-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz peestike #21460 üzenetére
Azt írtam nem rég, hogy általában és 95 % késik. Ez az a 5 %.
Nem idézem, de ma 60. nap és ugyanez van a hasonlóhoz beírva.
Már csak az kérdés, hogy helyben meddig ülnek rajtuk.Viszont a vásárlás napjától mennyi idő telt el, mert azért azt szoktuk igazán számolni. Csak a valódi szállítási idő miatt kérdem.
Nem csak a konkrét szállítás napjait vesszük figyelembe. Mert akkor van 2 napos is, de természetesen nem kapsz semmit Kínából ennyi nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Nemrég én is írtam hogy két hónappal előtti árhoz viszonyítva nem biztos hogy az aktuális árhoz viszonyított 50% az 11.11-én az annyi lesz, de 20-35% igen.
Viszont az is igaz, hogy azért két hónap alatt a beszállító is emelhet árat. Meg ezt a leárazásos trükköt nálunk is használják az üzletek, ez a kereskedelmi marketing egyik fogása és nem ütközik törvénybe. -
Topikgazda
válasz vasi89 #21472 üzenetére
Ez valójában az Aftership nyomkövetési oldal.
A Kína Posta lehetővé teszi a küldemény azonosítók követhetőségét is nem csak az ajánlott és nemzetközi ajánlott küldemények esetén és ezt látod te is. Ott írják, íratják is a vonalkóddal, tehát igaziak.
A Magyar Posta még az országon belüli ajánlottnak sem biztosítja, nem hogy a normál levélnek. Technikailag képesek lennének a vonalkódos azonosításra minden küldemény esetén és így a követés is biztosítva lenne, csak nem akarnak erre pénz költeni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kmisi99 #21487 üzenetére
Több alkalommal írtam már, bankszámlának van kátyája, azért használjuk, hogy ne kelljen a boltba megvárni amíg a bankunk átutalja a kereskedő bankszámlájára a pénze amu minimum 24 óra, de inkább pár nap. A pénzt csak utalni tudják vissza, a két bankszámla közt van mozgás. Amig él a számla, addig s pénzt visszakapod. De azután is, mert a volt bsnkod eljuttatja hozzád a bejövő pénzt
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #21497 üzenetére
Ezt mindig kapsz, minden vásárlás után. És jól értelmezed, 1. ha megérkezik akkor leigazolni, hogy megérkezett, ekkor egyidejűleg tudod értékelni a vásárlást, az eladót. Ha ezt megteszed akkor még lesz 15 napod ha felmerülne valami gond disputet-t indítani.
2.Ha nem érkezik meg akkor a a megadott Purchase Protection dátum előtt 1-2 nappal lehet dispute-t indítani a kifizetett pénz visszakapása érdekében, vagy pedig élsz a
3. lehetőséggel megemelteted a vásárlói védelem idejét egy logikus időtartammal, mert hát a szállítási idő az változó lehet ez a felemelés maximum 60 nap lehet, én 15-nél többet nem javaslok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hát nem tudom baloldalt választok kategóriát és azokat adja fel, nem egészen értem mit akarsz keresni, itt az adott kategóriába tartozó eladónál a felhasználható kupon jelenik meg.
Általánosságban nincs eladóra történő szűrés a keresési feltételek közt az AliExpressen, ezért itt sem lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21518 üzenetére
Egy vásárlás általában egy kupon használható, az összevont fizeténél a kupon minimum előírt összeghatáránál alacsonyabb vételárú nem lehet pakkban. Nem lehet 2* felhasználni, pl ha meghiúsul a fizetés és újból beírod, a már előzőleg felhasznált és a sikertelen fizetés miatt elvesztett kupont az már hiba.
A kártyát alapvetően nem regisztrálod, mert nem itt nem kell.
Ha az adott Aliexpress azonosítóhoz tartozó Alipay-hez hozzárendeled, akkor viszont másikhoz nem lehet hozzárendelni.
Amikor fizetsz akkor írod be a kártyaszámot emlékeim szerint nincs fiók-kártya ellenőrzés. Így a több különböző azonosító, de azonos kártya az működik, csak ne tároljátok el a kártya adatokat a fizetésnél egyiknél sem. Hátrány: minden fizetésnél írod a kártya adatokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #21520 üzenetére
Szóval nem egészen igaz amit a postás mond. A város kézbesítő köretekre van osztva, így lehetetlen, hogy 1500 csomag egy körzetbe legyen, ez már akkor 1500/X körzet.
Nagy város ahol lakom, 1-3 ládában vannak a kézbesítő körzetünk bent maradó csomagjai és csak azt nézik meg, ha kell akkor ketten keresik, de 30-40-nél több nincs.
Nem lesz ott februárig.
Őket is ellenőrzik és épp a napokban van átfogó ellenőrzés az összes postánál. mérik fel a helyzetet. Már van ahol az ideiglenes csomag átvételi pontokat is telepítették. Készülnek, de így is lesz probléma. -
Topikgazda
válasz herrká #21522 üzenetére
Nem azt mondtam hogy komolytalan, remélhetőleg tudja, hogy hány kézbesítő kollégája rója az utcákat, annyi körzet minimum van én úgy 12-15 közt saccolom és az igazi csomagokhoz is van legalább 6-8 nálatok.
Az 1500-at meg valójában senki sem számolja, jó nagy kupac lenne inkább a mérőszám.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herrká #21524 üzenetére
Valójában én is így jártam, könyvelt elsőbbségi és nem voltak hajlandók 3 munkanap ( a hétvége miatt 5 nap) kihozni.
Én mentem be érte, mert a 4. napon már késő lett volna átvennem, mert a munkámhoz kellett az anyag. Okot nem tudtak mondani, az hogy a sok küldemény sem lehetett helytálló ok, mert akkor a kézbesítőnek ez alatt a 3 nap alatt 360 csomagot kellett volna kihozni, úgy hogy a 361.- lett volna az enyém, ami nem fért volna be. De az elsőbbséginek az a lényege, hogy megelőzi kézbesítésben a normált könyveltet és a mezei csomagot. Úgy az első 30-ban benne kellett volna lenni.
Komolytalan az egész annak ellenére, hogy vannak köztük jó munkaerők is, akik elvégzik a munkájukat tisztességesen. Azokat is lejáratják a trehány munkát végzők. -
Topikgazda
válasz #22794752 #21526 üzenetére
Használd külön-külön. A regisztrációssal eddig voltak gondok, ha össze akartad kombinálni másik kuponnal. És lehet hogy a kosárban lévő tételeket is külön érdemes fizetni, mert most is lesz leterheltség, még az az e-mail is késve jöhet, hogy ki van fizetve, de később könyveljük, nem hogy az igazi, a 24 óra múlva adjuk át a rendelést. Ha több tétel van egyben az megkavarhatja a dolgokat, jobb a biztonság.
-
-
Topikgazda
válasz internetezoo #21547 üzenetére
Lehet, hogy már visszakaptad a pénzed.
De ilyenkor megkérdezzük az eladót, hogy miről van szó és azután teszünk valamit. -
Topikgazda
válasz internetezoo #21552 üzenetére
Akkor így könyvelte le, egy kicsit megtévesztő.
-
Topikgazda
válasz Mr.Pentele #21556 üzenetére
A szokásost, várod hogy megérkezzen, ha be van írva a nyomkövetési szám akkor azt valahonnan leigényelte, folyamatban van a szállítás, náluk azért a netes küldemény feladás működik, de lehet, hogy a csomag még nem került be a postai rendszerbe, lehet hogy pénteken ad át minden a héten beérkező rendelést szállításra a postának, vagy később éled fel a szám.
-
Topikgazda
Kérjél 12-15 nap hosszabbítást, de ha nem csinálsz semmit, akkor is 13.-a után még él a 15 napos dispute idő.
Az eladó nem írja a szállítási időt, az az Aliexpress tájékoztató infója.
60 nappal kalkulálj, mert csúszások vannak a szállításban. Ha Sanhgaj-Pudong-on keresztül jön ott igencsak 60 nap a várható most az esetek 95%-ában.
De ez jön.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nekem is volt mostanában ilyen dilemmám. Látom a nyomkövetésnél beérkezett az országba, hétfői nap. Oké, 1 nap van hátra a védelemből. Még pénteken is csak annyi hogy belföldre továbbítva. Elveszetett? Indítsak dispute-t? Szerencsétlen eladót csesztessem a mi postánk trehánysága miatt?
1 hét eltelt itthon mire megkaptam.
Lényeg az, hogy lehet, hogy már itt a csomagod és az itteni késlekedésről nem tehet az eladó. -
Topikgazda
Majd november utolsó hete lesz az egyik akadályunk, tömegesen fognak a postákon ácsorogni a nem könyvelt küldeményekért, meg a kivitt de nem átvett könyveltekért az emberek és úgy 50%-a a küldeményeknek 1 hétig áll valamelyik postai feldolgozási folyamatban.
A különböző pontokon felállított csomagpontok kezelése sem lesz zökkenőmentes.
Egyébként az MPL csomagszállítási árakat is emelték a mai naptól, úgy hogy az 1 napos csomagszállítási idő 2-3 napra növekszik jóslatuk szerint.De mi csak . Nem
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #21567 üzenetére
€-ban fizettél?
Nem egészen értem hogy a 3,2 €-os árnál azért az a 210 Ft-ért veszteség, amivel többet fizetsz ha €-ban és nem $-ban van az összeg, az miért jó?
Persze ha nem magyarországi illetőségű vagy akkor érteném, de akkor is többet fizetsz valamennyivel. Az Aliexpres $ és € keresztárfolyama nem igazán jobb mint a bankodé.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rosejbli #21579 üzenetére
4 éve ezen a napon -szinglik napja- mindig van AliExpress akció.
A kupon felhasználás attól is függ hogy milyen kupont kaptál. Alapvetően amikor fizetsz az adott terméknél a 2. összesítő oldalon kiválaszthatóak azok a kuponok amelyek felhasználhatóak.
Vannak olyanok amelyek csak mobil app-ban fizetve használhatóak és a select kuponokat adott intervallumban lehet felhasználni egy adott vásárlásra. Az persze logikus, hogy 2 $-os kupont nem lehet 1 $-os tételre felhasználni és 0 $ sem célszerű vételárnak.
Kupon összevonás csak akkor, ha a 2. oldalon lehetséges azt megtenni, eladói és Aliexpress.
Ha több különböző eladótól termék van a kosárban és kuponozni akarsz, akkor célszerű külön.külön kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21597 üzenetére
Nagyon egyszerű. A bankod váltja a devizát vásárlásnál. Ebben a példában Erste és Visa kártya és mai árfolyamok, ezek naponta változnak.
232.94 $ esetén amit forintban fizetek: 62446,55 Ft
€-ra állítom akkor
202.99 € esetén amit forintban fizetek: 63428,01 Ft
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A mai napra vonatkozó tanács.
Lesznek fennakadások a fizetésben, késhetnek a visszaigazoló e-mailek, lesz olyan hogy az jön hogy vették hogy kifizetve és folyamatban a vásárlás. A kupon beváltásoknál is előfordulhat gond. Lehet hogy frissíteni kell a kosarat, nehogy a régi áron fizess.
Legyetek türelmesek. Innen nem igazán tudjuk befolyásolni a dolgokat. -
Topikgazda
Röviden reagálnék több felvetésre.
Várható volt -írtam is - hogy lesznek problémák. Az elején a mp-kénti 250000 fizetés ami a tavalyinak a közel duplája volt, feldolgozása nem egyszerű, de szerintem idén kevesebb gond volt.
Banki dolgok:
Ha az AliExpress részéről vissza igazolva, de a netbankban nincs levonva, az nem probléma. Nálunk szombat van, nem dolgoznak a banki elszámolások.
A levont viszont az Aliexpressen nem teljesült vásárlások, hétfőn - szerda közt visszakerülnek a bankszámlákra.
A fizetési problémák a kártyákkal.
Maestro - köztudott, hogy a netes fizetések esetén néha nem működik jól, itt is hozta ezt a formáját. Aki ilyet kapott el kell gondolkozni azon, hogy milyen gyakorisággal vásárol vele Neten és másik típusú kártyára váltani vagy másik csak netes kártyával intézni ezeket a vásárlásokat.
A többi kártya Mastercard, Visa esetén meg akinek az Alipay-re ezek be vannak regisztrálva az tudott fizetni normálisan, mert a fizetés közbeni kártyaszám ellenőrzés az eleve kimarad, míg aki pötyögi a számokat azoknál minden fizetési alkalommal megtörténik.
Itt hiba most a sok egyidejű fizetéssel volt, az oda-vissza ellenőrzési eljárás nem mindig fejeződött be. Erre nem igazán lehet felkészülni, mert itt a kártyakibocsájtó cég és a bankunk rendszere is belép a folyamatba az Aliexpress mellett.Én a mobil app-ot (mivel még így is volt + kedvezmény) és az Alipay fizetést használtam. Az app néha lassan reagált, de sikerült fizetnem, ahol volt megfelelő kupon azt az összesítő oldalon felajánlotta és az összes értesítőt is megkaptam, így részemről megfelelőnek gondolom ezt a mai napot.
A netbankkal meg nem foglalkoztam, majd viszik a pénzt amikor kell nekik. -
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #21686 üzenetére
Majd lesz egy fizetés gomb a vásárlásnál. Eddig a ki nem fizetett tételeknél megjelent.
-
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #21688 üzenetére
Amikor lesz pénzed kifizetni. Ha ez hétfő reggel lesz akkor igen.
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #21692 üzenetére
Az hogy működik az OTP-nél? Mármint kártyák közti dolog, a számlák köztiről van ismeretem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #21698 üzenetére
Közben rákerestem: Két, OTP Bank Rt. által vezetett forint számla közötti azonnali pénzmozgást elősegítő tranzakció. A tranzakció a résztvevő két számlához kapcsolódó bankkártya számának Igénybe vevő általi megadását követően azonnal létrejön.
Kell akkor egy másik OTP számla kártyával, ami nem az enyém, itt valójában csak számlák közt megy a pénz, csak a kártyaszám lenne az azonosító
Én így értem a szöveget.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsimamut #21707 üzenetére
Kézbesítési kísérlet.
Ha olyan amit a csomagos postás visz ki, akkor előfordulhat, hogy nem fér hozzá a postaládához és nem tud értesítőt hagyni, ekkor a következő munkanap a leveles postás viszi az értesítőt.
Hétfőn 08:00-tól hívató az Ügyfélszolgálat. 06-1-767-8282 ők megmondják hogy mi a szituáció. -
Topikgazda
A valami ellenőrzési izé szövege jól jött volna.
Egy tévhitet szeretnék eloszlatni. Akármelyik módszerrel fizetsz -kártya adat megadás vagy Alipay-n regisztrált kártya- a fizetést az Alipay kliens végzi minden esetben tehát használod.
Ha nem ad fel adatot a fizetésnél akkor tényleg nincs eltárolva.
Viszont ha nincs a kártyád beregisztrálva akkor fizetés közben a kártyaszám ellenőrzés minden fizetési alkalommal megtörténik. Megy az 1 $-nyi próbaterhelés, ha ez sikeres akkor megy a tényleges fizetés.
Itt hiba most a sok egyidejű fizetéssel volt, az oda-vissza ellenőrzési eljárás nem mindig fejeződött be.
Erre nem igazán lehet felkészülni, mert itt a kártyakibocsájtó cég és a bankunk rendszere is belép a folyamatba az Aliexpress mellett. -
Topikgazda
válasz PainKiller13 #21714 üzenetére
Milyen felárazást? Akár 1 hét alatt változhatnak az árak különböző okok miatt, így nem igazán van viszonyítási alap.
Tényleg nehéz elhinni hogy ezen a napon 11.11-én kedvezményesek voltak az árak?
De ennyi van hátra: Sale ends in: 01 hrs 07 mins 26 secs[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz adamkaa777 #21718 üzenetére
1-6 nap a Nemzetközi Kicserélő Központban és 1-4 nap a helyi postán. Kiszámíthatatlan. És ahogy ANOka is írta, ez a szöveg csak az hogy elküldték
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Spanyolország EU tag. Amit ott adnak fel vagy az ottani vásárlásokra nem kell + költséget fizetni.
Már a rövidebb távolság miatt is gyorsabb a szállítás.
Vám meg ha Kínából jön akkor is 0%.
A szállítási módban nem írtak China post szöveget hanem Euro-business Parcel-t, az ilyen szöveg futáros szállítás és ezt a céget GLS-nek hívják nálunk.
Mivel jól gondoltad és a Euro-business Parcel szövegre meg a Google rögtön a GLS-t adja fel, szerintem ezért nem volt reakció.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Hobby rádiós topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Call of Duty: Warzone
- iPhone topik
- Táp ventilátor csere
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...