-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
laleeee #64543 üzenetére
Én ezt egy belga postai azonosítónak látom, amit a 4PX3000450660011CN számú küldemény kapott. Itt ez most fordítottnak tűnik, de nem az. Majd a LD042099482BE-el kapod meg a Magyar Postától.
Ha ezt adod meg 4PX3000450660011CN akkor meg a LD042099482BE lesz a next tracking, a 4PX.. az eredeti azonosító -
válasz
Flowtation #64545 üzenetére
Olvastad hogy mi a gond? Az hogy a szállítási körzeten kívüli az irányítószám:
delivery method name: [zip code] not within the delivery range [201] The signature....Mivel egy árban van a két szállítási mód cseréld át DHL-re, persze ez nem segít ha az eladó vagy a raktára a Germany Yida warehouse nem akar ide szállítani, hiába választhatod a szállítást.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stomi61 #64547 üzenetére
A Cainiao vámoltatása nem egészen úgy megy ahogy most gondolod, nincs itt piros lap értelemszerűen ha sok csomagot kell a Cainiao-nak vámoltatni, mert a régió központjuk nem csak magyar címzetteket hanem a Közép- és Kelet-Európai régiót szolgálja ki akkor lassulhat a feldolgozás, mert a más országokba menők is itt lépnek be az EU-ba, ahogy írják 2-10 nap késlekedés lehet.
Azt még sem írhatják ki hogy sok a csomag éas kevés az ember és azt is meg kell vizsgálni hogy nem veszélyes-e az emberekre amit rendeltél, a kábszeres kutya most épp nem ér rá, továbbképzésen van, mert ezekből kevesen szolgálnak.
Egyébként is eldurvult a Covid helyzet Kínában, karantén kell a csomagoknak, de nem akarnak pánikot kelteni és ezért a customos szöveg, tudod a Magyar Posta csinált is ilyet, bár ők akkor nem értették meg a cseppfertőzéses terjedés lényegét.
Te most találkoztál ezzel, többen meg már megtapasztaltuk, nekem tényleg csak két napot késlekedett.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
dethroner #64558 üzenetére
Az áfát már kifizetted ha 150 € alatti az értéke, csak a vámolási kezelési díjuk jön szóba, a 399 Ft vagy ha nem találnak elektronikus elérhetőséget akkor a 799 Ft.
A nyomkövetési azonosító egy Kínából induló és Magyarországra érkező küldeményé és ez számít, nem az ami a megrendelésnél van írva, hiszen megváltozott.Onnan küldték volna ha nem fogyott volna el ott, ilyenkor nem szokták jelezni, hanem Kínából szokták elküldeni.
Persze ez nem korrekt eljárás, de nem igazán tudsz ellene mit tenni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
dethroner #64560 üzenetére
Nincs jelentősége, hiszen elküldték, már utáon van. Valamit kapsz, ha nem azt vagy semmit akkor meg visszakapod a pénzed az AliExpress-től.
Amikor megkapod csinálsz kibontásról videót úgy hogy felbontás előtt a súlyát is láthatóan leméred és magát a címkét is az már elég bizonyíték. Ha meg az van benn amit kifizettél akkor minden oké.
Lehet hogy megszűnt, de csak a német raktár vagy árúkészlet csere miatt nincs termék, mert az is lehet. Mennyi %-os volt a minősítése és mikor indult az eladás? -
-
válasz
dethroner #64581 üzenetére
Ha itt van akkor azt látod a Magyar Posta nyomkövetőjében. Ott még nincs és én ezt látom: 08 Jan 2023 19:10 Airline departure. Akkor lesz vámolva ha azt a Magyar Posta beírta, az hogy szállítóeszköz megérkezik, nem jelenti az azonnali vámolást.
Ezt a kínai posta szállítja, ők ezt írják: 2023-01-08 19:10 In-Transit Flight Departure talán jobban tudják mint az AliExpress, aki ebbe épp nincs benne.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Flowtation #64597 üzenetére
Igen, az járható út. Eze gy telephelyes cég ahol személyesen veszik a küldeményeket, nem egy postafiók, mert a mailbox ugye azt jelenti, de itt csak a nevük az, néha az eladó félreérti és visít hogy postafiókra nem szállít, akkor elkell neki maygarázni.
Regisztrálsz, kapsz egy azonosító kódot a nevedhez és a címüket. Azt adod meg szállítási címként, amikor megérkezik oda ők értesítenek. Megadják hogy mennyibe kerül az átcsomagolás és az ideszállítás díja (GLS a legolcsóbb) azt az összeget feltöltöd az ottani egyenlegedre, azután megrendeled a szállítást és majd hozza a GLS.
Van lehetőség arra (külön díja van 1 évre) hogy csomagokat összevárj és egyben lesz elküldve, így csomagokra leosztva a költséget jobban jársz[ Szerkesztve ]
-
válasz
Flowtation #64599 üzenetére
Rövidítsd a név mezőt:
Mailboxde Lajos Kocsis 111266
Äussere Weberstr 57
02763 Zittau
Deutschland
Kezdetektől így van megadva nálam mert van amikor a nyomtatott címkére sem fér rá.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #64602 üzenetére
Csak akkor tudod meg hogy rossz ha megérkezik, amíg szállítják addig akár jó is lehet.
Rárkérdeznek a dispute indításnál hogy megérkezett vagy nem.
Én leigazolom hogy megjött és azután reklamálok rögtön, mert ha rossz akkor minek nézegessem, nincs jelentősége annak hogy 15 nap a dispute indítás ideje ha leigazolod a megérkezést.[ Szerkesztve ]
-
válasz
laskr99 #64606 üzenetére
Lehet hogy át kellene fogalmaznom, mert 50% esély van rá hogy meg lehet egyezni úgy hogy nem kell dispute, viszont 50%az hogy van olyan eladó aki csak a dispute indítás esetén hajlandó foglalkozni a problémával, nem tudom hogy melyik lenne a jobb javaslat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
dethroner #64609 üzenetére
Lehet korábban is (az elküldési dátum után a 11. napon) de nincs értelme, mert lehet hogy azt írják hogy várjál még vele, mert folyamatban van a szállítás. Akkor szokták elfogadni korábban, ha érzékelik hogy eleve gond van az üzlettel, vagy azt hogy egyáltalán nem mozog.
-
Ez nem nyomkövetési szám csak a Yanwen küldeményazonosítója. Semelyik cég Magyarországon ezzel az azonosítóval nem csinál semmit, nem vezetik.
Itt látod a szállítási folyamatot, annyira azért nem tűnt el, csak a Yanwen már nem ír semmit, ezt jelzi néhány követő: The carrier hasn't updated any tracking result or the tracking number/carrier info is incorrect. de majd értesíteni fognak (Magyar Posta a valószínű) valami azonosítóval, amikor már átesett vámoláson és a kézbesítése következik, még nem tart ott.
Itt is megvannak az adatok.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Frontiner #64630 üzenetére
150 € alatt csak adminisztratív vámolás van, elektronikusan kell egy vám-árúnyilatkozatot beküldeni a vámhoz, ezt a szállító cég intézi ennél a szállítással amivel megrendelted. Nem értesítenek mert neked ezzel nem kell foglalkozni.
Viszont ha a Magyar Posta a szállító cég ezért a semmi munkáért pénzt kérnek és amiatt értesítenek és zsebelik be tőled a pénzt. Ugyanaz történik egyébként mint amit a Cainiao ingyen csinál.
Ha az érték meghaladja a 150 €-ot akkor minden szállító be fogja szedni tőled a vámot (ha 0%-nál több az adott termék kategóriájára) és az áfát vámeljárás keretében, mert a kereskedő nem jogosult rá és ennek mindenhol díja van és ekkor kell beküldeni dolgokat a megkeresésükre. Akkor sem kell semmit bejelenteni, intézik ők.[ Szerkesztve ]
-
válasz
crane75 #64635 üzenetére
Mi lenne ha szállító oldalán, ha sok szám és 158-al kezdődik akkor Express One megnéznéd náluk a nyomkövetést. Lehet hogy az alkalmazásod ver át, főleg ha az AliExpress alklamazásról van szó. Az Express One belföldi kézbesítést csinál arra az AliExpress nem igazán lát rá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kapott, és nem semmisítik meg a csomagokat, vissza kell adni a feladónak, még a posta is azt csinálja, nem semmisíthetik meg a küldeményeket azért, mert nem tudták kézbesíteni, még nem tartunk ott, a Posta törvény nem egészen ezt engedélyezi a küldemény szállítóknak. Aki ezt mondta az egy kicsit zakkant.
[ Szerkesztve ]
-
Törvénytelen lenne, nem tehet ilyet egyik magyar cég sem. A posta visszaküldi a feladónak, a futárcég meg visszadja a megbízónak. Ha nem így tennék már börtönbe ülnének a vezetők.
Tudatlan volt akivel beszéltél.
2012. évi CLIX. törvény a postai szolgáltatásokról vonatkozik a futár cégekre is.Akkor használd az AliExpress app-ot, nekem nem felel meg, nálam a szállító oldala a meghatározó, hiszen ott tudok intézni dolgokat, például átütemezést.
[ Szerkesztve ]
-
Nem akarom ezt továbbvinni, elhiszem hogy neked ezt mondta az illető, de itt az Express One ÁSZF-ből az erre vonatkozó kitétel, csak a romlandó dolgokat semmisíthetik meg, ha 3 hónapig nem őrizhető, a többit értékesítik, ha nem tudják visszakézbesíteni:
A kézbesíthetetlen postai küldeményt a postai szolgáltató köteles a feladónak visszakézbesíteni, amelyet költségei megtérítéséhez kötheti a Szolgáltató.
Amennyiben a feladó a visszakézbesítés költségeit nem téríti meg, vagy a postai szolgáltatón kívül álló okból a visszakézbesítés nem lehetséges, a postai küldemény visszakézbesíthetetlennek minősül.
Visszakézbesíthetetlen postai küldemény: feladó/megbízó által át nem vett küldemények, ismeretlen feladó vagy címzett küldemények.
A visszakézbesíthetetlen postai küldeményt a Szolgáltató őrizni köteles. Az őrzésre a Polgári Törvénykönyv megbízás nélküli ügyvitel és jogalap nélküli birtoklásra vonatkozó szabályait a következő eltéréssel kell alkalmazni.
A Szolgáltató
- a b) és c) pontban foglaltak kivételével a könyvelt postai küldeményt a feladástól számított három hónap elteltéig őrzi, ezt követően a küldeményt megsemmisíti;
- a postacsomag küldeményt a feladástól számított három hónap elteltéig őrizni köteles, azt követően felbontja;
- a könyvelt postai küldeményt azonnal felbontja, amennyiben a postai küldemény tartalmának valószínűsíthető veszélyes vagy romlandó természete miatt annak a) és b) pontokban meghatározott időtartamú őrzése nem várható el.
A felbontást követően a Szolgáltató, amennyiben kereskedelmi értékkel rendelkező árut tartalmaz a postai küldemény, azt értékesíti, egyéb esetekben a küldemény tartalmát megsemmisíti.
A postai küldemény felbontása, értékesítése és megsemmisítése két fős bizottság jelenlétében és jegyzőkönyv felvétele mellett történik, amely bizottság tagjai a Szolgáltató alkalmazottjai, tagjai, megbízottjai vagy közreműködői lehetnek. A jegyzőkönyvet a Szolgáltató a küldemény feladását követő egy évig megőrzi.
A Szolgáltató az értékesítésből befolyt összeget a visszakézbesíthetetlen postai küldemények őrzése következtében felmerült költségek csökkentésére fordítja, vagy e célra rendelkezésre tartja.[ Szerkesztve ]
-
Cof végülis csak agyalok a témán. Posta, futár ugyanaz.
Az előírás az hogy vissza kell kézbesíteni, ha nem lehetséges bármely okból, akkor őrizni kell a küldeményt, de az őrzés azért van előírva hogy a címzett csak hozzájuthasson a küldeményéhez. Viszont nem igazán találtam meg azt, hogy a cégek ezt hogyan is biztosítják, miként lehet ellenőriztetni és kézhez kapni.
Szóval holnap írásban rákérdezek a Postára és a futárcégekre ezzel kapcsolatban. -
válasz
spiritex #64664 üzenetére
Volt már erről szó. Adnak egy papírt angolos nyelven hogy ez nem könyvelt küldemény és ezért nincs nyomkövetési információ, de szerintük ez nem került hozzájuk kézbesítésre.
Így az az elutasítási ok hogy a kézbesítő postán van és várd a kézbesítést ki van lőve, ezzel igazolod azt hogy elveszett, nem lett kézbesítve. -
válasz
gordonfreemN #64678 üzenetére
Miért lenne gond? Távozott a repülőtérről a csomagod, mivel felszállt a repülőgép. A DPD majd akkor mutatja ha hozzájuk kerül miután leszállt.
-
válasz
gordonfreemN #64680 üzenetére
Ha Hong Kong-ból indul az Frankfurtba megy, az amiről írsz az szintén onnan indult? Nem minden nap jön csomagos gép, ez elérte a legközelebbit és ezért lett kevesebb, 7 óra 20 perc. Lehet az 48 óra is.
-
válasz
gordonfreemN #64682 üzenetére
A pénteki gép hamarabb indul mint a keddi és arra tették fel, azért volt az rövidebb
-
válasz
Kis Tigris #64688 üzenetére
Ez egy belga postai azonosító, EU-n belül nincs vám azt az értesítést ne várd, Magyar Posta oldalán látnod kell ha majd hozzájuk kerül, ez még nem történt meg.
Az vám a belga postás bejegyzés, nem az itteni, mert az nem is lenne, onnan el sem indult Magyarországra, december 14-én ott ragadt. Szerintem elveszett.[ Szerkesztve ]
-
válasz
zeus_2k14 #64691 üzenetére
Már tavaly december elejétől megszűnt a PayPal fizetés Magyarországra történő szállítás esetén, ha van Apple Pay neked akkor fizethetsz azzal, ha nincs akkor mobil appban add hozzá a kártyát ( legyen rajta némi 1 $-nyi pénz mert lesz egy próbaterhelés) és azután azzal fizess, 2 évvel ezelőttig is csak kártyával fizettünk és nem volt biztonsági probléma.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
dethroner #64704 üzenetére
A Posta e-mail címéről kozponti.ertesites@posta.hu és a posta telefonszámáról, ez valami 30-as szokott lenni.
Te beírtad a címsor folytatásba az e-mail címedet?
Van amikor az eladó e-mail címét találja meg a program.
Persze van amikor nem a tied a küldemény azonosító, de azt a kód nélkül le tudod ellenőritzni mert a Posta oldalán belépve a küldemény azonosító és a irányítószámmal a dokumentum letöltésnél látod az adataidat.[ Szerkesztve ]
-
válasz
dethroner #64709 üzenetére
Az AliExpress szállítási címhez.
Ezen az oldalon kellene próbálkoznod.
Nincs kód akkor Küldeményazonosító és a Irányítószám megadásával a vámolási tételsorokat látod. Ha semmit nem ad fel akkor ez a küldemény nem a tied.
Ilyesmit kell látnod:
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- Motorola Edge 40, 8/256GB, újszerű, MediaMarkt garancia 2026.02.07-ig Eladó!
- Asztali PC i5-2500, Intel alaplap
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Garázsvásár! LGA1150, LGA1155, AM4 alaplapok, processzorok, DDR2, DDR3 memóriák
- Vox Pathfinder 10 elektromos gitárerősítő! Ingyen Foxpost!