-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz kellykelly #20060 üzenetére
A hivatalos szabályuk a következő: azokat a külföldi nem könyvelt küldeményeket amelyeknek a mérete meghaladja a 324 mm x 229 mm x 24 mm azokat nem kell kivinni, hanem az adott kézbesítő értesítőt visz róla.
A könyvelt -nemzetközi postai nyomkövetőszámos- küldeményeket ki kell vinniük mérettől függetlenül, mert azok nem postaládába kézbesítendők és aláírandók.
Az indoklásukban az a pofátlanság, hogy ők hivatkoznak a nemzetközi levélszekrény bedobó nyílásra, amely viszont 30-30,5 mm nem pedig 24 mm.
Ezt írják A fenti méret megegyezik a nemzetközi szabványnak megfelelő levélszekrény-bedobó nyílás méretével.
Ők csináltak egy kormány rendelet javaslatot és abban már a kamu méret került "véletlenül" és a hivatalos kormányrendelet alapján dolgoznak így április 24-től.De valójában mivel az értesítőt a kézbesítőnek kell írni, van aki csak kiviszi a méretes küldeményt is, ha tudja, hogy áttudja adni, mint megírogatni bent az értesítőket és átandi a küldemény a benti részlegnek. Annyi idő, hogy több házat le tudna kézbesíteni az alatt.
-
Topikgazda
válasz Krogoth #20064 üzenetére
Nem úgy van itt a rendszer. (Mindig az Alipay-n keresztül megy pénz, mert az a fizetési kliens)
Amíg nem igazolod le a megérkezést és azután le nem telik a 15 nap dispute idő, addig az AliExpressnél van a vételár, ha indítasz dispute-t akkor azt az eladó mondjuk elfogadja,, akkor az AliExpress küldi vissza a pénzt arra bankszámlára amelyhez a kártya tartozik.
Értelemszerűen ha nekik kell dönteni, akkor is ők fizetnek.Ez nem működik: Ha megegyezek az eladóval (dispute-on kívül), akkor ő vissza tudja nekem utalni alipay-re a lóvét,
Ha elfogadja az első körben és nem kerül az AliExpress elé döntésre, akkor neki abból nincs hátránya, annak ellenére, hogy a pénzt az Aliexpress küldi vissza.Olyat szoktak kérni az eladók -a,melyiknek van PayPal fiókja- hogy zárd le a dispute-t és majd a PayPal-ra küldi a pénzt.
Ezzel nincs gond, ha van még legalább 4-5 nap a vásárlói védelemből, mert ilyenkor nem zárjuk, hanem cancel a disputenek, a pénzt ha küldi, az azonnal látható a PayPal-n, viszont ha 1-2 napon belül semmi akkor újra meg lehet nyitni a dispute-t, mert nem zártuk, csak sztornóztuk.Az Összefoglalóban a AliExpress probléma kezelés, dispute indítás utalás van rá. Az Összefoglalóban csak a létező dolgokra vannak utalások, ami nincs, nem használható azt nem igazán gondolom, hogy be kellene írni. Ezt rövidet is néhányan kihagyják, egy több száz sorost amiben a más oldalaktól eltérően AliExpressen nem működő dolgok lennének felsorolva ki olvasná el?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csizzah #20067 üzenetére
Kár ez kategorikus kijelentés: amit nyilván senkinek semilyen formában nem fogok megadni
Akkor ennyi volt az AliExpress vásárlásod.
Nekem is el vannak küldve a szig, lakcím és a bank kártya adatok, ott csak ha látszik a CVC kód azt kell retusálni a kártyáról. Több éve használom így és nincs gond. -
Topikgazda
válasz csizzah #20069 üzenetére
Röviden az elektronikus kereskedelem az így működik, több oldalról biztosítva vagy, a direkt bünözői adat ellopást nem ide számítva, mert attól senki sincs védve. Kár itt jogi dolgokra hivatkozni, mielőtt a regisztrációdat érvényesítetted volna ami a szerződési feltételek elolvasását és elfogadást is feltételezi dönthetsz, hogy ügyfelük leszel vagy nem. Jogilag ez teljesen rendben van. Még mindig adott a lehetőséged megszüntetni a szerződést amit az AliExpressel kötöttél.
Alapvetően logikátlan amit állítasz: Az ali által kért formában szimpla adathalászgatásnak tűnik le van írva, hogy mire és hogyan használják fel.hogy itt néhányan "néhányéveígyhasználjákmindengondnélkül" még nem jelenti azt hogy mondjuk holnapután nem látják vissza a személyes adataikat
Ez az egybe szöveget egy kicsit sértőnek érzem, én megosztottam a tapasztalatomat hogy alaptalan a félelmed, nem csak az AliExpressen vásárolok így. Egyébként meg sok helyen látják már a személyes adatainkat, túl nagy gond nincs a holnaputáni viszontlátással.Tiszteletben tartva véleményedet, ha nem bízol ebben a cégben akkor ne vásárolj ezen a piac téren, de 2017-ben az elektronikus kereskedelmet személyes adat megadása nélkül nem lehet használni.
-
Topikgazda
válasz kellykelly #20076 üzenetére
Igen
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz kellykelly #20094 üzenetére
Ez volt a kérdés: Vagy ez csak időhúzás a részéről hogy ne nyissak dispute-ot?
Erre válaszoltam, hogy igen. -
Topikgazda
válasz Neil Watts #20102 üzenetére
Hát nincs olyan itt.
Mivel a webkártya az én bankomnál a vásárlás előtt töltendő fel pénzzel, az ad egy kis biztonságot.
Az Alipay kártya regisztrációval ők vállalják hogy ha a vásárlás jogosulatlan használat volt, akkor 90 napig nyújthatunk be kárigényt feléjük.
Nincs arról tudomásom, hogy az Aliexpress felhasználó kártyáját "feltörték" volna, már írtam, több éve használom, kártya is már cserélődött és nem tapasztaltam problémát.
De ne regisztrálj, a kártyás fizetés ugyanúgy, ahogy akár magyar webshopok vagy közműszolgáltatók kártyás fizetés esetén biztonságos, ott sincs ugye 2FA auth[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A nyelvtani dolgokat itt és most befejezzük. Nem a topik témája, már az off-ok mennyisége is sok, ezután törölni fogom.
Köszönöm a megértéseteket. -
Topikgazda
válasz agroman #20142 üzenetére
Minden külföldről érkezőre vonatkozik a szabályuk, hogy amit nem tud belegyömöszölni a postaládába (24 mm-nél vastagabb, vagy fizikailag nem fér be) és nem nyomkövetős azt így, értesítővel jelzik hogy megérkezett és átveheted. Amikor bevezették április 24-én már dühöngtünk egyet-kettőt.
-
Topikgazda
válasz agroman #20145 üzenetére
Ezt írtam: amit nem tud belegyömöszölni a postaládába (24 mm-nél vastagabb, vagy fizikailag nem fér be)
Ha nem tudja fizikailag beletenni, mert pl nem összehajtható akkor is így csinálják.
Nem moderáltalak a dühöngés és nem Aliexpress az Off topic téma. Csak ennek megfelelően jártam el és tettem topikon kivüli hozzászólásnak.
Bár az utolsó mondatod miatt a törlés lett volna a célszerű.
Ha nem értesz vele egyet, jogod van egy moderátortól kérni a döntésem felülvizsgálatát.Ezt a stílust: ezert kar volt irnod!! magadat is moderalhatnad mar vegre! én nem fogadom el, mert alaptalan okra utalsz és ha szükséges használom is az Off topic-ot a hsz-eimre.
-
Topikgazda
válasz kippedli #20154 üzenetére
Az EMS az gyors posta, a Posta kezeli ha olyan lesz ami értékhatár feletti, viszont tényleg gyorsabb. Legutóbb a vásárlás napjától számított 10. napon nálam volt.
Minden a vámosokon keresztül jön be EU-n kívülről, csak van gyorsított és normál vámeljárás, a kis értékű -vagy annak vélt esetén- gyorsított, ami általában áfamentes[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz justice84 #20156 üzenetére
Ha meg van hosszabbítva a vásárlói védelem -Awaiting delivery- akkor a bal oldalon a Cancel dispute-t választva ezen időn belül újból lehet dispute-t nyitni. Ő is ezt javasolja. Attól függ hogy neked most erre van-e lehetőség, ha nincs akkor a kézbesítési dátumtól max 15 (-1) nap a dispute indítás.
Maga a kiterjesztés lenne az időhúzás, bár ilyet te is kérhetsz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A többi képen van férfi. Viszont így nem tudsz reklamálni, mert a méret az jó.
De találtam 45 cm hosszút is.
De hasonlóban nem igazán van hosszabb pánttal.
Bár ez 46 cm-s[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #20185 üzenetére
Nem igazán van rá ilyen opció. Csak a kapott és adott értékeléseit lehet megnézni.
-
Topikgazda
válasz gws580 #20188 üzenetére
A bankszámlára utalása a 10 $-nak lehet hogy ugyanannyiba fog kerülni, illetve neked a forintos számlára könyvelése is pénzbe kerülhet, több nap. Kínából jönne? Csak veszteséges neked is és a küldőnek is. Felejtős, nem fogja bankszámlára utalni.
Add meg a PayPal azonosító e-mail címed és rövid időn belül ott a pénz.
Ha nincs, akkor is jobban jársz ha regisztrálsz egyet és nem kell a kiírások ellenére bankkártyát, bankszámlát hozzáadni, anélkül is használható. -
Topikgazda
válasz Turbobacsi #20192 üzenetére
Nem egészen így van.
Ha sima pénzküldés a két egyenleg közt nincs levonás egyik félnél sem, ha nem az egyenlegről küldi akkor a küldőnek van költsége, nem fogadónak. Nem vételárként küldi, ha igen akkor lenne költsége a fogadó félnek.
Köszi a figyelmeztetést, de az előzőek szerint kell figyelembe venni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #20194 üzenetére
Az kell tenni amit javasoltál a biztonság kedvéért, de annyira nem hülye a kínai sem, ha 10 $ az egyezség akkor annyit kell kapnia és annak megfelelően küldeni.
Nálad sajnos ezt figyelmen kívül hagyták, amit megadtál annál neki 20,33-at kellett volna küldeni. Ő egyébként látja ezt, mert a rendszer rákérdez a költségviselésre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #20210 üzenetére
Mennyi idő van még hátra a vásárlói védelemből? Ha van még 1 hét + 1 nap akkor mehet a Cancel Dispute.
Azzal is el van fogadva az ajánlata.
A posta szövege meg nem igaz, leragasztják és tesznek rá egy címkét hogy sérült volt és úgy kézbesítik.
Ha hiányzik belőle valami azután lehet reklamálni, nem küldhetik vissza, mert arra nincsenek feljogosítva.
Annyi a megkötés, hogy a sérült csomagolású küldemény csak a címzettnek kézbesíthető. Az Posta ÁSZF alapján a visszaküldési szöveg hazugság.
Ha visszaküldték volna akkor az eladó is tudna rólla, mert 10-12 nap alatt ott van. Én inkább másra gondolok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #20213 üzenetére
Azt igen, újra indíthatod. Ezért is javasoljuk az Összefoglalóban is hogy ilyenkor nem az Accept-re kell kattintani.
-
Topikgazda
válasz fgabor87 #20218 üzenetére
Vannak parasztok akik nem értik hogy a legtöbb cég név védett és annak használat saját névként tiltott.
Hiába írja ilyen formában ALIExpressz, ez a hasonlóság miatt megtéveszti a vevőket, még Magyarországon is buktak meg cégek emiatt.
Közük nincs az igaz AliExpress-hez, jogosulatlan névhasználók. -
Topikgazda
válasz Chris Kiki #20225 üzenetére
Nem egészen ez lett volna a lényeg amilyen következtetésre jutottál. Kínai ide vagy oda, illene a jogszabályokat betartani. Ha vissza emlékszel volt nemzetközi bonyodalom a Tokaji név használatával is.
Legutóbbi meg a Ciuc és Csiki névvel is volt bonyodalom. -
Topikgazda
válasz kippedli #20234 üzenetére
Az Összefoglalóba már erről is van szó, mert többen kérdezték:
Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kivülről vámeljárás után kerül be a vánjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.
Nem bontják fel a csomagokat, ez tévedés, átvilágítják és az alapján döntenek.8 hozzászólással kevesebb lenne, ha használva lenne a kereső vagy belenézne a kérdező, a válaszoló az Összefoglalóba.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #20240 üzenetére
Ez kamu bejegyzés egyáltalán nem biztos hogy itt, van a 4PX pont erről híres .Írogatja a nyomkövetési információkat a saját adatbázisába amelyek az indulási időn kívül nincs értelmes igazságtartalma.
Nem a magyar postások vesztették el. Rosszul gyanítod, ők csak egy egyszerű kínai csomagot látnak, könyvelési kényszer nélkül. Nme írnak ők róla semmit a nyomkövető rendszerekbe. A megérkezést sem.
2-3 nappal a lejárat előtt dispute.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz holozis_HUN #20247 üzenetére
Csak 14-el feljebb, de akkor ide bemásolom és akkor itt lejjebb el tudod olvasni.
Igen, ha ezen szabályok szerint jársz el.
Kell játszani a 2 $-os kuponokért.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz holozis_HUN #20249 üzenetére
Ezt írják: Validity period: 28 Aug,2017 00:00:00 PDT ~ 02 Sep,2017 00:00:00 PDT, elméletben úgy lenne ahogy írod.
-
Topikgazda
válasz holozis_HUN #20252 üzenetére
Itt épp lehet szavazni. Vote gomb
De azért lessetek erre is rá itt vannak határidők.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- NVIDIA® driverek topikja
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Nyaralás topik
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen