-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
outdoor #21730 üzenetére
Többen cáfoljuk ezt az állításodat: A legtöbb áru drágább volt, mint amennyiért rendesen kapható.
De nem szeretnék vitákat generálni és gondolom te sem.
Ha te így gondolod, ám legyen.
De ezt már hangoztattad 7-én is és akkor is reagáltunk rá. Lépjünk tovább. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
A böngészős verzióban keresel, nézegetsz és tartod karban a dolgokat. Ha a kosárba teszed a böngészés közben a kinézett árut, azt ahol az app használata esetén van kedvezmény, akkor abban fizeted ki.
Azoknál ez látszik a képernyő Get our app... az ottani árat persze az appon látod majd. De hatalmas kedvezményre ne számíts.[ Szerkesztve ]
-
válasz
timolya #21754 üzenetére
Vagy így: Megérkezett a postázóba Shanghai Pudong (20000062)
Egy normál nyomkövetés innen:
25.09.2017 07:20 Elhagyta a repteret Shanghai Pudong (20000062)09.11.2017 08:12 Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
Ne kérdezd közben hol volt.
Sarokba szorítottam a csomagot, kukoricát szórtam a térde alá, de nem volt hajlandó elárulni[ Szerkesztve ]
-
válasz
fundaluk #21763 üzenetére
Ez még az AliExpress által is elfogadott kínai keresőben is azt adj fel, hogy vissza lett a feladónak küldve.
Ez lenne az. Ezt a linket elküldheted neki, mert kínaiul tartalmazza azt hogy nem Magyarországon lett kézbesítve. Nálunk nincs ilyen város: Guangzhou és ez az utolsó 2017-11-13 16:06:30 infó. -
válasz
-secret- #21766 üzenetére
Mehet a dispute keretében mert 1. nyoma marad és így biztos reagálni fog, 2. ha meg tudunk egyezni, akkor be lehet zárni, és nincs semmi feljegyezve az eladó kontójára, 3. ha beleegyezik a refundba akkor neki sem kell az AliExpress jutalékát kifizetni. 4. Csak azok számolnak az eladói minősítésbe, ahol az AliExpressnek kellett dönteni
CactuS
Ha nem igazolod vissza, addig a pénz az Aliexpressnél van, az eladó saját költségére nem biztos, hogy ad valamit.[ Szerkesztve ]
-
válasz
JustinBarnes #21771 üzenetére
Rosszul tudod, gondolod, ha kell kiszabni vámot, áfát csak akkor van vámeljárás és azután kerül felszámolásra a díj.
Bekérték az adatokat, ha elkészítik és továbbítják a NAV felé a vámkezelési kérelmet akkor kell fizetni, ha nem készül okmány akkor nem. Nálad is ez van.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
JustinBarnes #21776 üzenetére
Sajnálatos, hogy a más fórumokon a Posta Vámoldalon megjelenő információkhoz hiányzik az értő olvasás készsége és a logikus gondolkodás képesége.
Megnézik az igazolást és: majd pedig kihozza a postás, mint egy hétköznapi kínai küldeményt, amelyet én bármi extra költség fizetése nélkül átveszek?[ Szerkesztve ]
-
válasz
vasi89 #21781 üzenetére
Biztos van még hátra úgy 50 nap a várható megérkezési időből, a vásárlói védelemből. Az hogy a 10-én feladott dolog 14-én nem minden postai nyomkövetőn nézegethető -aminek jelentősége nincs, mert ez még a feladó tulajdona, nézegesse ő, én semmit nem tudok kezdeni vele - nem probléma.
Neked is csak idézni tudom amit tájékoztatásul ki van írva a vásárlásnál: Tracking information is available within 5-10 days.
Ez a nyomkövetési szám megfelel a nemzetközi formátumnak, van róla bejegyzés annál a postánál ahol felvették szállításra így kamu szánka tekinteni számomra nem világos.
Az sem világos, ha nem lenne igazi akkor jelenlegi állapotban 4-5 nappal a vásárlás után mit lehet kezdeni?
A folyamatot nem tudod megállítani. Nem tudod a vásárlást visszavonni.
Meg nincs kamu nyomkövetési szám. Az hogy nem kapod meg, más kapja meg nincs összefüggésben azzal hogy létező vagy nem létező a neked megírt szám. -
válasz
vasi89 #21784 üzenetére
Ez ugye Kínában volt becsomagolva, ahhoz hogy a Szingapúri posta is lássa ahhoz el kell küldeni Szingapúrba. Az általában 1 hét körüli idő.
Elektronikusan a nyomkövetési szám leigényelhető, de csak akkor lehet nyomon követni, ha számot kiadó posta kezelésébe kerül, ezt a RB273026619SG számot ők írhatják be a nemzetközi adatbázisba, mert az övék. Ezután már ahol megfordul ott írják a bejegyzéseket az ottani emberkék.
Most vissza nézve egy ilyennél 30-án leigényelve a szám és 7-én indult el Szingapúrból, oda 4-én érkezett. -
válasz
Zoli1222 #21788 üzenetére
Melyik DHL? A DHL Express esetén ők végzik, ha a postás DHL akkor a Magyar Posta.
A kevesebbet ráírok, mint amennyibe kerül minimum 2004 óta nem működik, a mesében nem hihetnek a NAV emberei, a törvény mást ír.
A plusz költség miatti visszamondást el is felejtheted, nem korrekt hozzáállás.
Már a vásárlás előtt tudtad, hogy 22 €-ot meghaladó érték esetén van 27% Áfa és a szállító vámoltatási költsége. DHL esetén 2%, de minimum 5990 Ft.
Vissza viszik neki, de csak akkor kapja meg ha kifizeti a visszaszállítással kapcsolatos költségeket, a szállítási biztosítása nem terjed ki arra hogy a vevő nem hajlandó átvenni. Enyhén szívatós a dolog.
Tabletek esetén a "megúszás" esélye 0%-hoz konvergál.[ Szerkesztve ]
-
válasz
#22794752 #21792 üzenetére
Ez nem ismeretlen: Special Line-YW a Yanwen logisztikai cég lenne,ők előszeretettel rövid időn belül azt írják, hogy megérkezett ide, de úgy 2 héttel "előrehozzák" a valóságos időhöz viszonyítva. Az NL-s az nem gond, legalább valódi könyvelt küldemény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
-=RelakS=- #21796 üzenetére
Mivel tudom, hogy a vámérték az a vételár és a szállítási költség+ az egyéb költségek együtt, ez azért köztudott is és ezt még az Összefoglalóba is beírtam: Az ÁFA és vám alap a vételár és szállítási költséggel együtt értendő. Valamint a DHL okmányának linkje is ott van, ami tartalmazza, hogy mennyit kell fizetni
Nem egészen világos hogy hogy miért nekem van címezve.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Exelsior #21799 üzenetére
Az áfát is a vámeljárásnak (szabad forgalomba bocsátás vámeljárás) nevezett dolog keretében szabják ki, csak nem fizetsz vámot mert az 0 %, még 150 € felett is. 22 € felett mindig van ez a költség a szállítási szolgáltatóknál.
Ez is munka, elkészíteni az okmányokat, benyújtani a NAV-nak és a DHL esetén: a vámteher (vám és/vagy adók) megfizetése előtti árukiadás a DHL Express kezességvállalási engedélyének terhére lehetséges. A kezességvállalás díja: a vámteher 2,5%-a, minimum 5.990,-Ft. A Postánál azért kevesebb mert neki van erre mentességük, ott a melót fizeted ki.[ Szerkesztve ]
-
Akinél még a 11.11-i vásárlás nincs elküldve az fiygeljen arra, hogy az ALiExpress által 11-én felemelt Processing Time visszaállt az alap, az eladó által megadott időtartamra. Ha 1 napnál tart és kell az árú, akkor adjatok rá pár napot.
-
-
válasz
holdszem #21805 üzenetére
Az LX-es kezdetüekre is igaz amit írtam. De nézted itt vagy ezen a helyen?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Sir Csimbók #21816 üzenetére
Ha Maestro kártya akkor előfordul, hogy elő jön az a hibája, hogy nem mindig lehet vele Interneten fizetni.
Nekem Visa kártya és évek óta semmi gondom.
Banktól függően lehet még napi vásárlási összeg és napi vásárlási darabszám limit is.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Sir Csimbók #21819 üzenetére
Ha MC akkor regisztráld az Alipay-n, ha ott elfogadja akkor azután nem lesz fizetési gondod.
-
válasz
beyruth82 #21823 üzenetére
A vásárlás folyamat keresel, megtalálod, kifizted, 24 óra múlva a rendelést az Aliexpress továbbítja a kereskedőnek, ő a megadott processing time alatt elküldi. A 7 nap normális, 11.11-én 12 napra állította az Ali
A amíg ezt látod megszakítható, 3-5 nap mire a pénz visszakerül a számládra.
Ha nem adja fel a 7 nap végén törlődik a vásárlás és 3-5 nap mire a pénz visszakerül a számládra.
60 nap a szállítás maximum ideje.A 7 napon belüli feladás az nem = a 7. napon történő feladással.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
galaxys80 #21834 üzenetére
11-én a feladási határidőt megemelte az AliExpress akkor 12 nap volt most elméletileg a normál idő ketyeg, valószínűleg neked is a porcessing time 7 nap, a 4. munkanapnál tart mondjuk a 7-ből, időben van. Az ide érkezés nem csak ettől függ és ha már itt van akkor sem biztos, hogy a posta rögtön kiviszi neked.
-
válasz
beyruth82 #21842 üzenetére
Ezt a rendelést Order ID:87944451368445 nem törölted, már szállítás alatt van és a vásárlói védelmed majd le fog járni 59 days 23 hours 49 minutes 51 seconds múlva. Tény az hogy bejelölte, hogy szállítva, az igazságtartalmát ennek nem igazán tudod megcáfolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
zeus_2k14 #21857 üzenetére
Az országok közti árumozgás úgy működik, hogy az adott ország vámhivatala export -kifele- és import -befele- során is foglalkozik a dolgokkal.
Csak olyan mehet ki az országból amit a jogszabályaik lehetővé tesznek és olyan is jöhet be. Ezt ellenőrzik, ha kell beszedik a különböző járulékokat, ha a kereskedő visszaigényli az országában a termékre kifizette áfát, mert exportálja a terméket azt is rendezni kell stb.(Nagyon egyszerűen fogalmaztam)
Akár 10 € értékű dologra is lehet 300%-os vám, az érték az itt nem lényeges, hanem a vámtarifák az adott termékre. Másrészt értéktől függetlenül a vámjogi szabadforgalomba helyezést az adott országban meg kell csinálni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
gulupeti #21866 üzenetére
Ha egyértelmű hogy rosszat küldött ő hibázott neked a hiba kijavítás nem kerülhetne pénzbe.
Köze nincs a dolognak a címhez,, meg az általa idézett dologhoz.
Én a következőt tenném Összefoglaló AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírásban a Ha megkaptuk, de probléma van vele. azon belül Product not as described, Nem felel meg a leírásnak és Model not as described Nem azonos termék. dispute.
A teljes vételárat kérem.
Majd erre amit reagál annak függvényében továbblépés. -
Csatlakozom a kérdésedhez. Ez számomra is új dolog, mert évek óta ilyen nincs. Ha van mobil app kedvezmény akkor az csak ott fizetve működik. Ha nincs kedvezmény akkor a két ár megegyezik.
Breki
Visszanézve a hozzászólást, mobil order nem fizethető gépről, a képen mind mobilos fizetés van, ami megtörtént. Ezek közül melyik volt az amin mobil app kedvezmény volt és nem azon keresztül fizetted?
Akkor tényleg legyen már a módszer megosztva.[ Szerkesztve ]
-
válasz
vandor01 #21879 üzenetére
Nem kamu számok mert ez az azonosítója a küldeménynek. A legtöbb webshop tracking number mező elnevezést használ, de ez nem jelenti azt, hogy ott csak a nemzetközi postai azonosítót lehet beírni. Azt a számot írja be amit kapott a szállítótól, ezért ez nem kamu szám.
Mivel azt is tudjuk hogy országok közt csak a nemzetközi ajánlott szolgáltatással feladott a követhető, ezért nem is kell az ettől eltérő azonosítók követhetőségével foglalkozni. Gyakorlati haszna nincs. Itt az AliExpresen csak arra érdemes figyelni, hogy ne fussunk ki a vásárlói védelem idejéből.
Másrészt adnak nemzetközi postai azonosítót, de nem mindig a free szállításhoz. Persze annál is kifizetjük, mert beépíti az eladási árba, főleg ami 10 $ feletti értékű. -
válasz
Zoli1222 #21880 üzenetére
Inkább ezt javaslom oda is: A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek
Mert azért valójában a NAV-nak kell az igazolás, mert attól függetlenül, hogy elektronikusan küldi át a DHL jó, ha a vételár hivatalos módon is igazolva van. Lehet hogy egy kör a folyamatban így kimarad, ha konkrétan is meg akarják nézni a NAV részéről.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zoli1222 #21886 üzenetére
Amit linkeltem az a böngészőben látható, mobil app-os képet nem javaslom beküldeni. Nem látszik rajta a neved, a címed és fizetési információ sem lesz jó. Így miként kötnék hozzád a vásárlást?
Persze a Delivery Information-ra kattintva előkerül a neved címed, nyomkövetési szám, de akkor meg a vásárlási információ nem látszik és az hogy te küldöd be nem igazol semmit.
Másnak eszébe jutott, hogy beküld egy ilyen képet, de nem az és nem annyiért volt rajta amit megvett. Az elégtelen információ miatt a küldeményt felbontották és elkobzás után vámszabálysértési eljárást indítottak ellene.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- Motorola Edge 40, 8/256GB, újszerű, MediaMarkt garancia 2026.02.07-ig Eladó!
- Asztali PC i5-2500, Intel alaplap
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Garázsvásár! LGA1150, LGA1155, AM4 alaplapok, processzorok, DDR2, DDR3 memóriák
- Vox Pathfinder 10 elektromos gitárerősítő! Ingyen Foxpost!