-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Faterkam #20606 üzenetére
Mi lenne? Semmi, ha feladták akkor előbb-utóbb megkapod.
Ha mégsem, akkor visszakapod a pénzed, mert amíg te nem igazolod vissza a megérkezést, addig a pénz az Aliexpressnél van. Ha nincs már eladó te akkor is a vásárlói védelem hatálya alatt vagy. Azt az AliExprress biztosítja, nem az eladó. Az hogy a hirdetés meg le van véve nem befolyásol semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csaszifaszi #20608 üzenetére
Nem tudsz visszajelezni, ha nem állíttatod vissza a fiókodat.
Egyébként az e-mail címed az már nem kapcsolódik Aliexpress fiókhoz? Már kérdeztem, a jelszó kérés az nem megy?
Itt is megpróbálhatsz belépni, jelszót kérni mert valójában ez lenne az igazi oldal az Ali-n
Egyébként ha ehhez az e-mailhez van fiók, akkor vissza tudod szerezni, csak igazolnod kell az Aliexpress felé hogy tényleg a tied. Feléjük valami megkeresést nem indítottál?Én is sajnálom, de nagyon nem tiszta a dolog. Az Aliexpress nem így működik, hogy bepróbálkoznak különböző összegekkel, a bankodnak milyen védelme van, mert ha egymás után jönnek pénz lekérések és fedezet hiány miatt el vannak utasítva zárolni kellene a kártyát. Ezek szerint 4 vásárlási kérés érkezett az AliExpress felől és bankod simán kifizette?
A bankos ismerősöd a számládat rögtön megtudta nézni és a más ismerősének szintén Aliexpress fiókját törték fel?
Kérd a bankodnál a nem engedélyezett tranzakciók visszavonását, gondolom a banki ismerősöd említette "chargeback" eljárást.
Őszintén leírom, nem hiszem el hogy az Aliexpressz fiók lett feltörve, hozzáfértek a gépeden a dolgaidhoz, a kártyád adataihoz és azután próbálkoztak pénz költeni. Ezt a részt is érdemes lenne vizsgálni.Nem írtad volt Alipay regisztrációd? Ha igen, ott is lehet kérni a nem engedélyezett tranzakciók kártérítését.
Ha nem akkor meg nem kellet volna eltároltatni a kártyaadatokat.
De hozzá teszem 5 éve használom az AliExpresst és nem tapasztaltam, nem olvastam fiók feltörést az elmúlt időszakban. Kettőtöket leszámítva azzal akinek a múlt hónapban volt ilyen problémája.Ma 3-szor vásároltam az AliExpresszen, minden alkalommal a biztonsági ellenőrzés után tudtam kifizetni a megvett árút.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Faterkam #20610 üzenetére
Megszűnt, abba hagyta ezen a néven az árusítást, szakmát váltott, nem fizette be a jutalékot, a céges szerződési feltételek nem teljesülnek nála, stb.Több dolog lehet a "törlés" mögött, én nem vonnék le különösebb következtetést.
Arról sem tehet az eladó ha szállítás közben eltűnik a feladott küldemény, még is sokan őt szidják, nem ő hozza ide, így a felelősség nem egészen az övé.
Ha már elküldte akkor ez nem befolyásol semmit, sem negatív, sem pozitív irányba, nem látok problémát. -
Topikgazda
válasz Faterkam #20621 üzenetére
Az a lényeg, hogy minden oké, de van még 14 napod, ha kiderülne valami probléma és az AliExpress rendezi feléd ha szükséges.
A komolyabb helyeken tényleg így van, hogy maga a cég áll a vásárlói védelem mögött és a vevőnek nem kell az eladóval nyűglődni, még akkor sem ha már az adott helyen nincs is ott. -
Topikgazda
válasz tomazin #20633 üzenetére
A bankodba meg mindig lemásolják ha valamit intézel.
Miért is? Mert a csalókat, más nevében vásárlókat ki kell szűrni. Ez biztonsági ellenőrzés, semmi olyan adatot nem osztasz meg amivel ők visszaélnének. Ha nem akarod a már elfogadott szerződési feltételekben is írt ellenőrzést teljesíteni, akkor élhetsz azzal a jogoddal, hogy nem használod.
Másrészt ha az Alipay-re regisztrálod a kártyádat, akkor is kell megszemélyesíteni magad..
Gondolom még nincs Paypal-d, ott meg a magyar törvények is kötelezik őket ilyen,a pénzmozgás személyhez kötési ellenőrzéshez. Gondolom a Kínai törvények is írnak elő valamit a pénzmosási dolgok megelőzésére, mert látszat vásárlással, eladással is lehet pénzt keresni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #20636 üzenetére
Akkor nem értem az előző kérdésedet. Ha határozott véleményed van az egészről, akkor a kérdés mire is irányul?
Megkérdezted miért kérik. Válaszoltam hogy biztonsági ellenőrzés, hogy a más nevében vásárlókat kiszűrjék, mert az eredeti okmányokkal amivel a regisztrációs adatokat össze lehet hasonlítani azzal tulajdonosuk rendelkezik. ha ez neked gagyi módszer, ám legyen.a De igen le van írva: Nem értem.
Én is azt írtam, hogy a szerződési feltételekben le van írva az adat szolgáltatás és ellenőrzés.
Ha írok olyat, hogy valódi adatokkal lehet regisztrálni és itt pénzügyi tranzakciók, adás-vételi szerződések történnek, minimum arról megfogok győződni, hogy aki vásárol jogosult-e rá. Dee ebben nem kívánok jobban belemélyedni.
Ha ez neked nem tetszik, akkor az a jogod, hogy nem használod az adott dolgot, mert nem értesz vele egyet.Az hogy megadom egy cégnek a megfelelő azonosításhoz az adataimat nekem nem tűnik problémának. Így nem kell a problémát orvosolni.
Az okmány hamisítási elmélettel meg nem tudok mit kezdeni, túlmutat a topik témáján.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TomiLi #20635 üzenetére
Az AliExpressen csak kártyával tudsz fizetni.
A vásárlásnál ott kell lenni egy Cancel order gombnak a fizetést követő 24 óra után, arra kell nyomni és végig vinni a folyamatot.A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni, ha bankkártyáról ment, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Ha már elküldve a jelölése, akkor nem lehet megszakítani.
Ha ilyet látsz:
Awaiting delivery
Your order will be closed in: 49 days 7 hours 29 minutes[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Majd pár nap és visszakapod a pénzt. Én is veszítettem el így kupont, ha kiválasztjuk az összesítő oldalon akkor kiemeli az érvényes kuponok közül, ha visszalépünk ezután valamiért erről az oldalról, akkor annak annyit, nem kerül már vissza, az hogy te meggondoltad magad a kuponos programrészt nem érdekli.
-
Topikgazda
Én eddig is azt javasoltam hogy 58-59. nap. (Vagy ha rövidebb akkor a vége előtt -2 nap).
Ha 55 napnál tart a számláló, akkor nyugodtan kipróbálhatod, mert sok értelme már nincs azt a 3-4 napot megvárni. Így legalább tudjuk közelíteni a megnyitási időtartam kezdetét.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen, a Google fordító is jól fordítja a ezt : Seller accepted buyer's proposal Proposal: Refund Only US $ 4.93
Az eladó elfogadta a vevő javaslatát Javaslat: Visszatérítés Csak 4,93 USDEzután fogja az AliExpress kezdeményezni a küldést, tehát nem azt jelenti hogy úton van, hivatalosan max 15 napon belül nálad a pénz. A bankodtól függően 3-6 nap általában.
-
Topikgazda
válasz vandor01 #20659 üzenetére
Ha válaszolsz arra kérdésemre, hogy mennyi idő van még hátra a vásárlói védelemből, akkor pont amiatt mert felszállt, az a javasoltam volna hogy a lejárta előtt 2 nappal indíts dispute.t (Ami la legutóbbi tapasztalat szerint 5 nap is lehet)
De annyi gond van, hogy a Magyar Posta nyomkövetőjében nem látható és amit én látok, hogy a belgákhoz érkezett meg és ott van vámos téma. Ha ide jönne akkor az MP oldalán is szerepelni kellene, nem csak a belga posta oldalán, sőt ott nem is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #20660 üzenetére
Nem folyamatos mindig a légiszállítás, nincs állandóan levegőben, de ha a 60 napból a 35. nap lesz a kézhezvétel még elfogadhatónak mondható.
Másrészt az is lehet, hogy ezzel a dátummal könyvelték be a már 2 hete itt lévő konténert. -
Topikgazda
Nem, mert az AliExpres csak egy piactér a sok eladónak. Ha az itt árusító kínai cég, eladó a kérésedre adna számlát az nem biztos, hogy megfelel a magyar jogszabályoknak, a könyvelőd tudja, hogy miként lehet ezeket elszámolni.
De nem jellemző a számla adás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem fizetős.
Öf:
A gyorsabb és biztonságos fizetés érdekében célszerű a bankkártyánkat beregisztrálni.
Csak Mastercard és Visa kártya adható hozzá.
Ha a vásárlás jogosulatlan használat volt, akkor 90 napig nyújthatunk be kárigénytA fizetésnél nem automatikus a végrehajtás, van biztonsági ellenőrzés. Ha sima kártyával fizetsz és eltároltatod akkor a fiókba belépve egyszerűen lehet vele fizetni, ez jó is, ha te léptél be.
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #20672 üzenetére
Persze, de nem Aliexpress-es vásárlás és a szállítás is más. Vásárolhatsz itt is DHL szállítással, az is itt van 5 - 8 napon belül. Persze az nem ingyenes.
-
Topikgazda
válasz KutyiHU #20671 üzenetére
Dehogynem történt, várakozik.
Írtuk hogy akár 5 napi is vacakolnak vele, ráadásul ha úgy néz ki a dolog hogy ha több mint 22 €-nak tűnik a dolog, akkor akár papírt is kérnek az 5. napon. Létszám hiányuk van és nem csak ott, hanem végig a szállítási rendszerben. Van ahol több a gépjármű mint a postás gkv. -
Topikgazda
válasz csori23 #20684 üzenetére
A HU végződésű az, amit Magyarországról küldünk el Kínából a Magyar Postával nem lehet szállítani.
Öf-ból idézet:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a balszélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #20692 üzenetére
havri1 már utalt rá és megerősítem, hogy a garanciális javításra való visszaküldés és a PayPal refund retur, amely megnevezés adja a lényegét -return- szó
Ez lenne az a kategória ha meggondolom magam és még sem kell, ha sérülten, használhatatlan formában kapom meg és ha az eladó megadja, hogy mennyi ideig küldhető vissza a termék ilyen okok miatt.
Példák:
eBay-n: Returns: 30 days money back, buyer pays return shippingBanggood van alap szabály és termék függő szabály:
Banggood General Item Return Policy - In most cases, items shipped from Banggood can be returned within 3 days after delivery or 30 days after shipment if the delivery date is not traceable.
Mobil esetén:
1. DOA (Phones defective on arrival)
If the phone arrives broken, please contact us within 3 days from its delivery date, and then follow the instructions shown in our 3 Days Product Guarantee.
2. 3 days dislike the phone
If you are not satisfied with the phone you received, please contact us within 3 days from its delivery date and send us some photos or a short video showing the product and why you dislike it.
3. Faulty within one monthGearbest
1. DOA, within 7 days of the order being received.
2. 30 Day Unconditional Refund Guarantee for Unopened & Unused Items
3. 45 Day Money Back Guarantee, For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back to us for a refund or item exchange within 45 days of receiving it.Ami az ilyen return-oknak nem felel meg arra nem érvényes ez a PP visszatérítés.
Aliexpress:
Return Policy:
we hope our products can always make you satisfied. If there's anything wrong, please contact us at the first time, through chat on line system or e-mail within 3 days after the arrival, better with pictures to show the problem clearly.
If you need to return, pls do it within 7 days after the arrival, the buyer is responsible for the delivery fee. -
Topikgazda
Az előbb írtam hogy milyen lehetőségek vannak egyes helyeken, nem minden esetben fizetik a postaköltséget a webshop-ok, de nem egészen erről volt szó, mint ami a te helyzeted a volt BG-vel.
A BG esetén az 1.-nél fizetik, a 2.-nél nem fizetik, a 3.-nál 60 $ a max.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz persil #20709 üzenetére
Ennek a szövegnek nincs köze a kártyádhoz: sorry you are unable to participate in this promotion
Persze nem zárom ki ha Maestro lenne, az alaphibájának a bekavarását a vásárlási folyamatba.
Nem minden kupont tudsz felhasználni és ez a minden Aliexpress vásárlás jó, néha nem működik, esetleg valami összeakadt.
Ilyenkor érdemes az alap dolgokkal kezdeni, AliExpressről kilépni, a böngészőből törölni az Ali..... kezdetű sütiket, nem csak AliExpress, hanem az Alibaba is törlendő, a böngésző gyorsítótár törlése és újraindítása a böngészőnek.
Esetleg mobil appban történő fizetés. Egyébként is érdemes, ha terméknél ott az app-os kedvezményre utalás
Ha a rendszer kupon manipulációt érzékel, akkor 24 órára letiltja a vásárlást, bár remélem nem ebbe futottál bele.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csori23 #20713 üzenetére
Igen, látom.
1. Mivel nem te adtál meg rossz címet és ezt és csak ennyit írsz neki válaszul nyomod a Reject-t.
2. Vagy elfogadod hogy nem kapsz semmit, az Accept-el.Most át kell menni agyi-nyomi kategóriába, annak ellenére hogy a szituáció nem ezt indokolja, nincs más opciód. a 2.-t gondolom nem akarod.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz fricc_ #20716 üzenetére
Erről nem biztos hogy kapsz sms-t. Nekem az Ersténél 3 napon belül a számlán pénz. 16.-a +3 munkanap 20--a lenne a vége. És nem jön róla sms.
Az a kép oldal nem mindig a valóságnak megfelelően írja ki a helyzetet. Tudom, hogy megnézted, de ott kellene lenni már régen. Akkor várj még, itt nincs olyan idő , ez automatikus visszatérítés, az Aliexpress szerint max 15. nap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Figur10 #20718 üzenetére
A lényeg az, azt kéri hogy a dispute okát cseréld egy olyanra, ami a te hibádnak minősül a szabályok szerint, találtál jobbat.
Ha a hibás a dolog és azon marad, az eladónak akkor sem róják fel, így nem világos a számomra, hogy miért kéri. De lehet, hogy jó fej, mert ha hibás, akkor azt vissza kell küldeni, de igaz akkor is, ha jobb áron találtál és akkor már nem lehet felbontott csomagolású.
Várd meg hogy a többiek mit javasolnak, de a visszaküldés minimum 3700 Ft. -
Topikgazda
válasz Melack #20729 üzenetére
Magyar Posta levélküldemény 50 g-ig 1970 Ft (kb. 7.45 $) , 100 g-ig 2330 Ft (kb. 8.81 $). elsőbbségi, ajánlott (ezek egyben járnak) és tértivevény, hogy alá is írassák az átvételt és tudassák velem. Ha ez nem kell, akkor -440 Ft.
Az érték nem számít, az ajánlottal 11910 Ft átalány összeggel (kb 45 $) elvesztésre biztosítva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz CSAVI38 #20736 üzenetére
Ha nem érkezett meg, akkor nem tudhatod hogy hibás. Logikusan gondolkozva.
Az eladó meg azért nem reagál valószínűleg, mert amíg te nem igazolod le a megérkezést ő addig nem kapja meg a pénzét az Aliexpress-től.
Az oka annak hogy nem jelezted vissza meg az, hogy.....???
Azután még van 15 napod a dispute indításra, az hogy nem jó, az meg azonnal kiderült. A garanciás problémák meg kívül esnek az Aliexpress jogkörén.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ma reggel egy kicsit meglepődtem, két e-mail-t kaptam ezzel a témával:
transaction Order Id 86649025203934 - Package arrived in destination country - aliexpress.comMegnézve a nyomkövetési oldalakon a bejegyzéseket (RF999999999CN formátum) az egyiknél egyezett, a másik ami 28-i bejegyzés még nem.
Erről a "rejtett" szolgáltatásukról eddig nem volt tudomásom, de hasznosnak tartom, mert nem kellene az érkezést figyelni, elegendő ezután várni, hogy 5 napon belül hozza a postás vagy nem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs