-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz vadasz70 #34015 üzenetére
Megnéztél már egy hirdetést? A képernyőn egyértelműen látható, ez 98,3%-os és a nevénél látod:
November 11 tájékán sokat foglalkoztunk kupon témával, keresésnél beírod hogy kupon aztán a legutolsótól visszaolvasol néhányat.
De kerestem és azokból itt néhány hozzászólás-
EgyDe a képen is van Get Coupons rész a piros 8 $ off a Select kupon, a link pedig a kérése, ezen a részen szokott lenni ha van, sárga színnel az eladói kupon igénylése
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vadasz70 #34019 üzenetére
A linket így kell megadni:
Amit látok hogy 3 dolláros kupon van az már benne van az árba. Vagy ezt fizetésnél kell hozzá adni vagy ez nem is erre vonatkozik?
https.........53.html
?spm=a2g0s.8937460.0.0.15262e0ed9OEBs
És linkeknél a .html utáni részt ami itt most áthúzva látsz, el kell távolítani.
De ezek szerint nem világos a dolog. Itt nincs kupon, hanem 30% kedvezmény az US $8.86 eredeti hirdetési árból. Ami nagy fekete azt kell fizetni, a US $6.20 ha nem változtatsz a szállítási módon[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen, júniusban egy 12-es 18650 3.7V 3000mAh Li Ion akksi csomag kínai reg airmail postás nyomkövetéssel jött, rajta volt a figyelmeztető jelzés szimbólum és annyi.
Amibe be van építve úgy is jött már meg. De a notebook akksik most megnézve holland és svéd postával jöttek, azoknál egynél sem volt kínai posta. -
Topikgazda
válasz internetezoo #34049 üzenetére
Igen, de úgy értsd mintha a postások átvitték volna vámosokhoz, ők megnézték és visszavitték postásokhoz. De valójában nem történt semmi, a vámos megy oda rábólintani. Egy értelmetlen bejegyzés, a következő a belföldi továbbítás lesz.
-
Topikgazda
válasz cidalain #34056 üzenetére
Öf:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a bal szélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni. -
Topikgazda
válasz anonymus89 #34064 üzenetére
Mobil app-ban sincs válasz? Ezzel sem te, sem ő nem tud mit kezdeni, már nincs a felügyelete alatt a dolog. Vársz aztán ha lejár a szállítási védelmi idő visszakéred a pénzed ha addig nem jön meg.
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #34066 üzenetére
Mindkettőtöknek az válaszolja a Postája hogy szállítás alatt, hogy ezek a bejegyzések miért vannak azt nem fogják megmagyarázni.
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34075 üzenetére
Teljesen mindegy, mert a kézbesítés (Delivered) szó a lényeg, nem az hogy ki, de a PPP pontra leadást én sem tekintem annak.
De Agroman esetén házhoz vitték, így jogszerű a kézbesítés bejegyzés.
Egyébként nekem aztán ajánlgathatja a 17track-et, küldöm nekik azt a képet vissza amit tőlük vásároltam és nem mutat semmit rá. Egy pontatlan nyomkövetőre ne hivatkozzon.
Itt a Magyar Posta kézbesíti a postait én azzal igazolom amit ők mutatnak. Ha DHL kézbesít akkor meg az ő oldaluk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34077 üzenetére
A kézbesített bejegyzésre írtam hogy teljesen mindegy kihez köthető ha ténylegesen megtörténik.
De most akkor még megy a dispute a pénz visszakéréshez?
A te eseted speciális, mondhatjuk egyedi, mert azért nem kaptad meg a küldeményt, mert nem volt tudomásod róla hogy hol veheted át és ezért küldték vissza.
A szállító szerint kézbesített, de a címezett szerint nem, az okozna fejtörést, de írtam már több ilyen esetem is volt, más város és saját város is de mindig elfogadták az én állításomat és igazolásaimat hogy én nem kaptam meg és visszakaptam pénzt.A többiek megkapták és elolvasták az sms-t, e-mailt időben és így át is tudták venni a küldeményeket, azért ez rendszer is működik. Ha meg egyébként címre kézbesítik akkor már ezzel gond sincs, teljesen mindegy hogy Sprinter, DHL vagy Magyar Posta viszi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #34089 üzenetére
Megbeszéltük már hogy pontatlan a nyomkövetési oldaluk, de kit érdekel ha már a kezében van a küldemény?
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz cidalain #34099 üzenetére
Nem megérkezés bejegyzés számít, hanem az hogy Order Status Finished legyen, ha úgy van akkor nincs szállításra várási idő miatti elutasítás, a transit-os szöveg. meg kellet volna várnod hogy lezáruljon a vásárlás. Ha mondjuk 60 nap volt és az 59. napon indítod akkor jöhet ilyen szöveg, míg a 61. napon indítva visszakapod pénzed rövid időn belül.
-
Topikgazda
válasz cidalain #34101 üzenetére
Letelt a 10 nap és a 11.- napon indítottad? És az eladó írta hogy szállítás alatt vagy az AliExpress döntése volt? Mert nem mindegy ha az eladó akkor nem kell elfogadni, várhatsz még, de a 15 nap az végső idő, Ha nem az AliExpress döntése akkor reject-et kellene választani, ha eddig vártál és nem jött meg, max 5 nap várás, de erre nem használom a mobil app-ot, így nem tudom mit látsz.
-
Topikgazda
válasz cidalain #34105 üzenetére
Ne tudom miért de emelték 30 nappal szállítási védelmi időt. Így valójában még szállítás alatt áll. A dispute indításra van a 15 nap, maga dispute az akár 60 nap is lehet.
De ez december 3-án megérkezett ide, a jövő héten lehet hogy megkapod. Ezt vasúton szállították és az útközbeni vámolás miatt lett késésbe, ezért lett hosszabb. Rá kellett volna nézni a nyomkövetési számra
Itt is mutatja, remélem a tied.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dolphine #34124 üzenetére
És? Majd frissül, de akkor ne használd, de az e-mail küldés miatt volt javasolva, nekem működik és nagyon nem érdekel hogy nem perc, hanem pár óra pontos. Egyébként többször volt a Magyar Postával az a sztorim, hogy bevésték a kézbesítőnél van bejegyzést, aztán másnap vagy később kaptam meg, így az sem jelent néha semmit.
-
Topikgazda
Most komolyan, ügynök téma itt?
Másik dolog, úgy látom kénytelen leszek beírni az Összefoglalóba, hogy mi a valódi nemzetközi postai azonosító szám és ami nem olyan, annak a nyomkövetésével kár itt rágódni, hiszen nem nyomon követhető, az hogy elindul az a fix, de amiért követné valaki, hogy mikor várható a kézbesítése arra nincs valódi információ.Teljesen értelmetlen nézegetni a fals adatos nyomkövetés, persze a logisztikai cég adatait lehet nézegetni, de ahhoz a Magyar Postának nem sok köze lesz.
Mivel van Postázós topik, nem igazán szeretném ha itt átvennénk a feladatát, függetlenül attól hogy a küldemény egy AliExpress eladótól indult.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #34144 üzenetére
Azért mert szerintük követhető, azt nem írják hogy meddig, ez a gond és átverés így. Amikor még ember is válaszolt próbáltam elmagyarázni nekik, hogy azt tekintsék már annak amelynél a kézbesítést a helyi szolgáltató le is igazolja, az hogy a Yanwen Shenzen-ben beírja azt, az hazugság. Semmi reakció nem volt.
-
Topikgazda
válasz UzziVp #34159 üzenetére
Jó ember, mi volt a száma annak amit aláírtál a DPD-nél? Fogadjunk hogy nem ez a szám volt az? Lehet itt agyalni, de ez nem egy DPD csomagszám volt így nem is tudom miről beszélsz.
DPD ezt írta:YANWEN Logistics adatai érdektelenek ha elveszett volna.
És még egy titok, YP rövidítésű postai ország azonosító nem létezik. Az hogy olyan formátumot használnak ami egy postai azonosítóra hasonlít, ez csalás az én fogalmaim, szerint. Miért nem adtak neki egy nem annak látszót? Miért kell erre hasonlítani?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34161 üzenetére
Nem kínai volt, hanem lengyel aki oda küldte. Csak a pontosság kedvéért, a magyar azt állítja hogy ő már így kapta, a kínai meg azt sem tudja hogy miként ér ide.
Lehet hogy szerencsém volt vagy tudatos, de sosem AliExpress Standard Shipping amivel nekem jön a küldemény. Nem választható mert vagy nincs, vagy nem választom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34163 üzenetére
Félreértesz, ez szerintem is egy nagy átverés és akinek szőrén-szálán eltűnt két pont közt a pakkja az keményen érzékelte ezt. A problémák hiába jelezve, semmit nem reagálnak rá az érintettek. Még mindig az AliExpress velünk kötött szerződési feltételeinek megsértésének tartom.
-
Topikgazda
válasz UzziVp #34165 üzenetére
Látom nem világos, oké. Azzal a számmal amivel neked lett kézbesítve 051....nem tudtad végig követni, ezt írtad te is most.
Te nem az eredetileg kapott UE kezdetűt írtad alá, az nem volt a futárjegyzéken rajta, a 051-et írtad alá.
A titok másik része meg az hogy a csomagazonosítójuk sok embert becsap. És ez nem postai azonosító, posta vonalán követhetetlen, mert U-val kezdődik és az ország azonosító nem létezik.
Téged még nem károsított meg ez a cég a kamu bejegyzési adataival, engem már több alkalommal.
Túl van tárgyalva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz UzziVp #34170 üzenetére
A logikám a következő.
A hely-> Józsi elindul -> B hely, pihen és Józsi tovább indul-> C hely, Józsi megérkezik. Egy útlevél volt használva.
A hely-> Béla elindul -> B hely, pihen és fej csere Manci elindul-> C hely, Manci megérkezik. Két útlevél volt használva és Béla elveszett.Az első követhető végig, a második megszakítással és más néven követhető végig. Ez szerintem két különböző fogalom.
Neked is igazad van hogy követhető volt, csak egy kicsit másképp.
De nem az írtad hogy amikor az EU-ba ért akkor kapta meg a DPD számot? Pontosabban a november 13-án elindult U-s november 26-án kapott DPD számot. A Yanwen szerint.
Viszont akkor az ő oldalukat is beteszem az Összefoglalóba és így akkor mást sem fog meglepetés érni hogy a DPD kopogtat.
Ez akkor 5. Ajánlott nyomkövetési oldalak így pontosítva van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz UzziVp #34174 üzenetére
Ha AliExpress és 85USD volt az értéke akkor tudod milyen szállítás volt, ez 2*-en is hiba van benne mert valami elmaradt. Ha egy EU-ba szállító logisztikai cég nem tart be EU-s jogszabályokat, én bizony kitiltanám egy hatalmas bírság mellett és az adott országnak megmagyaráznám hogy az ő részükről nagyon barátságtalan az ilyen dolog, de ez a cég az oka.
-
Topikgazda
Mi a gondod, mert az hogy az képernyő rész nem frissül nem jelent semmit. A cancelt követően maximum 5 banki munkanapon belül a pénz a bankszámládon. Gondolom ha megkapod akkor teljesen mindegy ha az a kép ugyanazt mutatja. Ez évek óta létező probléma. Felesleges írogatni a Chat robotnak, jön az a pénz magától is vissza.
Azért átlagosan 2-3 nap után ott a bankszámlán, azt érdemes figyelni, erről nem küldenek a bankok sms-t mert ez vásárlás sztornó és az nincs benne az értesítőben a legtöbb banknál[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maroni #34186 üzenetére
Ezt a fizetés után írja ki, ezért van az hogy a bankod zárolja a pénzt a kártyahasználat miatt, nem von le senki semmit. Ha sikeres lesz a vásárlás akkor pár nap múlva a bankod el is utalja a pénzt a kereskedőnek, ha sikertelen, akkor a vásárlás sztornó és a bankod amikor ezt az értesítést megkapta feloldja a zárolást, visszakönyveli a pénzt.
A bankod gondolom tájékoztatott arról hogy ha egy kártyás fizetést elindítasz az nem vonható vissza és a pénz a vásárlás sikeressége függvényében mozog valamilyen irányba. Persze néhány ezt kihagyja kártyahasználati leírásból.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #94529552 #34193 üzenetére
Azért nem látszik mert nyitottál dispute-t. HA cancel lesz akkor megy tovább a védelmi idő. A törlés és a cancel két különböző.
Az automatikus refund ha nem reagál az eladó, nincs elfogadás vagy elutasítási lehetőség akkor csak ha eléred az AliExpress közbelépésére írt dátumot, akkor van.
Akkor ennél is lehet annyi nap, de rögtön tudsz kérni védelmi idő hosszabbítást és akkor küldheti újból.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34202 üzenetére
A valasz az volt az MP a hunyo, Hazugság, eleve nem postai szállítással lett küldve, így közük nincs hozzá.
Azt is leírtam hogy hiába adnak postai nyomkövetési formájú számot, annak a postai szállítási rendszerében kell jönni nem futáros kézbesítéssel és a RO....kezdetű az ajánlott -regisztrál- küldemény azonosító, így az is hazugság hogy nem könyveltek az ilyenek. Annak kellene lenni.
De mivel kamu postai azonosító és az MST kezdetű a valódi, így persze igaz hogy nem könyvelt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #34203 üzenetére
Nem az állította hogy nem érkezett meg, a dispute oka a sérült termék volt, a másik része a küldeménynek valóban nem érkezett meg, de más ok, nem az.
De abban igazad van ha két külön termék akkor külön dispute kellene, de úgy emlékszem ez 1 volt csak szétszedte az eladó 2 csomagra.
Az AliExpress döntése meg hülyeség, nem az igazi okra reagáltak.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Motoros topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egér probléma
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Tp-link RE315 Onemesh repeater jelerősítő
- HP Z840 Dupla processzoros munkaállomások, ak. 128 Gb ddr4, 512 ssd, 3 Tb hdd, 8 Gb vga, áfás árak
- Eladó Noctua NF-A12x15 chromax slim ventilátor dobozában tartozékaival
- Eladó Hipro HP-D4802PWB2 430W táp
- KERESEK: 128MB HP LaserJet memóriát (C9121A, Q9121A, Q7709A)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen