-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Szerintem ezt a 8/150 kategóriában felsoroltaknál tudnánk, tegnap sehogy nem tudtam összehozni hogy beszámolja bárhova is.
2500 $ elmentem a vételárban most és semmi, más külföldi oldalakon is kérdezgetik és senki sem tud rá válaszolni.
A Chat szerint ez eladó függő, de arra kérdésemre hogy akkor ki lenen ilyen eladó ahol be lehet váltani, kiakadt, rögtön a feedback téma lett a válasz rá.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz K.Andras.Vfx #32970 üzenetére
A fő oldalon jobbra kattints a See Membership linkre.
A My rewards VIEW MORE link, de alatta lejjebb ott vannak a speciális árak neked a Exclusive Prices. Visszatérve az előzőre, van három kategória a nevükre kattintva látod hogy mi tartozik oda. Birthday Rewards, Anniversary Rewards, Exclusive Member Prices.
De már Diamond Member vagy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen akkor forint terhelés megy a bankodhoz, de az AliExpress $-> forint árfolyama rosszabb, nem javaslom a forintra állítást.
Pl ez 499,99 $
A bankom elkér érte 151301.97 Ft-ot, míg az AliExpress HUF 153940.78 Ft-ot. Ez nem tűnik soknak, de a vámértéke a 499,99 $-nak az 148182 Ft ennek a 27%-a fizetendő áfa, míg forint esetén 153940.78 Ft-ból számolják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Télielefánt #32977 üzenetére
Néha ellenőrzésként kér adatot, de egyébként simán fizetsz, csak a visszajelzés jelenik meg hogy fizettél.
-
Topikgazda
Most egymásnak nem akarjátok elhinni azt, amit a másik lát? Na ne már.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz havri1 #33007 üzenetére
Azt látom hoyg nincs, de ha Chrome-t használsz akkor az oldalk nem mindig helyesek.
A böngészőben Ali kezdetű sütik és a böngészőhgyorsítótár törlése és böngésző újraindítás előszedheti.
pn4hvq neked sincs Cancel gomb?
Csak a mobil appban látható a vásárlás előtt a processing time: Átnéztem az oldalt, nincs olyan rajta, hogy max 42 nap a........
Van amikor pl: 11.11-én, az AliExpress automatikusan rádob 15-20 napot, ha a központi rendszer frissítést engedélyezte az eladó[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fr@nkieWilde #33013 üzenetére
1.) Igen például itt. De azt vedd figyelembe, hogy nem minden tracking number-nek megadott dolog valóban követhető is és nem mindig igazak a bejegyzések, ha nem igazi nyomkövetési szám
2.) Úgy jó ahogy eltervezted, de figyelj az idő eltolódásra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem tudom hogy ez a megszakíthatatlan vásárlás milyen újításuk. De inkább hibára gyanakszom, hiszen az általános tájékoztatójuk nem változott ebben a témában.
7 éve vásárolok, de ilyennel soha nem találkoztam.
Nagyon durva lenne, hogy kifizeti valaki és aztán több mint egy hónapig várjon az elküldésre és nem gondolhatja meg magát, ráadásul ez nem előrendeléses dolog.
A dolog pikantériája hogy ha Spanyolországban van, így onnan árusít, akkor bizony EU Fogyasztóvédelmi szabályok érvényesek rá, nem csinálhat olyat hogy a vásárlást nem lehet lemondani.
Az AliExpressnek jelezni kellene, hogy ez az eladó megsérti az eladásra előírt AliExpress szerződési feltételeit azzal, hogy letiltotta a Cancel order lehetőséget.Amit spanyolból küldd ott 30 napon belüli a processing time amit megadott, valószínűleg erre kapott még 12 napot.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petymek #33026 üzenetére
Oké. A vámkezelés és a vámeljárás az két különböző dolog, arra írtam hogy hagyjuk.
De nem ez a lényeg, mert nem innen indult a kérdésem, azt írtad nem fogadták el az adott vásárlásról értékigazolásként az adott vásárlás AliExpress-es vonatkozó oldalainak másolatát.
Tehát a kérdés amire választ várok akkor a DHL mit fogadott el értékigazolásnak, mert ez az információ az amit esetleg beépítenék a vámolásról szóló összefoglalói anyagba. -
Topikgazda
válasz Caliber92 #33027 üzenetére
Pár napja írtam és előtte is tárgyaltuk, rátalálszu a keresővel hogy mi a teendő. Te rossz nyomkövetési számot -kamu nyomkövetési szám- kaptál az eladótól, tehát nem érkezett meg neked a termék.
Ezért dispute indítandó most, ahol igazolod valami angol nyelvű nyomkövetési felülettel hogy máshol lett kézbesítve, ha akarod cifrázni akkor leírod azt is hogy az ottani posta megerősítette, hogy egy ottani címzett jogszerűen vette át. (A nevedre és címedre szólót máshol nem kézbesítenek tévesen).
Vagy elhiszed ezt nekem, vagy tényleg felhívod őket, de ezt én eddig mindig megtettem ilyen szituációban és mindig ezt mondták.
Ha vársz a dispute-al 26 nap múlva hogy magyarázod hogy azt megleőzően nem neked lett kézbesítve? Amikor friss a probléma akkor rendezzük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pn4hvq #33033 üzenetére
Mint már írtam az alap dolgokban nincs változás, ott kell lenni a Cancel gombnak. Ugyanis jogod van amíg a fizetés ellenőrzés meg nem történik a Cancel-re és akkor automatikus a törlés, a Awaiting Payment or Payment Being Verified, állapot.
Ezután amíg nem kerül szállításra, Awaiting Shipment állapot kérhető az eladótól.
Ha szállítás megkezdve Awaiting Delivery állapot akkor nincs törlési lehetőség.
Ha nincs gomb akkor üti az összes szabályukat.
Ezek a rendelkezésünkre álló lehetőségek a szerződési feltételeik szerint.
Az hogy valamiért ennél az eladónál eltűnt annak az okát nem tudom, mert teljesen értelmetlen.
Ha pre-order lett volna még ott is van lehetőség a legtöbb esetben lemondani, de ti azt láttátok hogy raktári készlet, bár én nem igazán veszek észre ilyen kijelzést, de majd figyelem. Van amikor nincs az eladónak belőle és még is megvásárolható, csak a következő üzenetben árulja el hogy nincs is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #33042 üzenetére
Még esetleg várd meg a holnapi vagy pénteki postát, aztán mehet a dispute, úgy sem tud újat mondani az eladód.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petymek #33047 üzenetére
Ne haragudj de elbeszélünk egymás mellett, részemről akkor lezártam a témát.
Ismerem mind a posta, mind a futárcéges vámeljárásokat, nekem nem kell róla információ..Csak emlékeztetőül az idézetek:
Kérdezted: Ha a vásárolt tételekből valamelyiknél áfa fizetés merül fel, hogy lehet hitelesen igazolni, annak az egy tételnek az értékét?
Én írtam: A vásárlási tétel fizetési oldalaival. És ha banki igazolásra szükség lenne akkor magyarázattal.
Erre te ezt írtad:
A DHL pl. tavalyi tapasztalatból tudom, hogy newm fogadja el.
Biztos megfordult már a fejükben, hogy photoshop csodákra képes.Ha nem fogadják el akkor te mivel igazoltad, mert az írtad hogy tapasztaltad, ez volt a kérdés lényegében.
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #33048 üzenetére
Nem vonom kétségbe de ennyire megtáltosodtak volna az AliExpressnél? Azt a nyavalyás e-mail értesítőket meg az Istenért nem akarják kijavítani. Azért a legtöbb banknál a refundról nem érkezik sms, mert az egy kártyás vásárlás sztornó a lekönyvelés után, de legalább a te bankodnál korrekt a pénzforgalom ellenőrzése.
-
Topikgazda
Tényleg kezd felhígulni az AliExpress eladók gyülekezete. Két friss dispute ok tapasztalat.
Megérkezik a csomag égmentes lezárás, nincs sérülés. Mivel mindig csinálom a kibontás videót most sem maradt volna el, de lehet érezni hogy nem 5 darab termék van benne.
Felbontom, tényleg csak három. Ellenőrzöm a címkét, a tétel megnevezés mennyiség oké, az érték duplája amit fizettem érte, de nem gond. A súly viszont nem stimmel, több van írva.
Mérleg elő és ha 5 db van mérve (3 db+2 db súlya és a csomgolás) pont annyi amennyi acímkén van.
A csomagoló emberke jött a már szakállas trükkel, 5 termék be a zacsiba, nincs lezárás, mérés, címke nyomtatás, kettő ki és zacsi lezárás. Lesz egy negatív értékelés, a hiányzó két darab árát az AliExpress az előbb már meg is ítélte.
A másik hirdetés címében 1* a hirdetés szövegében az anyag 2* fémnek van feltüntetve. Mivel bírnia kell a strapát, ezért vettem meg fém verzióban.
A postás kislány nagyon könnyed mozdulattal adja át, én sem ejtem ki a kezemből így már rögtön gyanús hogy valami könnyebb dolog van benne.. Szokásos kibontás, közelében sem járt a Stainless Steel-nek, gagyi plastic. A képek alapján nem műanyagra gondoltam.Többször hangoztattam aki nem tud angolul az angol nyelvű oldalon ne árusítson, ne vásároljon, így nem keverné össze ezt a két szót steel vs. plastic. Bár ebben még a Google is segítene neki.
-
Topikgazda
válasz szatocs1981 #33051 üzenetére
Ha státusz closed akkor annyi. A vásárlási listáról te tudod törölni, addig ott marad.
A bankodnál ez a tétel milyen állapotban leledzik, mert elméletileg még zároltnak kellene lenni, ha tényleg eljutott a fizetésig. Nálam az Ersté-nél még mind zárolt, nincs levonva és a 11.11-.es mindegyik ott van és az Alin is élő mind.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz flegga92 #33055 üzenetére
Nem értem mit szeretnél disputolni, ha nem tudja küldeni, mert nincs akkor a pénz neked visszajár, visszaküldheti pénzt, nem feltétlen kell ezt dispute keretében rendezni úgy, hogy te mondasz le róla. Miért hirdetett többet mint amennyi volt neki?
Ezt azért csinálják hogy ne az ő hibájuk legyen a vásárlás sztornó, mert van egy kis bünti.
De te nem vagy köteles drágábbat venni.
Az hogy miként kéri a különbözetet lényegtelen. Ha úgy lenne hogy PP akkor vásárlás ellenértékeként küldöd és annyi. -
Topikgazda
válasz flegga92 #33059 üzenetére
Ha garantálja hogy nem China a feladási hely és neked ez jó ezen az áron akkor egyezzetek meg. Ekkor még a PayPal-al is jól jársz mert akkor erre a fizetésre-vásárlásra van 180 nap vásárlói védelmed.
Azt is meg teheti hogy ezt visszamondod és emezt beárazza neked és úgy veszed meg, akkor szintén védve vagy. -
Topikgazda
válasz szabi__memo #33067 üzenetére
De ide érhet, egy másik shop és normál esetben 10 napon belül kézbesítve HK, CN indulással, csak a Magyar Posta szokott bekavarni és akkor 13-14 nap a kézhezvétel.
-
Topikgazda
válasz szatocs1981 #33068 üzenetére
Nem rizikósabb, lehet hogy banki hiba volt vagy valami technikai gixer hogy a fizetés nem futott végig.
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #33075 üzenetére
Ha júliusban érkezett meg akkor 15 nap után kifutottál a dispute idejéből. Az augusztus vége logikusan nem jó, mert a szállítási védelem 60 napja arra vonatkozik ha nem érkezne meg, ha megérkezik akkor vége a szállítási védelemnek hiszen már nem szállítják.
Mit jelentenél? Azt hogy mivel semmi kötelezettsége nincs nem áll szóba veled? -
Topikgazda
válasz petymek #33079 üzenetére
Igen - Kérdezni szeretném, hogy ha erre sor kerül, elvszítem a nehezen megszerzett 8 dolláros kuponomat, és a banknál a vételi árfolyamon is veszíteni fogok.
Nem - A vita során kérhetem az Alitól, hogy kompenzálja, és adjon új kupont, amit később felhasználhatok?
Ezt a bontatlan vagy elküldés előtt tesztelve és ezért nem új nem egészen jól gondolod. A garanciád a teszteltre is érvényes és néha jobb ha ellenőrzik mint átvételkor derül ki hogy van valami gond, mert itt nem fizetik a visszaküldést a legtöbb esetben és nem is tudod visszakövetelni ezt.Más dolog.
Ha indítotok dispute-t akkor kövessétek a folyamatot a My Orders, Refund & Disputes menüpontnál, mert gyors döntések születhetnek és lehet hogy el kell fogadni, erről sem jön az értesítő e-mail.
Nekem a tegnap indítottakra már döntött az AliExpress és jogosnak ítélte, kapom vissza a pénzeket[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #33091 üzenetére
Az amit kér az a megérkezés utáni dispute okok közt van. De én azt javasoltam ilyen esetekre, hogy ez kamu tracking, tehát a Logistics traking problem és a No tracking information mivel a csomagodhoz nem kaptál nyomkövetési számot, amit megadtak az neked nem létezik, nem a tied. Mindig ezt jelölöm és írom hiszen más csomagja engem nem érdekel.
A nyomkövetési oldal képére is azt írom hogy: Fake tracking number, I don't live where it was delivered. -
Topikgazda
válasz neil_mullen #33092 üzenetére
Igen.
-
Topikgazda
válasz petymek #33096 üzenetére
Nem értelek. Arra hogy nem küldi el a terméket nincs dispute. Ha a processing time vége és nem "küldi el" a vásárlás automatikusan záródik és jön vissza a pénz.
Ha szállításra van jelölve azt úgy értelmezzük hogy elküldte a kifizetett terméket és akkor a szállítási védelmi idő végéig várható.
Ez utóbbi esetén: nem érkezik meg, te indítasz dispute-t, az eladó elfogadja és teljes refund az ajánlat. Ha elfogadod akkor az AliExpress küldi vissza a pénzed, nem folyik mélységébe bele az ügybe. Te nem fogadod el a teljes refund-ot ekkor közbelép az AliExpress. De mit szeretnél ha nem a pénzed visszakapni? Minek foglalkozzanak a dologgal aminek a végén legyintenek egyet, hogy nyilván nem 100-as a páciens és teljes refundot ítélnek meg vagy mivel te nem fogadtad el az eladó ajánlatát akkor biztos nem kell és 0 refundot ítélnek meg.
Ránéztek és ennyi, teljesen felesleges időpocsékolás.
Az hogy kipróbálják az elküldés előtt a termék garancuiát nem befolyásolja, de ezt, már írtam. Ezért nincs reklamációs lehetőséged.
Jelen esetben ha ez így neked nem felel meg és még processing time időben van akkor kérheted a törlését a vásárlásnál. -
Topikgazda
válasz petymek #33106 üzenetére
Félreérted ami írtam a dispute témában. De benne az Összefoglalóban: Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
Tegnap írtam azt is, hogy ha gondod van a hirdetéssel, az eladóval akkor miként lehet jelezniAz értékelés leadási igényed még korai, amikor zárul a vásárlás azután adható. Vagy te zárod vagy a szállítási védelmi idő lejárta után. A kérdésedből nem tűnt ki hogy most akarsz adni.
Van egy Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) amely leírja hogy mit lehet és mit nem. Nem szándékozom magyarázni.
-
Topikgazda
válasz havri1 #33112 üzenetére
Érdekes, az Orders üzentek közt a vásárlás és a szállítás is. Ha már a szállítás sem jelenik meg akkor csak gond van azzal a vásárlással.
Ez amit a képen látok az a vásárlás, nem az üzenetek rész, arra gondoltam hogy az eladó talán küldött valami tájékoztatást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33121 üzenetére
Nem holland, kínai posta mert CN a vége, a holland esetén NL. De ez követhető lesz. Mikor kaptad?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33123 üzenetére
Az eleje a küldemény fajta.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33127 üzenetére
U-s az országon belüli lenne, ha az adott ország használja, ezek nem igazi nyomkövetős azonosítók, semmi értelmes információ legfeljebb a kiindulási postához kerülés ami használható.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Google Pixel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 28 Ciklus- 8GB/256GB (MRXV3MG/A) Éjfekete 2,5 év Garancia -
- 6gen i3 HP 250 G6 8gb ddr4/256 gb m.2 ssd 15,6" Ház sérült
- Samsung 32 os FULL HD LED monitor S23C550H
- MacBook Pro (16-inch, M2 Pro, 2023)ÁFÁ-s Csak ameddig a készlet tart!!!A kategoria
- HP dv7 AMD Laptop (HIBÁS)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen