-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem. Ha megnézed a Magyar Posta nyomkövetőjében a napokban várható a kézbesítése, mondjuk mai nap. Gondolom Debrecenben vagy a vonzáskörzetében laksz.
Értelmezni kell a szöveget. A visszaküldés csak egy sikertelen kézbesítési kísérlet után 10 nappal és egyértelműen megfogalmazva kerül bejegyzésre, ilyen nem történt.
Még ezek a bejegyzések várhatóak:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sátán44 #33682 üzenetére
Én is azt tapasztaltam hogy működik, de az hogy az eladó válaszol-e rá az nem a működéssel van összefüggésben.
Ezt a szöveget under inspection of your customs neked is kellene látni, de ezt ő is csak az igazi nyomkövetési számnál olvashatja. De minden nyomkövetési oldalon ez olvasható: 20 Okt 2019 04:11 Airline departure Zhengzhou, Henan ami azt jelenti hogy onnan elindult, de sehova nem érkezett meg. A mi vámosaink aztán így nem tudnak vele foglalkozni, de az maximum 5-7 nap lett volna maximum a postás feldolgozással együtt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #33684 üzenetére
A címkén a feladó? De Belgium az EU-s. Az hogy miként került oda nem látszik az előzményekből mert az első bejegyzés is ez:
16 Okt 2019 09:31 Item is announced / bpost received the information Belgium Post - Bpost
De megjött, nem mindegy?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem megy ugye? 20/10 15/5 Vagy inkább 20/-10 15/-5
Én az írásmódra, nyelvhasználatra is értem az ÁSZF II./8.A Felhasználói Tartalom nyelve a magyar, ettől eltérni csak indokolt esetben lehet.
Nem az angolt tizedes pontot használjuk, a pénznemeket a számok után írjuk, nem nap, hó, év forma.
De lehet hogy ez csak egy téves elképzelés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A böngészős kuponokon meg ez van: Your order of US $10.00 or more US $5.00 Off
Így ezzel nem igazán jutunk előre, és ezek már a mobil app előtt is így voltak.
Én még mindig nem az angolszász sorrendiséghez tartanám magam, az adott árból engedünk el valamit. Nem valami kedvezménnyel csökkentjük az eladási árat. Amikor még magyarok voltunk. Persze van angol Tesco, német Lidl, Aldi és a holland Spar és azok hozták magukkal a sajátos marketingjüket. Nem minden hasznos amit átveszünk külföldről.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mefistofeles #33728 üzenetére
Összefoglaló,
Tartalom:
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat? -
Topikgazda
Láttam mit írtál, de az nem érvényes a böngészőben megnézett kuponokra, mert az fordítva van
Your order of US $10.00 or more US $5.00 Off
És csak te veszed a tört vonalat osztásnak, de ez nem matematikai funkció lenne, nem úgy értik. Az angolok írásban (nem komputeres dolog) egyébként ÷ jelet használják, persze van aki már az egyszerűsített verziót is a / jelet[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Andre0 #33748 üzenetére
A banki igazoláson mennyi pénz volt kifizetve? Ha azt nem teszed hozzá akkor akármit számolhatnak.
De az összegből vonj le 3500 Ft-ot, ennyi az eljárási költségük, a maradéknak 3301,9 Ft felettinek kell lenni, mert novemberben annyi a 10 €-nak megfelelő ÁFA.
Átveszed és megreklamálod. -
Topikgazda
válasz Andre0 #33752 üzenetére
Ha a bankkártyás igazoláson amit fizettél az 41,26 $ alatt volt, akkor jogtalan a jogtalan fizetési kötelezettség, nem a vámeljárás, mert azt le kell folytatni, de ezen összeg alatt el kell engedni az áfá-t. Az egyébként le van írva, hogy a kereskedői árengedményt sem lehet beleszámolni, hiszen azt nem te fizetted.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33770 üzenetére
Amit írtam az hatósági állásfoglalás, meg benne van a Vámtörvényben is, akár hiszed akár nem. Nem fogunk itt állásfoglalásokat vadászni.
Amit a postás átküldött összeget az alapján számolják ki, ha az rossz értéket írt be, akkor rossz határozat születik. Ha 42 $-t írt, akkor jó a határozat, csak téves adatszolgáltatás történt. -
Topikgazda
válasz Andre0 #33767 üzenetére
Akkor tényleg figyelmen kívül hagyták, igaz a 37,037 € maximum, de ha $-ban fizetted volna akkor eleve kisebb az összeg.
Panasz a postának hogy rosszul adták meg az adatokat a vámhivatalnak, a tényleges bekerülési költség amit fizettél az 33,7 € volt (banki igazolás), ennek az áfája 9,1 € és az ......idézett törvény alapján nem kell megfizetni. Esetlegesen ha változtattak volna az eddigi gyakorlatukon akkor kérheti a 3500 Ft vámeljárási költséget, de áfa az Állam felé nem volt befizetendő.De tényleg nem egészen értem hogy minek fizettek többet, ez egy $ elszámolású hely.
Lényeg az hogy áfa elengedési határ novemberben a 37,037 € és a 41,26 $
Ugyanazt a terméket veszem meg. Ha € akkor fizetéses lesz, ha $ akkor meg nem.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #33780 üzenetére
Nekem meg semmi nem jön, csak az átverések a nyomkövetéssel. Próbáltam magas értékelésű és kevés problémás eladóktól vásárolni, de most ez úgy tűnik nem jött össze. Az elmúlt évek legrosszabb 11.11. lett. Szerencsére annyit romlott a forint, hogy a deviza jóváíráson nem veszítek.
Arra így nem lehet átállni, teljesen más lesz a szisztéma, a jelenlegi csempész útvonalak bezárnak, mert a szállítóknak is a körmére fognak nézni. Most a lengyeleknél sumákolnak, de az áfa minden ország legális bevétele, nem fognak milliárdokról lemondani.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33789 üzenetére
Mindkettőre. Te választottad a PPP pontra való szállítást? Te a lakcímedet adtad meg szállítási végcélnak, ha a "postás" más helyre viszi és te ezért nem tudod átvenni, az bizony a szállító és az eladó hibája.
Mindegy hogy kiszállítja a csomagot a vonatkozó szabályok szerint amíg a címzett nem veszi át, addig a feladó tulajdona, hiába fizette ki.
Ha lejár a szállítási védelmi idő vagy más okból lezárja a rendszer a vásálást neked 15 napod van reklamálni, akár azt hogy nem érkezett meg és azt is ha gond van vele.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33793 üzenetére
Én ilyennel nem találkoztam még. Soha. Mindig elfogadták. Annyira új ez, hogy ilyen nem fordult elő. A szerződési feltételeik nem említenek PPP pontos kézbesítés, mostanában többször kaptam azt hogy erősítsem meg hogy a megadott lakcím jó-e, hiszen ők azt kapták meg.
Nálad ez konkrét eset volt? Az elméleti lehetőséget már többször végig rágtuk.
De még egyszer kérdem te adtál felhatalmazást arra hogy nem a megadott címedre legyen szállítva? Ha nem, elmehetnek akárhová.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33796 üzenetére
Nem egyértelmű a dolog. Nem kaptál sem sms-t, sem e-mail-t és a Meest számát sem tudtad?
Mi volt a dispute indoka részedről?
A Magyar Posta nyomkövetője erre a számra ha ez a Sprinteres dolog RO41363xxxxEE nem mutat kézbesítést. Mivel igazoltad hogy nem kaptad meg?
Nem egészen értem.
De ezzel az indokkal sosem indítunk dispute-t a meg nem érkező küldeményre: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Ja és a döntés ellen szokott lenni fellebbezési lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #33800 üzenetére
Nem válaszoltál. Nem kaptál olyan sms-t vagy e-mailt amiben egy mst999........ szám volt. Ezt a PicPackpont keresőbe beírva megtudhattad hogy hol vehető át.
Lehet hogy még ott van.
Napokon át beszéltük itt a témát. Kaptál egy postai nyomkövetési számot azt beírva a Magyar Posta nyomkövetője nem ad kézbesitési infót, így az kamu. Ezt a képet beküldve és nincs nyomkövetési informácio dispute. A MP is ad igazolást hogy nem kézbesített neked semmit. Van normális nyomkövető ahol lehet látni az mst szám hozzárendelést. Én dispute előtt ellenőrzöm hogy mi lehet a küldeménnyel, keresem. -
Topikgazda
Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.
Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
A csomagja Kínából RO999999999EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet.
A logisztikai szolgáltató a Sprinter.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről és egy sms is: T.Címzett MST…….. csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!
Az MST…….. számot megadva a Pick Pack Pont Csomagkeresőnél látható lesz az átvétel helye.
A RO999999999EE szám követhető a Meest nyomkövetőjében, a Parcelsapp-on és a Track24-en.
A Sprinter Ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni a kiszállítási dolgokat az azonosító az MST…….. szám.
A Magyar Posta nyomkövetőjében nem sok információ van ezen küldeményeknél, legfeljebb a felvételi időpont, Felvétel a feladótól szöveggel, de ez nem a Nemzetközi Postai Adatbázis bejegyzése. -
Topikgazda
válasz Digitalis #33826 üzenetére
Ahhoz a számhoz tartozó küldeményt amit neked megadtak az eleve nem Magyarországra indult az egy portugál vásárlóé. Nekik kellene megkeresni az igazit, de ez szerintem kamu nyomkövetés miatt pénzvisszakérési dispute lesz a részedről.
Kamuznak vagy nem értik hogy mit írtál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dolphine #33827 üzenetére
Én tudom hogy 11.26-án megérkezett Budapestre az NKK-ba, de nagy ívben nem foglalkoznak vele. Csak egy hét mire onnan kiindul, sok csomag már itt van, de szokás szerint nem erősítették meg létszámilag a fogadó központot, csak a szájukat jártatták. Az utóbbi 3 évben mindig becsődöltek erre az időre és december 15-től a két ünnep közti időre. Most még rosszabb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Digitalis #33830 üzenetére
Jó kérdés. Ha nem, akkor eleve azért emelte fel az árat 11.11 előtt. Vagy kaptak egy keret összeget és amikor az elfogyott akkor törölték a többi vásárlást. Sajnos nem igazán lehet belátni a kulisszák mögé, de ez a negyedév volt a legrosszabb az elmúlt 8 év során vásárlás tekintetében nálam. Nem jött meg, kevesebb volt benne, kamu nyomkövetési számok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SunMount3r #33849 üzenetére
Nem angolra van állítva, hanem angolra fordítást kérsz a Translate to English jelöléssel.
Olyan a fordítás minősége mint a használt fordító motor, ki tudja hogy jó-e és ezért lehet zagyvaság. Én nem minden nyelven tudok olvasni, pl portugálul nem igazán, nem tudom eldönteni.
Ez az eredeti szöveg portugálul (a pipa jel kivéve):Ez pedig az AliExpress angol fordítása:
Egy másik fodítása:
I am impressed with the fast delivery! Working perfectly. Great product! I recommend! Congratulations to the seller!És még egy verzió:
I'm impressed with the agility in delivery! Working perfectly. Great product! Recommend! Congratulations to the seller![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SunMount3r #33854 üzenetére
Hát sokan valami fordítót használnak és azok nem mindig megfelelően adják át a szöveg értelmét, nem igazán lehet vele mit kezdeni.
-
Topikgazda
Az Összefoglalóban bekerült egy új téma: 11. Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #33859 üzenetére
Volt már nekem 8 darabos ilyen bejegyzés, csak egy hiba. De hogy konkrétan mikor indult el azt én sem tudtam kitalálni a sok adatból.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Főzőcskés topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Renault, Dacia topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Diablo IV
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen