-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz anorche1 #19352 üzenetére
Már volt róla szó van valami kínai megosztó oldal.
lazac_ a youku.com-ra töltött.
Mások szerint meg lehet Youtube, legfeljebb reklamál, hogy nem tudja megnézni.Bár erre nyugodtan indíthatsz dispute-t és ott lehet feltölteni videót, ha megegyeztek akkor meg törlöd.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rayden02 #19356 üzenetére
Nem, ezek nem tracking numberek, hanem küldemény azonosítók és ott vannak a küldeményeden a cimkén. Mivel léteznek, ezek nem kamu számok.
Ha látsz nyomkövetési információt hozzájuk, azok viszont nem biztos, hogy pontosak.
De ha nem adták volna fel, akkor nem írták volna be ezeket a számokat.
Itt tudod nézegetni, talán még amíg Kínában vannak azok pontosak, mert ott ha ráérnek akkor irogatják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Megérkezett , csak Pudongból 22 nap volt az ideérkezése. Szállítják, de lassú a repcsi.
18.05.2017 12:13 China post Elhagyta a repteret Shanghai Pudong (20000062)09.06.2017 12:10 China post Import (Megérkezett a célországba) 匈YáLìBùDá佩Sī (HUBUDA)
-
Topikgazda
válasz #69186304 #19366 üzenetére
Válaszd a Cancel-t és kifizeti, ez egy időlegesen előjövő hiba (adat ellenőrzés ), de meg is adhatod az adatokat.
Én a 3. után a Camcel-t választottam és kifizette szó nélkül, azóta sem vagyok hajlandó megadni azt, ami eleve benne van a rendszerben és így használom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #19375 üzenetére
Holnap megkapjuk
-
Topikgazda
Arra, hogy a vámon dekkol nálunk, nem érvényes a vásárlói védelem, de azért kérheted a hosszabítást. Dispute nem megfelelő megoldás.
Az hogy eltünt az eladó nem jelent semmit, (főleg úgy, hogy már megérkezett az árú) mivel nem igazoltad le a megérkezést, a pénz mindaddig az AliExpress kezelésben van, így tőlük visszakapod.
De esetleg az Összefoglaló ezen a részén lévő telefonszámokon érdeklődhetnél:
Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai, az utolsó bejegyzések.
Bár azt lódítják a postások, hogy már a vámosoknál van, de az nem igaz mert akkor már azt kellene olvasni, hogy Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #19377 üzenetére
A pénzt bankokon keresztül kapod vissza nem azonnal, hivatalosan 15 napon belül. Ebben nem tudunk segíteni, ahogy írta gingerbalm majd nemsokára megkapod.
Még annyit kérnék, hogy az Aliexpress hivatlos üzeneteit nem kellene bemásolni a hozzászólásba, ismerjük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #19385 üzenetére
Nwem igazán lehet másokhoz viszonyítani, az csak akkor lehetséges, ha ugyanonnan és ugyanakkor rendeltél valamit.
Hány nap van hátra a számlálónál a védelem végéig? Van makior a vége felé kapod meg, vagy méf azt is ki kell terjeszteni. Az elvesztés is lehetséges. -
Topikgazda
válasz Skillet #19384 üzenetére
A visszaküldés 1,5 kg-ig 7610 Ft, 2 kg-ig 9140 Ft.
Amit kifizettél a beérkezéskor a vámeljárás során, abból semmi sem igényelhető vissza, ha kiküldöd. (elj,díj és áfa)
Az esély latolgatásba nem igazán mennék bele, de a teljes visszatérítése a vételárnak hibás termék esetén a szabályok szerint a termék visszaküldése és az eladó átvételi leigazolása alapján jár. Ez van leírva.
Mennyit fizettél érte? Azt az összeget mekkora valószínűséggel sztornózhatják, úgy hogy az eladó bukja az egészet.
A bajok nem orvosolhatok a felajánlott 30 $-ból (kb 8200 Ft)?
Nem volt valami garncia erre? -
Topikgazda
válasz Skillet #19389 üzenetére
Magánszemély esetében a beérkező termék vámjogi szabadforgalomba helyezésénél kötelezően felszámított Áfa a termékvisszaküldése esetén nem igényelhető vissza. Aki ezt említette neked, valamit összekeverhetett, céges viszonylatban import esetén nem mindig van áfa és ha továbbértékesíti, akkor bizonyos feltételek esetén áfa visszaigényelhető ha lett fizetve.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balazs1956 #19391 üzenetére
Ha nem a PP egyenlegről vagy bankkártyáról megy pénz, akkor van neki pár nap átfutási ideje.
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #19396 üzenetére
Amit írsz az igaz. Ha CN23-as vámárúnyilatkozattal ment ki és azon rajta van, hogy visszaküldött termék és egy példány a posta által leigazoltan nálad van, valamint megvan a bejöveteli vámhatározatod arra a termékre, rajta a fizetett közterhekkel, akkor ha jön vissza és ugye nem fizettél érte semmit mert javítva, vagy csereként jön, az okmányokkal igazolva nem kell fizetni áfá-t.
Az eljárásért kérhetnek pénzt, mert ez egyedi ügyintézés, de nem minden esetben alkalmazzák a költség felszámítást.
Itt a lényeg az, hogy már átesett a szabad forgalomba hozatali eljáráson, ha "átcsúszott" termék, akkor a fenti nem igaz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #19404 üzenetére
Én a vásárlás napjától számolom, hogy mikor van a kezembe, az hogy 1 hét a szállítás, de két hétig nem adják fel és 1 hétig ül rajta a magyar posta (4 hétig jön), azt az időt is célszerű beleszámolni, a vásárlói védelem ideje is úgy értendő, nem a konkrét szállítást kell számolni szerintem, de a repülőgépnek 12 óra az ideérési ideje, nem 15 nap.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mrx1212 #19417 üzenetére
Én nem találom azokat a szövegeket az általam megadott anyagokban amiket ide írtál.
Mivel az Aliexpress topikba írtál az Összefoglalója ez lenne
A vonatkozó rész:
AliExpress probléma kezelés, dispute indításHa probléma van, akkor az első dolog az, hogy küldünk üzenetet az eladónak és megpróbáljuk úgy rendezni a problémát, hogy ne legyen dispute (vita) belőle.
Természetesen, ha nem lehet vele egyezkedni, akkor indulhat.
Általános szabály hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje (Purchase Protection time) alatt kezdeményezhető, kivéve, ha leigazoljuk a megérkezést, ami után még 15 napon belül lehet dispute-t indítani.
Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.Az átvétel leigazolása utáni 15 napon belül már a Cancel dispute nem igazán használható, létező problémára kérjük, amit orvosolni kell az eladónak.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal)A leírás linkre kattintva meg a nem érkezett meg dolgot kellene csinálni
Nagyon nem jól értelmezed. A vásárlói védelem időkeretén belül lehet dispute-t nyitni.
-
Topikgazda
válasz Chris Kiki #19427 üzenetére
Minek hirdet az ilyen? Igazad van, egyetértünk.
Néhány eladó, de nem csak itt, az AliExpressen, hogy ne kelljen meghirdetési költséget fizetni, nem veszi le, ha elfogyott a készlet, be sem állítja a készlet csökkenés számlálót vagy valami ehhez hasonló opciót, azt látjuk, hogy van készlet, aztán mégse. A szabályok szerint csak eladható tétel lehet meghirdetve, de vannak "trükkös" eladók, sajnos. -
Topikgazda
Az értékelés külön fut.
De ez egyébként baromság, ilyen zsarolásra nincs joga, kérheti hogy pozítivan értékeld a hozzáállását, de ha úgy kérte, ahogy te írod, akkor ezzel már el is baltázta azt.
Mivel ez szabályellenes részemről 1 csillag szokott menni és egy jelzés az ügyfélszolgálat felé, hogy mókás kedvében van az eladó, de nem díjazom a humorát.
Másrészt a pénzed az AliExpressnél van, nem az eladónál, nem ő adja vissza.
Ha személyes okra változtatod, akkor a te hibád lesz a dolog.
Ha egyértelmű az ő hibája, vagy a termék hibás, az AliExpress vissza fogja adni a pénzed, mindegy mit akar az eladó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mobil app-ba belépve 20$ értékű (10 db 2$) Aliexpress select kupon kérhető.
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19450 üzenetére
Igen,
Magyar Posta Ügyfélszolgáat:
Lakossági ügyfeleinknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.Első:
Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted
2017.05.23. | 12:00 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
Ez akár 14-15 napig tart a postásoknak, nem a vámosoknak.
Gondolom megkaptad aaz ajánlott levelez is, abban is van elérhetőségi információ.Második:
Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted 2017.05.31. | 14:52
Küld be az adatokatA vámolás allatt álló témában meg az Összefoglalóban is szereplő elérhetőségeken:
Elérhetőségek:
A NAV Váminformációs Központja
+36 (1) 250-9570
+36 (40) 346-262
vam.info@vam.gov.hu
Magyar Posta
+36-1-421-72-35
postaimport@posta.hu[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19453 üzenetére
Én csak azt nem értem, ha beírjuk az Összefoglalóba hogy mit célszerű beküldeni és miként, akkor úgy beküldve nem kell felesleges köröket futkosni.
Nem azért van az oda írva, mert szeretünk hosszan agyalni, írogatni dolgokat, a szerzett tapasztalatok alapján lett megfogalmazva. Lehet egyedi eljárási módot is kitalálni, de nem mindig hasznos.
Sok vámeljárásos küldemény van kevés emberre, nem várható el tőlük, hogy egy esettel az érintett hibájából 5* annyi időt foglalkozzanak, az aktakupac aljára került az anyagod, majd feldolgozzák. Most ez így sikerült.
Reménykedj, hogy nincs a cipő oldalán ilyen jelés azért áll a dolog mert van.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SirRasor #19458 üzenetére
Az AliExpress egy virtuális piactér sok eladóval. Az AliExpress nem ver át senkit.
Ebayen 215 vásárláson vagyok túl és csak 1 db 250 ft-os rendelést buktam el.
Miként buktad el, átvertek? A eBay vásárlói védelmét vagy a PayPal vásárlói védelmét az átverés miatt nem használtad?Annyival egészítem ki szmyky válaszát, hogy Kínába 2500-9200 Ft 2 kg-ig visszaküldeni valamit és ezt általában neked kell fizetni, nem térítik vissza.
Annyit kérnék hogy ne az adott cégre eBay, AliExpress értelmezve használd az átverés szót, mert az így nem igaz. Létezik vásárlói védelmük így indokolt esetben visszakapod a pénzed[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zirowe #19482 üzenetére
Az Aliexpres döntését nem kell elfogadni, ha döntött akkor csak a 7 napon belüli fellebezés (Appeal) van.
Akkor általánosságban:
A gombok, lehetőségek a a megnyitott dispute oldalon találhatóak, ahol ezt az ajánlatot is kaptad, de elérhető a My Orders, Refunds & Disputes és az adott vásárlás Status oszlopában a Arbitration ID View DetailIlyesmi lehet:
Ahogy az Összefoglalóban is írva van:
A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.
Az átvétel leigazolása utáni 15 napon belül már a Cancel dispute nem igazán használható, létező problémára kérjük, amit orvosolni kell az eladónak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #19485 üzenetére
Még mindig ez van ezekre?
RS855711072NL
2017.05.27. | 13:28 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documentsRS855710871NL
2017.06.16. | 12:52 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documentsAz elsőnek már rég vámolva kellene lennie, mert 21 nap a max. Ha felhívod őket ezt modják amit látunk a nyomkövetőkben?
-
Topikgazda
válasz JegesEmber20 #19490 üzenetére
Indits dispute-t mert máshogy nem kapod vissza a pénzt. Azt az igazolást bizonyítékként csatold.
Mert nem egészen értem mire várnál. Ha az eladó nem tud róla, nem fog semmit sem tenni.mert elvileg Ő és a Magyar Posta fogja lezongorázn,i hogy ki intézi a kártérítést.
Ez nagyon elvileg dolog, valójában a feladó a kínai postával áll kapcsolatban, ha majd az kéri a magyaroktól az igazolást, hogy elveszett azután lesz majd hónapokkal később kártérítése. Ez nálam a posta esti meséje kategória.a postás próbálta kézbesíteni, viszont elvesztette Nem kell finomkodni, ellopták tőle. Nem lehet egy küldeményt elveszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zirowe #19492 üzenetére
A képen te a megérkezés igazolását adhatod meg, de te már elfogadtad hogy újra küldi, ezt írtad a szövegbe, akkor sajnos meg kell várnod hogy megérkezzen, mert ez látható arra a számra amire azt írtad, hogy kamu, nem jó.
És ők ezt látják, nem jó helyen nézted, még a trackitonline is mutatja
02.06.2017 13:02 Elektronikus értesítés a szállításról China->hungary
03.06.2017 12:00 Elektronikus értesítés a szállításról
05.06.2017 18:31 Küldemény visszaigazolás
05.06.2017 18:46 Megérkezett a feldolgozó központba
05.06.2017 20:15 Belföldi feldolgozásra továbbítva
05.06.2017 20:21 Csomag adatokat regisztrálták
06.06.2017 08:12 LP***********134
06.06.2017 13:12 Átadta Légitársaságnak/SzállítmányozónakA 17track.net nem mindent lát és fordítva is igaz, ezért nézzük 4 helyen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én az alábbiak szerint látom a dolgokat.
Van egy küldemény aminek az értéke ismert.
Azt kézbesítésre egy aláírós listán átadják a kézbesítőnek.
Nem kerül kézbesítésre, nincs aláírás a papíron, viszont a műszak végeztével nem tud elszámolni az át nem adott küldeménnyel, mert nincs nála.
A Posta tevékenységének a következőnek kell lenni.
Jelentkezik a címzett, hogy hol a pakk?
A Posta elnézést kérve megkéri, hogy nyilatkozzon a küldemény értékéről és azt a pénzt kifizeti neki, mivel ez egyértelműen aaz ő felelősségük.
A dolgozóval szemben meg lefolytatja az ilyen esetekre szokáso fegyelmi vizsgálatot.Nem arra vár, hogy afeladó a kínai postán keresztül kér igazolást és majd a kínai posta a amgyar posta trehánysága miatt kártalanítja a feladót a saját pénzéből, mert ezek aztán az elvesztési ihügazoláson kivűl nem küldenek mást. Pénzt? Ugyan már.
A címzett meg írogasson, dispute-t indítgasson, látogassa a Magyar Postát és várjon a jó szerencséjére?
Igen, ez a Magyar Posta valósága. Akár Andersen mese is lehetne a MP tevékenysége.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha nem kéred az Aliexpress döntését, akkor semmit sem kapsz. Az Aliexpress döntését az eladó felajánlott lehetőségének -amit nem tudom mi az- elutasításával tudod elérni. Lásd Összefoglaló vonatkozó részét.
De arra számolj, hogy csak a visszaküldés után járna a vételár vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen