-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Sinisi #15768 üzenetére
A küldemény állapotáról jegyzőkönyv került felvételre, melyet a malajziai postának megküldünk a burkolattal együtt.
Természetesen a nemzetközi viszonylatban angoliul leveleznek egymással.
Ha pl. olyan igazolás kell neked hogy az adott küldeményt elvesztették vagy másnak kézbesítették, akkor a panasz benyújtáskor kéred, hogy ezt angolul is igazolják le akkor megteszik és lesz egy magyar és egy angol nyelvű igazolásod a Magyar Postától. -
Topikgazda
válasz EdesNovember #15779 üzenetére
Hol akarod elfogadtatni? A dátum és a CVC,CSC 3 jegyű kód az nem egyezhet az előzővel.
-
Topikgazda
válasz EdesNovember #15786 üzenetére
Ha az Alipay-n nem regisztráltad a kártyát, akkor azt kellene tenned, hogy az Aliexpress mobil app-ban töröld a meglévő kártyaadatokat. Egyébként Maestro, Visa vagy Mastercard? De gondolom aktiváltad és van rajta pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #15801 üzenetére
Nincs jelentősége, biztonsági ellenőrzés rendben, mármint a csomagé. Majd ezután megy Kuala Lumpurba.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azt tudjuk hogy január 1-től a Magyar Posta emelte az árakat. Azt kevésbé hogy a feltételeket is.
Ezért javaslom, hogy mielőtt feladnánk külföldre a küldeményünket az egy adott országra vonatkozó postázási feltételeket is nézzétek át az országlapoknál. (Ami épp most 01.05.11:00 nem működik, mert ezek szerint nem győzik átírni)
Sajnos a postai dolgozók még nem minden új információt ismernek.A Postai vámügynöki szolgáltatás (vámeljárás díja) természetes személyeknek címzett küldemények esetében továbbra is 2500 Ft maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Meglepő módon megjöttek a hiányzó 11.11-es küldeményeim. Meggyógyult a postásunk, már ő hozta.
Lehet hogy erre vártak a csomagok, ezek szerint kedvelik őt és nem engedték, hogy más hozza ki őket. -
Topikgazda
válasz Sinisi #15823 üzenetére
Nem, félreértetted.
Ha van visszatérítés -refund-, akkor mivel kártyával fizettél az AliExpres arra a bankszámlára küldi vissza, amelyhez tartozik a bankkártya.
Némelyik eladó, hogy az AliExpress kimaradjon a vitarendezésből és van neki PayPal fiókja, fel szokta ajánlani azt, hogy PayPal fiókra küldi a pénzt. Ez teljesen más dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz batai15 #15816 üzenetére
Kérdésem lenne ha törlöm a vitát , lehet újra vitát nyitni ha átverne, vagy nem ?
Mikor jár le a vásárlói védelem, attól függően újra nyitható. Leírva az Összefoglalóban.esetleg hogyan lehetne belőle a pénzt vissza kihúzni vagy a tokot ?
Dispute indítás. Leírva az Összefoglalóban.Nem lehetne valahogy jobban az orrára koppintatni?
Ilyen nincs, de ha 1 vagy 2 csillagot adsz az értékelésnél az negatívnak minősül. -
Topikgazda
válasz Imi1981 #15846 üzenetére
Mekenyes jó,
A street address Fo ut 12 sz.
A State/Province/Region: én két .. "pontot" teszek
A Zip/Postal Code: irányítószám fontos, ne felejtsd el
A Tel: részhez írd be a mobilszámodat, így 0036-al kezdve (+36 nem jó) 0036 30 9999999
Mobile: ekkor lehet üres, felesleges helyet foglalna el a címkén és kisebb méretű küldeményen lemaradhatnak dolgok a címből. Bár van amikor nem engedi üresen hagyni, akkor sajnos meg kell ismételni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #15857 üzenetére
Ez még az eladó tulajdona, ezért címzettként nem igazán tudsz variálni. Lehet kérni igazolást arról hogy visszaküldték, de ügye eleve megy az anyag vissza, így neked nem kell igazolni, elég ha leírod.
De látható a nyomkövetésben hogy nem lett kézbesítve, ez elegendő ok a meg nem érkezett dispute indításra. Logisztikai probléma.Ha az eladó ezek után is ragaszkodik a TN szám használhatóságához
Te nem egy terméket vettél meg véletlenül? Nem a nyomkövetési számot fizetted ki.Nyilvánvalóan nem kérjük ilyen esetben a vásárlói védelem kiterjesztést. Minek?
Pénz vissza és újból megveszed, ha még ragaszkodsz ehhez az eladóhoz akkor tőle, ha nem akkor mástól.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Sinisi #15883 üzenetére
Ha az eladó átadja a postai szállítónak a motyót, onnantól nincs a szállítási folyamatra hatása. A dispute meg az eladó felé nyitható.
Amíg szállítás alatt áll a dolog, mire nyitnál bármit is?
Az AliExpress általad elfogadott szerződési szabályai tartalmazzák azt, hogy az eladó az előre megadott szállítási időt 60 nappal megnövelje, ha 60 volt az alap, akkor 120 nap is lehet. Neked meg jogod van kérni az idő növelését.
Logikája az, hogy az elküldött csomag az eladó tulajdona, ő tarthat kapcsolatot a szállítással megbízott szolgáltatóval, ha tudomására jut valami probléma neki kell dönteni a dologról, ha úgy látja biztosítottnak hogy a vevője megkapja a kifizetett árút, akkor emel.
Azt azért tudd, hogy ő is csak a végén kapja meg a vételárat, ha te leigazolod a megérkezést. Nem igazán buli 120 napig várni a pénzre. Ők sem szívesen emelik.
.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
(#15863) Dzsabba 2017-01-06 08:48:27
(#15865) V/ válasza Dzsabba (#15863) üzenetére 2017-01-06 09:09:02
És: A lezárt vagy "megszakított" dispute visszanyitható, ha a buyer protection ideje még nem járt le.
De rendben, ez nem pontos leírás, majd átfogalmazom.
A Cancel != Close, amely az eladó által írt feltételek elfogadásával történik. -
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #15908 üzenetére
Ha mástól veszed meg, annak is elveszíthetik azt a csomagját. Nem egészen tehet róla, te jelezted, ő utána nézett és felajánlotta a megoldási lehetőséget. Nincs ezzel probléma. A 60 napból eltel 2 hét, simán megkapod még az eredeti védelmi idő alatt.
És nem minden nyomkövetési számként megadott dolog követhető.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #15916 üzenetére
Igen, az még hiányzik nekem is. Pedig már úgy gondoltam mindet megkaptam.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Sinisi #15929 üzenetére
A nem regisztrálatlanoknál pedig csak a célországba való megérkezésig?
Csak legfeljebb az adott országból történő kilépésig. Ha könyvelik a küldemény azonosítót.
Ha itt nálunk nem könyveli a Posta, akkor azt sem jegyzi be senki hivatalosan hogy megérkezett.
Kamu vagy nem kamu nem igazán dönthető el, a küldeményen rajta van a szám, tehát nem kamu, viszont a látható nyomkövetési információ szerint megérkezett, pedig senki sem írja az adatot a célhelyen, a bejegyzés a kamu. -
Topikgazda
válasz xxxjjjkkk #15932 üzenetére
Most akkor mi a kérdésed? Nem egészen világos. Ha emeli a vásárlói védelmet akkor nyugodtan megszakíthatod a dispute-t.
Ha refundot kérsz és megkapod azután ha megérkezik, akkor te ingyen kaptad meg, neki meg veszteség. Feltéve ha nem fizeted ki neki újból. No ezért szoktak a védelem kiterjesztéshez folyamodni.
Ez a reakció a dispute-ra, kiterjesztést ad. Most egyébként akkor mennyi az idő?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz fireman123 #15943 üzenetére
Miért nem adtál még egy-két hetet? Kérhettél volna védelem kiterjesztést 10-15 napot. Még sokunknak nem érkeztek meg a 11.11-es szállítások.
-
Topikgazda
válasz fireman123 #15949 üzenetére
Az adott vásárlás View Detail-ra kattintás után a következő képet látod:
A Reminder: 1-es és 2-es pontja.
1. Az alap dátum a megérkezésre, ha addig nem érkezne meg, lehet dispute-t indítani.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here . Ez azt jelenti hogy ha a sor végén lévő linkre kattintasz akkor kérheted a vásárlói védelem idejének (az 1-es dátumtól történő) felemelését maximum 60 napra.
A kért napok számát kell beírni a Request to extend Purchase Protection by sorba a ...days előtti helyre.Mivel akik megtervezték a képernyőt az Open Dispute gomb fölé tették szerintem abból a logikából, hogy késedelem esetén ez lenne az első logikus lépés.
Az eladó ha elfogadja akkor vagy a kért napot vagy többet fog beállítani, ez utóbbi nem korrekt, de megteheti, nem tiltja semmi sem
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére
Hosszan válaszolok.
1. Ha elad valamit a kereskedő, akkor azért az AliExpress levon valamennyi jutalékot. Ha dispute keretében visszakerül a pénz a vevőhöz -refund-, akkor mivel nem jött létre az üzlet, a jutalék sem kerül levonásra.
Mivel a vételár az AliExpress kezelésében van, ők küldik vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártya, nem a kereskedő intézi.
2. Ha azon kívül akarsz megegyezni az eladóval -írsz neki üzenetet hogy adja vissza a pénzt- akkor az üzenet látszik az AliExpressen, ha van veszíteni való pénze, akkor belemehet, hogy visszaküldi a pénzt, ha van neki és neked is PayPal fiókod. Simán nem tudja visszautalni.
De ott marad neki függőben egy nem teljesített vásárlás, amelyet nem tud megindokolni és a vételár ott pihen az Aliexpress számláján, nem az övén.
Ez utóbbiak -2. pont- ellentétesek az AliExpress vevőkre és eladókra vonatkozó szabályaival egyébként.
Ha szállítási probléma miatt indul dispute, amit a kereskedő nem tud befolyásolni mert nem ő végzi a szállítást és elsőre elfogadja a kérést, akkor az nem befolyásolja az ő AliExpress rangját, ami alapján számolják az AliExpressen fizetendő költségeit.Rövid válasz: lehet, de szabályellenes.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fireman123 #15967 üzenetére
A Cancel Dispute-l lezárod a dispute-t, és majd a terméknél lesz a megérkezési igazolás gomb.
-
Topikgazda
Pont neked írtam, hogy előfordulhat, hogy nem. De csak annyi, hogy belépsz a vásárláshoz és View detail Reminder 2. pontban ha él a link, akkor kérsz. Ha nem jön fel a nap beíró, akkor nem lehet.
De logikában akkor, Cancel dispute lenne a következő lépésed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerinted kárt akarok neked okozni?
Direkt beírtuk az Összefoglalóba is a vásárlói védelem futási ideje alatt lehet újból dispute-t indítani, főleg ha az előzőnél nem elfogadod az eladó ajánlatát, hanem Cancel-l zárod.
De ha kapsz, kaptál 30 napot mondjuk a vásárlói védelem eredeti idejéhez, akkor bőven benne vagy. Nem?Ezt úgy értsd, ha tudsz kérni és kapsz:
[2. pontban ha él a link, akkor kérsz. Ha nem jön fel a nap beíró, akkor nem lehet.
De logikában akkor, Cancel dispute lenne a következő lépésed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor továbbra is kérdezem, ha belépsz a vásárláshoz és rákattintasz a Reminder: 2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here . Az ebben a hsz-ben leírtak szerint nem tudsz napot beírni?
De ha már nyitottál dispute, ahogy kirkri is írta, akkor vidd végig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sweet.tv - internetes TV
- Formula-1
- Háztartási gépek
- Sorozatok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Hálózati / IP kamera
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- További aktív témák...
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs