-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
trialboj #32422 üzenetére
Az általad linkelt képen az látszik hogy 26-án elindult Romániába, de szerintem ennél több információ nem lesz előtte látod hogy a belső mozgásról van információ.
Már lejárt a szállítási védelmi számláló? A vásárlásnál a kézbesítési bejegyzés leállította?
Bár a dispute miatt lehet hogy nem látod.
Mint írtam a máshol történt kézbesítés kamu nyomkövetési szám invalid tracking informatio és arar kellene dispute, ez a visszaküldési eljárás viszont ne tudom mit enged meg. Ha cancel lehet-e a többire amazt indítani, nekem ilyen nem volt még, nem kellett visszaküldeni semmit és azt módosítani, főleg úgy hogy meg sem kaptam.[ Szerkesztve ]
-
Ha rákeresel vagy visszaolvasol volt már róla szó, a Sprintert kell nyaggatni azzal a MST-s számmal., mert kamu postai nyomkövetési számot kaptál.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Elméletben küldenek e-mailt is az talán bővebb. Van valami keresőjük is.Én továbbra is állítom hogy az eladó felelős érte, hogy nem címre kézbesítik, te is megadtad a címedet, köteles oda küldeni, nincs joga arra hogy hogy egy benzinkútnál vagy akármilyen pp ponton adják át.
Az hogy az eladók AliExpressre mutogatnak hogy a Aliexpress standard szállítást választva így működik, adnak egy kamu észt posta nyomkövetési számot és ennyi az baromság.
Majd ha a sok dispute hogy a csomag rossz címre lett küldve és kérem a pénzt vissza, észhez térítik őket, hiszen kaptak egy lakcímet és nem oda szállítják, így jogos a dispute, még akkor is ha érte menve megkapjuk és akkor is ha az eladó azt állítja hogy címünkre küldte, hiszen nem a Pick-Pack ponton lakunk, én legalábbis.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Nwis86 #32428 üzenetére
Ez a formátum RO410998825EE egy nemzetközi postai nyomkövetési szám amelyet azt észt postán keresztül a Magyar Postának kellene itthon kézbesíteni. Semmi köze lengyelországi Meesthez, a Pick-pack pontos Sprinterhez.
Ez így kamu nyomkövetési szám, nem nevezhető eredeti ragszámnak, az AliExpress eladónak a MST-s számot kellene beírni, nem hazudozni, átverni.
Ezzel becsapja a vásárlóit, ezt negatív értékeléssel illene viszonozni. -
Beszéltem a Sprinterrel, kapnak egy csomagot és azt hogy melyik PP-pontra vigyék, a Meest adja nekik az információt lényegében.
SMS-et akkor tudnak küldeni ha a csomagon ott a telefonszám (ha olvasható és egyezik a miénkkel akkor meg is kapjuk) ha nincs telefonszám, akkor csak az MST-s számmal lehetne kitalálni hogy hol vehető át.
Annyit kértem hogy jelezzék a "feladónak" hogy azt a MST-s számot és ne a kamu észt posta számot írják meg a vevőnek. Hogy lesz-e fogantja azt nem tudom.
Mivel mi nem tudunk csak lakcímre szállítással vásárolni (nem tudunk PP pontot választani) az AliExpressről, így ez teljes egészében átverés kategória. -
válasz
Nwis86 #32439 üzenetére
Nem megy oda valami német dolog volt eddig. Ha köze lenne a postához akkor a postai nyomkövetőben is látnád a mozgást, a nyomkövetöd emlékeim szerint írja hogy a bejegyzés honnan származik, ott nem a magyar posta van ezeknél. Postai szempontból kamu tracking. Egyébként is az mst-s számú az amit kézbesítenek.
Írtam hogy nekem végig követhető volt a mp oldalán az ami észt postaszámos volt és ők is kézbesítték a címemen[ Szerkesztve ]
-
válasz
HUNRobar #32441 üzenetére
Nem igazán érted amit írok, nem az a probléma hogy egy általános keresőben tudod követni.. Ez a track24a egy általános nyomkövető, bejegyzéseknél különböző logisztikai cégek vannak elsődlegesen. Mindent mutat ami össze tud szedni a vakvilágból, gondolhatod hogy nem 6 cég szállítja.
Ha igazi postai nyomkövetési szám lenne, akkor itt többet látnál:
Erről beszélek, itt látod különbséget, hogy miért kamu postai azonosító:[ Szerkesztve ]
-
válasz
talpas #32448 üzenetére
Na ez akkor már megint egy másik móka, csak kiviszik nem Pick-pack-olnak és egyértelmű hogy az RO....EE nem nyomkövetési szám, hanem megrendelés kód, a nyomkövetési szám az MST9102...... szám.
Köszi az információt. Kérdés az, hogy mi alapján döntik el hogy házhoz szállítása vagy Pick-pack pont. Mert ha kiviszik házhoz akkor ezzel nincs gond. Mikor vetted és így hány nap volt a szállítás?[ Szerkesztve ]
-
A szerződési feltételek és az adatvédelmi szabályuk alapján lehetséges.
Elszoktuk küldeni, de csak a minimum szükséges információkkal szig eleje, a bankkártya első oldala de ott elég az első és utolsó négy szám, az érvényességi idő és a név, a csc/cvv kód ha elől lenne azt radírozni, semmikép nem kell megadni azt, a kártyaszámla kivonat ahol név, cím, és megint a nem összes száma a kártyának, ez általában az első oldal felső része a számlakivonatokon. Útlevél nem kell, az vagylagos. Ez a feltöltő oldaluk biztonságos.[ Szerkesztve ]
-
válasz
csocsoszán #32461 üzenetére
Olvass már vissza úgy 20-t, kép is van. (hsz 32448 talpas-tól) Ez megrendelés azonosító, nem nyomkövetési szám, majd Sprinter viszi vagy házhoz, vagy Pick-pack pontra. Az elmúlt napokban ezt a szállítási mizériát tárgyalgattuk. Ez most sajnos, vagy nem sajnos de így működik az Aliexpress standart shipping esetén.
Lényeg az hogy ne a Postától várd.[ Szerkesztve ]
-
válasz
peestike #32471 üzenetére
Az ígérték hogy ma délelőttre megcsinálják, de még mindig nem jó.
De az a legnagyobb gond hogy ha nem tudnak beírni, akkor mi nem látjuk hogy hol tart a küldemény, nem tudjuk hogy milyen bejegyzések maradnak ki.
Nekem már egy küldeményem eltűnt, a külföldi posta tudja igazolni hogy átadta a Magyar Postának, de ők meg "nem találják" így be sincs írva hogy átvették.[ Szerkesztve ]
-
válasz
fricy81 #32475 üzenetére
Lényegében 3 adatbázisban tárolják az adatokat, a sok milliárd forintból (már 12-nél tartanak 3 év alatt) nem sikerült egyet összeintegrálni még és valószínüleg a 4. adatbázis a kézbesítési rendszerük sem sikerült igazából jól.
Megcsinálták a vámeljárást könnyítő oldalukat, de a mai napig azt az egyszerű hibát nem javították ki, hogy a küldemény értéket tizedes számértékkel tudjuk írni, mert ugyan forintban nincs de ha $ vagy más devizáról van szó, ott bizony szükséges. Nme is érti a progtramozó mert olyan jól fizetik hogy nem vásárol külföldről. A másik butaság pedig az hogy az EU-s országok is benne vannak a listában, pedig ugye ne szoktunk vámolni magánszemély vásárlása esetén ilyenkor. Csináltak valamit ami annyira béta, hogy az már inkább béna.Amiről nálam szó van az max 5 nap szokott lenni a feladás napjától és kézbesítésig és már a 11. napnál tartunk, pedig 22-én a kezükbe nyomták Budapesten, de mivel nincs az adatbázisban így nem is létezik.
-
válasz
sanyi0627 #32492 üzenetére
Mikor fizetted ki, mert a rekord szállítás onnan kezdődne. Alul a neved címed nem kellene. És a kézbesítést érted a ma jött meg alatt? A képen nem az látszik. De ez egy nem könyvelt küldemény azonosító a megérkezést itt nálunk senki sem írja, könyveli.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
máyköl #32496 üzenetére
Nem tudom hogy akkor hogy maradtál ki, elnézésedet kérem
azóta már többször foglalkoztunk ezzel a témával, de kapcsolatfélvétel itt az alábbi telefonszámon és kérd meg őket hogy vagy vigyék ki vagy egy közelebbi átvételi helyre.
A #32425-hsz-ből
Ha rákeresel vagy visszaolvasol volt már róla szó, a Sprintert kell nyaggatni azzal a MST-s számmal., mert kamu postai nyomkövetési számot kaptál.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Elméletben küldenek e-mailt is az talán bővebb. Van valami keresőjük is.Lehet hogy hosszabb ideig kell várnod hogy felvegyék, így te is jelezheted hogy ez így nem jó, egyeztessék a nekik szállító céggel a PP pont helyek kijelölését a címzett lakóhelye szerint. Ne hasra ütés szerű legyen, de te is inkább a címeden szeretnéd átvenni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dr. Romano #32511 üzenetére
A pénzed visszakapod. De megnézve a számot ezt még nem vették át, valahogy egyeztetni kellene a Győr 4 posta, hivatali kézbesítő részlegével, hogy biztos győri a címzett ehhez a számhoz? (10.22-től 10 napig tárolják és megy vissza) Ha közben átvennék akkor biztos hogy nem tied.
Lényeg az hogy dispute-t kellene indítani, akár már most ha engedi a rendszer, mert nem kaptad meg, feltéve ha igaz az ottani cím, mert amíg nincs kézbesítve addi téves lehet a dolog.
Igazolod az angol nyelvű Magyar Posta nyomkövetési információval hogy egy másik városban lett kézbesítve, kiegészítve hogy az ottani Posta azt igazolta le, hogy ott a címzett vette át, tehát nem téves kézbesítés, mert a címed ahova küldeni kellett volna a megvett dolgot másik város, ezt is leírod így kamu nyomkövetési számot kaptál.
Ahogy az Összefoglalóban is írom a meg nem érkezett dispute-nál ez kamu nyomkövetési számnak tekintendő, így az választandó szállítási probléma és nincs nyomkövetés, a képen bővebben:[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dr. Romano #32513 üzenetére
Holnap nem, legfeljebb szombaton. A Központi telefonos ügyfélszolgálatuk viszont csak hétfőn.
-
válasz
Tav-Csoves #32515 üzenetére
RV172798931CN, útban van ide
RV170734434CN, szintén útban van ide
-
válasz
mokas_gizi #32518 üzenetére
Írtam néhányszor itt róla.
Egy,
kettő
három
Lényeg az hogy az Alibaba az a gyártók, nagykereskedők oldala, míg az AliExpress meg egy web piac. Magánemberként nem igazán van értelme ott vásárolni.
Az hogy átvernek az hülyeség, céges-céges kapcsolatok vannak, nem egészen úgy működnek mint egy webshop esetén.
Megrendelsz valamiből 12000 db-ot ezért olcsóbb a darabár és leszállítják. Ha nem kapod meg akkor itt is van védelem ettől függetlenül.
Lehet PayPal fizetés is, de van amit az összeg nagysága miatt nem tudsz kifizetni vele, de inkább az utalás a jellemző.
Az innen történő vásárlás esetén más a importálási szabályozás, a vámolás.
tomio talált egy összehasonlítást, esetleg nézd át.
Szerintem ha nem vagy vállalkozó aki nagyobb tételme rendel kereskedelemi mennyiséget, nem igazán van értelme itt vásárolni, hiszen nagy tétel az elvárás és ahhoz nem inygenes szállítások adódnak hozzá.
És az Alibaba volt előbb, az AliExpress az Alibaba kiskereskedelmi oldala, de valójában nem, hiszen itt általában kereskedők vannak egy online piactéren. -
-
-
-
válasz
phoenix64 #32538 üzenetére
Az elmúlt napokban sokat foglalkoztunk ezzel.
Ha rákeresel vagy visszaolvasol volt már róla szó, a Sprintert kell nyaggatni azzal a MST-s számmal., mert kamu postai nyomkövetési számot kaptál.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Elméletben küldenek e-mailt is az talán bővebb. Van valami keresőjük is.
Nwis86 adott egy tippet:
Itt a csomagkeresőbe beírod az MST-s számot és kidobja melyik pikpak ponton van a csomagod.Egyébként ott van az átvételi idő végéig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
phoenix64 #32540 üzenetére
Ha AliExpress standard shipping-el rendelsz és kapsz egy ilyen rendelés azonosítót nyomkövetési számnak: R0412599976EE azt majd a Sprinter fogja eljuttatni hozzád, vagy címre szállítással vagy Pick-Pack pontra, kapsz valami értesítőt az mst..kezdetű számmal.
A Magyar Posta oldalán erre a számra vagy ez: R0412599976EE A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot. vagy csak egy információ: Felvétel a feladótól szokott lenni, ez is azt igazolja hogy kamu postai azonosító.[ Szerkesztve ]
-
Amióta jobban egyeztetik a nemzetközi adatbázisokat, oda véletlenül beírta valaki és azért látod, de az U-val kezdődő országon belüli mozgást könyvel, nem jelent semmit és a kiírás ellenére szerintem a holland posta nem könyveli. A belső forgalomban más a formátuma az ajánlott leveleiknek.
-
-
Honnan veszed? Most tettem fel egy képet az sem hagyta el Kínát, csak megérkezett ide. Ebből nem lehet azt a következtetést levonni hogy nem lenne szállítva.
Nála 10.10, nálam 10.17 ugyanaz a bejegyzés és a követő az nálam hogy megérkezik, közben meg eltelt pár nap, nála több nap, de csak elhagyta Kínát mert akkor nem lenne igaz az érkezés.[ Szerkesztve ]
-
Világos, de szerintem van még úgy 30 nap hátra a szállítási védelmi időből, így úgyis azt válaszolja hogy várjon, és ha addig nem ékezne meg indítson dispute-t a lejárta után és visszakapja a pénzét. Amikor átadunk a postának valamit azután megáll a tudományunk.
Én és az egyik eladó most csesztetjük mindkét postát, mert az egyik azt mondja hogy ő elküldte Budapestre, az itteniek szerint nem érkezett meg, hogy igazolják már az átadás-átvételt. A pilóta nem megy raktérbe kidobálni a leveleket azért, mert légi a posta. Valaki hazudik, döntsék el hogy ki. Sem az eladó, sem én nem akarunk ráfizetni a dologra.
-
válasz
MavicAir #32555 üzenetére
A Magyar Postának van egy érdekes "trükkje". Ha regisztrálsz az Én postámra és ott belépve a nyomkövetési oldal több információt ad fel, ezt még a telefonos ügyfélszolgálatuknak sem teszik elérhetővé. Ha külföldi posta szállítója átadja nekik a szállító konténert akkor megjelenik az Egységképző érkeztetése bejegyzés.
Ha elkezdik feldolgozni a benne lévő küldeményeket akkor ezt fel kell bontani Egységképző felbontása majd a Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben - ez a hivatalos megérkezés ideje. A három bejegyzés közt akár több napok is eltelnek, 1 hét mire kinyitják, 4 nap mire érkeztetik és azután indul hogy megnézetik a vámosokkal vagy nem ami szintén lehet akár 10 nap is[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Horgász topik
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Főzőcskés topic
- Robot fűnyírók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Gyúrósok ide!
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Hp EliteBook 850 g8! Patika állapot, i5/16/512! Karcmentes!
- Xiaomi Redmi Pad 128GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7470 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5470 - i5-6440HQ I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 12 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával