-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz batai15 #19879 üzenetére
Bármely Mastercard és Visa kártya használható és még a Maestro is. Amikor fizetsz látod is a felsorolást.
A többit az OTP-től idézem:
A webKÁRTYA egy MasterCard típusú virtuális kártya, amely adatai nem kerülnek plasztikon legyártásra és kizárólag internetes vásárlásra alkalmas a MasterCard logóval jelzett elfogadóhelyeken.
WebKÁRTYA számla a Prémium Plusz számlacsomaghoz, a Prémium számlacsomaghoz, az Elektronikus számlacsomaghoz, a Net számlacsomaghoz, Jump számlacsomaghoz, Smart számlacsomaghoz, a Bázis számlához, valamint a 2016.12.12-e után nyitott Junior számlákhoz tartozhat, utóbbi esetben kizárólag akkor, ha a Számlatulajdonos betöltötte 14. életévét.
Prémium számlacsomaghoz, Elektronikus számlacsomaghoz és Net számlacsomaghoz a webKÁRTYA számla kötelező elemként kapcsolódik, míg Prémium Plusz számlacsomag, Jump számlacsomag Smart számlacsomag, Bázis Számla és Junior számla esetében a webKÁRTYA számla opcionálisan igényelhető.A félelmed nem valós, ha kiverik belőle a pin kódot és a cvc kódot miután ellopják a kártyádat és vásárolnak, vesznek fel pénzt, még azután is kárpótol a bankod. No a verésért nem.
De a fentieket egy OTP weboldal megnézés és esetleg telefonos érdeklődésre is megmondták volna
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz batai15 #19881 üzenetére
Fórum azért is van hogy kérdezzen az ember .
Ez természetesen igaz, de általában az adott topik tematikus, mint pl. ez AliExpress és azzal kapcsolatban várjuk elsődlegesen a kérdést. amit kérdeztél inkább az OTP topikba való volt.Ez azért nem értem: de nem kellett volna hogy írj ha ez gond, mert szerintem kellett írnom.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HornedReaper #19893 üzenetére
Nem csökkentik az érétkeléseket, 6 hónapig vissza látható a szöveges, afelett meg a pontérték. A nem láthatóság az meg hiba. Vásárlóknak évenet újkraindul de a megszerzatt rang az megmarad az addig elértnek.
Nem érdekes, csak van egy kis hibája az értékelést kiíró rendszernek.
Ezt látod:
Ha kiválasztasz egy értékelkési mutató akkor ez jön elő, itt látható az összes értékelése:Majd ezután kiválasztva ugyanezt az eladót akkor meg látszik ami az első alkalaommal nem
A második képen látható táblázatos kezelhető jobban ha kiváncsi vagy a konkrét értékeléséseire.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyisziati #19894 üzenetére
Ja, gyakran cserélik a bannert, hogy nullázzák az értékeléseket. Nagyon kevés cucc van többezres értékeléssel. Ez nem egészen így van.
Gyakran már 1-2 hónappal azután, hogy megvettem a terméket, nem elérhető a terméklapja. Mert lejárt a hirdetés itt is van meghirdetési idő, ha az letelt akkor vagy hosszabt, vagy eltúnik. A saját vásárlásaid közt ott van.
És ugye az értékelések sem teljes körűek, hiszen ki az, aki tudja rögtön a kicsomagolás után, hogy meddig lesz jó?
Az értékelés az Aliexpressen az adott vásárlásra vonatkozik, nem terméki használat minősítés, nincs köze ahhoz hogy meddig jó az adott dolog.
Emlékeztetőül itt a kép, hol van itt termékre vonatkozó dolog?Ha te később értékelsz annak nem igazán van haszna a többi vásárló felé és ugye ezt csak 30 napig teheted meg.
Ha megkaptuk akkor illik a tranzakciót értékelni. mire várnánk? Ha gond lenne rögtön, akkor persze a megoldás kommunikációja még a tranzakcióhoz tartozik és esetleg ha nem jó a termék leírás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz agroman #19900 üzenetére
Nem egészen egy dologról beszélünk.
Amit írtál az természetesen én is úgy gondolom, de nem ezért született meg az a hsz.
Volt ez a mondat: hiszen ki az, aki tudja rögtön a kicsomagolás után, hogy meddig lesz jó?
Erre írtam hogy a későbbi értékelés nem értelmezhető a később jelentkező hibára.
Amit írsz arra meg utaltam:
Ha gond lenne rögtön, akkor persze a megoldás kommunikációja még a tranzakcióhoz tartozik és esetleg ha nem jó a termék leírás. -
Topikgazda
válasz nyisziati #19902 üzenetére
Vajon miért nem hosszabbította meg a kereskedő, miért rakta fel új termékként??? (költői kérdés volt)
Mert van listázási díj elengedési kedvezmény, ha nem megújítja hanem, újként teszi fel. Csak egy ok.
Vagy más lett a beszerzési forrása. Eladói fejjel gondolkozz. Ő így gondolta.
De nem szándékozom az Aliexpress-n történő hirdetések feltöltési, megadási témájába belemenni, mivel eladóként mi nem regisztrálhatunk, megvannak a szabályaik, rájuk tartozik.Az értékelés meg így működik, ez van. Az hogy szerinted nem jó, azzal én nem tudok mit kezdeni, az AliExpress felé lehet jelezni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyisziati #19904 üzenetére
Jó a gondolatmeneted, de kereskedőként ua-t a terméket több beszállítótól is beszerezheti, az hogy azonos minőségű lesz, arra egyáltalán nincs garancia.
1000 db jó, a következő 100 rossz és azokat 6 hónapon belül adja el, a leendő vevők ezeket a negatív értékeléseket látják, ami csak a megérkezés utáni állapotot írják le pontosságilag. Én inkább új hirdetést adok fel, mert az 1000 pozitívnak nincs látszata, így haszna sem. -
Topikgazda
válasz Dluinet #19912 üzenetére
És ez miként segít abban, hogy esetleg aki csomagolta a dolgot az eltéveszti és a 433,92 helyett 433-ast tesz a borítékba? Mert most is az lehetett.
Azt a hibát semmiféle kiegészítő nem akadályozza meg,Egyébként meg nem javaslom az Alitools-t, de csak ezekkel használható: Chrome, Opera, Yandex.Browser. Az orosz AliExpress vásárlóknak biztos jó kiegészítő.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dluinet #19915 üzenetére
De azért az egyértelmű, hogy csomagolási problémáról van szó. Nem jelent semmit ebben az esetben a zöld vagy sárga fej. De az mit jelent, egyébként?
És ennél az eladónál akkkor mit látsz?
A 96.9% pozítiv értékelési arány átlag 1 éven belül elfogadható szint.
A 110%-os értékelésűnél is becsúszhat ilyen emberi hiba, ettől függetelenül vásárolhatok tőle és nem fogok neki negatív érétkelést adni, ha meg is oldja a problémát.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dluinet #19918 üzenetére
Köszi a választ. Oké értem.
És haszontalan ez a dolog.
Sok vevő akkor is negatív érétlkelést ad, ha a csomag elvesztés esetén az eladó azonnal elfogadja a reklamációt és az AliExpress felé jelzi a refund jogosságát amit a vevő meg is kap 3-4 napon belül. Ezt értelmetlen figyelembe venni, mert a 3 fél, a szállító hibája azért nem róható fel az eladónak. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz hevizms #19938 üzenetére
Azt írja hogy címkén kevés a karakter és ezért van 433 de ez 433.92-s.
Próbáld meg még néhányszor és jelezz vissza. Ha nem jó akkor rendezni fogja, ez nem időhúzás pert pár perc alatt meg tudod csinálni.
De azt tényleg nézd már meg, hogy amit vezérelni akarsz az kompatibilis ezekkel?
Supported IC CODE: PT2262, PT2260, PT2264, PT2240, EV1527 ect. The Codes that have the same suffix like SC2262 and PT2262 are also supported.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rabtibus #19945 üzenetére
Mit lehet ilyenkor tenni ?
Visszaküldés (ez az alap szituáció) esetén cseréli másikra vagy a pénzt adja vissza. Az hogy a kamerák is maradjanak és a pénzt visszakapd nem valószínű.
Az hogy 2 hónap után is hajlandó cserélni az korrektnek tűnik, bár nem tudom mennyi volt a visszaküldési garanciája.A link amit megadtál nem érvényes, 404-es hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rabtibus #19947 üzenetére
Itt ez van:
Warranty
•1 Years replacement warranty.
...............
•Buyer is responsible for return shipping costs and insurance.
•Shipping/Handling/Insurance costs are not refundable.Ugyanaz, mint nálunk a fogyasztóvédelmi szabályoknál, a vevő fizeti a visszaküldést.
Neked kell dönteni.
A megfelelő módon fizetve a postai visszaküldése 1-nek az 3950 Ft, a 2-nek a költsége 5780 Ft.
Ha már $-t számolgatsz akkor 15,34 $ és 22,45 $.
Kb 1-nek a vételára és van kettő működő kamerád.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rabtibus #19956 üzenetére
A korrektségnek nincs ehhez különösebb köze. A hibás termékkel a beszállítójától tudja igényelni a cserét, csak úgy bemondásra neki sem adnak. Ő egy kereskedő és nem gyártó.
A vásárlási feltétele a garanciára ismert mielőtt bárki vásárolna tőle. Ez így korrekt és összhangban van a jogi szabályokkal.
Sokan bepróbálkoznának ilyen kéréssel, hogy adjon vissza valamennyit, mert nagyon nem jó a mit küldött. -
Topikgazda
Jártam, de a küldeményért be mentem a postára.
A posta hagy értesítőt ha nem vagy otthon.
Ha nem free shippinges a nyomkövetős szállítás, akkor a kifizetett és nem használt szolgáltatás árát visszakérheted. miután átvetted
Ha nem veszel át egy küldeményt, akkor az nem az eladó hibája. Nem jár a refund,
Ha te az elfoglaltságod miatt nem tudod átvenni a csomagot, mert ezek szerint szombaton is dolgozol, akkor aki azon a címen lakik, vagy bárki akinek adsz postai meghatalmazást küldemény átvételre átveheti.
A 100%-os kézbesítést még a nyomkövetet küldeményekre sem vállal a magyar posta.
Amit szeretnél megoldást az szerintem nem korrekt eljárás, inkább ne vásárolj az AliExpressről, mint szívasd az eladót.
A küldemény átvételére mint írtam tudsz lehetőséget biztosítani. inkább tedd azt. -
Topikgazda
válasz tvamos #19971 üzenetére
És igen, valóban nem fogom tudni átvenni, mert a munkahelyi címemre rendeltem Oda miért nem viszi ki a posta nálatok? Nem postaládás a kézbesítés.
Másrészt ez sem igaz: Szerintem nem is adnák oda, ha be is tudnék menni, mivel a lakcímem nem stimmel. Az én nevemre szól,
A név egyezést veszik alapul és azt hogy kijelented, hogy ez a tied. Itt is történt változás.Ha nincs nyitva szombaton nálatok, akkor azt az utalást ne vedd figyelembe. A más általi átvételt megoldható, tehát az hogy az eladó miként küldi nem igazán mérvadó.
Egyébként ezek szerint nem nagyobb település ahol laksz, ha nincs szombati nyitvatartás, a postások is megkérhetőek arra, hogy akár oda vigyék a küldeményt, ahol konkrétan elérhető vagy.
Eleve annak helynek a címére is lehet küldeni ahol napközben elérnek amit megvásárolsz az AliExpressen, több szállítási cím megadható.A kifizetett nemzetközi postai nyomkövetési szám esetén, ha nem azzal küldi akkor az az összeg, nem a teljes vételár visszaigényelhető.
Magának a vásárlásnak emiatt történő visszamondását nem fogja sem az eladó, sem az AliExpress elfogadni.
Ha valami csoda folytán még is, csak akkor kapod a pénzt vissza, ha a küldeményt az eladó megkapja.Erre az esély úgy 50%, mert nem biztos, hogy a Posta a kifelé történő vámolást az át nem vett küldeménynél megcsinálja.
Ez nem az a kategória hogy a címzett ismeretlen, neked nyilatkozni kell a küldeményről való lemondásról, azt a Postán kell intézni, ha már bemész, akkor át is veheted.
Akkor még a vámeljárásról még nem is beszéltem, mert 70 $-os tételnél már az is szóba jön.
De inkább próbáld meg nem dühből intézni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz azbest #19976 üzenetére
Ha nem felel meg a 324x229x24mm méretlimitnek, akkor az ajánlott külföldi levelet sem viszi ki,
De azt kötelesek kihozni. mert aláírós.
Ami nem ajánlott és nem fér bele arra vonatkozik a csak értesítő kivitele szabály. Most nem idézném a posta oldaláról, de így van. Csak halkan jegyzem meg náluk a postásokra van bízva és kihozzák, mert az alatt az idő alatt amíg ezeket lekönyveli több házzal tud végezni a kézbesítési körzetében.Tiszteletben tartom azt a véleményét SP!T-nek hogy nem azt a szolgáltatást kapta amit ő kért, kifizetett, de az átvételt azért meg lehet oldani. Adott a lehetőség a dispute-ra, én ezért nem indítanák.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
tvamos ne haragudj amit írtam a (#19975) V/ válasza tvamos hsz-ben nem mind neked lett címezve. Egy része SP!T témája.
-
Topikgazda
válasz tvamos #19980 üzenetére
Amugy engem nem erdekel, en mindig fizetem a registered mailt, amit nem azzal ad fel, az nem erkezett meg, ergo visszaadja a zsetont.
Én is ugyanezt írtam, a téma viszont az volt, hogy a teljes vásárlási összeget vissza kérné emiatt.Pedig kell valami megoldást kitalálnod, mert aláírós küldeményt nem csak AliExpresstől kaphatsz és azt csak át kell venni valahogy. Némelyik esetén "fájdalmas" meglepetés érhet azért, mert nem vetted át.
-
Topikgazda
válasz sepsi0 #19983 üzenetére
Ugye azért látod hogy az ára: US $9,999.99?
9,999.99 United States Dollar = 2 558 000,15 Forint
Ezen nincs mit értelmezni.
Ez inkább a szállítás idejének az összesítő oldala, tájékoztató a várható szállítási időről.
És ez igaz: No Customs Duty, nincs vám költség, de VAT, Áfa szóra utalás az sehol.Ebben a boltban bármit megveszel mivel Kínából jön vonatkoznak a szokásos dolgok.
Ezek a szállítási lehetőségek:Vámeljárás keretében áfa megállapítás van, mert magáncélra mobilra nincs vám.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sepsi0 #19985 üzenetére
Komolyan nem zavar hogy van egy közel 3 millás összeg és csak a termékeknél pénzért a DHL választható, akik mindig vámolnak.
De mutassál már egy telefont ahol szerinted ez a baromság igaz lehet, illetve egy vásárlási képernyőt ahol ezt össze tudod hozni, mármint nem lesz Áfa fizetés, annak ellenére, hogy Kínából jön a termék.Én nem nézlek hülyének, akik ezt feltették azok néznek téged annak.
22 €Másrészt néhány terméknél nézz meg néhány visszajelzést, mert írják hogy mivel szállítva és hova. Én nem találtam eddig DHL EU Express-t.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sepsi0 #19987 üzenetére
Azt olvasom hogy nincs vámköltség, ez igaz. Azt nem olvasom, hogy nem kell Áfá-t fizetni. Azt olvasom hogy 9 munkanap, gondolom a szállítás. És azt hogy ezt a tételt nem kell megvenni, kifizetni.
Viszont a termékeknél DHL választható, nincs DHL EU Express választási lehetőség. A kettő nem ugyanaz.
-
-
Topikgazda
válasz sepsi0 #19990 üzenetére
Ahogy gondolod, de én nem használtam állathoz hasonlítást, még a sértő szavakat is te írtad, úgy hogy nem igazán kellene megsértődnöd.
Ha a DHL nem számolta fel az Áfát annál a vevőnél, akkor remélhetőleg, nálad sem fogja.
Azzal sem tudok mit kezdeni, hogy a postások nem végzik el dolgukat, mert Az Aliexpress std az postai szállítás.
Én azt gondolom, hogy ez nem korrekt dolog ahogy trükköznek, ezért nem javaslom.
Nem kell rám hallgatnod.
Azt azért vedd figyelembe, hogy az 1 év garancia ezekre Kínába történő kiszállítással történik és vissza már nem garantált az a szállítás amivel jött.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ne haragudj elbambultam, neked akkor az Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések, 5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat? és a 2. rész:
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,
My account
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben
az adott kártyánál REMOVE -
Topikgazda
válasz peti_s #20017 üzenetére
De kapott a fizetésről e-mailt, hogy 24 óra múlva továbbítja a rendszer a kereskedőnek.
Témája: Your order 84827898193934 has been paid successfully
Payment successfully made
Payment for Order no. 84827898193934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Majd azután az eladó által vállalt határidőn belül a feladásról értesítőt,
Témája: Your order 84827898183934 has been shippedegyébként meg az Orders listában ott van a vásárlás, szóval van nyoma.
Hogy ott látja a vásárlást az is egy értesítő, mert amit nem veszünk meg, az nem kerül oda.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peti_s #20020 üzenetére
Ma még csak egy zárolt összeg látható, a hibás kártya tranzakció is zároltként látszik, Akkor történt vásárlás, ha bank le is könyveli. Ha nincs az orders listában akkor nem vásárolt, mert esetleg nem volt elegendő pénz a kártyáján, a bankja által megadott kártya limitjei beteltek, vagy ha Maestro akkor épp most kergült meg.
Az Aliexpress még arról is küld értesítőt ha épp valamilyen probléma miatt nem tudta fogadni, levonatni a pénzt, a sikertelen vásárlásról nem küld semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peti_s #20025 üzenetére
Ma már ott volt a banki elszámolásában, számlatörténetbe az ilyesmi sor:
Számla neve: EgySzámla - jövedelem feltétel, eseti NetBank átutalási kedvezmény
Számlaszám: xxxxxxxxxxxxx-00000000
Dátum: 2017.07.10
Könyvelés dátuma: 2017.07.10
Kártya használat napja: 2017.07.06
Kártyaszám: xxxxxxxxxxxx
Összeg: -5 358 HUF
Közlemény:
Részletek:
Kártyaszám az elején 00002397 WWW.ALIEXPRESS. LONDON 17070623:01 vásár. 19.75 USD 310.01 19.75 USD 310.01Nézd ha nincs az orders listában és nem kapott e-mailt az AliExpresstől akkor nem igazán tudok segíteni, ilyen nem szokott lenni.
Milyen levelező fiókja van? Nem került spam könyvtárba és törlésre? -
Topikgazda
válasz trialboj #20034 üzenetére
Ahol olyat olvasol hogy registered az lenne a nemzetközi nyomkövetéses, a többi esetén is van küldemény azonosító, az a Kínai posta jóvoltából Kínán belül követhető.
Fordítva kell értelmezned: az eladónak kell igazolni hogy kézbesítették neked.
Nem a megérkezés számít és nem neked kell igazolni.
Miért nincs PayPal?
Mert az amerikai cég ez meg kínai. Némileg nem működhet a dolog.
Az AliExpress az Alibaba Group-hoz tartozik, van saját bankjuk és itt van az Alipay fizetési felület.
Az Aliexpress vásárlói védelmével nincs gond, működik normálisan. -
Topikgazda
válasz kellykelly #20045 üzenetére
Várjál még, majd a vége előtt 2 nap, ha addig nem érkezne meg. Megint lassulások vannak postai vonalon.
-
Topikgazda
válasz kissdani #20049 üzenetére
Nézd, az Áfá-t mindenhol fizetni kell, az állam egyik fő bevételi forrása.
A vásárlás esetén fizetünk, még a 15 Ft-os kifli árában is benne van. Itt meg kb 6000 Ft-ig (500 kifli) nem kell fizetned Áfát. Nem nagy probléma ez.
Vámot neked sem számoltak fel, mert magánszemély személyes használatú beszerzése esetén általában nincs.
Segítségképp az Összefoglalóba bedolgoztuk -a szerintem elég részletes tájékoztatást- ezzel kapcsolatban ezen a részen: Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályaiA nyomtatvány meg 2 oldal, igaz a kitöltés után átcsúszik az aláírás a 3. oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hevizms #20058 üzenetére
Az már sajnos nem az AliExpress fennhatósága, nem tudnak segíteni. Vannak eladók akik korrekten állnak hozzá és kompenzálnak vagy ha visszaküldöd jön a cseredarab. De van az ellenkezője is, aki még dispute-ra sem csinál semmit, ha az idő letelt akkor meg végképp semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hogwarts Legacy teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Android szakmai topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA® driverek topikja
- BestBuy topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs