-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz liszi70 #63881 üzenetére
Esetleg megadtad volna azt az azonosítót? Mart akkor konkrét információt is kaphattál volna.
De keress S000..... vagy az LP00.... kezdetűek közt vagy esetleg írd be a postai számot ha postai nyomkövetési szám itt és látni fogod jobb oldalt hogy melyek tartoznak össze.
Ha fizetésről küldtek értesítőt benne a kóddal, azt nem szokták tévedésből küldeni és mielőtt fizetnél tudod ellenőrizni hogy tényleg neked van címezve ha belépsz az oldalukra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nagyon nagy gondok vannak a Magyar Postánál. Már ők is a hazugságot természetesnek tartják,
Egy U-s kezdetű levélke.
2022.12.05. | 10:35 Sikertelen kézbesítés (értesítő bedobva) Szeged 1 posta | Szeged
01. Értesítve (jogosult átvevő hiánya)
No egész nap itthon voltam senki sem csengetett, a postaládámban semmi nincs.
Amiről szó van az 2 darab ilyen ami lejjebb látható, amit a postás nem tudott a 24 mm*300 mm-es postaláda bedobónyílásába behelyezni. Menjek érte a postára. -
Topikgazda
válasz DrDobos #63887 üzenetére
Dropbox, OnedDrive, Google Drive sem jó. Ha próbálkozna a kínai illetőségű valaki hamar szembetalálja magát az ottani hatóságokkal, nem kellene bekavarni neki, nem véletlenül írtam a kínai videómegosztó portált.
De egy kis lista:
All Google services are blocked in China, including:
Search,
Gmail,
Translate,
Drive,
Youtube,
Play Store,
News,
Maps
Az ott egy más "kultúra", lassan mi is haladunk a hasonló irányba.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz liszi70 #63892 üzenetére
S00000281784788 tartozik a UA500936170AE számhoz. De teljesen mindegy, ezzel a postai azonosítóval és az irányító számoddal belépsz a Posta oldalán, megnézed hogy a dokumentum letöltése után hogy az rólad szól, ha igen akkor az azonosítóval és a kóddal belépsz és kifizeted mert ma 16:58-kor lejár a fizetési lehetőség és azután már csak 799 Ft kifizetése után kapod meg a postától utánvétes kézbesítéssel
A belga azonosító UL315012564BE is megváltozott, ez az újabb: UL322736081BE ezzel várd, de ezt 05 Dec 2022 10:30-kor indították el ide Belgiumból, még úton van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Róberto76 #63891 üzenetére
Akkor azt nem fizetted ki. Tényleg banki hiba lesz. Ha bankkártya fizetési forrás annál sosem vonják le a pénzt, hanem zárolja a bank és majd a kereskedő bankja leemeli pár napon belül, nálad is zárolták az összeget valamiért.
Szóval ha szükséged van rá felhívod a bankodat, egyeztetsz hogy ők mit tudnak, ha most működik a fizetési rendszer és van is fedezet a bankkártyán akkor fizesd ki a Pay now gombra kattintva. A zárolást meg majd feloldja a bankod pár nap múlva.
Használtál valami kupont? -
Topikgazda
válasz Róberto76 #63899 üzenetére
Az előfordulhat az hogy kupon érvényesítés problémája volt a rendszernek, de akkor visszadobja és nem történik pénzmozgás vagy vásárlás, van amikor még a Pay now sem jelenik meg.
Ne haragudj de a bankodnál hazudnak, mert tényleg minimum 2 nap mire a kereskedő bankja lekéri, inkább a 3-5 nap a jellemző, ha az akivel beszéltél nincs tisztában hogy miként használják a kártyákat fizetésre az nem ért a szakmájához.
NEM MENT EL A PÉNZ mert fizikailag lehetetlen. Nem ismeri a zárolás szó fogalmát akkor buta is.. De gondolom van net bankod akkor lépj be és nézd meg hogy konkrétan a teljesített könyvelt tételek közt van?
Ugye nincs élő vásárlásod az AliExpress-en ami szállításra vár? Esetleg kétszer vásároltad meg ugyanazt.
Itt egy példa, kártyás vásárlások, az Ersténél 15 nap a maximális zárolási idő addig kell a kereskedőnek elvinni a pénzt.
Amit látsz azok közt van Netes fizetés a 2780 Ft-os tétel és bolti vásárlás is a 2403 Ft-os tétel december 1-én történt ma meg ugye már december 6 van sem a Szerencsejáték Zrt sem az Aldi bankja nem kérte le a pénzeket.Nagyon szuperbank lehet ahol a banki tranzakciók nem úgy működnek mint a Világ össze bankjában.
AliExpress kezeli a fizetést nem az eladó, lényegében az lehet hogy nem fogadja el, (max 24 óra, de ha letelik és közben nem utasította el akkor élő lesz, legtöbb esetben az automatikus elfogadás van beállítva és ezért nem igazán jut el 24 óráig) de itt az AliExpressen nincs értelme akkor ugyan miért hirdeti azt a terméket és annyiért?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez Kiss által átvett munkahelyi vagy lakás címes volt?
Nincs esetleg folyamatban lévő ami mostanában várható, mert a akkor lehet reklamálni inkább. Látod hogy mikor érkezik a Központi raktárba és követő munkanap kézbesítik és akkor lehet egyeztetni a futárral is.
Volt ilyen azonosítód LP00545382451308 a vásárlásnál?
Most 2 perc alatt le tudtam beszélni mindent az ügyfélszolgálattal, szóval nem értem. A leghosszabb idő a hívás fogadásra 3 perc volt, szoktam őket hívni. 06 1 8777400
Ez nekik belföldi csomag, szóval azt a gombot kell nyomni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fulton #63908 üzenetére
150 € feletti volt az értéke? Mert csak akkor van vám. Gondolom áfáról van szó.
A Fedex utólag számlázza a kezelési költséget és az amit ők kifizettek más jogcímen mondjuk áfát.
Ha nem azt kaptad amit megvásároltál akkor az eladónak kell mindent kifizetni közte az áfát is, kivéve a Fedex vámkezelési díját.
A Fedex nem tudja a NAV-tól visszakérni a nevedben átutalt áfát, így nem is tudja odaadni -
Topikgazda
válasz Benoe77 #63910 üzenetére
Express One a kézbesítő ha 158-al kezdődik és az irányítószámod a vége.
Pont az előbb erről beszélgettünk. Összevont csomag nem létezik a postai viszonylatba, ilyenek náluk nincsenek, szóval igaz amit mondanak.
Itt keress már rá vagy add meg az azonosítót és körbejárjuk a témát.De ha gyanú van rá hogy elveszett, akkor nem ez az indok választandó: Protection is running out, but package is still in transit
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Benoe77 #63912 üzenetére
Pedig erről van szó az Összefoglalóban a 2 pontnál.
Sajnos az van hogy ezt 2022 Szeptember 13-án 20:05-kor a Cainiao részéről átadták az 1005-ös Postán az említett üzleti levélként és 2-10 munkanap közt kellett volna megkapnod a Postától.
Mivel ezt szeptember óta nem kaptad meg sehogy sem jó a Still in transit, past the delivery time, ugyanaz amit ők és én is említettem, semmiféle bizonyíték nincs arra hogy még szállítják, arra inkább hogy elveszett. -
Topikgazda
válasz Benoe77 #63916 üzenetére
Én másra gondoltam aaz egybe csomagolásnál, mert ezt egy eladótól kaptad. Külön dispute és külön appeal.
Ez valójában nem elveszett hanem, ellopták. Kínában sem életszerű hogy egy szeptember 15-22 közt várható kézbesítésű küldemény még decemberben sincs kézbesítve.
Én az összes ilyen csomagomat megkaptam, volt néhány.
A véleményem továbbra is az, hogy a helyi posta felelős érte akármit is hazudnak, mert a logisztika kivitte nekik ezeket az üzleti leveleket és leigazolták az átvételt, mert másképp a Cainiao fele nem lehetne elszámolni a meghitelezett postaköltséget. -
Topikgazda
válasz Gézengúz #63933 üzenetére
Ez így jó, nem igazán fér bele a postaládába, azt ki sem viszik már, hanem megy értesítő.
24 mm vastagság alatt kell lenni a küldeménynek és ha ennél vékonyabb akkor is sérülésmentesen lehessen behelyezni a 24*30-as bedobónyíláson ami azért néha necces mert a láda mélysége csak 6 cm, szóval nem mindent lehet belerakni hiába vékony. -
Topikgazda
Csak egy apró pontosítás, áfát azt fizettél, vám meg nincs. Van pozitív és negatív tapasztalat is bőven, gyorsabb a szállítás, viszont a Magyar Posta kezelésébe kerülő küldeményekkel több probléma is van. Pénzt kérnek semmi munkáért és eltűnnek küldemények nyomtalanul.
Az általad említett szállítási módszernél is előfordul sajnos küldemény eltűnés és ahol több van egyben az eléggé nagy gond.
Bár nekem tavaly július 1-től amióta van az új rendszer egy sem veszett el, bárki is lenne a kézbesítő, de vannak bosszantó apróságok, például olyanért kellett bemennem a postára amit kihozott és bár a postaládában kézbesíthette volna mégis visszavitte és mivel több postát bezártak némi tömeg és várakozás van a hivatali kézbesítő részlegnél ezért nem szívesen megyek oda. A hosszú kézbesítési időt sem lehet szó nélkül hagyni, mert gyorsan megjön Kínából de aztán 2-3-szor hosszabb az itteni idő mire megkapjuk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stomi61 #63943 üzenetére
Nem lengyel DHL? itt vagy a DHL vagy a futáros MPL kézbesítené. A Posta jelzett előre?
De semmi utalás Kínára 6-án a lengyel logisztikai központban volt már, szóval mindegy, bár tényleg érdekes hogy Cainiao nincs a képben.
Vagy lengyel raktárból küldték mert úgy olcsóbb a szállítás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #63946 üzenetére
Volt eddig is, de ne dőlj be, az összes fogyasztóvédelmi szabályozás szerint ha meggondolod magad és mégsem kell akkor nem az eladónak kell állni a költséget és sok dolgot nem is lehet visszaküldeni és magyar vásárlónak nem is érvényes.
You will have 15 days from the 'on-time delivery date' to return the item for free and for any reason.
The new service supplier provides free return service for customer from following 24 countries:
RU/US/ES/FR/BR/NL/IL/UK/DE/IT/CA/AU/BE/PT/MX/UA/CZ/CH/CL/JP/AE/SA/KR/PL
Lényegében még nem használt és adott esetben bontatlan dolgokra vonatkozik:
- All items are in perfect condition and in the original packaging.
- Any safety seals are not damaged and all labels are retained.Ha mégis érdekel még akkor itt írják.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #63948 üzenetére
Az EU-s postai azonosító esetén nincs vámolás, így postai díj kérés sem a vámolásért.
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #63954 üzenetére
Nem azonos eladó, nem is lehet mert az eladói regisztrációhoz kellenek a céges adatok és azok nem lehetnek megegyezőek másikkal és az sem valószínű hogy két cége legyen valakinek.
A logisztikai cég csomagolja egybe, nem az eladók spórolnak.
De ha gondolod reklamálj, sok értelme nincs hiszen az AliExpress csinálja nem az eladók, nincs is ilyen reklamációs ok, csak elvi lehetőség.
De írtam már, mindig kedvezményes szállítást fizetsz, nézd meg a Kínai posta árlistáját vagy egy futár cég árlistáját Kínából és már nem is lesz problémád hogy mindkét eladónál fizetsz némi szállítási költséget.
legfeljebb ha sokan nyavalyognak visszatérnek az egyenkénti és lassú szállításra a postai vonalon Magyarország viszonylatában ami +pénz kiadást és hosszú szállítást eredményez.
Nagyon drága már a légi és a tengeri szállítás is, érthető ha spórolnak a szállító cégek. -
Topikgazda
válasz csuhi17 #63965 üzenetére
Én értelek és igazad is van, mert az hogy miért kerül többe a szállítási költség arra van egy valóságos indok és lett egy kitalált.
A kérdés az hogy ha felmerül egy téma akkor utalni kell-e az igazságra vagy hagyjuk vakhomályban az olvasókat? A valóságot nem lehet kizárni a topikokból, szóval ez mindig nehéz dilemma a hozzászólások kiértékelése során.
De akkor megoldom rugalmasan és nem visszük tovább ezt a szálat.
De nem mindegy hogy mit kifogásolunk a hozzászólás témája vagy hozzászólások száma azért nem mindegy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Róberto76 #63967 üzenetére
Ki és mit könyvelt le?
Írtad hogy melyik bankról van szó? Egy alsó tagozatos negyedikes meg tudja mondani ha ránéz a számítógép képernyőjére, hogy a pénz a zárolt tételek vagy a lekönyvelt tételek közt van. Nyilván a 2. osztálynál kibukott az illető.
Annál a banknál nem olyan a Netbanki felület mint az Ersté-nél vagy az OTP-nél ahol külön helyen látható ez a két dolog? De a legtöbb banknál 15 nap a zárolás.
Ha az AliExpress-nél nincs nem fizetésre váró tételed, ha az a vásárlás amely pénzéről szó van az szállításra vár vagy szállított, akkor ők biztos hogy nem kérték le a pénzt. A bankod sunnyog, hazudik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LouiS22 #63969 üzenetére
Ez lenne a normális, de mivel sikertelen lett a fizetés és az AlIexpress aki fizetésre váró állapotban hagyta a tételt, ezért elég csekély a valószínűsége hogy ahogy adták a tájékoztatást azonnal levonta volna a pénzt a semmire.
A legutóbbi AliExpress vásárlásom pénzét 4 nap múlva vitték el, máshol fizetve kártyával is legkorábbi leszedés a bankszámláról 48 órás volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Róberto76 #63973 üzenetére
Akkor a vásárlásod állapota Closed vagy pontosan micsoda, mert a Pay now az bizony 20 napig élő, azt nem zárja le a rendszer.
A böngészős felületen erre gondolok, Orders menüpont a belépés után és az adott vásárlás felső része, 5 féle állapot lehet, abból négy látható a képen (Awaiting delivery, Finished, Cancelled, Closed, a szállításra vár To ship van még 5.-nek:Az AliExpress-nek (a státusztól függően) a most ismert adatok alapján csak akkor lehet, érdemes írni ha letelik az OTP 15 napja és a pénzt nem kapod vissza.
Nyugi, nyilván nem azonos felkészültségű emberek vannak az OTP-nél sem, de ha nem történik meg a vásárlás (az OTP is zárolja pár napig a pénzeket egyébként) tényleg 15 napon belül visszakönyvelik, felszabadítják.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #63979 üzenetére
Ezt legkésőbb november 30-ig meg kellett volna kapnod, lenyúlta valaki.
-
Topikgazda
Több eset lehetséges.
Annál az eladónál nem lehet így fizetni.
Az AliExpress magyar vásárlóknál megszüntette ezt a lehetőséget, ez történt. Csesszék meg valakik..
Bannkártya és Google Pay maradt.
Ezt láttam most:
Why I cannot pay through PayPal?
Paypal can only be used when seller has activated Paypal account for his/her store, and, meanwhile, the order will be shipped to below countries(in alphabetical order):
French, Germany, Italy, Israel, Netherland, Norway, Portugal, Poland, Spain, Sweden, Saudi Arabia, United States, United Kingdom, United Arab Emirates[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Benoe77 #64009 üzenetére
Sajnos kell valami igazolás a postától bizonyítéknak.
Azért nem adnak mert egy küldemény eltűnés az gondolom kellemetlen a helyi dolgozóknak valamiért, mert azt leigazolni hogy szerintük nem kapták meg kézbesítésre, (ami persze nem igaz) az nem alapoz meg feléjük semmiféle kártérítési alapot viszont az AliExpress elfogadná bizonyítéknak.
Más kérdés ha lopnak náluk arra sem hajlandóak lépni, megszoktak sértődni, de a küldemények eltulajdonítás nélkül is eltünnek, azt viszont nem tudják megmagyarázni hogy mi az oka. Csak úgy eltünnek és nem értik hogy az lehetetlen. -
Topikgazda
válasz szimla65 #64013 üzenetére
Csak 2 éve lett elérhető a Paypal előzótte bankkártyával fizettem vagy 8 évig, néjha méga a PayPal lehetőség idején. Nincs nagyobb kockázat, ugyanaz mintha a Simpley Pay-t, Barion-t használnád, persze ezek nem az Alibaba csopothoz tartoznka.
Az AliExpress kártyás fizetési felülete az Alipay-é kezdetektől, nem kamu cégek. Az adataid, a kártyaadatok megfelelően védettek.
A Google Pay is rendelkezésre áll a komolyabb eladóknál, hogy az mennyire biztonságosabb nem igazán látom, a kártyás fizetéssel sincs problémám.
Nem valószínű hogy a magyar regisztrálok visszakapják ezt a lehetőséget, volt 2 év teszt és valamilyen ok miatt így döntött az AliEXpress vezetése. Én is csak találgatnám a konkrét okot, szóval ebben nem érdemes belemenni. Vissza állt az alap helyzet. -
Topikgazda
válasz hroberto #64014 üzenetére
Te nem, más igen. Van valami probléma a logisztikás vámolásnál, tudtommal okmány problémák a szállítónál, erre neked semmi ráhatásod nincs.
Ennyi az utolsó bejegyzés: 09 Dec 2022 21:14 Customs inspection, delivery time might delay 2-10 days.
2 nap biztos kiesik mert hétvége van.
Mivel 5 dolog van összecsomagolva nem lehet tudni hoigy azok közül van az egyikkel gond, vagy az 5 összecsomagolás nem megfelelően dokumentálva, majd kitalálják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szimla65 #64020 üzenetére
Nem értem.
Az AliExpress-en a bankkártyás fizetési klienst az Alipay biztosítja (nincs már külön kiírva), ha kártyával fizetsz akkor azt használod.
Ha böngészőn keresztül fizetsz akkor a kártyát megjegyeztetni lehet a fizetéskor és törölni, míg AliExpress mobil app-ban előre hozzáadhatod és törölheted, a kártya adat megjegyzés az Alipay rendszerében történik, amit nem továbbítanak a kereskedőknek, úgy ahogy a többi ilyennél.
Régebben volt Alipay fiókunk is (3 évvel ezelőttig), de azt megszüntették.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Analóg fényképezés
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku