-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
SkyLine3000 #24007 üzenetére
Nem talán, biztos.
-
válasz
SkyLine3000 #24012 üzenetére
Én a Mastercard-ra értettem hogy biztos nem lesz gondod, arra a hsz-re válaszoltam. Mi váltottunk Mastercard-ra. Így talán megoldódik a fizetési probléma. biztos.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
KutyiHU #24019 üzenetére
Mivel nem külön volt feladva, hanem egybe csomagolva a dispute oknak Quantity shortage Mennyiségi problémát kell választani, mert megérkezett, de kevesebb a mennyiség.
Persze lehet hogy azt külön küldte, majd a válaszában gondolom leírja, hogy mi történhetett.Indítod a dispute-t és a hiányzó termék árát kéred vissza, újraküldés nem igazán opció. Készíts képet mindenről és csatold.
-
-
válasz
KutyiHU #24024 üzenetére
Azzal küldöd el hogy nem érkezett meg viszont azt látják ellenőrzéskor a a nyomkövetési számnál hogy kézbesítve. El ehet magyarázni is, hogy ezt a külön meg nem érkezést hogy kell érteni..
Ha nem pipálod akkor egyértelműen írd oda hogy csak a másik kettő volt abban csomagban amit megkaptál és akkor ezt ne jelöld megérkezettnek, de én nem így szoktam és nem vagyok benne biztos, hogy a rendszer miként kezeli le, de legfeljebb több lesz a magyarázó szöveg.Mikor elküldöd a dispute-t mindig az eladó az első akinek lépnie kell valamit rá, mivel itt egyértelmű hogy nem lett elküldve, nem is kell hogy az AliExpress döntsön, mert remélhetőleg az eladó is belátja a tévedését.
-
válasz
KutyiHU #24027 üzenetére
Nézd meg az Összefoglalóban a AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírást, megérkezett kategóriát válaszd, mert csak ott tudnál most valamit kezdeni.
Amire utaltam hogy nem így csinálom, hogy ha nem érkezés van egy több tételes egyben szállított rendelésnél akkor a szállítás védelem ideje alatt nem indítható minden esetben a dispute, csak mondjuk a vége felé.
Ezért jobb az, hogy megérkezett de hiányos. Ha nem akarod dispute keretében az eladóval az egyezkedést akkor meg ír neki üzenetet.
A dispute-s dolgot innen keresd a leírásban:
Ha megkaptuk, de probléma van vele.
Itt két lehetőségünk van, csak pénz visszakérés vagy visszaküldés.
A pénzt kérjük vissza[ Szerkesztve ]
-
válasz
dudzsi #24031 üzenetére
Ha visszaolvasol, az aki itt jelezte, annak nem javult meg. Más helyeken az a helyzet derült ki hogy esetleg hetek, hónapok múlva lehet újból fizetni, de inkább az hogy nem sikerül a későbbiekben sem.
De nálad ez most egy AliExpress fizetésnél jött elő, előjöhet más helyen is a későbbi időben. -
Akkor is írtam hogy nem lehet más címre küldeni, a rendszer a te címedet adja át, ő írt más nyomkövetési számot be.
Ha ezt a tényt -más városban kézbesítve- egyértelműen leírtad a dispute-nál, akkor a javadra fognak dönteni.
Nálam is előfordult ilyen néhány esetben, de azzal nem igazán tudott az eladó mit kezdeni, hogy Szeged az nem azonos Győrrel, egyértelmű hogy nála volt a hiba.
Ha valamelyik elkezdett volna agyalni, mint nálad, az a nagy értékelésben 1 csillag és a szöveges részbe beírva hogy hamis nyomkövetési számmal akart átverni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
maross #24043 üzenetére
Ha tényleg nemzetközi postai nyomkövetési számod van, ami vagy Rx999999999SG vagy Lx999999999SG forma, szingapúri posta a szállító. Egyébként bármi lehetséges.
De többször írtam, Magyarországra mindig vámolás után kerül továbbításra a vásárolt és postai úton továbbított küldemény. Vagy lesz teljes vámeljárás, vagy csak egyszerűsített, ahol nem kérik a fizetés összegének igazolását.
Így a vám sosincs megúszva, elkerülve.[ Szerkesztve ]
-
válasz
gixxergabi #24050 üzenetére
Ami ugye Mastercard, nem pedig Maestro.
-
válasz
gixxergabi #24052 üzenetére
Csak egy apró pontosítás, a Maestro-val lehet az Alipay-en keresztül fizetni, viszont a kártya regisztráció az Alipay esetén csak Mastercard vagy Visa kártya esetén lehetséges
-
válasz
Kata6710 #24054 üzenetére
Az Aliexpress vásárlási oldalai és ha csatolod a banki igazolást akkor leírod hogy miért több.
De kaptál már sms-t vagy értesítést arról hogy le kell igazolni a vételárat? Addig nem kell pánikolni.
Egyébként 26,57 $-tól indulhat a vámeljárás, az hogy májusban 45,78 $-ig kérelemre elengedik a fizetendő áfát a vámeljárás keretében az egy kicsit más dolog. -
-
Beírja hogy 10 nap és lehet hogy 2 munkanapon belül feladja, nem egészen azt jelenti hogy pont a10. napon kerül elküldésre.
Ez csak a fizetés után jelenik meg, a termék leírásban van amelyik eladó beírja hogy mennyi időn belül küldi el.
Valójában nincs különösebb jelentősége mert a szállítási védelem általában úgyis 60 nap, de az is 7-75 nap közt mozog. -
Nálunk is van szombaton nyitva tartó posta, ott miért ne lehetne, illetve elektronikus úton lehet szállítást rendelni és a nyomkövetési számot be lehet írni mert az azonnal kap és az már akkor szállítás alatt lévő lesz, de írja is az AliExpress hogy 7-10 nap is lehet mire a nyomkövetésben látszik valami, én inkább a netes szállítás megrendelésre gondolok.
-
válasz
emma_tamasi #24090 üzenetére
Ha nem volt ráírva hogy az nap (05.04) átvehető ,akkor csak a következő nyitvatartási napon veheted át. Ha szombaton nincs nyitva akkor hétfőn.
Az értesítő valójában nem kellene, én kinyomtatom a nyomkövetési számra vonatkozó nyomkeresési oldalukat, ráírom a nevem, címem, a postás kézbesítő körzet azonosítót (ezt egy előző értesítőről lestem meg) és ezt átadva megkeresik és kiadják. Ha kérdezi hogy hol az értesítő, akkor csak annyit mondok, hogy a kollégája nem dobta be. Ezt persze azután amikor az általad idézett szöveg látszik és csak a következő napon jönne az értesítővel a postás.
Aznap bedobott értesítő esetén nincs náluk a küldemény, (ezért írják rá, hogy mikortól vehető át), amíg a kézbesítő le nem számol, ez akár 17 óra körül is lehet és azután még át kell pakolniuk az átvételi helyre, ez is időbe telik.A csomagos kézbesítőknek általában nincs kulcsa a lépcsőházakhoz, máshoz meg nem csöngethet be hogy beengedjék a postaládához ezért a levél kézbesítő viszi a következő napon az értesítőt.
Az elmúlt 6 hónapban már mindig kaptam értesítőt, csak a pénteki postán átvehető szövegűeket intéztem a fenti módszerrel, mert nem akartam hétfőig várni és nálunk nyitva van szombaton is.
[ Szerkesztve ]
-
Akkor a válasz az hogy van Kínában szombaton és nagyobb városokban vasárnap is nyitva tartó postahivatal.
Annyival még kiegészítem, hogy van olyan eladó aki a feladás alatt az Interneten megrendelt nyomkövetett szállítást is feladásnak tekinti.
Elnézését hogy máshogy kezdtem a választ.[ Szerkesztve ]
-
válasz
#88470784 #24098 üzenetére
A kínai posta partnere a Magyar Posta. A megbízhatóságnak nincs jelentősége, ha nem kapod meg akkor a pénzed visszajár.
Vám erre vagy 6% (6100 Ft) vagy 2,7% (2700 Ft) ha nem veszik komplett egységnek, az áfa 27% (a legolcsóbb US $384.37 esetén kb 27300 Ft) és a posta vámeljárási költsége 3000 Ft.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Ateszpapa #24103 üzenetére
Igen lehetséges, 20 napon belül kell fizetni, de ezt nem igazán szeretik az eladók, mert tényleg csak foglalod a terméket és a pénzt is jóval később, majd a amikor leigazolod a megérkezést azután kapja meg az AliExpresstől. A későbbi fizetés csak szívás neki.
Az eBay-en is 48 óra fizetési határidő.
Az itthoni boltban is csak szívességből teszik félre neked és netes kereskedelemben azért nincs szívesség.
Ha tudsz fizetni vedd meg, ha nem tudsz fizetni akkor meg ne vedd meg. -
válasz
Madycsa #24105 üzenetére
A PayPal könyvelésnél, ha vonnak tőled jutalékot (fee) akkor fizetség módon küldve. De nem úgy szokták.
Nem írtad a szituációt, de az esetek nagyobb hányadában az AliExpress a vevőnek ad igazat, ez a PayPal-os fizetés csak az AliExpress dispute döntésének az elkerülése, mert ha az ok az ő hibája, akkor az neki magasabb jutalék fizetési kategóriát jelenhet. -
válasz
Flashy #24111 üzenetére
Értem. A legtöbb helyen ha jó a webshop "motorja" akkor működik az hogy a raktárkészletet is kezeli, lehetséges előrendelés, a kosárban lehet gyűjteni és ésszerű időn belül később fizetni, van ahol csak e-mailt küldenek, hogy a kosárba felejtettünk valamit és van ahol ha kilépünk elveszít mindent amit nem fizettünk ki.
-
Rosszul sejted.
Ez igencsak feladva, már úton van idefelé.
Ezt nem véletlenül olvasod a szállítási információknál:
Azt is írtuk már, hogy ha nem kínai postával küldik, a nemzetközi postai nyomkövetési információknál akkor jelenhet meg információ, ha az adott postai szolgáltató kezelésébe kerül, jelen esetben ha majd Szingapúrba megérkezik.Így néz ki egy SG-s teljes sztorija a global.cainiao.com-on:
04.05-én jelent meg a Nemzetközi keresőkben.[ Szerkesztve ]
-
Aki legyártotta az tehet róla, már többször volt itt is róla szó, van egy olyan hitelesítési problémája ami néha meghiúsítja a fizetést egy adott alkalommal. 2008 óta és nem csak AliExpress-en jelentkező probléma.
Ha ki lehet váltani akár virtuális kártyával, érdemes cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tomazin #24122 üzenetére
Örömmel venném ha az ismert szabály be lenne tartva: ami nem a topik témája az legyen már off topic.
Én is át tudom állítani, de akkor is kérlek hogy figyelj rá.
Megnéztem leírást is. A legtöbb bank ugye nem a középárfolyamon számolja a devizás vásárlásokat, így valószínűsítem, hogy érdemes azért számolgatni és itt sem látom azt hogy az "árfolyam kockázat" nem kerülne elő. És azért biztonsági kockázatot is látok. -
válasz
Dzsuri89 #24127 üzenetére
Ha megnézed az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírást ott láthatod hogy nem kell majd fizetned semmit, ha a leírtak szerint küldöd be az igazolásokat
Azt is írtam ott hogy 2004 óta a kevesebbet íratok az eladóval a csomagra adó elkerülési 'trükk" nem igazán használatos mert igazolni kell a vételárat, ezért sem veszik figyelembe.[ Szerkesztve ]
-
Azt nem írtam hogy a posta ilyenkor nem számolja fel? Ott nem csak hsz-ben.
Mert ők így értelmezik most, nem kell áfá-t fizetni és ezért az elvégzett vámeljárásért még sem kéri a költséget, de bármikor változhat náluk ez és ezért nem fix a szöveg az Öf-ben.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Caliber92 #24154 üzenetére
Ha elfogadja az eladó, akkor automatikusan megy vissza a pénz, nem fog neked írogatni az eladó, mert az elfogadás a reakciója, az AliExpress csak akkor lép közbe ha te nem fogadod el az eladó ajánlatát és Reject-et nyomsz az ajánlatra.
Nem úgy működik a dolog ahogy írtad. Ha megnézed a dispute bejegyzéseket akkor egyértelművé válik.
Pl:Mielőtt az AlieExpress döntött volna csak elfogadta:
AliExpress döntött:
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dida104 #24155 üzenetére
Pontosan hogy szól amit kérnek?
A szig az oké, a a bankkártya az nem egészen tiszta, de annak csak első oldala úgy hogy csak az első 4 és utolsó 4 számjegye látszódjon a csc, cvv kód ha az elején van az akkor kitakarandó, a hátsó fele nem kell pont a kód miatt, a bankszámla kivonatra nem emlékszem, kértek valami közüzemi számlát a név és a cím igazolására. -
válasz
Dida104 #24158 üzenetére
Ja, Maestro. Lehet hogy még sem fizetted ki
Ennek a háromnak a fizetési igazolását kérik, nem tudom hogy te tudsz-e a Netbankodban csak ezekre lekérni a fizetési adatokat, mert az lenne a lényeges, ezeknek a fizetési sora.
Azt azért nézd már meg, hogy tényleg le is van vonva a pénz vagy még mindig zárolt tételként vannak, valami gond lehet a könyveléssel és ezért kérik ezeket igazolni.
A kártyaképnél meg úgy küldd el ahogy írtam.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dida104 #24160 üzenetére
Ők lekönyvelik hogy fizettél március 20-án, de a pénzt a bankod csak pár nappal később (4-5 nap) utalja el, ha ez nem történik meg akkor a rendszer fizetettnek jelzi, de nincs kifizetve fizikailag a pénz nincs náluk.
Valószínűleg elment és azt ha nincs is netbankod, az április elején megkapott márciusi banki elszámoláson látod, akkor azok a sorok kellenének nekik. -
válasz
Caliber92 #24161 üzenetére
Oké, köszi a kiegészítést.
Valamiért az 5 munkanap ragadt meg az agyamban, de tényleg 5 naptári nap, ami viszont így hülyeség, a refund összegének elküldésnél munkanapokkal számol, itt meg ha hétvége vagy több napos ünnep van nem fogja minden eladó ekkor is nézegetni az értesítőit és lehet hogy csak véletlenül fut ki az időből, ezzel azért meg vannak szívatva.
A feladási időt is központilag emelni szokták amikor ünnep van, tényleg logikátlan a naptári nap.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- Motorola Edge 40, 8/256GB, újszerű, MediaMarkt garancia 2026.02.07-ig Eladó!
- Asztali PC i5-2500, Intel alaplap
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Garázsvásár! LGA1150, LGA1155, AM4 alaplapok, processzorok, DDR2, DDR3 memóriák
- Vox Pathfinder 10 elektromos gitárerősítő! Ingyen Foxpost!