-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
válasz balint355 #19222 üzenetére
No ezt beírták Szingapúrba és annyi, mivel ezt onnantól senki sem követi. Nem nemzetközi nyomkövetős szám. Így nem érkezett meg és a postán sem fognak neked mit mondani.
31/03/2017 Arrival at Destination Post (Country: HU) Lassan két hónap, ha igaz lenne már kézbesítették volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #19228 üzenetére
Mikor vetted? Szerintem bőven van még idő a vásárlói védelmedből.
A másik azért érkezett meg hamarabb mert szerintem azt nem innen küldték:
14.05.2017 14:26 Elhagyta a repteret Shanghai Pudong 20000062
Elindult, viszont milyen irányba és mivel hagyta el a repteret az titok.
Kb. június 20 körül várható legkorábban, ha minden jól megy. A Puding nagyon ragadós, onnan a 50 naphoz közelít a megérkezés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #19230 üzenetére
Én egy kicsit többet vásároltam (jó pár 10-t), az átlagos szállítási idő 29,7 nap, 80% az 25 nap fölé esik.
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #19231 üzenetére
Mennyit fizettél a szállításért?
Ha sima levél ide ért annyi idő alatt, ami még a nyomkövetettekre sem jellemző, akkor én még a kifizetett szállítási költséget sem kérném vissza, mert expressz szolgáltatásnak megfelelő volt a szállítás és nem azt fizettem ki.
Megjött a csomag, amelyhez beírtak egy nyomkövetési számot és azt nem lehet követni. Ezt reklamálnád? Ezért kérnél vissza pénzt a vételárból?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #19234 üzenetére
Akkor szoktuk ezt reklamálni, ha késve jött ahhoz a szállítási mód előzetes idejéhez viszonyítva amit kifizettünk. Pl kifizetsz DHL-re 15 napos szállításért 10 $. Azt megkapod a 20 napon China Post Registered Air Mail-l ami ingyenes volt. Ilyenkor jogos a 10$-t visszakérni.
Viszont ha emiatt nem kell fizetned a DHL-nek és az államnak úgy 15 $-nak megfelelő költséget, akkor 5 $ hasznod még lesz is.
Akkor is ha lassúbb módon küldi, jogos a kárpótlás.
Ha nem került pénzbe a szállítás azzal nem igazán van értelme foglalkozni, akármivel küldte is. -
Topikgazda
válasz takacs tamas #19236 üzenetére
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19239 üzenetére
Volt már róla szó, hogy a postások összekészítik -az megy most nálad- és majd átadják a vámra. De írtam már neked: Sajnos kiszámíthatatlan, volt akinek a postások az okmányok beérkezése után két héttel adták át a vámnak, normál rendben 5-7 nap múlva vinnék neked.
Ez nem változott.
A vámosok ha megkapják nekik 21 napon belül kell határozatot hozni. Légy egy kicsit türelmes.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maestro87 #19244 üzenetére
Elnézésed kérem, tévedtem lehet még fizetni, ha az eladó elfogadja ezt a fizetési módot és az adott országban ez rendelkezésre áll, de az elérése egy lépéssel több mint régebben, mint amikor én láttam.
Írom:
Kiválasztod, hogy fizetsz Buy all, a következő oldalon a 3.-nál Other payment methods, alul a Confirm & Pay ezután a Pay with card or other payment methods választása esetén ott lesz a Webmoney is.Magyarok ezeket használhatják:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #19253 üzenetére
Én szoktam egy ésszerű időt biztosítani, de 55-57 nap alatt a legrosszabb esetben is itt kell lenni a küldeménynek, ha ezt meghaladja, inkább az "elvesztés" a valószínű. Így is előfordulhat, hogy reklamálsz és az eladó rádob vagy 20 napot, pedig ami elveszett az 20 na múlva sem fog előkerülni.
Az első kör dispute indításnál is közted és az eladó közt megy, ha ez sikertelen, csak akkor fordulsz az AliExpreshez. Persze a rendszer üzeneteket az AliExpress küldi, de ők még akkor nincsenek a folyamatban tevőlegesen.
52. nap jelzem az eladónak, hogy nincs itt. -
Topikgazda
válasz balint355 #19256 üzenetére
A kártya egy bankszámlához tartozik, amikor fizetsz kártyával akkor a bankod a bankszámláról utalja a kereskedő bankszámlájára a pénzt, a kártya csak összeköti a kettőt. Vissza a pénz refund esetén számlák közt mozog. Vedd úgy, hogy kártya független a dolog, a legtöbb bank ezt automatikusan rendezi ha az a kártya lejárt, érvénytelen stb. amivel fizettél. Az extrém eset, hogy a számlaszámod változik bankon belül vagy bankot váltasz még az sem gond refund esetén, a pénz vagy automatikusan rád talál, vagy te intézed a bankoknál.
-
Topikgazda
válasz Sziszilabi #19261 üzenetére
Ilyenkor rákérdezünk az eladóra, hogy mi történt. Valamiért a szállítás ezzel a nyomkövetéssel félbeszakadt, más számmal fogja küldeni, vissza küldte a szállító mert történt vele valami, vagy nem engedte ki a vám az országból, több oka lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sziszilabi #19263 üzenetére
Most írj.
-
Topikgazda
válasz agroman #19264 üzenetére
Fordítva is lehet, a szállító nem vette át. De nekem már volt ilyen és az eladó a kérdésemre azt írta, hogy kiszakadt a csomag és nem vették át a postán a beszállítótól, másik esetben meg a vám fordította vissza. Ezért írtam, mert mindkét esetben a linkelt képen látható szöveg volt.
De az lényegtelen hogy mire gondolunk a szöveg láttán és azért javasoltam hogy kérdezzen rá. Lehet, hogy majd egy más ok lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Milyen kártyával nem tudtál fizetni és milyen konverzióra utal? $-ban akartál fizetni és a kártya egyébként használható külföldön történő vásárlásra?
Qiwi az passz, de tegnap a Magyarországra vonatkozó fizetési lehetőségek közt én nem láttam
Gondolom ezért: QIWI wallet is the payment option for Russian buyers.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #19271 üzenetére
Nem igazán tudom, hogy melyik szállítóval kerülnek oda, az összes onnan nekem küldött nagyon lassan ért ide, akár nyomkövetett, akár nem az volt.
-
Topikgazda
Egy apró tapasztalt megosztást szeretnék kérni.
Van a Postának ez az új mókája, hogy a 24 mm-nél nagyobb és nem könyvelt küldeményről (nincs nemzetközi postai nyomkövetési száma) csak értesítőt visznek, mivel nem fér bele a postaládába a csomag.
Mennyire életszerű ez a dolog?
Az értesítőre mit írnak azonosításként és mikortól lehet átvenni a csomagot?
Én most tartok ott, hogy kutatni kellene egy elméletben már megérkezettet, mert előfordulhat, hogy az értesítő „véletlenül” nem érkezett meg hozzám.
Azonkívül, hogy sorban állás után megkérem a postás kislányt (fiút), hogy nézze már meg nincs-e nevemre szóló küldemény a pihenőbe, nincs más ötletem, de aki az ablaknál ül a másik oldalt, annak ezt meg kell tennie? Addig feltartom a sort.
Meg akkor hetente játsszuk le ugyanezt? -
Topikgazda
Ref number lenne a order number az AliExpressnél, de más eladónál is a vásárlás azonosító számát írják oda. Ez nem érkezhetett meg: LP00074490127729.
Mivel a cimkén a Szingapúr Posta látszik keress olyan csomagot amelyet azzal küldhettek a vásárlásaid közt.
Az is előfordul, hogy összekeverték a rendeléseket és másik csomagra tették a te cimkédet. -
Topikgazda
válasz pn4hvq #19281 üzenetére
Van amikor cserélik a számot és nem értesítenek ha Logistics Information-nál csak ez van, akkor ákérdezhetsz, hogy miért nem frissül szerinte. De ha ezt a jövő héten teszed, akkor sincs vele gond, a vásárlói védlem ideje az már ketyeg, ha újból feladná, mert mégsem történt meg, az nem fog újra indulni és addig csak frissül.
-
Topikgazda
válasz janakbacsi #19295 üzenetére
Szerintem azt mutatja, hogy ennyivel olcsóbb az eredeti árnál, tehát itt már nem fog levonni semmit, mert a 25,16 már az olcsóbb ár.
-
Topikgazda
válasz Werkly #19301 üzenetére
A dispute folyamat az megy a maga rendjében ez esetben is, az eladónak is kell reagálni valamit, kapsz e-mail-t a helyzetnek megfelelően. Amilyen módszerrel mi tudunk fizetni ott 15 nap a refund visszaérkezési idejének maximuma. Általában 3-5 nap a megítéléstől számítva.
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #19307 üzenetére
Ha a My Orders, Orders listában ott az Order ID akkor lényegtelen, ott tudsz dispute-t indítani ott a Open Dispute link.
Lényegtelen mert a pénzed az AliExpressnél van, mivel nem igazoltad le még a megérkezést, ők visszadják ha gondod lenne.
404-s hiba böngésző biztonsági probléma is lehet, nézz rá mobil kliensen
De ma lett igényelve a nyomkövetési szá, még ezután fogják a postára beszállítani és akkor lesz élő. Nincs ezzel probléma, nem azonnal él egyik postai szolgáltató rendszerében sem a nyomkövetés, pár nap kell.03.06.2017 12:12 Elektronikus értesítés a szállításról
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A vásárlói védelem témája túl lett tárgyalva. Van akinél működik, van akinél volt vele gond, de nem az jellemző. Most már maradjunk az aktuális dolgoknál. Részemről a téma lezárva kérlek benneteket, ti is lépjetek tovább.
pagi, Smiro. Köszönöm. -
Topikgazda
válasz szemmelver #19315 üzenetére
Igen. Add hozzá az újat és azután töröld a régit.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz hevizms #19329 üzenetére
Szerinted mióta nem írják a küldeményekre a posták az azonosítójukat, nevüket
Kidobtam, de te is kaptál már nem nemzetközi nyomkövetőset, biztos rajta volt a szállító neve.
Találos kérdés: egy körpecsét, rajta dátum és Szeged 1 és lejjebb MP mi lenne?
Vagy ez a szöveg Postage Paid Hobg Kong Port Paye és egy összeg[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pn4hvq #19336 üzenetére
Ha nincs a vásárlás Logistics Information résznél másik szám és ugye még mindig ezt lehet olvasni 15 nap után: 23.05.2017 16:52 Elektronikus értesítés a szállításról, ami a trackingszám igénylése, nem pedig feladás, akkor nincs rendben.
Ennyi idő alatt csak elért volna egy posta hivatalt a csomag. Általában 5-10 napon belül megszokott jelenni további bejegyzés: Átvéve a feladótól és egy kicsit később a Elhagyta a postázót
Csak ő tudná megmondan, miért nem került be a Postára.
Ha dispute-t indítasz nem tudja cáfolni, azt az állítást hogy nem küldte el.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz bazsimano #19342 üzenetére
Meg lehet oldani. Átállítod az Aliexpressen €-ra. DE!
Rosszabb az árfolyamuk mint amikor a bankod adja a devizát a kártyára.
De nem egészen úgy megy a dolog ahogy írtad.
A kártyatársaság váltja a bankod feltételei szerint, de nem mindig €-ra, a kártya típustól is függ.
Teszteltem, Erste, Visa kártya és többet fizettem forintban érte amikor € volt az Aliexpressen beállítva, pedig az Erste így számolta el:
a Visa nemzetközi kártyaszervezet az általa alkalmazott napi árfolyamon HUF-ra váltja az alábbi módon:
.....
2. amennyiben a Tranzakcio devizaneme EUR: ugy a Tranzakcio eredeti osszeget HUF-ra, -
Topikgazda
válasz bazsimano #19344 üzenetére
A te bankod így számol:
X.2.2.
Külföldön történt bankkártya használat esetén, ha a tranzakció összege a Bank kártyatársasági elszámoló devizanemben (aktuális elszámolási devizanemeket a Hirdetmény tartalmazza) érkezik a Bankhoz, a tranzakció összegének terhelése az ügyfél számláján………..
b)
forintszámla esetén, ha az elszámoló devizanem nem forint a Bank a saját feldolgozási napján érvényes, a Bank fiókjaiban és honlapján hivatalosan közzétett deviza I. eladási árfolyamon átszámított összeggel történik,Amikor fizettél az MC ennyit adott volna át a bankodnak: 0,7 € = 216,42 Ft (1 EUR = 309.167538 HUF), a 0.79 $ az 217,23 Ft ( 1 USD = 274.9767 HUF), atöbbi namk általában a MC esetén ezel számol.
A te bankod meg az €-t 313,99 Ft-al a $-t meg 276,62 Ft-al számolta el 06.06-i árfolyammal, nem pedig a 06.02-vel mint amit írt.
0,7 € = 219,79 Ft
0.79 $ = 218,52 Ft
Ha meg az Aliexpress-n nézem az átváltást -itt most a 0,79-ből 0,7 lett-, ott az ami 0,79 $ ők 0,72 €-ra számolják így ha nem $-ban megy át adolog akkor te forintban a fent említettek szerint 226,07 Ft amit fizetnél.
Akármerről nézem a $-os vásárlással jobban jársz.
A bankod meg, inkább nem minősítem.
Ha én vettem volna meg, akkor ez nekem 215,76 Forintba fájt volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csab101 #19345 üzenetére
Küldeményazonosító, maradjunk abban és valós, de nem biztos a nyomkövetése.
Ha megnézed az Orders listában ezt a vásárlást megy egy számláló a képernyő jobb szélén
Awaiting delivery
Your order will be closed in: 57 days 4 hours 17 minutes
ez alatt az idő alatt kell megérkeznie. Ha beírták, akkor el is küldték.
Addig dispute minek?
Viszont a vásárlásnál a View Detail és azután a Logistics Information résznél lehet, hogy majd látsz valamit a View Delivery Detail gombra kattintva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest