-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem lehet hosszabbítani. Ahogy írva van az Összefoglalóban, megérkezés leigazolásától 15 napon belül.
De ez már átmenet a garanciális ügyintézésbe is. Arra mit vállalt az eladó? Mert akkor garanciásként kell kezelni és az már nem dispute, nincs időhöz kötve.
Megteheted hogy nem fogadod el és akkor dönt az Aliexpress, hogy mi legyen.
Simán visszakapod a pénzt vagy vissza kell küldeni és azután, az eladó reakciójától függően.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Garancia. Azt az eladó biztosítja. Nem is utaltam arra, hogy ahhoz köze lenne az Aliexpressnek.
Leigazoltad, onnantól kezdve ketyeg a 15 nap a dispute-ra. Ha ezen belül visszavonod és újra megszeretnéd nyitni én erre nem tudok válaszolni, ilyet senki nem próbált még szerintem, mert ilyenkor nem ok nélkül nyitunk disputet és nincs értelme megszakítani, de a 15 nap akkor is a max.
Vagy megfelelő ajánlatot ad az eladó és elfogadom, vagy az Aliexpress elé viszem a dolgot.
A visszavonás számomra ilyenkor már értelmetlennek tűnik.
Itt többeknek az az álláspontja, hogy nincs újraküldés. Oka a te általad is írt dolog, semmi biztosíték nincs hogy tényleg megérkezik-e.
Pénz vissza és egy újbóli vásárlással indul a normál vásárlási sorrend. -
Topikgazda
válasz Lajmund #18918 üzenetére
Hivatalosan 21 nap az ügyintézési határidő. Ha ennél rövidebb idő alatt kifizetheted az Áfá-t akkor elégedetten hátradőlhetsz a fotelben.
Rosszak az információid, átlagosan 1 héten belül lerendezik, ha az ügyfél nem vacakol az okmányok beküldésével.
Jön az sms, én már azután 1 órán belül el is küldöm a dolgokat, a 4. nap végéig nálam a dolog. Még a karácsonyi dömping esetén is így volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lajmund #18923 üzenetére
Nézd már meg a nyomkövetési számodat ezen e két helyen.
trackitonline.org és a 17track.net, előfordul hogy több információt látsz.
És igen a kézbesítés lesz, de majd írják a vámkezelést is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #18926 üzenetére
3. Akkor kezdem az értékeléssel, a vásárlási tranzakciót értékeled nem a terméket. Tedd meg. Ha nem érkezett meg a szállításnál akkor is 1 csillagot kell adni, mert nem viszi el az értékelést. Az egyébként negatív érték. (1-2 negatív, 2-3 semleges, 4-5 pozitív)
2. Következő a dispute folyamat értékelését kérik. .....ou may take one to two minutes to answer 6 questions towards the dispute......
1. Final resolution: full refund 15.21 USD, Végső döntés: teljes összegű visszatérítés 15,21 $, pár napon belül a számládon a pénz, 2-5 nap.
Nem kellett volna az összes e-mailt eredetben idézni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már többször felmerült, hogy a Youtube náluk blokkolt, a kínai videó feltöltő oldalak nem. Oda feltölve vagy az Aliexpress oldalán feltöltve a videót meg tudják nézni.
Ha appeal van, vagy neked adnak igazat a mellékelt bizonyítékok felülvizsgálata alapján vagy a döntésüket megerősítik. Csak ez a két eset van. -
Topikgazda
válasz Turbobacsi #18935 üzenetére
Elhiszem, nem vontam kétségbe. Én meg eddig az összest fel tudtam tölteni. Volt amit elsőre nem, többször próbáltam és később sikerült.. De azért utaltam egy másik feltöltési lehetőségre is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz herrká #18943 üzenetére
Most nem egészen értem a kérdéseidet. Nem sokára visszakapod a pénzed, feleslegesen rágódsz már ezzel a vásárlással kapcsolatban. Azt ír amit akar, ha feladta, akkor majd megkapod.
Lényeg az, hogy nincs nálad amit kifizettél és az Aliexpress visszaadta a pénzed. Lépj tovább. -
Topikgazda
Nem egy oldalról nézik, a vásárláshoz kapcsolódó összes üzeneteiteket látják. Az eladónak is igazolni kell a dolgokat. Ha te kifogásolsz valamit azt neki vagy el kell fogadni, vagy cáfolni.
A videóhoz kapcsolódva.
Vagy az Aliexpress oldalt vagy egy kínai videó megosztó portált javasoltam, hogy meg tudják nézni. A lényeg az, hogy nem mindig tudják a Youtube-t nézegetni. írták a többiek is hogy megoldható.mivel videó nézhetetlen,náluk,amit az ali appon keresztül vettem fel. Ezt nem igazán értem, az általam használtban nem tudok videót felvenni, anyagot feltölteni meg értelmetlen az app-on keresztűl mondjuk egy dispute-hoz. Egy kicsit lassú még akkor is, ha wifi-n direktben csatlakozunk a netre, hát még mobil adat esetén.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kmisi99 #18965 üzenetére
Ez nem egészen így működik. Van szerződésed a DHL-l. A cég értesíti őket, hogy a te cégednek lesz tőlük szállítani valója, ők egyeztetnek veled, azután kimennek az árúért és beimportálják Magyarországra.
Ez nem magánszemély személyes célú vásárlása, importálása.
Persze van olyan kínai cég aminél megy mindkettő, de akkor simán küldik valakivel, nem kell szerződéses viszonyba lenned a futárcéggel.
Inkább írd meg, hogy neked nincs ilyen ezért másban kellene gondolkodni küldés témában.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz sutyesz96 #18980 üzenetére
Jobb szélen fent a Téma tudnivalók-nál írva van egy bejegyzés ami vonatkozik a hozzászólásodra.
Tényleg bonyolult olvasni a képernyőn?
Másrészt ha az Összefoglalót kinyitod ott a válasz az értékhatárra vonatkozóan a Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél.
0-22 euró között (6000 Ft-ig) vámmentes/vámeljárás alá nem tartozó küldemény Ez úgy 23,89 $.
Az uszoda meg nem itt van, ha úszni akarsz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sutyesz96 #18983 üzenetére
Ha nagyobb értékű telefont szeretnél vásárolni, vannak webshopok amelyek rendelkeznek EU-s raktárral azoknál lenne érdemesebb körbenézni. Ha tőlük vásárolsz olcsóbb mintha Mo-n vennéd meg, van EU-s garancia, nem lesz vámeljárási költséged, az adott EU-s ország Áfája ugyan beépítve valahogy a vételárban, de a Kínából történő vételhez és annak teljes költségeihez viszonyítva 10-17%-al olcsóbb lesz.
Volt egy-két eladó az Aliexpress-n is, de az utóbbi időben azt olvasom, hogy már nem lehet tőlük EU-s feltétellel vásárolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #18988 üzenetére
Nem kell bejelenteni, de ha $-ban fizetted az dolgot, akkor $-ban megy vissza. Az €-ban kevesebb lesz.
Az Aliexpressnél egyébként is $ az alap deviza, pénzt bukik, aki átállítja a felületen más devizára és úgy fizet.
És itt megint előjön az, hogy bankod ilyenkor általában devizavételi árfolyammal számol visszafelé, míg előtte meg az eladásival számolta amikor fizettél. -
Topikgazda
válasz Rayden02 #18993 üzenetére
Akkor elárulok egy titkot, ezek legfeljebb Kínán belül követhetőek, ha ténylegesen írják. Az országot elhagyva nincs olyan ember aki bejegyezne bármit, mert egyik sem nyomkövetési szám, csak küldemény azonosító és azt nem kell könyvelni.
60 napon belül megérkeznek, az 59. napig nem kell aggódnod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #18997 üzenetére
A pénz összeget te írod be, Összefoglalóban ott a leírás. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás és alatta a link: Bővebb leírás itt olvasható.
A tizedes nem vessző, hanem .[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #19001 üzenetére
A kuponok nem járnak vissza. A kupon azért ajándéknak minősül valójában.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sajnálatos amit válaszoltak, a probléma az hogy a "kellő számú képzett szakember" hiánnyal, hogy ehhez a munkához csak olvasni és írni tudás szakképzettség kell.
Nekem ebben az éven ami vámolásos dolog volt -postai rendszerben jött- 2 napig dekkolt a vámosoknál és volt olyan ami azután 3 napra jött ki a postától, nem másnap. A Posta nem biztosít kellő mennyiségű embert, mert nem minden küldeményről kell vámos határozatot hozni, de a okmány bekérés, átadás előtti összeállítás és átvitele a szomszéd helyiségbe a postás feladata.
De ha 21 napon belül nem rendeznék, akkor lehet reklamációt benyújtani. -
Topikgazda
válasz baandii #19011 üzenetére
Naptári nap, de mindig munkanap a vége és onnantól követő nap kezdődik amikor ebben az esetben a vámosokhoz átkerült. De nem biztos, hogy a postán oldalán látható bejegyzéstől számolandó.
Van ez a bejegyzés nálad:2017.05.03. | 10:26 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
és van még ez, ha megy a folyamat:
2017.04.05. | 14:09 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
2017.04.08. | 11:44 Vámmentes vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
2017.04.12. | 07:20 Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed
Persze ha vámot kell fizetni akkor a középső egy kicsit változik a vámmentes nincs benne, de ez nálad hiányzik.
017-01-03 07:18.Küldemény információ: Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents.
2017-01-03 07:31.Küldemény információ: Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve,
2017-01-03 09:10.Küldemény információ: Küldés a kézbesítő postára / Postai forwarding resumed,[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Nem, Firefox-t, a Chrome-t az utóbbi időben történt változtatásaik miatt nem szívesen használom.
De azt mit írtál átnéztem és Aliexpresshez kötve kártya adatot nem találtam, de az Alipay-t használom fizetésre, a böngészőre nem bíztam rá a pénzem. Lehet, hogy emiatt nincs, de akkor jó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
De csak eltárolódik a tied a böngészőben, az enyém meg nem.
Az Alipay csak a fizetéskor kerül elő az Aliexpress belső rendszeréből, ez biztonságosabb mint amit te használsz.
Ezt hibát amit írsz én sosem vettem észre, szerintem nem Aliexpress hiba lehet.
Ők is szoktak javítani, alakítani rendszeren idén eddig 1 alkalommal, tavaly 3-szor, csak foglalkoztak volna vele, ha ez több alkommal fordul elő. -
Topikgazda
Nem a böngészőben, úgy értve a biztonságot, de évek óta használom az Aliexpress-t és nem hallottam fiók feltörésről.
Nincs ez a hiba ugyanarra nálam és ilyen hogy már be vagyok jelentkezve sem jön.
Célszerű lenne törölni az Aliexpress sütiket és a böngésző gyorsítótárat. A felugró abak legyen engedélyezve és ha van a hirdetés blokkolod esetleg az Aliexpress legyen kivétel, ha lehet benne olyat állítani.
Firefox-t használok és itt lépek be: https://www.aliexpress.com/[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kovaszoskeny #19035 üzenetére
Bankszámládon nincs nyoma, úgy március 6-10 közt?
-
Topikgazda
válasz debcamp #19040 üzenetére
2017-04-26 írtam választ és abban azt is megírtam hogy 15 napod van a dispute indításra.
Ne kend rám a felelősséget hogy nem írtam a válaszba be hogy 2* kattints a dispute gombra, ugyanis a leírásban képekkel illusztrálva ott a 2 gombnyomás.A leírás már hónapok óta elérhető. Minden belépésnél olvasható fent: Kérdés előtt kérjük nézd át az Összefoglalót!
Nem gondoltam, hogy ezek után szószerint minden hozzászólásomban leírjam, miként kell dispute-t indítani. Ezért találták ki az Összefoglalót.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- Tesla topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Assetto Corsa Competizione
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6320, 13,3" HD, I5-2540M CPU, 8GB RAM, 256GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs