-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz rustysaw #75090 üzenetére
Nem szoktam mesélni, nem is fogok. Már több alkalommal leírtam a javaslataimat.
Van egy szállítási mód aminek problémás a kézbesítése, ha csak az van egy eladónál akkor keresek másik eladót, akinél van ugyanilyen cucc. De ez az én módszerem te azt csinálsz amit akarsz. Ezenkívül ha valahol problémás a vásárlás, nem vagyok megelégedve a kiszolgálás minőségével akkor ott nem vásárolok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kbyte1024 #75093 üzenetére
Pár hsz-el feljebb írtam, a lényege:
Mobil app, Coins menü van ott olyan jobbra lent hogy Limited offers, itt beszámítanak nagyobb mennyiségbe érméket, Kerui kamera $15,43+1949 érme a 54,41 helyett, igaz másnál lehet akciósan 22-ért is, de az is több mint a 15,43 $
Baloldalt a Recommended listában ilyenek olvashatóak a termékek alatt: Coin érme és Extra 55% off az 55 helyére kerülnek még ilyenek 7-4-42-25-3-58-17 stb % illetve van a ehhez kapcsolódóan a Discount finder ahol a pár % helyett többet lehet felhasználni az érmékkel. -
Topikgazda
válasz baly81 #75102 üzenetére
Nem találsz neked való terméket itt Limited offers?
Mert azért átszámolva 1000 Ft-nál több amit megtakaríthatsz. Én látok jó lehetőségeket (persze eltérő lehet az érdeklődési körünk) a Recommended listában is. Ezek alapján én nem tudom azt mondani hogy nincs értelme.
Vannak lehetőségek csak neked nem felelnek meg, de ez még nem az hogy értelmetlen. -
Topikgazda
válasz lacoka55 #75097 üzenetére
A technikai jellegű felvetéseidre nem tudok válaszolni, hiszen az nem AliExpress függő hanem az általad használt hardver és szoftver, Internet problémák, nálam ilyen jellegű problémákat nem tapasztalok mostanában, ezért erre ne várj választ.
Próbálom elmondani hogy nem a kiírt kedvezmény a lényeg. Nézd meg ha lehetséges hogy nálunk mennyibe kerül és vesd össze azzal az árat, aztán vedd figyelembe azt is hogy ha olcsóbb akkor a garancia téma ami nálunk minimum 6 hónap az itt nem igazán érvényesíthető és azután döntsd el hogy megveszed vagy nem.
Ennek ezért nincs sok értelme: egy terméknek olyan magasra emelik az árát ami annak sosem volt és ebből adnak nagy kegyesen 60%-ot Egyszerű a képlet, nem éri meg, nem veszed meg.
Ha te nem találsz az még nem jelenti azt hogy más nem talál, én szoktam. de ezen sincs értelme agyalni.
Ha van olcsóbban akkor azt veszed meg és maradnak az érméid, szándékosan ne gyűjtsd, aztán hagyd figyelmen kívül, zárd le azzal hogy te nem tudod beváltani és akkor nem fog idegesíteni.
A promóciók lényege hogy az eredeti eladási ár alatt adnak el kedvezményes áron termékeket, előfordulhat hogy a beszerzési ár alá megy, vagy a beszerzési áron adja el a kereskedő (magyar állami beavatkozás nélkül is) ez a kereskedelemben évezredek óta használt vevő szerzési metódus, nincs mire rácsodálkozni. Vevőként nem igazán érdekel bennünket hogy most akkor mi van a hasznával.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Erik-22 #75108 üzenetére
Még nincs itt, a húsvét miatt csúsztak mert 30-án ide aztán semmi nem indult el németből és nem mindennap szállítanak ide, most a MP követője sem működik normálisan, volt -van valami karbantartás. Április 13 lenne az elméleti idő.
Holnap szerintem lesz változás már, de persze fel is hívhatod őket, talán megérkezett már. -
Topikgazda
válasz axlfsi #75113 üzenetére
A vásárlásod meghaladta a 3500 Ft értéket? És ne a képeket nyomasd már ide, add meg a konkrét azonosítót, hogy tudjunk értelmes dolgot mondani esetleg.
Olyan sokszor leírtam, LP000...., ESCS00... és társaik logisztikai azonosítók, amelyek egy darabig követhetőek a logisztikai cég adatbázisában, aztán ha ez megváltozik akkor vagy lesz tracking, vagy nem lesz belőle tracking..
Így ezekre is rálehetne húzni hogy tracking available, hiszen az ESCS00 követhető addig amíg megérkezik a logisztikai céghez, de miután postai levélküldeményként folytatja az útját aminek nincs nyilvántartási száma ezért a tracking leállt.
Azt tekintjük (a mi önkényes besorolásunk, de csak így van értelem) igazi nyomkövetési azonosítónak, formájától függetlenül a kézbesítésig kap bejegyzéseket.A tied egy AliExpress Saver Shipping amire ez lenne az érvényes:
AliExpress Saver Shipping - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, de szokott kapni EU-s postai nyomkövetési azonosítót és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.
Hetente, naponta többször írja itt a topikban valaki amit te is írsz: a TN szerint 2024.03.20-n már a local delivery cégnél volt a csomagom és írjuk a választ hogy az a küldeménye nálunk ezeket a küldeményeket kezelő két logisztikai cégből a másodiknál várja hogy átadják a Magyar Postának, vagy az MP által vállalt 5 napos kézbesítési időben van már.A kézbesítési idő sajnos megjósolhatatlan, bár téged nem vigasztal amiket én régebben AliExpress Saver Shipping-el vettem meg azok bizony itt voltak 15 munkanapon belül. Mivel látom itt a beírásokat hosszú ideje nem vásárolok AliExpress Saver Shipping-el.
Nem is a lassúság lenne a gond, de mi van ha én is beleesek abba a csapatba akik nem kapják meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75113 üzenetére
és LP-vel keződő nyomkövetési számot kaptam. De nem azzal lett szállítva kézbesítve, mert logisztikai azonosító, gondolom a 158...kezdődő Express One nyomkövetési azonosítót kapta nem sokkal a szállítás megkezdése után.
Március 7-én kezdődött a szállítás és március 15-én a vámolás befejezésével megérkezettnek vehető. Ez 6 munkanap, így teljesülhetett volna a 15 nap, aztán hogy 13 nap alatt nem tudták eljuttatni neked az sajnos a magyar cég szégyene.
De el is tűnhetett egyébként.
Visszatérve még az előzőre, nem vagy átverve, mert azt nem tudja befolyásolni, hogy az itteni cégek mennyi időt foglalkoznak a te aktuális csomagoddal. Úgy lett elküldve hogy te megkapd 15 napon belül, de ez sajnos nem garancia arra hogy minden küldemény kézbesítve is lesz addig.Ha több vásárlás volt egyidejűleg és mind Choice (esetleg ebből 3 db) és összérték meghaladta a 3500 Ft-ot akkor ennél levonták volna az 1,99 $-át és összevonták volna a csomagokat egy mondjuk EO csomagba és akkor ezt is 6-7 napon belül megkaptad volna.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #75119 üzenetére
Értem, de nem rajtunk múlik. Bár ha te is küldtél vissza akkor akkor ezek szerint a kérdésed léynege a 15 vagy 30 nap volt, az pedig visszaszámolva a Apr 17, 19:12 PT-től a dispute indításáig kiderül, bár ezt írják:
After warehouse confirms delivery for your returned package, refund will be issued by AliExpress immediately. And normally it will be returned to your payment channel within 3-20 business days as per to the channel processing time.
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75121 üzenetére
Pedig ezzel a nyomkövetési azonosítóval 158271900288263973602600 kézbesítették, ott a vonalkód és az azonosító csomagcímkén. Március 27-én rendelték hozzá az LP00638651740661 logisztikai azonosítóhoz.
Van különbség az egyik AliExpress Selection Standard a másik meg AliExpress Saver Shipping szállítási mód.
Az Összefoglaló 2 pont végén említve lehetőség a reklamációra és azt is írjuk itt.
Én megvárnám hogy leteljen a szállítási védelmi idő, az alatt még előkerülhet, lezárja a rendszer vásárlást és a követő munkanapon dispute hogy nem érkezett meg.mindvégig az eladó kompetenciája és felelőssége, hogy a megvásárolt terméket a vásárló megkapja és itt még bizonyíték is rendelkezésre áll
Maradjunk már annyiban hogy ez így lenne, de az AliExpress-en az üzletszabályzat és a működési rend miatt ha reklamálod azt hogy nem kaptad meg, akkor neked kell valamivel alátámasztani ezt az állítást. Bár minden Netes rendelés esetén így van.
Az eladó amikor átadja az AliExpresss szállítójának eleget tett a szerződési feltételnek, de nem életszerű az hogy neki kelljen igazolni azt hogy te megkaptad, mert csak úgy bemondásra (bizonyíték nélkül) azt állítod hogy nem kaptad meg.
A tényleges nyomkövetés esetén persze kapásból adja választ hogy te megkaptad, átvetted ha a kézbesítés bejegyzésre kerül és annál az is egyértelműen látható ha nem lett kézbesítve, így azt azért nem szokták kétségbe vonni.De akkor is reklamáció esetén neked kell benyújtani bizonyítékot elsőként, azután az eladó ha tudja akkor igazolja hogy ez nem igaz, vagy elfogadja.
Valójában ez a logikus lépés, még ha van aki azt gondolja hogy az ellenkezője kell hogy legyen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz axlfsi #75123 üzenetére
Nemrég változott a felületen a nyomkövetési rendszer és nem minden esetben látszik az új azonosító, a logisztikai azonosítók esetén itt nézzük Parcelsapp mert mutatja a tényleges nyomkövetési azonosító változást.
A tiednél jobb szélen a Next tracking numbers vagy lejjebb a Saját azonosító -
Topikgazda
válasz stomi61 #75126 üzenetére
De ez nem törvényszerű, ott valamit elszúrtak a kinti logisztikán vagy nem futottak össze a csomagok, ha egybe pakolós lett volna, így ez inkább véletlen hiba.
Ezek a március 21 és március 26 dátumúak? Az első az elveszettnek tekinthető már, vagy csodában lesz részed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz newline610 #75132 üzenetére
Nézted a Posta nyomkövetést? Ez nem futáros és ha 24 mm-nél vastagabb akkor nem szokta Magyar Posta kivinni címre, un. prime küldeménynek veszik és majd értesít a helyi posta az átvételről, ha átveszi az ottani hivatali kézbesítő részleg.
Ez még nincs kézbesítési állapotban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz hfrici #75144 üzenetére
Sehol.
De ezek szerint hiába van beírva az Összefoglalóba, hiába írom naponta itt.
Olyan küldeményről amelynek nincs postai nyilvántartási száma, nem olyan amit könyvelni kell, arról senki nem tud információt adni.
Azt látod a logisztikai információknál hogy feladva és még azt hogy vámolják és átadják egy másik logisztikai cég, ez utóbbi két dolog csak elektronikusan történik a szállítólevél alapján, a fizikai megléte a küldeménynek nincs bizonyítva és a további sorsa sem ismert.
Tudom hogy nem tetszik, de csak az van hogy megvárod hogy a szállítási védelmi idő lejárjon, a rendszer zárhja a vásálást és 15 napon belül dispute keretében visszakéred a pénzed.
A másik opció amit írok az vagy bejön, vagy nem. Nem 100%. -
Topikgazda
válasz hfrici #75146 üzenetére
Ez nem Express One (az 158.......sok szám myomkövetett) és még nem Magyar Posta ahol semmi azonosítója nincs egyébként.
Eleve az ecsc esetén ez van info@ecsc-logistics.com, náluk lenne ha tudnák keresni, de a szállítólevélen kívül csak egy nagy kupac küldemény egy konténerben áll rendelkezésre, amit jó eséllyel még nem dolgoztak fel.
A Postától megpróbálhatsz ilyet kérni angol nyelven amit elfogadhat az eladó:Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére (Arrived at local delivery center), nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hfrici #75148 üzenetére
Hát amikor nekem volt ilyen, nem könyörögtem a Postának, megvártam hogy leteljen az idő és azt a 8 $-át rögtön visszaadták.
Azért néha lessél rá a nyomkövetésre az AliExpress felületén, mert van amikor hamarabb engedik a dispute indítást, volt olyan hogy a 90 nap helyett egyszer csak 45 nap jelent meg, az okát nem tudom. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #75149 üzenetére
Mint a régi szép időkben, 30 napon belül!
-
Topikgazda
válasz herrká #75159 üzenetére
Látod írják a többiek is hogy befutnak ezek is. Ha nem annyira zavar hogy esetleg kell még 10 nap hogy az itteniek kézbesítsék akkor nyugodtan törölheted, mert amíg az AliExpress nem folyik bele és tesz valami döntést addig újra lehet indítani.
Azt hogy írják a késést azért nem igazán valós mert az esetek többségében azért ezek is kézbesítésre kerülnek 15 napon belül. 5-8 nap alatt itt vannak és még nem is a posta ül rajta, de persze ezt a kínai eladó nem igazán tudja. -
Topikgazda
Tegnap kétszer is írtam hogy nem lehet elindulni, majd dispute keretében visszakéred a pénzed, nincs postai nyilvántartás ezért senki nem tud róla semmit.
De március 7-én érkezett a logisztikai céghez az utolsó bejegyzés szerint és ott lett volna belőle egy egyszerű nyilvántartási szám nélküli postai levél, ha nem veszett el még te is megkaphatod a héten.De ez nem MPL-es, hanem a normál Posta.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #75172 üzenetére
Szerintem rád várnak, csak nem írták be a nyomkövetésbe.
Segít az Összefoglaló.
Magyar Posta
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb.Lehet hogy nem is akarják vámolni mert holland azonosítója van és nem látszik hogy Kínából jönne.
Aztán ha te küldtél előre valamit nem tudják eldönteni hogy kell vámolni vagy nem kell vámolni.
De a hollandok ezt írják
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Harcipocok84 #75174 üzenetére
Nem érted, nem azért vámolják mert te benyújtottál valamit, azért vámolják mert EU-n kívülről érkezik.
Ami EU-n belülről érkezik azt nem kell vámolni, írtam ha a hollandok nem jelzik hogy a küldemény tranzit küldemény volt náluk, akkor nem fogják vámolni bármit is csinálsz.
Ha az elektronikus küldemény adatok nem utalnak EU-n kívüli országra akkor sem vámoltatnak és ilyenkor nem is kerül arra a rendszerútvonalra.
21 nap a céges vámolás max ideje, de azt nem a Posta végzi, ők csak továbbítják az adatokat a vámnak a nevedben.Nemsokára hívhatod őket aztán kiderül, lehet hogy valami technikai hiba volt.
Ez nem komoly: "Aztán ha te küldtél előre valamit nem tudják eldönteni hogy kell vámolni vagy nem kell vámolni."
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wasp91 #75177 üzenetére
Egyiket sem, te a címzett vagy nem a feladó, hivatalosan neki van joga reklamálni. Mint már írtam egészen 04.02-ig ide semmi nem indult el Németországból, hiába olvasod ezt: 30 Már 2024 02:51 Szállítás a célország/célterület felé
A két posta közt van a Magyar Posta nem kapta meg így ők semmit nem tudnak mondani, a német posta meg elküldte csak azt tudja mondani hogy úton van.
Napokon belül fogadja a MP és kézbesíti. -
Topikgazda
válasz newline610 #75181 üzenetére
Felhívod őket 06-1-767-8282. Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 és pontosítasz és valószínűleg egy másik nyomkövetési azonosítót adtak meg az AliExpress-en vagy rossz helyre vitték.
-
Topikgazda
válasz atee_13 #75187 üzenetére
Mondjuk itt. Az AliExpress felületre az első kapott azonosítót (logisztikai) írják be, ez szokott nyomkövetési azonosítóra váltani amikor be kerül a logisztikai központba, ha normál mondjuk postai nyomkövetési azonosítót adnak rögtön az persze ritkán változik meg.
A nyomkövetési felületükön most az ilyen változás nem jelenik meg, így állították át. -
Topikgazda
válasz dzf007 #75208 üzenetére
Akkor nem kapsz vissza semmit ha nem igazolják le hogy megérkezett és megfelelő állapotban van. Írogatni kéne nekik hogy mi a helyzet, AliExpress ügyfélszolgálat Chat majd legyen meg a vásárlási ID és ha van a visszaküldés azonosítója, hogy be tudd másolni az üzenet ablakba, amikor már kezd kifárasztani a robot akkor agent a megváltó szó, aztán a munkaidejükben lehet pontosítani.
Egy régebbi hozzászólás segítségül:
A kommunikációt többször írtam, chat roboton keresztül (munkaidejükben, de azt kiírja ha nem tud kapcsolni) Agent felajánlásig eljutás vagy eleve annak kérése.
A lenti képen van egy e-mail címük is oda is lehet írni, de válaszolási reakció idő nem ismert számomra, mert az Agent eddig tudott segíteni
De nem tudnak segíteni, mert csak a technikai részleg tudna ránézni, de nem valószínű hogy foglalkoznak, az általános megoldási javaslat ha valaki be tud lépni, hogy törölje ha adott hozzá kártyát ésa regisztráció törlése majd újból regisztrálni.
"Teljes adatfrissítés" lényegében.
Chat robot és vagy konkréten írod az agent-hez irányítást vagy addig beszélgetsz a robottal amíg fel nem ajánlja, vagy alul az ajánlott gombok közt meg nem jelenik. A képen jobb szélen vannak azok a szavak amiket beírtam, választottam és a 4. után előkerült lent a Chat with an agent now[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #75207 üzenetére
A 27% áfát $43.00 után (15680 Ft-nak a 4234 Ft-ja), az értéksávos postai vámügynöki szolgáltatási díj, a 22,01-50 € közt, de hozzáadják a szállítási díjat is az alaphoz és akkor 1-2 kategóriával feljebb ugrik. Ha a Postán keresztül jön. Itt nem tudni hogy mivel szállítják ezért a díja és ha egy másik szállító lenne annak a vámolási költsége mennyi.
-
Topikgazda
válasz laca223 #75211 üzenetére
Mindennap legalább egyszer válaszolok egy ilyen kérdésre és tegnap is többen írták hogy megkapják még a március 25 előttieket is, jó eséllyel te is megkapod pár napon belül.
Sehol.
De ezek szerint hiába van beírva az Összefoglalóba, hiába írom naponta itt.
Olyan küldeményről amelynek nincs postai nyilvántartási száma, nem olyan amit könyvelni kell, arról senki nem tud információt adni.
Azt látod a logisztikai információknál hogy feladva és még azt hogy vámolják és átadják egy másik logisztikai cég, ez utóbbi két dolog csak elektronikusan történik a szállítólevél alapján, a fizikai megléte a küldeménynek nincs bizonyítva és a további sorsa sem ismert.
Tudom hogy nem tetszik, de csak az van hogy megvárod hogy a szállítási védelmi idő lejárjon, a rendszer zárja a vásárlást és 15 napon belül dispute keretében visszakéred a pénzed.
A másik opció amit írok az vagy bejön, vagy nem. Nem 100%. A Postától igazolás. -
Topikgazda
válasz laca223 #75214 üzenetére
Semmi gond, nekem is van egy pont március 25-én ugyanilyen bejegyzésű, szállítási tesztként rendeltem, mert előtte 15 napon belül mind megjött, ezek szerint tényleg rendszerszintű a probléma. Lehet hogy írok az illetékes Zrt igazgatójának, hogy hiába dicsőíti a cégét a médiában, gyakorlatilag szégyenteljes amit művelnek, fel is mondhatják a szerződést, mert nem tudják ellátni a feladatokat, a pénzért dolgozni is kellene és ha lehet hatékonyabban. 3-5 nap és itt van Kínából ők meg akár 3 hétig ülnek rajta.
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75219 üzenetére
Nincs postai nyilvántartása azoknak a küldeményeknek amelyek logisztikai azonosítója ECSC0000.... formával indul.
Ezért az egészségügyi sétán kívül nincs más értelme a postára bandukolni. Ez így nem igaz: elvileg a helyi postán van. Nem, nem csak ott lehet.
Az AliExpress eladók nem tudják hogy köztük és te közted még 3-5 cégen keresztül jön a csomag és bárhol elakadhat. Ez Arrived at local delivery center 2 céget is jelenhet ebből a második a Magyar Posta lenne, de ugye azt nem könyveli senki hogy hozzájuk került, mert nem nyilvántartott levélküldeményről van szó.
A helyi posta igazolását eddig nem fogadták el, a központi ügyfélszolgálat angol nyelvű igazolása szokott jó lenni. (De megjegyzem hogy csúsztatunk egy kicsit, mert ez még nem a Posta Arrived at local delivery center)Összefoglaló 2. pont vége és olvass vissza a mai és tegnapi hozzászólásokból.
Egyébként ha lejár a szállítási védelmi idő és addig tényleg nem kapod meg akkor a lezárás után indított dispute keretében a pénzed visszakapod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75221 üzenetére
Az Aliexpress zárta a vitát és nem fizeti vissza a vételárat és nem vette figyelembe a posta igazolást!
Eddig ez az első ilyen visszajelzés. Pontosan mi az AliExpress döntése?
Lehet a döntés ellen fellebbezni ha végleges, nem pedig az hogy várjál még.
Pontosan mit tartalmazott ez az igazolás?A Postán hiába teszel panaszt.
1. Az Általános szerződési feltételekben leírva hogy nem könyvelt küldeményre semmi kártérítés nincs.
2. Nem biztos hogy hozzájuk került és náluk veszett el, de ha igen akkor meg az 1. pont.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75223 üzenetére
Értem, de mit írtak benn, mert nem mindegy. Az előbb írtam hogy még van lehetőséged.
Öf-ból, elméletben működik a linkA dispute döntés elleni fellebbezés
Ezen a linken Aliexpress Special Dispute Appeal
áll rendelkezésre egy fellebbezési űrlapA linkre kattintva egy bejelentkezési oldal jelenik meg. Az jó ha nem vagyunk belépve az AliExpress-re mert megkavarja egy kicsit és kínai nyelvre válthat.
Az AliExpress azonosítónkkal lehet belépni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zaggato #75225 üzenetére
Ez az ok eleve nem jó. Proposal: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
A további szöveg meg ugye azt írja ha gond van a csomag tartalmával akkor írd felül az eredeti indítási okot.
Chat robot és kérd tőle újból a dispute-t és elveszett a csomag.
Nem véletlenül írom hogy meg kell várni hogy le legyen zárva a vásárlás mert ha előtte megy a dolog akkor 50%-50% az esély az igenre vagy nemre[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Oda kell érni Hollandiába hiszen az azonosító hivatalosan onnan él, amíg nem adják át a holland postának addig nem kell látszódni semminek, az LP00... logiszikai azonosítónál lehetnének bejegyzések, de azt a Parcelsapp mutatja. Én úgy gondolom hogy még nem érkezett meg a hollandokhoz folyamatban a szállítása valamivel. Van amit nem repülővel szállítanak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asus A68HM-Plus AMD FM2+ alaplap
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 (2023) Gaming notebook - R7 7735HS 16GB RAM 512GB+ 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN
- Asus H81M-K LGA 1150 alaplap
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 2024 13" M3 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 16GB Radeon 5500xt 8GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen