-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Posta tájékoztatás:
Tájékoztatjuk, hogy a keresett küldemény a nyilvántartásunk szerint a ami napon: 2017.06.19-én érkezett be Magyarországra.Minden nemzetközi forgalomból érkező küldeményt be kell mutatnunk a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak, a küldemény további kezelése a NAV döntésétől függően változik:
- ha a küldeményt vámmentesen továbbengedik, továbbításra kerül a cím szerint illetékes kézbesítő postára
- ha azonban vámvizsgálatot rendel el a NAV, akkor a címzettet erről és a további teendőkről írásban értesítjük. A küldemény vámkezelése a szükséges dokumentumok beküldését követően történik meg és ezután tudja a Posta a küldeményt a cím szerinti kézbesítő postaszervhez továbbítani.Tájékoztatjuk,hogy a megnövekedett küldeménymennyiség miatt hosszabb kezelési idő is előfordulhat.
"TISZTELT ÜGYFELEINK! A MEGNÖVEKEDETT KÜLDEMÉNYMENNYISÉGEKRE VALÓ TEKINTETTEL, AZ ESETLEGES HOSSZABB KEZELÉSI IDŐ MIATT MEGÉRTÉSÜKET KÉRJÜK!"
Küldeménye, vagy a vámkezelésről szóló értesítés megérkezéséig kérjük szíves türelmét.
-
-
Topikgazda
A hétfőn hajnalban megérkező 5$ értékű küldemény a Nemzetközi kicserélő központban Belföldi feldolgozásra továbbítva péntek 17:30-kor. Semmi dolguk nem volt vele, de ilyen lassan dolgoznak most.
-
Topikgazda
válasz havri1 #19528 üzenetére
Sehogy, nem is azt írták hogy delivered, mert az lenne a kézbesített. A megérkezés itt sem számít.
Lejárt a vásárlói védelem ideje, az a 15 nap csak magyarázza, hogy azután még lenne lehetőség dispute-t indítani, ha megérkezést leigazolja valaki
A legkésőbbi időpont az 59. nap dispute indításra, vagy a védelem kiterjesztésének kérésére. A 60. nap után nem lehet dispute-t indítani, addig tartott a védelem. Ez volt a vége: Tue Jun 06 18:38:36 PDT 2017[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz _Lacos_ #19526 üzenetére
Ne haragudj, de nem véletlenül írtuk az Összefoglalóba ezt: Általános szabály hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje (Purchase Protection time) alatt kezdeményezhető, kivéve, ha leigazoljuk a megérkezést, ami után még 15 napon belül lehet dispute-t indítani.
A végső dátumod volt ez: Wed Jun 21 18:28:36 PDT 2017 Itt már nincs tovább.
A 60 nap letelt, te nem kértél hosszabítást így a rendszer lezártnak tekinti a dolgot, a kiskapu az a 15 nap.
Arraól nem is beszélve hogy a nyomkövetési szám alapján, ami itt nem volt, csak küldemény azonosító, tudna a posta bármit is mondani, ez a része hogy menj be a postára dolognak nem működik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #19543 üzenetére
Küldhetsz törlési kérelmet, holnap. Ma nem fogja engedni a rendszer, de azért próbáld meg.
-
Topikgazda
válasz grimm2015 #19553 üzenetére
Nem egészen értem, ha 4 különböző hellyről vásárolsz az hogy kerülne egy csomagba? Az AliExpress nem egy webshop, több 10000 eladó és mind külön szállít.
Ha szállításra kerül, "csomagolták" kapni fogsz egy e-mailt illyesmi témával: Your order 84827898183934 has been shipped
A csomag mennyiségre van kedvező szállítási tarifájuk a postájuknál, ha 100-at felad az olcsóbb neki, mint ha kettesével összepakolva 50 csomagot adna fel, nem jellemző az egybe csomagolás, még egy eladótól egyidőben vásárolt 2-nél több termék esetén.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz grimm2015 #19555 üzenetére
Akár Kína két különböző szélén lehet az eladó, minden vásárlást tekintheted külön szállítmánynak.
Csak ha egy eladótól akarsz többet megvásárolni és az együtt átlépné az áfamentes határt akkor célszerű osztottan megvenni, pár nap eltétésre gondolok, vagy akkor megvenni mikor az elsőt már feladja. -
Topikgazda
válasz szemmelver #19559 üzenetére
A disputenál lehet változtatni az okot. A teljes vételár még sérült termék esetén is visszaküldés esetén járna vissza, de vannak eladók akik eltekintenek ettől, de az egyedi dolog.
-
Topikgazda
válasz vjoszef #19561 üzenetére
Mástól is kérik, kértek már, ha rajta van a CVC kód azt kitakarod, a többi meg mehet.
Ha eddig fizettél és nem zavart, hogy kép nélkül is meg van nekik az összes adat a kártyához, akkor nem értem a problémádat. Ugyanazok kezelik.
Ez csak ellenőrzés, nehogy így legyen feltörve az adott kártya. Általában a tulajdonosnál van az igazi kártya. -
Topikgazda
válasz Sinisi #19563 üzenetére
Akkor kérik a kártya képet, ha jelszót, kódot felejtettél, egyébként nem.
Azoknak régi, akik még nem a 6 számjegyű biztonsági kóddal használják a kártyát.
Biztonsági kérdések az AliExpressre történő belépés után a felső menüsor Account Settings, bal oldalon a Edit Settings választás után a Security Information Settings rész Set Security Question-nál választható, adható meg.
Az Alipay-n a jelszó változtatható, feltéve ha tudjuk az eredetit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19566 üzenetére
Ha a return goods-ot választod akkor van ilyen. De a te oszlopodban a (My Proposal) nincs Edit gomb?
De nem azt javaslom hogy változtass, de az AliExpress is előírhatja hogy küldd vissza, ha teljes visszatérítést szeretnél. Nincs garancia az ellenkezőjére. -
Topikgazda
válasz szemmelver #19568 üzenetére
Én meg böngészőből a z igazi oldalt. Lehet kiírás nem egyezés. (Én erre, dispute indítást nem a mobil appot használom, kép és videó feltöltés az siralmas)
Ugyanaz, Edit proposal = szerkeszted az okot
refund and return items = Return goodsA fő dispute indításnál nekem még azok látszanak most is amit az összefoglalóba beírtam, belül lehet, hogy eltér, de a lényeg ugyanaz
Ha személyes ok akkor ilyesmi lenne:Hozzá teszem amit kér azt nem kell teljesíteni, mert akkor is előírhatja az Aliexpress a visszaküldést, az hogy hibásat kaptál az a valódi ok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #19571 üzenetére
Csak röviden.
Androidra 5.3.4 verzió az aktuális.
iPhone 5.2.9 verzió az aktuális.
Windows Phone Version: 5.2.0
Eltérés lehet ebből is.
Ha új verzió települ célszerű a Settings, Clear App Memory
Mi van állítva a Notifications résznél?
Mi van megadva My Account, My Preference résznél.Nem értem a kuponválasztást füleket, ott akárhogy nézem ez van:
My Coupons
Aliexpress coupon, Seller coupon, Share coupons with...
Illetve a My select Coupons-nál
All Coupons
Valid now
Not Valid yet
Used
ExpiredHa Coins & Coupons-ról beszélsz ott meg van nálam All products meg For us $0.01 fül
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #19574 üzenetére
Nekem ennél hosszabb a lista, de én nem korlátoztam az engem érdeklő dolgokat a preferenciáknál.
Tulajdonképp az összes vásárlási kategória itt van, gondolom ahol be lehet válatni a kuponokat. Ahol nincs beválható kupon annak szerintem nem kell látszódni.
Kérdésedre a válasz: nincs olyan kuponod ami ott használható, app gyorsítótárat nem törölted, korláoztad az érdeklődési körödet.
Vagy akármi, egyedi az app-od. De ez nem igazán probléma, nálad ezek vannak.
Nálam Latest után Electrical equipment.. van, de ide kértem kupont és érdekel is[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sterilzona #19582 üzenetére
Új nyelvtanulási módszer. jobb felső sarokban állítsd át angolra
-
Topikgazda
válasz FreedomHUN #19586 üzenetére
Pont csütörtökön kaptam hasonlót küldeményt, 20 nap volt a vásárlás napjától, a tényleges postai szállítási idő 13 nap volt.
RE843385340SE[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz FreedomHUN #19589 üzenetére
Borítékba tették a tablet akksikat C5 méret, csak vastag volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19600 üzenetére
Igen
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #19610 üzenetére
Az oldal BUG-os, vagy az eladók manipulálják az adatokat? Egyiksem
Az értékelések évente értékelődnek, és ilyenkor a rangja az marad az eladónak a s score pontok nullázódnak. Nem minden értékelés látszik.
Bővebben az AliExpress helpje erre a témára. -
Topikgazda
válasz FreedomHUN #19614 üzenetére
Nem egészen érthető. Belépek az Aliexpressre, keresek terméket, kiválasztom, nem jön elő semmi WIN10, Firefox.
Valami Chrome mizéria vagy nálad valami helyi blokkoló, tűzfal, esetleg biztonságos böngészés bekapcsolva és szórakozik. Egy másik böngészőt próbálj meg. Explorer vagy Edge, azok is ott vannak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz FreedomHUN #19617 üzenetére
Milyen akármi védelmek futnak a gépen, optimilizáló akármi, addblocker, tűzfal stb. Azok is okozhatnak problémát.
Törölted a sütiket és a böngésző gyorsítótárat? -
Topikgazda
Nem látom, hogy mi a hülyeség.
Az alipay-nek mennyi plusz költsége .....
Nincs költsége, de a direkt bankkártyás fizetést is az Alipay kliens kezeli és csak Visa vagy Mastercard kártya adható hozzá, Maestro nem.
Nincs jelentősége, annyi, hogy nem kell mindig bepötyögni az adatokat, de néha neki is be kell adagolni újból a kártyaadatot. -
Topikgazda
Pár napja írtam,bizonyos intervallum (1 év, törlődik az éves pontgyűjtés és újra indul, az eladói összesítő rangja az megmarad, de épp nem látszik az új periódus értéke addig amíg a minimum megjelenítési szintet el nem éri.
Én is minden évben elveszítem a pontjaimat kiirásilag.
A bóngészőben nem tárolja a kártya adatot, mert akkor nem lehetne a mobil app-al törölni, mivel nincs közük egymáshoz. Ha egy teljesen újra telepített böngészőt használsz, akkor is elő jön a kártyaadat fizetéskor.
Az hogy a böngészőből elő tudsz varázsolni egy eltárolásnak tűnő régebbi vásárlást nem egészen az.
De egyébként néha nem árt Aliexpress, Alibaba , Alipax süti és böngésző gyorsító tár törlés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #19643 üzenetére
Hagyd hogy leketyegjen az idő, a felhasznált pont ugyan így sem jön vissza, csak a ténylegesen fizetett pénz, de nem miattad hiúsult meg az adás-vétel, nem nálad lesz a fekete pont feljegyezve. Még az is előfordulhat, hogy a beszállító csak talál egyet a raktárban.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #19682 üzenetére
Ne itt keress, eBay. Pl.: ez, bár lehet, hogy pont olyan amit keresel de látod az árát.
Nem érdemes emezen görcsölni, kifizeted az 4*5 $-t, aztán véletlenül elveszik 60 nap után visszakapod a pénzed, de addig proci nélkül vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #19683 üzenetére
Biztos nem volt rá még válasz. Nekem sem világos, hogy ezt miért most.
De jobb lett volna ha le sem írja.
Mivel tudjuk, hogy bizonyos értékhatár felett fizetni kell áfát és eljárási költséget és úgy vásárolunk, ennek ellenére megveszi és ha "véletlenül" nem csúszik át, akkor: akkor nem kérem, azt szépen visszaküldték a feladónak és mindenki boldog volt, csak a vám nem, hehehe
Ez szimplán bunkóság.
Egyébként meg a visszaküldés vissza vámolással az olyan kategória, hogy az eladó simán bukhat rajta, mert nem kapja vissza, mert nem kerül visszaküldésre, vagy esetleg csak úgy, hogy kifizeti a saját vánjának az áfát és a költségeket, mert arra azért nem készült fel, hogy egy bunkó magyar ilyet lép és őrizgeti a kifelé küldött áruk vámolási dolgait.
Tisztességtelen vásárlói viselkedés mód kategória, a vásárlási szabályok megsértése, ha pontosabban fogalmazok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #19686 üzenetére
Értem, azt nem igazán kapsz 10 $ alatt, mert azért ez nem annyira rossz proci. Ennyiért van: US $12.26
Approximately 3,292.16 HUF. Látom közben te is megtaláltad.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen