-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
belecsúszhatok szépen egy vámellenőrzésbe
Nem csúszkálunk és nem vámellenőrzés.
Minden EU-n kívül (Nagy-Britannia csak 2018-2019-től esne ki, de még meggondolhatják magukat) vásárolt és 22 €-nál (6000 Ft) többe kerülő árú Áfa és vámköteles.
Minden küldemény vizsgálat alá esik.
tax=áfa, custom= vám
Erre a kütyüre 27% Áfa, vám az 0% és vámeljárási díj posta 2500 Ft, DHL minimum 6000 Ft, vagy az érték 2%-a[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz manu75 #13685 üzenetére
Az az Áfa, nem az az Áfa amiről beszélünk.
Nem kell külön Áfát-fizetni az EU-s vásárlásra az nem áfamentesség, mivel ha olyan helyen vásárolsz a vételárban benne van az Áfa.
Ha kínai boltban vásárolsz a kínai áfát fizeted mert benne van az árban, de erre neked ki kell fizetni még a magyar Áfát is.
Akkor is fizetsz Áfá-t ha használt dolgot veszel, pedig az EU-s használt dolog vásárlásnál nincs a vételárban Áfa.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #13691 üzenetére
Bocsi, nem kerül át, én automatikusan töröltem.
Mivel az állapot nálad Cancel és Finished ha meg akarod venni akkor is azt javaslom hogy ha van még belőle, inkább egy új vásárlást csinálj, legyen új Order ID és új fizetés, mert az már megkavarhatja az eladót, hogy csak mégis kell és közben már "jön vissza" a pénz és a bankodat is. De a pénzt 1-3 napon belül visszakapod ezekre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sziku69 #13694 üzenetére
Régit nem lehet törölni, újat hozzá kell adni, de a név nem változhat. Gondolom érthető.
A vásárlásnál a kártyaszám kötődik a bankszámlához, név nem játszik szerepet. Egyébként is a kártyára 21 karakter írható folyamatosan, nincs vezetéknév, utónév külön, mint az Aliexpress adatbeviteli képernyőjén. Számold meg mennyi írható, 2*20. Soha nem fog stimmelni a kártyára nyomtatottal[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már annyiszor írtuk, hogy az Összefoglaló is tartalmazza, amíg él a vásárlói védelem lehet új dispute. Viszont Cancel dispute a választandó bal szélen, nem az Accept. Te türelmes vagy, megérted az okát és ezért megszakítod Ő ettől függetlenül, ha kéred emelheti a védelem idejét, gondolom az a link él neked is .
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor fussunk neki.
Ezt írtam: Már annyiszor írtuk, hogy az Összefoglaló is tartalmazza, amíg él a vásárlói védelem lehet új dispute.
Nem az Accept gomb.
Akkor rosszul emlékszem, mert folyamatosan írtam a választ az első mondat valóban a dispute volt és írtam tovább.
Keresés az Accept szóra ad találatokat és hozzá olvashatóak a válaszok, a legutolsó 2016-10-27.
Egy
Kettő
Három
NégySajnálom, nem gondoltam, hogy a 23:17:20-kor elküldött hsz-ben írt első mondatot 23:28:11-kor úgy értelmezted, hogy el kell fogadni azt, amit írt az eladó, az 51 mp alatt eszembe jutott és írtam a kiegészítést. Lassú a gondolkodásom és a gépelésem, bocsánat.
-
Topikgazda
válasz rolo555 #13725 üzenetére
Tavaly jártam úgy hogy benne volt a kosában és a régi áron vettem meg. Most inkább a kedvenc listára teszem és majd 11-én a kosárba.
Pontosítsuk, kiírja az akciós árat, hogy mennyi lenne, a fizetendő viszont a mostani.
11-én frissítés nélkül esélyes a mai ár fizetése.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Silent77 #13727 üzenetére
Ennyire stupid nem lehet, ha visszaviszik neki, (the package was returned we) akkor talán azt a szerencsétlen vevőt értesítem, hogy újra küldöm és nem a reklamációjára ébredek fel. Ez a kategória nálam helyből 1 csillag (negatív).
Nézd meg milyen szállítási lehetőségek vannak, még egy normál olcsó nyomkövetett a megemelt védelmi idő alatt is ideérhet.
Válaszként azt is megírnám, hogy természetesen zárod a disputet-t ha látod a feladási igazolást egy nyomkövetési számmal, ő mulasztott, neki kell elsőnek lépni, nem pedig fordítva.
Ha zárod újraküldi: if you agree to close the dispute,[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #00444928 #13736 üzenetére
Két tételem van szállítás alatt, 6 nap van még a vásárlói védelemből, még hétfőig várok, akkor 69. nap lesz a vásárlástól.
Ha 2 hét van, akkor nyugodtan várhatsz még 10-12 napig, megjöhet. Ha nem dispute és teljes refund jelölve, az eladó esetleges újraküldési javaslatát nem fogadod el mert te vártál már X napot a megérkezésre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
The 11.11 Global Shopping Festival 2016 will begin on November 11, 2016 at midnight, China time. This is noon on the east coast and 9am on the west coast of the United States. Europeans can set their alarm to 6pm CET.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13750 üzenetére
Semmi, nálam 2-szer játszódott le az a szituáció, az egyik esetben az eladó vert át, a dispute-nál leírtam hogy ez a szám kamu volt, más városba lett kézbesítve -idézve a saját címem és a nyomkövetési információkat képben- az AliExpress visszaadta a pénzem.
A másik esetben sajnos ahol lakom ott kézbesítették, a posta szerint az átvételi macskakaparás alapján -láttam olvashatatlan volt- és úgy hogy nincs névre szóló nyilvántartás a panaszomra azt írták hogy nem nekem volt címezve és a jogosultnak kézbesítették. A panasz mellé egyébként csatoltam a feladó képét a nekem megcímzett csomagról, ezt figyelmen kívül hagyták.
Jó akkor "átvágott" az eladó, de mivel nem hagyott nyugodni, némi segítséggel kiderítettem hogy kivette át, nem tudtam az munkahelyén ahol átvette elérni, de hagytam neki üzenetet, hogy legyen szíves küldje már el az Aliexpress vásárlásról az oldalt ahol látszik a "közös" nyomkövetési szám, hogy az Aliexpress felé le tudjam a csalást igazolni, mert közben nekem az Alin fogytak a napjaim a 7 napos válaszból.
A paraszt nem segített, szerintem ő nyúlta le a csomagomat a postás haverjával.
Az utolsó nap leírtam az Aliexpressnek, hogy az itteni posta hibázott, igazolni hivatalosan nem tudom, mert 30 napon belül válaszolnak a panaszomra - 22. nap jött, hogy nincs igazam-, de én nem kaptam meg.
Szerencsére elfogadták és visszajött a pénzem, azért nem is foglalkoztam a helyi csalókkal tovább. -
Topikgazda
válasz marontoni63 #13754 üzenetére
Hiba üzenet nuku? Látatlanban nem igazán, kép nem jöhetne?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rdanii13 #13761 üzenetére
Én átnéztem a régi vásárlásaimat és volt olyan ami most is aktuális.
Azoknál meglepő módon néhány eladó -emelt is egy kicsit- de így is 35-50%-al olcsóbbra jön most ki, mint amit eredetileg fizettem. De én is találtam olyat, hogy az 50%-os engedménye után is több a vételár, mint úgy 1 hónapja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13765 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13768 üzenetére
Szerintem meg nem hibás a szám, csak neked is ez lett megadva, beírva az eladó által.
-
Topikgazda
válasz Adrykachan #13777 üzenetére
Mostanában egyre több az olyan segítségkérés, ami banki téma. Nyitunk neki egy topikot.
Van egy bankszámlád, ahhoz van egy kártya, ami átjáró a kereskedő és a bankszámlád közt.
Te fizetsz, a kártyaszám és a kereskedő számlaszáma befut a bankodhoz, ők ez alapján utalnak a kereskedő bankszámlájára a te bankszámládról. Visszaúthoz nem kell a kártyaszám, mert a két számlaszám adat megvan.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Adrykachan #13779 üzenetére
Arra akarja küldeni, mert az Alin keresztül hosszabb idő és megjegyzik.
Add meg nyugodtan a PayPal azonosító e-mail címed -mert más nem kell- és menni fog a pénz, amit azonnal látni fogsz ha megérkezik.
Ez esetben nincs jelentősége annak, hogy mivel fizettél, mert direktbe kapod a pénzt. Annyi azért írj neki, hogy úgy küldje, hogy a PayPal jutalék ne téged terheljen[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13786 üzenetére
A lényeg hogy rossz nyomkövetési számot adott meg. Ez nem jó: RI979345623CN
Beírta hogy az én szememben kamukövetős oldalon tudod követni ezt a számot: K100000092589A csomagod jön.
Ezzel vagy nem teszel semmit, de ha Free Shipping to Hungary via China Post Registered Air Mail volt a választott szállítási mód (a China Post Air Mail-nél a Tracking Information oszlopban Available legyen) akkor lehet reklamálni. -
Topikgazda
Előfordulhat, hogy nem sokára lassulni fog az AliExpress fizetési rendszere, nem kell idegeskedni. Sajnos ez minden évben előfordult.
Tavaly ezen a napon: Alipay processed a total of 710 million payment transactions
-
Topikgazda
válasz mokuscickany #13809 üzenetére
Nekem is van kettő "pudingos" aminek ugyanez az utolsó bejegyzés 10.03 és 10.13 Elhagyta a repteret
Kelet felé indult a repülő Én még várok mert még van 12 napom a védelemből. -
Topikgazda
válasz Alexandra Lé #13812 üzenetére
Cancel order és nem Accept, ekkor ha van még a vásárlói védelemből akkor újranyitható, mint ahogy már sokszor írtuk. De egyébként ez részéről kényszerítés, mert ez nem így működik. Ezt azért jelezném az AliExpressv felé, miután a pénz megjön. Ha lezárod akkor én maximum 2 napot adok, hogy a pénz meginduljon, azután megy a dispute az Ali döntéséig, mellékelve az üzenetváltást főleg az olyat amit te is kaptál.
-
Topikgazda
válasz LaCupacabra #13815 üzenetére
Ha visszakeresel már írtam többször, a Maestro problémás kártya, a hitelesítéssel vannak gondok, egyik napról a másikra egy adott helyen nem lehet vele fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Gondolom a "Did not follow the instruction provided by seller"-t arra akarják érteni, hogy nem töltöttem fel kicsomagolási videót
A szöveg az hogy szerintem nem az, hanem mintha a használati utasítást nem tartottad be és ezért nem jó a videó látószöge.
1. Az eladó nem kötelezhet videó feltöltésre, nem is értem azt amit írsz hogy kicsomagolási videó feltöltés előírása az AliExpress részéről.
2. Ezek szerint konkrétan nem látszik a 4 és 6 közötti különbség magán a kamerán?
3. A 4 az nem kisebb látószögű, mert az én agyamban, ami nagyobb méretű annak nagyobb a látószöge így a kisebb tartomány is látszik[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LaCupacabra #13830 üzenetére
Az a gond hogy tényleg úgy 100 vásárlásból 2-3 ahol ez előjön, de ezek mindig a legfontosabb vásárlásaid lesznek. Banktól függően Visa vagy Mastercard netes kártya az ilyen vásárlásokra, nem mindenhol eget verő a költsége.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
- Iphone SE 2.GEN 2020 64GB Független, karcmentes, Nagyon Jó AKKU, Garancia, Üzletből
- Ipad Pro 12.9" 1. GEN 256GB WIFI+Cellular, Szép Állapot, üzletből, garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen