-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Addig kérheted vissza amíg meg nem unják, nincs számokban kifejezett határ.
De azt vedd figyelembe hogy vannak vevők akik szándékosan nem nyomkövetet postával kérik és azután visszakérik a pénzt, ezt azért próbálják az ilyen károsító vevőket valahogy minimalizálni.
Azért az segít ha végül megjön akkor újból kifizeted, nem minden esetben veszik el.
Ha tartósan nem kapod meg akkor esetleg nyomkövetett legyen a vásárlás, meg átgondolni azt, hogy ugyan megérkezik, de ott helyben nálad "elveszik" valahogy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zoltannagy #30442 üzenetére
Ha nem Rx999....vagy Lx999.... a szám akkor ez nem jelent semmit. De gondold már meg, az indulás (Departed) és az érkezés (Arrived) közt van 2 óra 6 perc idő, azok a repülők amik szállítják nem képesek Kínából annyi idő alatt ideérni. Minimum 10-12 óra az utasszállítóknak is. Pedig azok kapkodják a szárnyaikat.
Nyugodtan elfelejtheted azt a nyomkövetőt, használd inkább ezt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zoltannagy #30444 üzenetére
Ez igaz, még ott van a logisztikai központban, mert Kínán belül mutatják még ezeknek a "gagyi számoknak" is a mozgását az ottani logisztika, posta azt még írogatja, de a nemzetközi postai adatbázisba ilyen számok nem kerülnek be, hiszen nem könyvelt küldemény kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petymek #30446 üzenetére
Értem és igazad van, mert egy magyar vásárolt július 3-án és annál AliExpress Standard Shipping van.
Color: Silver Logistics: AliExpress Standard Shipping Thank you very much! Phone is very cute! 03 Jul 2019 02:16
Én erre gondoltam volna a gyorsaság miatt AliExpress Premium ShippingTényleg nem világos hogy miként lett belőle Eu express. Lehet hogy csak svéd posta volt és szerencse?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mr.Pentele #30451 üzenetére
Igazad van, nem is figyeltem a másik számot. Az lesz a valódi.
-
Topikgazda
válasz Gyulu25 #30457 üzenetére
Igen, de minek várnál rá 4-5 napot, mert ajánlott levéleben elküldik az egyébként letölthető nyomtatványt és mindenképp neked kell kitölteni, semmi új információ amit ne tudnál nincs rajta.
Ha megjön az sms akkor letöltöd és e-mailben visszaküldöd a szükséges dolgokkal, lásd az Összefoglaló vonatkozó részét. Amíg várod a levelet addig akár végig is fut a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez le lett zárva.
Akkor értékeljük amikor megérkezett, nem amikor feladják.
Nem látok dátumokat és egyebeket, így nem tudom miről van szó.
Ha az értékelést szeretnéd akkor belépés után a My Aliexpress, a baloldali menüben a Manage Feedback, és ha ne értékelted, de még lehet akkor az Orders Awaiting My Feedback résznél ott a vásárlás, ha nincs ott és nincs a Published Feedback-nél sem, akkor rendszerhiba. -
Topikgazda
válasz Dr. Romano #30466 üzenetére
Teljesen mindegy, mindkettő lassú. A C betű van előrébb a névsorban.
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30469 üzenetére
Röviden írom, amit megkaptál és hibás az megérkezett. Így a rendszer jogosan írogatja, a leigazolást követően fogja a pénzt az AliExpress az eladónak továbbítani.
Ami nem érkezett meg,arról meg nem lehet tudomásod hogy milyen állapotban van. Egyszerű logika.
A szállítási idő védelem a termék kézhezvételével lejár, azután van 15 nap reklamációs időd, de az más dolog már.
A refund a biztosabb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30471 üzenetére
Nem egészen erre gondoltam, de úgy van, akkor zárja a rendszer a vásárlást és indul a 15 nap dispute idő.
Ha megérkezik a 14. napon, nem szoktuk végig futtatni a 60 napot.
Azt követően kapja meg az általad kifizetett vételárat az eladó, addig mindent a saját költségére előlegez meg. -
Topikgazda
válasz llaszlo #30474 üzenetére
Két védelem van:
A szállítási idő védelem, ha az alatt nem kapod meg visszakapod a vételárat
On Time Delivery Guarantee
We want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date.Van a vásárlói védelem, ami a kézhez vételtől számolt 15 nap.
Refund Guarantee
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
Már az eladó is tudja hogy már megkaptad, hiszen ő is látja a nyomkövetést. De akkor indistazs dispute-t amikor jónak látod.
Amíg szállítva van, nem érkezett meg, addig nem tudsz hibás állapot dispute-t nyitni általában. Elebóve be j kell jelölni hogy megérkezett vagy nem?
A vevők felé az az elvárás, hogy amikor megkapja leigazolja, ha akar ad értékelést azonnal, de arra van 30 napja, a vásárlói védelem, refund garancia 15 napja a leigazolástól indul.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #30482 üzenetére
Tudom hogy hihetetlen, de aYanwen bejegyzés hogy itt lenne az kamu, nem így müködik a Nemzetközi Kicserélő Központ, nincs Yanwenes ember aki itt Mo-on jegyezgetné a nem könyvelt küldeményt.
-
Topikgazda
Esetleg ne a MP oldalát nézd, vagy ezt, vagy pedig ezen az oldalon
Egy hete gond van a Magyar Posta nyomkövetőjével, bár ők nem vették észre, mert máskor hamarabb kijavították.
Ez RP628347383CN az MP szerint még csak elküldve 2019.06.30. | 10:00 Küldemény átadása nemzetközi szállításra Külföldi postai kicserélő üzem pedig itt van, tegnap sikertelen kézbesítés, ma megyek érte.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30494 üzenetére
Így akkor észerűen le lehet rerndetzni a dolgot. De nem azt az értéket nézzük ahol 4,9-et látsz mert az ezekre vonatkozik:
Item as Described 4.9 (A hirdetés tartalma)
Communication 4.8 (Az eladó kommunikációja)
Shipping Speed 4.9 (A szállítás ideje)Hanem hogy hány % a Positive Feedback arány és a Feedback Received leírások a vásárlóktól.
-
Topikgazda
válasz -secret- #30496 üzenetére
A vásárlásnak mi a státusza? Ha lezárult attól a dátumtól van 15 nap dispute indításra. Ha azt túllépted akkor annyi volt.
A lépések az Összefoglalóban benne. De ha még időben vagy, akkor a vásárlásnál a View detail-nál jobb szélen dispute, ha elsőre nem a dispute ablak jön elő, akkor lejjebb menve a képernyőn van a következő dispute link, akkor azt választva indítható.
Ha lezárt vásárlás, akkor két kattintásos lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem az akksi miatt, de bőven benne vagy az értékhatárban (41,48$), így ha beküldöd az igazolásokat és a kérelmet (lásd Öf.) nem kell fizetned semmit.
Annyit tegyél már meg, mivel nem frissül a MP nyomkövetője, hogy telefonos ügyfélszolgálaton pontosítsd hogy ez akkor tényleg így van és ha igen küldd be a dolgokat, ne várj a levélre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már többször leírva itt a topikban hogy mit kell csinálni.
Röviden: nem kaptad meg és dispute, mivel az egy másik személy vásárlása volt, igazolod egy angol nyelvű a nyomkövetés képével hogy máshol vették át, nem ott ahol te laksz, a posta (hidd el nekem) megerősítette hogy ott a címzett vette át, tehát nem téves kézbesítés és ezért kéred vissza a pénzed. Ez a normál eljárás ha a jó ember nem küldené el újból.Jelen esetben ha igaz hogy elküldte (most már arra vár hogy valami repülő elvigye), tehát oké, akkor kérj emelést a szállítási védelemre, mondjuk 20 napot, az a kb 30 nap elég lesz hogy ide érjen.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor már lezárta volna, persze írj neki, a hosszabbítást a vásárlásnál kell kérni, Extend Processing Time gomb, azután tudja állítani. Az új számot meg Cancel shipping-el lehetne neki megadni, azt nem tudom, hogy a kézbesített státusz esetén lehetséges-e, ez már az eladói felület.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bigemperor #30522 üzenetére
Ha 1 órán belül történik akkor nem.
-
Topikgazda
válasz petymek #30528 üzenetére
Direktben nem lehet, a böngészős verzióban még a Kérdések és válaszok sem használhatóak, a mobil app-ban van lehetőség kérdezni és arra a vásárlók is válaszolhatnak, de hogy ezt nézi-e a mondjuk magyar sorstárs, azt senki nem garantálja.
Az app-ban jössz lefelé vannak a Customer Reviews-ek, majd alatta a Questions & Answers, erre kattintva alul ott lesz az ASK (kérdés) beíró ablak.
Bár nem minden kérdéshez lehet hozzászólni, szerintem amióta átalakították az üzenő rendszert, néhány hasznos funkciót kihagytak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #30538 üzenetére
U-val kezdődik, ez belső küldemény azonosító a Yanwennél, lehet hogy már úton van ide csak a kijövetel után már sehol nem könyvelik. A Magyar Posta ezt nem fogja jelezni, hiszen nem könyvelt nemzetközi küldemény.
Itt esetleg még megjelenhet hogy kiküldve, de már az ottani Kicserélő Központba bekerült 10-én, így akár tényleg jön ide.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz luciferk #30554 üzenetére
Majd látod azt hogy postán átvehető és a kézbesítő postahelyre utalást, ha megérkezik. Ha a 17track-en beállítod a fordítást mondjuk angolra, akkor pontosabb információd lenne. Írtam volna hogy mi, de nagy ötlet volt azt a két számot XX-re cserélni.
Így máshol sem tudom megnézni ezen a kettőn kívül vannak pontosabb keresők is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gézengúz #30572 üzenetére
Szerintem csak a következő tranzit országba érkezett meg 15-én, ami Lengyelország lenne, majd onnan jön tovább. De igen csak érdekes útvonalat fut.
Sent to next transit point Dostyk, Kazakhstan
Sent to next transit point Brest, BelarusDe egy telefon mehet a Magyar Posta ügyfélszolgálatnak, esetleg ők a másik rendszerben mást látnak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Gézengúz #30576 üzenetére
Amit megkaptál annak száma van lejjebb? Mert annál is csak egy 15-ei megérkezés van, de az sem Magyarország szerintem.
Ma 17-ig lehetett volna rá kérdezni a postától 06-1-767-8282 ők megerősíthették volna hogy ebben az országban van-e. Addig csak agyalgás a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz robipecs #30581 üzenetére
Posta nincs futár. A könyvelt küldeményt ha kis méretű és súlyú akkor gyalog postás hozza, ha nagyobb akkor a gépjárműves. Ha nem könyvelt és belefér a postaládába (24mm-nél kisebb vastagságú) gyalog postás kihozza, ha nagyobb akkor csak értesítőt visz.
Mindegy hogy e-packet, csomag vagy levél.
Az MPL futár az EU-s gyorspostákat hozza.
Gond ami előszokott fordulni.
Helyben több napig gondolkoznak hogy ki hozza ki a küldeményt.
Hiába könyvelt küldemény, nem hajlandók kihozni, mert nincs rá kapacitás, de néha szólnak, hogy esetleg nem-e bemennék.
Nem írnak értesítőt, így nem is dobják be azt.
A német posta által csomagként küldött küldeményt levélnek minősítik ami nem fér bele a postaládába és nem hozzák ki.
Hiába mész be az értesítővel, nem találják meg.
A könyvelt küldemény szerintük még sem az, pedig a központ egyértelműen könyveli a nyomkövetést.
Röviden, nem igazán megy minden jól.
Az indokolatlan áremelések és egyszerűsítések nem nekünk, ügyfeleknek kedveznek, állandóan rossz a nyomkövetésük, vagy nem működik vagy már 2 napja nálam, de még csak elindult Kínából.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pgraph #30584 üzenetére
Persze, mert már úton van ez a szám csak Kínán belül követős, ha onnan kijött akkor majd viszi a postás, vagy az értesítőt. A június 19.-i utolsó bejegyzés jó helyre mutat, onnan szokták küldeni hozzánk.
Amíg ez számol: Order Status, Awaiting delivery, Your order will be closed in: 57 days 22 hours 4 minutes addig nem kell különösebben mást csinálni.
Ha a status-nál van valami más, cancel shippment pl., akkor kell felvenni a kapcsolatot az eladóval, hogy akkor most jön, vagy nem jön.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #30591 üzenetére
Ha Hollandiában van a cégnek raktára és onnan küldték akkor nem, de akkor €-os lenne a vételár.
Ha a küldemény nem EU-n belül lett feladva, még akkor is ha holland postai azonosítója van, akkor vámköteles lesz, pontosabban áfá-t kell fizetni,ha most az értéke meghaladja a 41,48 $-t.
A következő bejegyzés dönti el, vagy felhívod a Posta telefonos ügyfélszolgálatát.
Az hogy vámnak bemutatva nem jelent igazából semmit, mert mindent be kell mutatni a vámnak ami EU-n kívülről jön, itt inkább az gond hogy a direkt holland küldemények nem kapnak ilyen státuszt. -
Topikgazda
válasz Watcher45 #30597 üzenetére
Annyit tudunk hogy holland postás nyomkövetési szám, de ez jöhetett nem csak Hollandiából, mert a ottani posta csak 23-án vette kezelésbe a 16-án igényelt számot. Nem szokott ennyi idő eltelni ha valójában ott van rendezve. Azért annak kicsi, de lehetséges a valószínűsége hogy az EU-s küldemény rossz szállítószalagra került. Maga a cég az USA.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #30604 üzenetére
Nem, beírtam az Összefoglalóba is, a 22 € áfa és vámmentes határ az kb 24,4 $, az a határ amikor még elengedik az Áfá-t az meg 41,48 $. Azt is írtam, hogy minden eredetileg nem EU-ból indított dolog vámkezelés után megy tovább a címzetthez, mindegy mennyi az értéke.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #30607 üzenetére
Nincs ünnep, az utolsód már úton van, de ez egy kerülő út és lassú. Dostyk, Kazakhstan
Általános lassulás van pl a DPD az eddig két nap alatt itt lévő csomagot már 6 napja hozza Hollandiából és még a határunk közelében sincs
Update: Most beszéltem a Posta Ügyfélszolgálattal, mert az elsőbbségi küldeményt amit 5 napon belül illik kézbesíteni 5 napja nem jött ki a Nemzetközi Kicserélő Központból, szerinte sok küldemény van feltorlódva és a megint nem ők, hanem a vámosok nem győzik a munkát.
Persze ez hazugság, a postások készítik elő a dolgokat, csak lassan, én szabadságolás miatti emberhiányra gondolok a Posta vonalán. A vámosok abból dolgoznak amit megkapnak, értve itt a postás által kinyitott szállítási konténert is, így ők nem lasítják a forgalmat. A tovább küldés kimondása, igazolás bekérése kimondása egy csomagnál kb 2 mp.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs