és el is szokták küldeni többnyire.
Az is úgy van hogy a szállítás megkezdésétől számolt 11. napon lehet legkorábban dispute-t kezdeményezni. -
Topikgazda
válasz Szállító76 #47341 üzenetére
Ha egymás után indítottad akkor az 5 perces reakció mindegyikre jött volna szerintem és nem láthatnál Open dispute gombot. De mikortól lett elkezdve a szállítás?
-
Topikgazda
válasz Szállító76 #47344 üzenetére
Legkorábban február 12-től lehet. (február 1+10 és a követő napon) De nem sok értelme volt, esélyt sem adtál hogy teljesítse a szerződést. Az esetek 95%-ában nem tehet a shipment cancelled-ről és van ideje elküldeni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jackbacsi87 #47347 üzenetére
Legfeljebb a Member Centerben láthattad a besorolásod összesítőjét, de azután csak a pontok láthatóak, nem igazán emlékszem ilyenre itt.
-
Topikgazda
válasz Astery #47385 üzenetére
Normál esetben is minimum 5 nap szokott lenni a processing time, a 2 nap azért is egy kicsit korai.
Kérheted a törlést, de akkor is adnod kellene 2 napnál többet hogy teljesítse. Persze ha nem kell akkor kérd a törlést.
Írtam már, az AliExpress központilag emelte ezt az időt, nem az eladó és mivel központi emelés nincs tekintettel arra hogy EU-s raktár vagy kínai raktár. Hamarabb is elküldheti mint 18 nap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz martonl #47388 üzenetére
Az a gond hogy ők $-ban gondolkoznak és a rendszer azt mutatja nekik.
Megint meg kell reklamálni hogy rendben vannak a számok, de te €-ban fizettél és így ~1,18-al több járna ha $-ban akarnák jóváírni.
Azért is célszerű $-on hagyni, mert nálad hiába €-os a pénzügyi rendszer ők $-ról számolják át és ha €-os bankkártyád akkor az AliExpressen $-on hagyva még a banki €->$ árfolyam is kedvezőbb lehet nagyobb érték esetén.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Nordik #47398 üzenetére
Semmit, de ha 1 órán belül kérted volna akkor nem kell az eladó közvetlen hozzájárulása, egy órán túl már neki is hozzá kell járulni.
A bankkártyás fizetés technológiája ezt nem befolyásolja, 24 órán keresztül a kártyakibocsájtó mindig zárolja a pénzt, aztán ha a kereskedő részéről nem jön lekérés rá akkor felszabadítják az összeget. Az hogy ő utasítja vissza, vagy te gondolod meg magad az teljesen mindegy. -
-
Topikgazda
válasz laleeee #47402 üzenetére
A dispute-nál kell töltögetni bizonyítékot, nem a chat robotnak, ha megnézed az előző képedet ott Evidences szöveget olvasol és ott azt írja hogy semmi feltöltve
Felejtsd el a mobil app-ot ilyen ügyintézésre. Nem megfelelő információkat láthatsz.
Böngészős verziónál a Refund & Disputes menüpontnál ehhez a vásárláshoz a Arbitration ID View details linkre kattintva felül a Status: után zöld színnel mi van írva?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #47404 üzenetére
Az gond hogy pont belesett az ügyintézés az ünnepnapokba, szóval hiába lett 10 délután kézbesítve, nem igazán fog történni semmi egy darabig. Ha nem kapnád vissza a pénzt (a Status valami összeges refundra vált) akkor majd lehet fellebbezni, de persze ha vége az ünnepnek.
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #47413 üzenetére
Persze visszakapod, de 11-17-ig állami ünnep van szóval nem tudni mikor fog valaki foglalkozni vele.
-
Topikgazda
válasz AlexDaywalkr #47416 üzenetére
Hollandia csak tranzit ország az eredeti indulási hely számít.
Mivel forintban fizettél és ezért egy kicsit többet, de ennek ellenére beleférsz az áfamentes határba, mert az forintban 13329,6 Ft.
Amit az Összefoglalóban olvasol az kell, kell a posta nyomtatványa, mellé a fizetési igazolások és tedd mellé biztonság kedvéért a kérelmet is. -
Topikgazda
válasz féldekás #47424 üzenetére
Biztos időszerű amit találtál Posted by EnhancedNatural 3 years ago
Előtte megvolt az e-mail-es fiók azonosítás? Kipróbáltam most, lehet módosítani. Be írtam az újat kiírta hogy milyen formában kell megadni és azt is hogy milyen erős az amit megadok.
Írtad a jelszót vagy vágólap?
De megnézve képedet az a különbség hogy én bizony be vagyok jelentkezve, nálad meg semmi ilyen nem látszik felül a jobb sarokban.
Belépsz, az Account-nál Change Password azután ezek jönnek:Az e-mail.es választása
Ezután az jön ami a te képeden, de felül be vagy lépve.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sehol nem vehető át ez még hivatalosan nem került át Hollandiába.
Ha az megtörténik akkor jönnek ezek
- Linehaul Arrival Liege, Belgium Cainiao
- The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed PostNL - Netherlands Post
- Consignment received at the PostNL Acceptance Centre PostNL - Netherlands Post
Felvétel a feladótól Hungarian Post
- The item is at the PostNL sorting center Magyarország Cainiaoés majd még azután a Magyar Posta kézbesítési dolgai
-
Topikgazda
válasz féldekás #47426 üzenetére
Úgy is megcsináltam hogy elfelejtettem, nekem működik. Az elején jön az a csúszkás ellenőrzés majd a kód beírás amikor kiírja hogy Verified akkor a Submit-al jönnek a jelszavas dolgok, azok a képek amelyeket az előbb is linkeltem és onnan a folyamat azonos, a végén viszont ezt írja: Reset successfully, please keep in mind your new password.
Nincs reklám blokkoló bekapcsolva?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lejár a védelmi idő és a követő napon dispute a meg nem érkezésre. Amikor elküldöd az eladó kapja meg és valamit reagálni kell neki. Előtte üzenetnek nincs sok értelme, mert arra nem muszáj lépnie.
Most kivételesen legkorábban 18-án indítsd , hiszen az ünnep miatt munkaszünet van. Persze ha aznap jár le akkor 19. -
Topikgazda
Ahogy leírtad az alapján nem igazén mondják meg, mert nincs nyilvántartva, egyébként sem a reptér ami kezeli a küldeméyneket, hiába olvasod azt, de volt már amikor Debrecenben szállt a postai szállítógép és annak is Liszt Ferencet véstek be.
ha bemennél a hivatali kézbesítő részlegre és megkérnéd őket hogy nézzék meg hogy a címed szerinti kézbesítőkörzet fakkjában van-e a nevedre küldemény aminek elfelejtettek irni értesítőt, akkor esetleg megteszik, de megsértődnek. -
Topikgazda
válasz kabalababa #47442 üzenetére
A szállító cégnek fizeted a vámeljárási költséget, így ha kell fizetni áfát azt is kell. Ennél nem tudni hogy mit takar AliExpress Standard Shipping, mert akár lehet kedvező szállítás is, de ha nem akkor a posta 3500 Ft-ja jön szóba ha úgy gondolják hogy áfaköteles a dolog amit látnak az átvilágítón.
EU-n belüli eladóknál nincs ennyiért vagy Banggood, Gearbest?Keressél rá, lásd Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen
Röviden összefoglalva, hogy egy vásárlás folyamata hogyan történik, valamint tipp EU raktáras eladó kereséshez.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz AlexDaywalkr #47446 üzenetére
Ilyen nincs hogy nem értesítenek. Ha van telefonszám a csomagon akkor kapsz sms-t, de ettől függetlenül küldik a hivatalos értesítőt, ajánlott levélben az űrlapot. Szóval mindenképp kapsz róla értesítést és ezt látod is nyomkövetésnél, ha van a küldemények könyvelt azonosítója.
20 naptári napig lehet beküldeni a megbízást.
Mivel minden vámolva van ezt látod a bejegyzésekben, de nem minden fizetős vámolásos és azokról nem kapsz értesítőt hanem jön tovább a küldemény.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs