-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó neked
Júniusig visszamenve csak az ő U-val kezdődője került bele.
Egyébként nyomkövetés nélküli küldeményekre használatos, akkor nem igazán érvényes a nyomkövetési bejegyzés.
The use of code range UA–UZ is for letter-post items containing goods requiring an S10 identifier and without customer-oriented tracking[ Szerkesztve ]
-
Az hogy néha bekerülhet, az miért az én tévedésem, hiszen nem kell ott lennie az adatnak.
Találtál egyet márciusban, egy másikat augusztusba, mit tévedek? Ez nem szabály.
Van 30 U-val kezdődő küldeményem ebben az évben és egyik sem látható a Magyar Posta oldalán, így nem tévedek, az enyémek nem kerültek be.
Nem mindegy hogy miként fogalmazol. Aki tévedett az lenne aki rossz helyre írta be az azonosítót, nem pedig én.
Mivel ez nem nyomkövetett küldemény az UPU előírás szerint, nem kell az adatbázisbab benne lenni, mert ha igen akkor mindegyiknek láthatónak kellene lenni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
marositech #31339 üzenetére
Itt összefoglalva megtalálod a lényeget. Ha találsz olyan kereskedőt aki ezeknek legalább minimum szinten megfelelő számlát tud adni a vásárlásodhoz akkor lesz számlád. Természetesen ezt vásárlás előtt kell tisztázni.
Ha nem egy-két darabos valamiket akarsz vásárolni akkor ott az Alibaba, az ottani gyártók-eladók megfelelő import okmányokat, számlát szoktak adni[ Szerkesztve ]
-
válasz
junkpod #31341 üzenetére
Nagyon sokszor leírtam már. De gondold végig logikusan. Amíg valami szállítás alatt van addig az nem lehet hibás. Akkor derül ki amikor megérkezik. Ezután rendelkezésedre áll a a 15 napos reklamációs idő.
A visszaküldés költsége 500 g-ig 3600 Ft, 501 g-tól 2 kg súlyig 8250 Ft, ezt nem térítik meg. A teljes vételár azután jár vissza ha megkapja.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Fr@nkieWilde #31346 üzenetére
Van aki megkapja (én) van aki nem többen panaszkodtak, elméletileg az app-ba bekerül ez az üzenet. De egyébként látod a vásárlásoknál hogy ketyeg a feladási idő, annyira nem hiányzik. Írogattam módszereket, de elméletileg nem segítettek, viszont azt senki sem próbálta ki hogy ideiglenesen új e-mail címet használva is elmaradnak-e a értesítők. Többsége a panaszosoknak freemail-es, de gmail-es is volt
-
válasz
Predator2 #31354 üzenetére
Egyre gyakoribb, lehet hogy bekerül az Összefoglalóba.
Ilyenkor rákérdezni az eladóra hogy milyen új számmal fogja elküldeni, egyáltalán el fogja-e küldeni és a válasz függvényében lehet dönteni a következő lépésről. Ha elküldi: a 30 napnál kevesebb a szállítási védelmi idő akkor annak növelését kérni. Ha nem küldi akkor dispute keretében pénz vissza. -
válasz
Predator2 #31357 üzenetére
Akkor még nem volt 2. rész amikor írtam.
De nincs protokoll, az enyém a pillanatragasztó volt, sosem fogod azt részt használni.
Az övé meg az hogy küld egy másikat, ezért zárd be a dispute-t és adni fogja a nyomkövetési számot miután feladta a fogót. Nem kell fizetned semmit, jön egy másik.
Ha elutasítod lehet hogy az Aliexpress visszaküldeti veled az egész tételt, minimum 3600 Ft (ha nem nehezebb 500 g-nál) amit nem fizet ki senki rajtad kívül és azután kapod meg a pénzed ha leigazolja hogy megérkezett hozzá.
Vagy tényleg visszakapod az árát. Ilyenkor már lehet hogy nem tőle kell újból megvenni, mert lehet hogy haragudós féle ember. Neki így veszteséges az üzlet.
Ráadásul ha nekem vissza kell adni egy termék árát, a NAV felé a hiányzó pénzzel nem tudok elszámolni, kell a rossz termék hogy a könyvelést le tudjam rendezni, azért Kínában is hasonló lehet a könyvelési szabályozás.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Predator2 #31359 üzenetére
Akinél nekem ilyen gondom volt 2 eladó azok betartották.
A dispute-nál Cancel lett választva nem Close és úgy gondoltam hogy 6 napon belül csak el tudja küldeni úgy hogy a nyomkövetés is elindul, ha nem teszi meg akkor újból dispute. Én persze elsőként leigazolom hogy megjött, de a 15 nap nekem elég a lavírozásra.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
ecaddsell #31384 üzenetére
Nem egészen úgy müködne hogy nem rakják bele, gondolom Kínában egy Kicserélő Központban komolyabban veszik a munkájukat, más a munkavégzés jogi szabályozása, de persze ott is lehetnek simlis emberek, ugyan úgy a szállitási folyamatban résztvevő cégeknél. Nem csak nálunk dézsmálják a reptéri kiszolgáliknál a csomagokat.
-
Én értem azért is írtam le hogy mi a helyzet. De akkor újból. Nem vonta le, csak zárolta. Ha kártyával fizetsz akkor a vételár összegét bankod, itt a Revolut zárolja a számládon, ezután ha sikeresen végig megy a fizetési folyamat a kereskedő bankja később leemelteti a pénzt. Ha megszakad a folyamat a pénzed ott a Revoulutnál és majd felszabadítja a zárolásból, hiszen nem kéri le senkisem. Ezt lehet 24 óra vagy több nap. Bank függő.
Azt nem tudom hogy a Revolut felületén ez hogyan nézhető meg, de normális bankoknál egyértelműez a zárolt még a bankban lévő pénz amit félreraktak fedezetként és külön tétel amikor elutalják, könyvelt számlatétel.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Inhouse #31345 üzenetére
Ha visszakaptam a pénzt és csak megérkezik akkor jelzem az eladónak hogy szeretném kifizetni. Erre ír valamit és az alapján oldjuk meg. Mi jöhet szóba?
1. Köszöni hogy jeleztem, de rendben vagyunk.
2. Vegyem meg újból, ő szállítottra állítja, de nem küldi el én meg 1-2 nap múlva igazolom hogy megérkezett és minden rendben.
3. Elküldi a PayPal azonosító e-mail címét és arra küldöm el a pénzt, itt nem lehet baráti a küldés csak vásárlási mód, egy üzleteléssel foglalkouó cégnek a szabályok szerint csak így lehet küldeni. Neki küldött pénzből jutalékot vonnak, kevesebbet kap.[ Szerkesztve ]
-
válasz
pulutodurumo #31401 üzenetére
Pontosan. Szégyen.
Amikor nem ennyi időt hanem a 8 nap konténerben ücsörgést szóvá tettem hogy benne van egy elsőbbségi ajánlott küldeményem és az 5 nap 95% biztonságú kézbesítést várom a következő reakciók születtek, a konkrét írásos válasz 30 napjából még csak a 25 telt el.
Ez nem igaz. Nem is érkezett meg. Honnan veszem az információt: Mondom neki Magyar Posta nyomkövetési oldal és felolvasom közben magyarázom.
Erre: én nem is látom, de ilyen nem fordulhat elő. De írjak az NKK-nak és ennyi.
Írtam az NKK-nak reggel, teljesen véletlenül délután már felnyitva és NKK-ba érkezve a küldemény, amit másnap már belföldre továbbítva. -
Nem foglalkozom vele mert a szállítási cím amit megkap az eladó teljesen kitöltve, hogy én mit látok a fiókomba a vásárlásnál az nem érdekel. A nevemet és címemet meg tudom, az rész sosem mutat teljes információt. Nem az kerül a címkére, hanem a shipping address.
Az app-ban is megnézted hogy nem kaptad oda a szállítási értesítőt? -
válasz
nightzone #31422 üzenetére
A bankkártya és bankszámla elszámolási kondícióknál, vásárlásnál az eladásival számolják és szokott lenni konverziós költség is, itt egy rövid kivonat az elszámolás módjára és az egyik számlájuknál a díjak.
Megoldás lehet még egy másik bank, Transferwise MC vagy Revolut MC kártya
Nekem az Erste Visa esetén most ez van: 100 $ = 30128 Ft Forint, azaz 301,28 Ft / 1$[ Szerkesztve ]
-
válasz
nightzone #31424 üzenetére
Nézd meg a másik két javaslatomat mindkettőre van topik is. Transferwise és Revolut. Lényegében ingyen használhatod a kártyáikat és piaci középárfolyamon számolnak és egyszerűen és ingyenesen tudsz utalni a bármelyiken megnyitott forint egyenlegedre aztán ők az említett árfolyamon váltják devizára fizetéskor.
Transferwise most:
[ Szerkesztve ]
-
válasz
nightzone #31426 üzenetére
Nem többet mint a bankod és mindegyik legálisan működik az EU-ban, az EU adatvédelmi előírásoknak megfelelően. Neked nem kellett adategyeztetésre menni a bankodba? Ott is és itt is a személyazonosságodat kell igazolni.
Az egyik legdrágább luxus a Rafi elszámolásával vásárolni. -
válasz
fricy81 #31435 üzenetére
Nem védeni akarom a postát, a kinti szállítással az a gond, hogy sok konténer érkezik és képtelenek itt feldolgozni, nem az ő hibájuk hogy kevesen vannak, nem az ő hibájuk hogy a jelenlegi infrastruktúra (épület, szállítási kapacitás) képtelen kiszolgálni ennyi küldeményt. Az sem az ő hibájuk hogy a Sencsenben megvett és feladott csomag ideér 3 nap alatt a fizetéstől számolva és Budapestről 180 km-re kézbesíteni az összesen két hétig tart, miért lakunk az ország másik végében.
Egyértelműen mi vagyunk a hibásak a kialakult helyzetért, ha nem vásárolnánk külföldről 10-12 millió küldeményt nem lenne probléma. Mi egyébként sem küldünk, csak beharácsoljuk a dolgokat.
Szörnyű egy hörcsögök vagyunk.
Ha nem minimum béren fizetnénk őket akkor sem csökkenne a küldemények száma, de legalább jobban éreznék azt hogy meg vannak becsülve, tényleg nem értem miért nem adunk mi ügyfelek több fizetést nekik. Vagy már nem is emlékszem pontosan, azt hiszem mi adunk pénzt, de ők nem kapják meg, csak a vezetőség.
Lényeg az hogy nem a posta a miatt vannak itt késések, hanem miattunk. Abba kellene hagyni a kinti vásárlásokat és így aminek nem kell megérkezni az nem is fog késni.
Mi lesz itt 2021 január 1-től ha nem állunk le?[ Szerkesztve ]
-
válasz
wocsok #31439 üzenetére
Ha a nem érkezett meg van választva akkor az az ő hibája lesz, a másik esetben nem jegyeznek fel neki fekete pontot.
Mit szoktam csinálni? Van 15 nap dispute indításra a megérkezés éeigazolásától. Ha ezekből a napokból van még hátra több, akkor a dispute CANCEL, nem lezárás és azzal az okkal amit kér indítok egy másikat és megírom neki hogy 2 napon belül akkor várom az elfogadását. Ha ez nem történik meg újból cancel és megy az igazi okkal a az új dispute. -
Csak van lehetőség az eladó általi vételár módosításra.
Lépések:
A kosárba tesszük a terméket. Add to Cart gombbal.
Ezután a View Shopping Chart gomb
Buy from this seller gomb
Lenyitni a Payment Methods lehetőségeket
Ott a Card van kijelölve választandó a WebMoney opcióA jobb oldalt Order Summary, a kuponokból semmi ne legyen megadva Select Coupon és AliExpress Coupon
Ezután a Place Order gombJön a Webmoney fizetési oldala, ott alul jobbra a kén színű CANCEL link, kattintás arra.
A következő képernyőn a Return back to store gombra katt,
ekkor úgy tűnik hogy kiakad az AliExpress oldala, folyamatosan újratölt, de a 11-12. oldal frissülésre jön ez a tájékoztató ablak és ott a Home választandó
És az Orders listában ott a fizetésre váró tétel. Ezt a tételt, ha módosította az árat az eladó azután már tudjuk fizetni az eredeti kártyánkkal.
[ Szerkesztve ]
-
Teljesen logikus dolog lenne, de eddig csak a az az Other fizetési mód volt és annál sem lehetett egyszerűen elérni hogy fizetendő tétel legyen belőle, annál is fizetési folyamatból kellett visszalépni.
Ha van ilyen később fizetés akkor tulajdonképpen ugyanaz hogy kosárba teszed.
Ha "fizetnénk" a kereskedőtől akkor lefoglalásra kerül a termék és amíg biztos hogy kell neked nincs is vele gond, de mi van ha meggondolod magad és a kereskedő meg mondjuk berendeli-mert azt tudjuk hogy hiába látjuk hogy akármennyi darab, az nem mindig igaz- és ott marad a nyakán. Az egész vásárlási szisztémát kellene átdolgozni, ez nem valószínű.
Másik aspektus az hogy az eladónak lehet paraméterezni hogy ha többet rendel valaki akkor legyen kedvezmény, lehet az összes után fizetendő szállítási költséget is megfelelően csökkenteni. Az hogy utólag módosítsa az árat az nem feltétlen szükséges. -
-
válasz
gyulazsolti #31458 üzenetére
Összefoglaló, 10. Gyakran ismételt kérdések, 5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
De felesleges törölni a fizetési mód (ami több féle is lehet nem csak kártya) és az értesítő nincs összedrótozva. -
válasz
Dronte #31463 üzenetére
Lehet hogy elegendőnek tűnik, de annyira pontosan nem ismerem az AliExpress fizetési folyamatát. Én végigviszem úgy ahogy írtam, mert azt szeretném hogy az eladó is lássa hogy ott a"megrendelés" és tudjon változtatni az áron. Amikor kipróbáltam rögtön jött is egy üzenet hogy látja hogy nem sikerült kifizetni és miben segíthet. Persze lehet hogy ez egy olyan dolog, hogy nem mindegyik eladó állított be ilyen figyelést és reakciót rá, azt sem szeretném, ha egy nem végigvitt fizetést valami blokkolandó feltörési kockázatnak érzékelje a védelmi rendszerük.
Ha a te módszerednél is képes reagálni az eladó, akkor az is jó. -
válasz
Digitalpimp #31466 üzenetére
Én csak azt tudnám írni hogy minden értesítőt megkapok. És nem függ össze a kártyaadatokkal, az téves irány. Többször írtam hogy próbálja már ki valaki, hogy ideiglenesen megváltoztatja az e-mail címét (ne freemail legyen) és újból állítsa be az értesítőket, én hiába tenném hiszen megkapok mindent.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
gyulazsolti #31468 üzenetére
1 nem könyvelt küldemény majd megkapod. A 2-nél nincs semmi szám, így vagy igaz a megérkezés ó, vagy nem. A 3-al semmi gond.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÁRESŐ! Dobozos új Dell Inspiron 16/11.gen i5-11400H/16GB/512SSD/RTX 3050 4GB/Gari/3k
- Macbook Pro M2 "ÚJ" 2 töltéssel 2024.10.30. Apple garancia
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lian Li Lancool III ARGB fekete új garanciával