-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az elsőnél a Track order-re kattintva is Aliexpress standard van kiírva? Már elindult? Tényleg nem értem hogy miért holland postai azonosítót kaptál, nem az szokott lenni.
Az Aliexpress nagyon rossz árfolyammal vált, jobban jártál volna ha USD-ben fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
válasz
batyus086 #61412 üzenetére
Ez a valódi nyomkövetési azonosítója 158271900045450253606800 ha a Cainio logisztika rendezi a vámolást akkor megkapja az Express One kézbesítésre, erre írtam hogy lehet csúszás, egyenlőre csak várni tudsz, gondolom van még a szállítási védelmi időböl. Ehhez a csomaghoz nincs köze a postai vámosoknak, ez másként müxik
[ Szerkesztve ]
-
Az értesítőben van egy kód azzal és a nyomkövetési számmal belépsz a posta oldalán és befizeted. Ezen az oldalon.
Persze postai küldeménynek kell lenni, de olyan is előfordult már hogy azért nem kapott az illető értesítőt mert az a nyomkövetési szám amit megadtak neki az másé volt.
De nem értem az írtad hogy jött az online fizetés, azután meg azt hogy nem kaptál semmit.
Ha még nem telt le a 48 óra akkor itt rákérdezhetsz hogy a tied-é és a fizetési problémára:
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb.[ Szerkesztve ]
-
Szóval a Posta nem küldött semmit, de a nyomkövetésnél az látható hogy megtörtént a vámolás és az is be van írva hogy online fizetés elérhető és ezt mutatja a Magyar Posta keresője is?
A linkelt oldalon be lehet lépni a küldemény azonosító és az irányítószám megadással is, ha a tied akkor látni fogod a fizetnivalókat, ha nem a tied akkor viszont hibaüzenetet kapsz, itt csak ránézhetsz, fizetni csak a kódos belépésnél lehet. -
válasz
laskr99 #61427 üzenetére
Ezt ők küldték neked? Mert ezen nincs vámteher utalásos fizetése.
A fuvarlevelet nem mellékelték, mert azon van még más szükséges információ és azzal kell összhangban lenni amit te is írsz?
Ezt te töltöd ki, azt akitől vetted nem kell lefordítani. A telefonszáma nem kell, a név és a cím.
A termék áfa köteles ha 150 € alatti.
Nem fizettél áfát. tehát nem IOSS-os kezelés?
Az érme az nem biztos hogy jó szó, pénzfélékkel gond szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #61430 üzenetére
Én tudtam hogy miről van szó, semmi postás dolgot nem írtam.
Az UPS is szállíthat IOSS-os dolgot. A 150 € itt is vámmentes.
Igen, bár a cím is kell és az hogy USA-ból jön mert más lehet a vámtarifálás dolog, mint pl Kína lenne a kiindulási ország.
Ha utalással fizetsz akkor kevesebb pénzt kérnek, ezért nem világos hogy miért nincs a nyomtatványukon ilyen lehetőség.
Ez lehet emlékérme, ne pénzérmére keressenek tarifaszámot, viszont mindkét tételt meg kell adnod, van a 2 darabos valami és van az egy darab valami és ezek mintha eltérő dolgok lennének, lehet hogy a fuvarlevélen meg van a vámtarifaszám és máshogy van elnevezve. Eddig elküldték azt is.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #61434 üzenetére
Érdekes mert azt nem kell ismerni a vámoláshoz, nem a kalózok kincse aranypénzek. Máskor is gond volt az UPS-el mert nyögvenyelős a vámolásuk, hogy ugyan van nekik egy fuvarlevél ami tartalmazza a súlyt is és mégis kéregetnek olyan információt ami náluk van.
Neked ez lenne a jó TARIC kód: 711810 Érme (az aranyérme kivételével), ha nem törvényes fizetőeszköz.
Nem kell nekik mindent megadni, mert pl. volt olyan hogy kedvezményt kapott, de linkelte az oldalt, ott meg az eredeti ár volt és azt meglátva egy kicsit más értékre történt a vámolás.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #61443 üzenetére
Nem, nem érdemes, minden felülvizsgálat 10000 Ft-tól indul még a Postánál is és lehet hogy nem ér annyit a dolog.
Miért lenne rossz? A fuvarlevélen ott volt neki minden szükséges információ, eleve úgy lehet feladni hogy annak pontosnak kell lenni mert akkor USA-ból sem jött volna ki.
Nemsokára megtudod a fizetnivalót, majd fizeted futárnál + kezelési díjjal. Arra nem kérdeztél rá hogy miért nem fizethetsz banki utalással?[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #61445 üzenetére
Értem.
Én erről beszéltem, 3/A második, az elsőnél írnak + díjat, de lehet hogy meggondolták magukat és már nincs ilyen, bár ez is tőlük van letöltve.
VÁMKEZELÉSI MEGBÍZÁS IMPORT KÜLDEMÉNYEKRE
(Magánszemélyek részére):
Átutalással: A NAV határozatát a UPS Magyarország Kft. megküldi Ügyfélnek. A határozatban szereplő vám és vagy ÁFA összeget Ügyfélnek kell a megadott számlaszámokra, a megadott közlemény feltüntetésével átutalni, vagy vámpénztárban befizetni. Amikor a NAV-nál a megfelelő határozathoz rendelve megjelenik a befizetett összeg, akkor a NAV kiadhatósági üzenetet küld a UPS Magyarország Kft. részére. A küldemény kiszolgáltatását a kiadhatósági üzenet megérkezését követően biztosítjuk. -
válasz
laskr99 #61449 üzenetére
Ránéztem a vámolási tájékoztatásaikra, teljesen zavaros. Marad a minimum 4500 Ft. Vedd úgy hogy félrebeszéltem.
Látom neked is elküldték a cégest, azon szerintem ott van az utalásos téma.
Az előbb írtam nekik hogy akkor a futárnál kp, bankkártya, azonnali utalás lehetséges-e, mert nem várható el csak a kp. -
válasz
#16155904 #61452 üzenetére
Mindig az eladónál hogy nem kaptad meg.. Az Express One kapott egy zacskót ha abban eggyel kevesebb van ahhoz semmi köze, nekik az egy csomagot kellett kézbesíteni. Közvetlenül ott ahol összepakolták nem tudsz reklamálni. De az is előfordult már hogy csak jött az eredeti azonosítójával.
-
válasz
djsunstealer #61457 üzenetére
Szokott ilyen lenni, attól függ hogy milyen szállítás megrendelő programot használ a küldő máshogy kezeli az adatokat és elektronikusan nem adja át a cím adatokat az itteni gls programnak, csak a vonalkódot, de itt nem nézik a csomagcimkét meg, be kellene gépelni. Tud róla a GLS de valamiért - bizonyos országokban megy ez normálisan - nem kezelik le, tudják hogy kézzel kell beírni. A rutinosabb gls dolgozó elkéri a külföldi partnertől a hiányzó információkat
-
válasz
Pit221 #61461 üzenetére
A számla nem számít semmit.
A küldeményhez elektronikusan azokat az adatokat tudja az eladó megadni, amit a profilban a szállítási címnél megadtál, a Posta ezeket kapja meg. Általában.
Nem írtad hogy milyen szállítási móddal rendelted, mert nem minden esetben a Magyar Posta lesz a kézbesítő és nem minden esetben vámolják ők is a küldeményeket. Olyan is van hogy sajnos a Magyar Posta nem minden információt kap meg, mert szállítás közben kerül egy másik postai szolgáltatóhoz és ők az eredeti adatokat nem teljeskörűen töltik át, így akár az áfát is újból bekéri a Magyar Posta és online fizetés sem lehetséges. Ha menet közben azeri, kirgiz, vanuatui, emírségi nyomkövetési számot kapna.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Pit221 #61465 üzenetére
Az első Cainiao sajnos posta váltó szokott lenni és annál nem valószínű az online fizetés és áfa is felmerülhet. Ennél nem látod azt hogy milyen, az általam felsorolt postai azonosító lesz a küldeményazonosítóhoz rendelve, majd a posta küld valamilyen úton értesítőt a fizetnivalókról.
A másik AliExpress Saver (minimum ezt javasoljuk szállítási opciónak, AliExpress standard a másik) egy EU-s postai azonosítót kapsz és mivel azt a Magyar Posta már EU-n belülről kapja meg nincs vámolás, nincs fizetnivaló. -
válasz
Kis Tigris #61468 üzenetére
Igen, indíts dispute-t hogy nem kaptad meg, lejárt a 10 nap a szállítás kezdetétől. Ezután tudja az eladó visszaküldetni a pénzt. Lehet hogy ha kikapcsolod az oldal fordítást látni fogod a dispute linket, gombot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kis Tigris #61470 üzenetére
De elküldte csak a szállítás megszakadt és ezért lett törölve.
No tracking information mert nem lett újból küldveA másik meg azért van mert csak a Magyar Posta kér díjat, ha másik cég kézbesíti akkor nincs díj, ugyanúgy ha a Magyar Posta EU-n belülről kapja meg kézbesítésre akkor nincs vámolás és nincs díj fizetés sem.
Ha nem akarod a Magyar Postát gazdagítani akkor AliExpress Standard vagy AliExpress Saver szállítást kell választani.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Kis Tigris #61472 üzenetére
Én nem azt választanám, mert arra nincs bizonyíték hogy visszament volna, de persze az is használható, legfeljebb ha az eladó nem így gondolja, mert elsőként neki kell reagálnia akkor választod azt amit írtam hogy nincs élő nyomkövetési információ.
De rossz a fordítás, mert nem a megrendelés lett törölve, az eladó sem mondhatja le, azt nem tudja az eladó megtenni.
A szállítást szokták arra a nyomkövetési azonosítóra lemondani, de küldheti egy másikkal. Ennél is ez történt. 23 Jún 2022 09:19 Shipment cancelled
Szóval lehet hogy előbb meg kellene kérdezni az eladót, hogy nem-e elküldi egy másik azonosítóval.[ Szerkesztve ]
-
válasz
kuksa90 #61484 üzenetére
Nem biztos hogy átverés, a Meest Pick Pack Pontra szállít, azzal hogy még kiválasztasz egy közeledben lévő átadási pontot nem történik semmi átverés, ha pénzt kérnek az átadásért vagy valamiért akkor lenne gond. Az ügyfélszolgálati e-mail cím az valós, rákérdezhetsz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
kuksa90 #61488 üzenetére
Volt akinek több ilyen volt. Már nem is emlékszem (megnéztem 2019 ősz, évvége) hogy mikor írtam be ezt az Összefoglalóba: 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő..... leírást mert akkor nagyon gyakori volt
-
válasz
HornedReaper #61490 üzenetére
Nem most változott, már elég rég a bruttó összeg van kiírva. 2021. aug. Ha nem EU-ból jön akkor a fizetéskor (a következő oldalon) price adjustment tételként levonja az áfát, ha ha a termék nettó ára meghaladja a 150 €-ot, mert akkor a szállító fogja vámoltatni és áfáztatni. EU-n belül meg nincs vámolás, csak áfafizetés.
-
válasz
Mr. V. #61494 üzenetére
Az első kettő lassú és inkább posta, a harmadik talán olyan lehet mint az AliExpress standard, a nevéből kiindulva.
Még fairi tavaly novemberben ezt írta az összesítőjében:
AliExpress Saver Shipping-->belga légi nem fizetős
Aliexpress Selection Saver--->belga légi, de ártól függően expressone is lehet
Aliexpress Selection Standard---> expressone, de lehet holland posta is2022.04.01 lacoka55 Tegnap vásároltam Aliexpress Selection Saver ma ULxxxBE számot kaptam
2022-06-21 CoF Na szerencsém van Belga postás lesz UL...BE számot kapott. Aliexpress Selection Super Economy Global
Újabb információ nincs, én eddig mindig AliExpress standard shipping-el vásároltam, az biztos Express One kézbesítésű volt.[ Szerkesztve ]
-
válasz
BullZeye #61496 üzenetére
Ha PayPal-al fizetted akkor ott még tudsz reklamálni.
Ha letelik a szállítási védelmi idő a rendszer automatikusan zárja a vásárlást is indul a 15 nap.
De a könyvelt küldeménynél sem ők zárják ha azt átveszed, viszont ott az eladó látja hogy kézbesítve.
Ha üzensz neki akkor kiderül hogy reagál vagy nem.
Nem értelek az áfa dologgal, 2021 július 1-től megszűnt az áfa nem fizetés kedvezmény a 22 € alatti dolgokra, így természetes hogy felszámolja az AliExpress és ezzel nincs is gond.
Aztán hogy te olyan szállítással kérted ahol nem 399 Ft-ot, hanem az elektronikus adat hiánya miatt 799 Ft-ot fizetsz a Magyar Postának megint nem az AliExpress-től eredő probléma.[ Szerkesztve ]
-
válasz
BullZeye #61498 üzenetére
A postai szolgáltatás könyvelése már rég elektronikusan működik, itthon is észre lehet venni.
A küldemény címkéjét a kézbesítő postán a kézbesítőknek való kiosztáskor nézik meg.
Nézd te megvásároltál valamit, az AliExpress elkészíti az igazolást és az elektronikus adatokat a kereskedő által megadott nyomkövetési vagy küldemény azonosítóhoz, a csomaghoz a kereskedő megrendelte a szállítást, az aki intézi neki ezt az olcsó szállítást egy olcsó postával fogja elküldeni akik adnak a küldeménynek egy postai nyomkövetési számot. (kirgiz, vanutau, emírátes, azeri) és elküldik.
Viszont a postai elektronikus küldemény adatok nem tartalmazzák teljes egészében azokat az adatokat ami az AliExpress vásárláshoz tartozik, ami náluk meg van, ami a küldőnek is rendelkezésre áll, de azt meg kellen adni a továbbító postának. Ezért általában nincs meg az elérhetőséged, nincs a IOSS dolog, a küldemény értéknek van beírva valami és szállítási költségnek is ezért majd a Posta programja ez alapján tud számolni áfát, de értesítőt nem tud küldeni mert nincs adat, nem nézegeti a csomag címkéket, hiszen csak egy program.
Közben az AliExpress elküldi a Magyar Postának az IOSS vásárlási igazolást ami az eredeti nyomkövetési vagy küldemény azonosítóhoz tartozik.
Megérkezik a csomag az új (kirgiz, vanutau, emírátes, azeri) postai azonosítóval és a program ehhez nem talál AliExpress IOSS igazolást. Mert más számmal létezik.Mivel az AliExpress a vonatkozó törvények alapján szedi be elsőként az áfát, nem az ő hibája hogy a Magyar Posta újbóli áfabeszedése megtörténik ami egyébként a jogtalan, nem kellene nekik áfát szedni, mert az az AliExpress dolga, ráadásul a NAV már megkapja az esetek többségében az AliExpress-től az áfát mire a posta elkezdi újból beszedni, szóval nem az AliExpress miatt fizetsz 2-szer áfát.
De az AliExpress nem vacakol, annak ellenére hogy ők jogkövetőek, visszaadják neked az áfát a MP jogtalan tevékenysége ellenére.
Én úgy gondolom itt a MP okozza a problémát mert nem hajlandó normálisan dolgozni, sok pénzt kér a semmi munkáért és egyáltalán nem hajlandóak a hibás feldolgozási rendszert használhatóvá tenni.[ Szerkesztve ]
-
Többször írtam már. Az AliExpress bruttóárakat ír ki.
Ugye van az hogy nettó 150 € értékig (magyar vásárló esetén bruttó 190,5 €) az AliExpress-nek kell az áfát beszedni, mert addig vámmentes (IOSS vásárlás).
Ha az értéke meghaladja a 150 €-ot akkor azt az országba érkezéskor a szállító vámolja és szedi be az áfát. Ez természtesen az EU-n kívülről érkezők esetén van, mert csak ott van vámolás, IOSS.
Ami nálad látható a price adjustment (ár kiigazítás és mínusz az értéke) az a bruttó árból levont áfa értéke, mert az AlIexpress-nek nettó áron kell ilyenkor eladnia és majd itt fizeted az áfát és a vámot ha van.
Nem szórakozik itt senki, ez a rendje ha nagyobb értékben vásárolsz.
Azért azt érdemes ellenőrizni hogy mennyi lenne a bankod által levont forint érték ha $-ban fizetsz, mert az az alap devizája az AliExpress-nek és ők szerintem a forintra rosszabb árfolyamon váltják mint a bank.
Nincs utalásos fizetés magyar regisztrációk esetén.Az EU-s vásárlás esetén is kell fizetni áfát 2021. július 1-től, annyit változott hogy magyar vevő 27% áfát fizet.
[ Szerkesztve ]
-
Adnál egy hirdetés linket, mert ez így nem oké, valami félre van menve. De a Total HUF 147,273.86 az a fizetendő bruttó ár. Szóval annyi lehet hogy az áfa tétel van ide írva: Seller price adjustment ami nem jó. VAT kell hogy legyen mert mint látod az hiányzik. Gondolom.
De a kuponok azért nem újból használhatóak ha sikertelen lenne az első fizetés, esetleg az kavar be.
Ja és mi lett volna a free shipping-es szállítás?[ Szerkesztve ]
-
Megnézem, de a forint árfolyam folyamatosan változik, szóval nem azt kéne nézni.
Nincs itt hiba:
Total US $371.86 ebből lesz a kedvezményekkel US $360.86 (nekem 136689 Ft) és ebből a VAT US $76.72 a szállítás a Free Shipping via Seller's Shipping Method - ES
Nincs kiigazítás és semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mikor tetted bele a kosárba? De ha EU-s szállítás van választva akkor nincs semmiképp árkiigazítás írva, mert az esetben a bruttó árat fizeted.
Amit megadtál előbb ott a subtotal a nettó ár volt Subtotal HUF 115,292.18 ezért azt gondolom hogy az áfa szerepel a HUF 38,182.69 összeg mögött.
A forint érték az változik mert azért az utóbbi időben igencsak gyenge volt, az ár változást az USD áron lehetne követni.
Itt egy minta kép hogy EU-n kivülről jövő dolognál miként néz ki a levonás.[ Szerkesztve ]
-
-
Ez postaládás kézbesítésű, a 70-es posta megkapta 23 Jún 2022 05:28. Előfordul hogy kell neki 2-5 munkanap hogy odaadják a kézbesítőnek. 27 és a mai nap reális lenne hogy meg is kapd. Ilyenkor nem a Posta ügyfélszolgálatnál kell érdeklődnöd hanem a helyi postán. a 23.-i bejegyzést ők írták be így náluk volt az a küldemény. Nem fordíthatja vissza 15 munkanap az átvételi idő, de ezt nem kell értesítőzni.
Szóval a 70-es és a helyi posta aminek egynek kéne lenni hazudozik egy kicsit, de inkább az lehet hogy ez fizetős lenne, áfa és kezelési díj mert kirgiz postás és valami lemaradt a vámolásnál ezért esetleg visszaküldték hiánypótlásra az NPKK-ba, náluk is érdemes lenne érdeklődni.
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb. -
Keress egy Cainiao global vagy Cainiao economy LP vagy S00 kezdetűt valamit vagy egy YP végű postai azonosítót, ilyesmi: UG499616074YP Jun 10, 2022 22:15 YANWEN Logistics kezdet körül, mivel ez szállítás közben kapta az Emírátes számot, az indulási időpont az az esetek 98 %-ban egyezik.
Közben meglett, ez az eredeti száma: S00000261448090
Nem átverés ki kellett volna fizetned mert mert lehet hogy a hétvégére megint lehal a Posta OTP-s fizetési felülete.
Egyébként ez nem egyedi dolog, legfeljebb te nem vásároltál még ilyen szállítással ahol kap egy olcsó postás azonosítót, ahol a vásárlás adatai közül nem sok minden kerül az adott postához, de neked legalább meg lett az elérhetőséged és tudsz online fizetni.
Ha nem kapsz kódot és ezen küldemény azonosító és az irányítószámod megadásával ezen az oldalon hibát ír, nem látod a doksikat, akkor ez nem tied. Akkor egyébként sem tudod kifizetni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mini-ITX
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- További aktív témák...