-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz FoxPuppy #77511 üzenetére
Beírsz valamennyi USD-t a vám-árunyilatkozatra (a termék nettó ár számít, áfa és szállítási díj ekkor nem érték), de ha jelölöd hogy visszaküldött termék az érték nem számít mert nem kell ott felszámolni semmit a vámosoknak a címzett felé.
Postánál meg ugyan 14000 Ft az ajánlott alap biztosítása, de nem szoktak elveszni szállítás közben. Ha többre akarod biztosítani akkor 5000 Ft-ként 655 Ft, de nagyon megdrágítja, ezzel max 391346 Ft-ig biztosítva, pl 100000 Ft érték az +13100 Ft az említett szállítási díjakon felül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #77515 üzenetére
Ez sosem kerül a vámosok elé, elektronikus vámolás van, még nem lett feldolgozva a szállítólevele ennek a konténernek amiben érkezett.
Csak 6.volt még munkanap (5-én 21:51 volt az érkezés) és annyi csomag jöhetett a repülőgéppel hogy az összest munkaidőben már nem tudtak feldolgozni.
Nem mindig fogják rögtön a kirakodás után kezelni a konténereket, van kapacitás korlát.
Ezzel szerintem nincs gond.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr. V. #77524 üzenetére
Az utolsó 3 az mind vámolásos téma mert Kínából jön, a spanyol meg EU-s, ha nem átverős a kereskedő (meg kell nézni az értékeléseit) akkor azt válaszd.
Nem hiszem hogy a te településedre csomagot nem szállít ki a Posta, azt kötelesek biztosítani, a futár meg megy a legtöbb helyre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ferenck #77526 üzenetére
Nem kötelező, úgy 7 éve megváltozott, az Lx kezdetűekre a sima levél kézbesítési szabályok vonatkoznak. A Rx kezdetűek, az EMS gyors posta Ex az ami címen kézbesítendő.
Ez ahogy írják Prime levél kategóriaami azt jelenti hogy ha 24 mm-nél vastagabb akkor Postán vehető át, ha vékonyabb akkor valamikor a postaládában meg fog jelelni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tibor23 #77532 üzenetére
Amikor ezt olvasod akkor még nincs az Express One-nál.
Hozzávetőleges folyamat.
Megérkezik a szállítóeszköz. A csomagokat tartalmazó konténert átadják a fogadó logisztikai cégnek amely feldogozza és végzi a kézbesítő cégeknek való továbbítást, náluk a konténer szállítólevelén szereplő lekönyvelt azonosítókra lefuttatják a vámolási bejegyzést, felbontják a konténert és elkezdik a csomagokat szortírozni. Ez a felbontás nem mindig azonnal történik meg. A szortírozás során derülhet ki hogy fizikailag nem érkezett meg a csomag és majd egyeztetnek a küldővel, viszont te azt látod hogy vámolva van, pedig az nem biztos.
Összeállítják a kézbesítő cég szerint az átadandó csomagokat és valamikor átadják neki, ez is történhet később több nap. Ha átadásra kerül akkor a kézbesítést végző cég lekönyveli az átvételt és ezután kezdődik az hogy te mint címzett várhatod a kézbesítés illetve reklamálhatsz az adott cégnél.
Ez előtt nem vagy senkinek az ügyfele a szállításban, még az eladó is csak azután reklamálhat annál akinek kint átadta szállításra ha te majd jelzed hogy mondjuk nem kaptad meg, ebből következik hogy nem tudsz senkitől információt szerezni a csomagodról amíg az a logisztikai szállítási folyamat alatt áll.
Az hogy mikor kezdenek egy konténerrel foglalkozni, mikor kerül a kézbesítő cégnek összeállításra a pakkja, mikor adják át vagy veszi át azt sajnos nem lehet tudni. -
-
Topikgazda
válasz baly81 #77539 üzenetére
Már írta hogy nem használ ékezetet a nevében és a címben. Az AliExpress felület egyébként is hibának veszi és figyelmeztet. Ez nem segít.
Másik felejtsétek már el ezt a mezőt,
State, Province = Vármegye [Pest varmegye]
csak egy darab pontot írj be, a cím a magyar kézbesítőnek szükséges a kínainak elég a Hungary és itt 1945 óta nem használt a megye név ilyen célra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Hauptmann #77541 üzenetére
Arra, amit mindenki tud, hogy az áfát az AliExpress szedi be 150 € határig és eddig vámmentes is az adott termék. Mivel itt bruttó ár van kiírva ezért 208 $-ig igaz ez ( a 150 € az 164 $)
Ha EU raktáras lenne akkor meg a kiírt ár ugye áfás és nincs vám[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz baly81 #77545 üzenetére
Minek a vármegye amikor egyik küldemény kézbesítő cég sem használja, feleslegesen foglalja a helyet a csomag címkén. Előfordult már hogy lemaradt a házszám a hosszú cím miatt és elégtelen cím hibával visszaküldték. A felesleges, értelmetlen dolgokat én el szoktam kerülni.
A lakcímkártya sem tartalmazza így nem része a címünknek. -
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #77562 üzenetére
Igen, ott az Összefoglalóban (7. pont) hogy ők felszámolnak vámügynöki szolgáltatási díjat. Az 550 Ft még jó is, mert talált a feldolgozó programjuk elektronikus elérhetőséget, mert ha nem talál akkor 1100 Ft-ot kell fizetni az átvételkor.
Szerintem már agyalnak az emelésén egyébként. Amikor kevesebb összeggel indultak már akkor is tisztességtelennek tartottuk hogy egy számítógépes program által végzett "munkáért" van képük pénzt kérni. -
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #77585 üzenetére
Legfeljebb ott szokott ilyen lenni ahol nincs a közelben olyan automata amibe ők is berakhatják.
Az Express One és az MPL egyébként belföldi üzleti csomagot kap kézbesítésre, így náluk a Kína téma nem igen merül fel.Persze a címkén olvasható, de nem kell nézegetniük, hogy honnan indult eredetileg. -
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #77593 üzenetére
A DPD is belföldi csomagot kézbesít, ha nem ad meg a feladó címzett értesítése opciót akkor ők nem értesítenek, csak ha sikertelen a kézbesítés, sajnos ők még el vannak maradva.
-
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #77595 üzenetére
Akkor csak van valami fejlődés náluk is. Mindig hamarabb itt volt a futár mint az értesítőjük, (amikor érkezett) bár lehet csak ez nálam van így, a kézbesítési sor elején lehet a címem.
-
Topikgazda
válasz Gézengúz #77606 üzenetére
Esetleg az Express One követőjét kéne nézni és ha lehet egyeztetni. Bár több mint egy hjét eltelt ez nem lesz valószínű. Biztos hogy EO volt?
De hogy pont az általuk kézbesítettet nem lehet átvenni amikor két értesítő, rugalmas kézbesítés, a futár és az ügyfélszolgálatuk elérhetősége is adott számomra hihetetlennek tűnik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ReFleXx #77610 üzenetére
Mondjuk ami az Összefoglalóban is szerepel:
12. Az AliExpress 2024 évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
Az akciók magyar idő szerint 09:00-tól indulnak az adott napon.
Itt szoktak megadni az adott hónapra érvényes kuponokat, promóciós kódokat is. -
Topikgazda
válasz Weetjoue #77613 üzenetére
Kínából csomagot pick pack pontra rendelni, ami elsődlegesen nálunk belföldi megoldás nem biztosítja az AliExpress, más a rendszer. Ha ilyet szeretnél akkor vásárolj a Temun azon van mindenféle szállítási móka és kézbesítési pontok az adott szolgáltatónál.
Egyébként nem kell otthon ülnöd, legrosszabb esetben a Postára kell menned érte.
Kezdetektől ilyen a szállítási lehetőség itt, nem választhatsz kézbesítési pontot, a cím az alap.
Az hogy az Express One, a GLS és az MPL esetén más helyre is lehet kézbesíteni azt az itteni szolgáltatók fejlődése tette lehetővé.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Weetjoue #77620 üzenetére
Nem látszik hogy milyen szállítási mód van ahhoz amit venni akarsz, de a méretét tekintve ha Magyar Posta lesz akkor azt nem viszik ki és a postán kell átvenned, egyébként meg az Express One esetén tudod csomagautomatára vagy valamilyen átvételi pontra átirányítani.
A Temuhoz
Kínai beszállítókra támaszkodnak így ugyanaz a termék kínálat, agresszív módon kényszerítik a az alacsonyabb átvételi árra a beszállítóikat, így azért előfordul a gyengébb minőség az AliExpress eladóihoz viszonyítva, de persze mindkét helyen találhatunk gagyi dolgokat. Néhány ismerősöm is megerősíti azt hogy nem érdemes vásárolni tőlük, mert nagyon gyenge dolgokat kaptak. Máshol meg azt hallom, olvasom hogy hú de jó cég. Nem igazán lehet eldönteni.
Ilyen viszont nincs az AliExpress-en csak 15 nap és nem minden termékre és ha igaz akkor ez kedvező:És ilyen sincs az Alin: 1 700 Ft jóváírást adunk a késedelmes szállításért
Az engem érdeklő, kiváló minőségű kínai termékek természetesen nem fordulnak elő a Temu kínálatában, mert a gyártó nem biztos hogy belemenne az észszerű ok nélküli árcsökkentésbe és szóba sem állnak velük, legtöbbjének van saját bejáratott AliExpress webshopja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #77630 üzenetére
Van amit csak úgy vesznek át a logisztikai központba hogy holland postával küldik, mérete vagy a tartalma miatt. Nekem is a 6*75 cm hengert amiben egy festmény volt így küldték.
A Cainiao regionális központja van Budapesten és ide jön a gép és innen megy tovább Hollandiába a hollandus csomag, ezért van a némi "eltérítés", amíg nem itt voltak addig ment Hollandiába és úgy jött ide. -
Topikgazda
válasz nagysandor79 #77637 üzenetére
Ahogy Debilon is írta a kézbesítési napon lehet a rugalmas kézbesítésnél választani, ha nálatok is lehetséges
Sorrend
majd a fenti kép
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én USD-re állítva nézem ott nem volt ilyen csak az hogy 10 USD felett ingyenes, de az év végéig szokták futtatni és ez a Choice nem csak a szállítási dolog, nem lenne értelme megszüntetniük, hiszen sok eladó csatlakozott hozzá ami bevételt jelentett az AliExpressnek, most Shein, Temu konkurenciával egy jól bevált rendszert kivezetni nem tűnne átgondolt üzleti lépésnek.
Ráadásul kilőnék az egyik környezetvédelmi vállalásukat, amit rontana a cég megítélésén.
Lower carbon footprint with reduced packaging is a Choice-hoz tartozik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Tibor691 #77658 üzenetére
Ez nem igaz, csak Visa kártyával fizetek évek óta. Azt már próbáltad hogy eltávolítod az eltárolt bankkártyát.
Kilépsz, törlöd az AliExpress sütiket ha böngésző, ha app akkor annak a gyorsítótárát.
Az aktivált és pénzzel ellátott és a bank által külföldi fizetésre is engedélyezett bankkártyát hozzáadod a fiókodhoz (Egy személynek egy regisztrációja lehet élő) ekkor 1 USD-vel megterhelik amit majd később jóváírnak.
Account, Payment,Ilyen kártyák adhatóak hozzá:
-
Topikgazda
válasz Tibor691 #77665 üzenetére
Dinamikus ip cím esetén ugyan hogy jegyezne meg? Ha újraindítod a Netes csatlakozó eszközt, vagy áramkimaradás miatt újra indul más lesz az Ip-cím. Ez egyébként sincs összekötve a bankkártyával, teljesen értelmetlen.
Ha teljesen új a kártya az hozzáadható ha van rajat némi pénz, ha a száma egyezne a régivel akkor törlés után lehet igénybe venni az újat, mert a dátum és a cvv kód eltérő ezért az már egy másik kártya.
Már nem emlékszem hogy pontosan hogy is volt az az 5 rendelés, de ha kötődött az AliExpress fiókodhoz, benne voltak a rendelések akkor jobb lett volna a pénz visszakapás után töröltetni és új regisztrációt csinálni. Mert hiszen valahogy hozzáfért valami idegen és jobb megelőzni az újabb próbálkozást. -
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #77667 üzenetére
Igen.
-
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #77671 üzenetére
30 nap és azután ha adtál értékelést azt kiegészítheted 150 napon belül.
Bár az értékelés elsődlegesen a vásárlásra vonatkozik és nem a termék értékelése ha megnézed a szempontokat.
-
Topikgazda
válasz Garada #77673 üzenetére
Ez az AliExpress-en volt? Ha termék EU raktáras akkor eleve az a szállítás van, nincs Kína, nem volt olyan hogy egy termék Kína vagy más ország.
Elméletben még működik az a módszer ami az Összefoglalóban írtam 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen, EU raktáras keresés és a szállítási módok, mert itt azért nem egészen volt olyan mint pl a Banggood-on.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #77676 üzenetére
Ezt a címkét látod Customer Reviews (Ügyfél vélemények) és ott a Feedback tartalma jelenik meg, akkor az szerintem nem a termék értékelése.
Persze van aki ír róla valamit, tesz be képeket, de lásd az előző #77672 hsz-ben a képet amin csak a termék leírást minősíti alapból.Ami alul van értékelés azt adtam meg a Feedback részen:
Ha valaki használná a Additional review részt ami náluk (Additional feedback címke) és leírná a tapasztalatait akkor az itt olvasható lenne, mert ez hosszabb ideig írható meg:
Itt van egy ilyen:
Az alap értékelése It seems it's alright, I haven't tried yet - Úgy tűnik, rendben van, még nem próbáltam és 5 csillagot adott
Majd a próba után Poor quality, I used it only twice and after it works plus - Gyenge minőségű.........
-
Topikgazda
válasz zeon.hu #77680 üzenetére
Te ezt honnan veszed? Már kérdezték, sehol nincs nyoma a változásnak, az AliExpress sehol nem írta. Valami link?
Szerintem nem szűnik meg, ráadásul év közben, mert ez egy komplex dolog, nem csak vevőknek hanem eladóknak is kedvező és ha csatlakozik az eladó akkor bevétele lesz az AliExpressnek.Az előző hsz-em
Én USD-re állítva nézem ott nem volt ilyen csak az hogy 10 USD felett ingyenes, de az év végéig szokták futtatni és ez a Choice nem csak a szállítási dolog, nem lenne értelme megszüntetniük, hiszen sok eladó csatlakozott hozzá ami bevételt jelentett az AliExpressnek, most Shein, Temu konkurenciával egy jól bevált rendszert kivezetni nem tűnne átgondolt üzleti lépésnek.
Ráadásul kilőnék az egyik környezetvédelmi vállalásukat, amit rontana a cég megítélésén.
Lower carbon footprint with reduced packaging is a Choice-hoz tartozik.Ez pedig az hogy miről is szól a téma.
Nem ezzel van keverve a dolog: Super September 2024: Super Savings, Simplified Sourcing?
Mert ez szeptember végén tényleg lejár.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen