-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz A texasi #17805 üzenetére
DHL jelentette hogy ecommerce csomagom az orszagba ert
Ezt olvastam a hsz-ben amire írtam.
Ez van a DHL honlapján:
DHL Parcel and DHL eCommerce provide standard domestic and international parcel pick-up, delivery and return solutions for business customers and consumers as well as e-commerce logistics and facilitation services under the brand names 'DHL Parcel' for Europe and 'DHL eCommerce' for the Americas, Asia Pacific, and Middle East/Africa.Saját eszközeikre utal minden. De akkor rosszul értelmeztem. Nálam a DHL nem csak expressként működhet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TheProb #17807 üzenetére
Nem egészen így van. Az Aliexpressen több egyedi eladó van. Az AliExpress biztosít az átvetel után az azonnal kiderülhető problémák rendezésére reklamációt 15 napon belül.
Viszont az adott termék leírásának általában a végén a garanciális feltételeknél az eladó akár 1 év garanciát is biztosíthat. Meg kell nézni, hogy mit adnak. Persze van aki nem ad semmit sem, csak az van amit az AliExpress biztosít.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz adamkk #17815 üzenetére
Vámolni nem fogják mert az 0%, viszont számolj a 27 % áfával ~ 4700 Ft és a DHL 7607 Ft-os közterhek halasztott megfizetése költségével. Ha ingyenes a szállítás akkor ez összesen 12307 Ft-al dobja meg a vételárat. Ha fizetni kell szállításért akkor a 60 $ vételárhoz hozzá kell adni, az áfaalap azzal együtt értendő.
Szerintem 29799 Ft-ért itthon is lehet kapni olyan cipőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kulu22 #17841 üzenetére
Ez téves információ: mert ilyenkor ha sikerül lezáratnia veled a dispute-ot, nem fogja küldeni a visszajárót,
Nem kell lezárni, elég a Cancel. És ha nem kapnád meg, akkor nyithatod újból.
Nincs veszteség.
Másrészt eddig akinek -nekem is- ezt az opciót ajánlották, visszakaptuk a pénzt.
De persze te úgy intézed ahogy akarod, de nem mindig kedvező az AliExpress döntésére hagyatkozni.
Ezért egyszer kipróbálhatod, egy e-mail cím megadása nem sok munka.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #17856 üzenetére
Nem igazán kell vele foglalkozni, majd egyszer megkapod. Ship a szállítás rövidítése a szövegben.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz boogie84 #17866 üzenetére
Nem igazán hallottunk olyat az elmúlt években, hogy Aliexpress fiókot feltörtek volna. Én nem is hiszek ilyen fiók feltöréses dolgokban. Az Összefoglalóban le van írva hogy miként tudod törölni, de a sokszor történő bankkártya adat beírás a veszélyesebb.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #17882 üzenetére
Én még reménykedve várok egy 2016.11.11-es rendelést.
-
Topikgazda
Az Összefoglaló segít.
De ha megszakítod, csak a hátralévő 7 napon belül nyithatnád meg újból.
Hogy akarja elküldeni neked a pénzt?
Mondjuk ha PayPal-ra küldené, arra azt írom, hogy megszakítom, ha megjött a pénz.
Van aki küldi és úgy teszek, van aki nem küldi így nem szakítom meg és az Aliexpress dönt a javamra.
Jelen esetben nem biztos, hogy a Cancel neked jó ötlet, ha nincs fix ajánlata a pénz visszaküldésre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Balcsix #17913 üzenetére
Milyen lehetőséget hiányolsz?
Nem kell ott lenni miután a megérkezést leigazolod a Track Order-nek, mert nem kell nyomkövetni mert megérkezett és nem kell ott lenni a Confirm goods Received-nek mert leigazoltad hogy megérkezett.
Ami lényeges, hogy még 10 napig látod a Confirmation Received szöveg alatt a Open Dispute linket, ha gond lenne. A többi lényegtelen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Balcsix #17915 üzenetére
Úgy maradt, néha beragad ebben az állapotban, gondolom a kuka ikon sem látszik, lényegtelen, 1-2 hét és legalább törölni lehet, mert a kuka visszajön.
Minek követnéd, meg nem célszerű ugyanazt megvenni, mert lehet, hogy változott az ára közben.Mástól olcsóbb is lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #00444928 #17918 üzenetére
Nem kellene törölni. Mert csak azután kerül elő miután be vagy lépve az Aliexpress fiókodba és amikor fizetni akarsz. Védett helyen van az Alipay fizető rendszerében.
Más nem fér hozzá. Nem jellemző, hogy feltörnék a fiókodat.
Az állandó beírogatás sem jó.
De az Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések 5. kérdésére ott a válasz a törlésre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #00444928 #17921 üzenetére
Két módszer van a törlésre az egyik az Alipay-n lévő kártya törlése a másik minden kártya törlés a mobil app segítségével.
Aláhúzassál különböztettem meg, de akkor beszámozom.
Az Alipay-n regisztrált kártya törlése:
és
Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)Tehát neked is rendelkezésre áll.
Az Aliexpress-en a fizetési felületet az Alipay-n belül biztosítják, akkor is ha nincs rá regisztrációd.
Az Aliexpress fiókod tárolta el az adatokat, védve van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sterilzona #17926 üzenetére
Jól érted, de akkor is az az üzenet, ha elfogyott a napi vásárlási lehetőséged mennyisége.
-
Topikgazda
válasz internetezoo #17929 üzenetére
Szólni kéne már, hogy Pekingből van rövidebb út is Budapestre. Heti 3 járat direktbe kínai légitársaság 11,5 óra.
-
Topikgazda
válasz joergie #17934 üzenetére
Nem a két félrebeszélő részleg hatására foglalkoztak a témával. A személyes ügyfélszolgálatos a nagyobb gáz, mert ott értelmesen elmondod neki és mégsem hatolt el az agyáig a téma, az amit a devizás részleg magától megcsinál.
Amit írtam példát annál akkor nem vártam meg az értesítésüket, vittem a papírt és simán előszedték, persze felhívta a másik részleget, hogy látják-e a pénzt, miután visszaigazolták, lediktálták neki az ő tranzakció kódjukat, betudta hozni a képernyőjére és már küldte is az általam megadott másik bakban lévő számlára.
Nem akarom a K&H-t megsérteni, de náluk nagyon gyenge a banki dolgok ismerete.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #17938 üzenetére
2.-re
Helyzet a következő mielőtt fizetnél kiírja a címet, azt ellenőrzöd és azután fizeted ki. A kínai boltos az Aliexpress megrendelésben lévő címet nyomtatja ki a címkére, ritkán írják kézzel. Egyébként meg látnod kellene, hogy igaz-e amit mondanak és azután beszélni arról, hogy elszúrta. Lehet, hogy valami hiba miatt maradt le a teljes cím. Pl: megadtad a megyét is (State/Province/Region és így kevesebb dolog nyomódik ki. Ennek megoldásra ezt javaslom oda beírni: .. (két pont)
Ha te nem tudsz bemenni, valamelyik hozzátartozod is átveheti.
3.-ra Firefox[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #17951 üzenetére
Igen, 24 óra. De ezt írja is egyébként az e-mailben. Gondolom kaptál a fizetésről ezzel a témával: Your order 9999999999999999 has been paid successfully
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz GeryPc #17957 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy nálad az is probléma volt amit itt írtál.
Ha úgy küldöd el a dispute-t hogy nem érkezett meg, az nem logikus, hogy mégis csatolsz a nem működésről videót.
A normál dolog az, hogy leigazolom a megérkezést és ha van gond, akkor 15 napon belül indítom a dispute-t. Ez az eljárás rendje, hogy ez nálad miért nem működött -esetleg csak a videó feltöltés miatt nem, az más dolog megint- azt nem tudom. -
Topikgazda
válasz gingerbalm #17960 üzenetére
Ha 1 órán belül kéred akkor oké, azután csak ha az eladó elfogadja, sajnos az sem működik, ha még nem adta fel. Én is így jártam, könyörögni kellett, hogy elküldje, miután kértem a törlést rögtön feladta. Már elkönyveltem hogy ha megjön akkor majd eladom és megfelelő értékelést fogok neki adni.
Megjöt, kapta az 1 csillagot, de kénytelen voltam dispute-t nyitni mert nem azt küldte amit kifizettem.
Részéről könyörgés az értékelés megváltoztatására, nem elnézést a cancel átverés, a nem megfelelő termék küldése miatt.
Végeredmény: maradt a negatív értékelés és az Aliexpress visszaadta a pénzem visszaküldés előírása nélkül. -
Topikgazda
válasz gingerbalm #17962 üzenetére
Minimum 10 napot várnod kell, de azután mehet a dispute, bár legtöbbször meg kell várni, hogy megérkezzen.
-
Topikgazda
válasz proradeon #17967 üzenetére
"ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja."
Ez így ebben a formában nem igaz.De pontosan igaz.
Nem érkezett meg, ezeket senki sem írhatja be Mo-n, a posta szállít, de nem könyveli tőlük senki, akkor hogy lenne igaz?
A kínai nem látja a magyar posta tevékenységét. Csak azok a bejegyzések igazak, amíg Kínában van, a többi az kamu.
Ha nem hiszel nekünk, menj be a postára, a nem kézbesítettek közt szívesen megnézik neked, hogy van-e a neveden, minimum 15 napig a kézbesítő hivatalban van, azután fognak visszaküldésben gondolkozni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Elthan #18006 üzenetére
De nem igazoltad le a megérkezést és azt választottad a dispute-nél, hogy nem érkezett meg?
Mivel azt írod, hogy a vásárlói védelmed május 22-ig él, ezért nyugodtan lehet cancel a dipsute-ra, mert újranyitható. Ha neked persze a pénz kell, akkor ez lényegtelen.
De nem világos, ha már az Aliexpress döntésére vársz akkor mindegy, hogy meddig van vásárlói védelem, mert ilyenkor már a dispute- téma ideje ketyeg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kernel #18015 üzenetére
Kártya típus a meghatározó adott esetben, nem a bank. Visa és Mastarcard esetén általában nincs fizetési gond.
De ha vásároltál már vele, akkor remélhetőleg nem fogyott le róla a pénz vagy a napi vásárlási darabszám.
Van amikor késik a visszaigazolás ezért írták, hogy nézd meg a vásárlási történetet, ott látszik ha nem lenne kifizetve.töröltem a tranzakciót van átfutási ideje az elfogadásnak, ha már akkor a linkelt képen lévő üzenetet kaptad arra is, akkor csak gy kis várakozás után a vásárlási történetbe kellett volna benézni mert esetleg nem fizetett tételként lett volna ott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- IPhone 11 Pro 64GB Silver gyári független akku 83%
- iPad Pro M1 128GB wifi 2024.09. 29. Apple garancia
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen