-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz atus72 #34537 üzenetére
(#34537) atus72 hozzászólása:
AZ a baj ezzel a kavarással, hogy nem jelzés lesz az Ali eladó felé hogy ez így nem kerek és a végén ha ez tömegével történik akkor áremelés lesz belőle és azt mondja nem használd ezt a módot mindezt azért mert valakinek nem tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz atus72 #34536 üzenetére
Kérdezd meg, de többen már megkérdeztük, elsődlegesen a lakcímhez közeli kézbesítési pont, ha nem tévednek, ha nincs a közelben akkor címre szállítják. Eddig ez volt a tapasztalat. A Sprinter konkrét célt kap. De ha megvan az azonosítód, lehet velük a módosításról konzultálni. De ezt is leírtam az Összefoglalóba az ezzel foglakozó részhez.
De egyébként a postai szállítás lelassult, nem jönnek a küldemények, viszont ezen a vonalon nincs észrevehető lassulás, eddig is gyorsabb volt mint a postai szállítás, főleg azért, mert nem dekkol akár egy hétig is a NPKK-ban. Van előnye is. Idő miatt és van akinek a PPP jobban megfelel kézbesítésre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #34546 üzenetére
Nem a megfelelő előzményt néztem meg elnézést. Pontosítom a mondatot, mert erre gondoltam, de az előzmény végig a PPP-s téma volt és ezért fogalmaztam úgy.
Választottad az AliExpress standard shipping módú szállítást, ehhez kaptál egy RO999999999EE formátumú észt postai azonosítót, ez Magyarország esetén vagy egy Pick-Pack Ponton végződik vagy a Sprinter házhoz szállítja 98%-ban. A fennmaradt 2 % akár igazi észt postai szám lehet és azt a posta kézbesíti. Ha nem ilyen forma a postai nyomkövetési szám akkor azokra nem érvényes ez.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kovakovi77 #34548 üzenetére
Nem, hanem sok csomag van és még nem dolgozták fel. De igazából ez is a vámosokon keresztül jön be. Az előbb írtam, a feldolgozás az átlag 3 napról, átlag 5 napra nőtt, ami 8 nap is lehet.
23-án még postai kézbesítési munkanap, aztán 27 és 30 is kézbesítési nap, az NPKK meg folyamatosan dolgozik[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tiger. #34553 üzenetére
Van egy Google fiókos AliExpress fiókod és lehet egy másik normál AlIexpress fiókod ha gmail-es volt az eredeti is, kiütötték egymást. Ha ugyanazt látod a vásárlások közt akkor meg csak böngésző eltárolt jelszó probléma.
Hol akarsz egyébként belépni? Böngésző vagy mobil app? Kérj egy jelszó emlékeztetőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kovakovi77 #34560 üzenetére
Nem kapod automatikusan vissza. Kérdezz rá hogy akkor van-e új száma vagy nem küldi. Ha nem küldi el akkor már most mehet a dispute. Ha megvárod a szállítási védelem lecsengését akkor is dispute, ha nem jön meg.
-
Topikgazda
válasz Flashy #34562 üzenetére
A shipment canceled az hogy az adott azonosítóval a szállítás megszakítva.
Ennek folyománya vagy nem fogja szállítani, vagy más nyomkövetési száma lesz.
Ez nem tartozik ehhez az állapothoz: akár az is lehet hogy feladta, de olcsóbb, nem követhető postával, így próbál egy kis extra profitot termelni. -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #34564 üzenetére
Fent középen az Order No és a Ref No közül valamelyiknek a vásárlásnál ott kell lenni az Order detail, Logistics Information-nál a Ref. No lesz az nagy valószínűséggel a Tracking Number alatt.
És 11.28 a feladás és akkor Your order will be closed in: 36 days 19 hours 6 minutes körül járhat a Awaiting delivery[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kovakovi77 #34567 üzenetére
Átszokták húzni amikor beírják az újat, a böngészőn egyértelműen látszik ha megcsinálja, a szállítási védelmet az eredeti feladási időponthoz számolja az időt, nem a nyomkövetési számot igazolod le, hanem a megvett termék megérkezését.
De rögtön dispute emlegetés, hát én nem azzal szoktam érdeklődni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kovakovi77 #34569 üzenetére
Van amikor szállítás közben megsérül a csomagolás vagy a vámosok nem engedik ki, akkor visszakerül a feladóhoz és az eredeti számmal már nem küldheti újból, mert "lejárt", van amikor a logisztika szúrja el és azért kell számot cserélni miután beírták, szerencsére nem engedi meg az Aliexpress rendszer hogy összevissza átirkálják, ezért használatos a Cancel shipping. Lényeg az hogy ez a legtöbbször nem szándékos átverés, nem az eladó hibája.
Egyébként volt már aki rögtön értesített hogy mi történt sajnos ez csak 50%-os arányban történt eddig, bár az is igaz hogy volt olyan is aki tőlem értesült erről. -
Topikgazda
Postai infó: Holnap is lesz kézbesítés majd még hétfőn 23-án, 27-én hiába péntek, nem lesz kézbesítés az utolsó ez évi kézbesítési nap 30-án. Azután meg január 2 az első kézbesítési nap.
A posta nyitvatartások azok mások. -
Topikgazda
válasz petymek #34579 üzenetére
Akkor ne vegyél. Ha EU szinten nincs szabadalmi védelem akkor szerinted?
De ez pontos szöveg: a Legfelsőbb Bíróság korábban ezzel ellentétes döntést hozott
Az EU-s az újabb.
Akkor Braziliából vagy az USA-ból ahol gyártanak is sem lehetne behozni, csak ha igazolod hogy a Lego boltba vetted?
Egyébként is dánok nyúlták le az eredetit. Ha nekik lehetett akkor a kínaiknak miért nem? De nem azonosak a termékek, az említett kínai gyár nem lego készlet hasonmásokat ad el.A 30 mm-et a posta ÁSZF írja elő.
6.3 3) A kézbesíthetőség érdekében a levélszekrénynek a következő követelményeknek kell megfelelnie:a)a bedobó nyílás minimális mérete: 30x230 mm
Viszont ezt hagyták figyelmen kívül amikor ezt a 24 mm-es dolgot kitalálták.
pl: 2/A) A Posta a méretei miatt levélszekrény útján nem kézbesíthető (maximális méret 324x229x24 mm),..... A 229 az jó, mert 230 a bedobó nyilás szélessége, a 24-nek meg 29-nek kéne lenni szerintem.Tértivevény csak úgy van, ha ajánlott is a küldemény, nem? Akkor, hogy lehet a térti olcsóbb?
Tévedett. Úgy nem lehet küldeni, az van amit írsz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petymek #34581 üzenetére
Természetesen igaz lenne amit írsz, de amikor a magyar valaki döntött, akkor érvényes szabadalmuk volt, ha már nincs érvényben a szabadalom, akkor a bírósági döntés érvénytelen, mert az érvényes szabadalmi jog volt az alapja.
A vámosok meg az EU-s vámszabályozás alapján járnak el, nem magyar bíróság határozza meg a tevékenységüket. -
Topikgazda
válasz zoltannagy #34585 üzenetére
Már elindult december 4-én.
Szerintem már írtam neked, hogy ezután a következő bejegyzés az lesz amikor megérkezik ide, szállítás közben nincs mit könyvelni.
Ez lesz a következő bejegyzés:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DrojDtroll #34603 üzenetére
Ha export tilalmi listán lehet, akkor is ez a szöveg, az is lehet hogy nem az előírások szerint van csomagolva, pl sima műanyag tasak, pedig doboz van előírva. A csomag biztonság is szükséges. Nálunk is van ilyen szabály.
-
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #34605 üzenetére
Ha nem írja ki hogy nem fogadja el a kártyát, akkor szerintem más lehet a gond.
Emlékeim szerint én is fizettem más fiókkal az én kártyámmal és hiba nélkül ment.
Mostanában én is kapok ilyen címes dolgot, de az a lényeg, ha jó és nem akarjuk változtatni akkor válaszolni sem kell rá.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha nem írja valaki hogy kupon felhasználás is volt akkor ez csak egy jóslás.
Please place an order again later, or remove the coupon and try again.
Ezt az üzenetet a vagy szó miatt sokszor láthatod és a kupon szabáylok nem csak bankkártyával sérthetőek meg.
És nem automatikus, a Get now-al igényelni kell és most 4 $ a minimum vásárlási előírás.De lehet hogy tényleg ez volt a probléma. Bár vásárlás tényét említik nem pedig a fizetést, de náluk nem lehet tudni.
1. By definition, "New Users" are individuals who have never placed an order on AliExpress.com.
A bankkártya figyelést én még nem olvastam.Amit linkeltél az egyébként nem a kupon, hanem az 1 centes vásárlási bónusz.
Ha így veszel valamit akkor ugrik a 3 $-os kupon, mert az a második vásárlásod lesz
Itt linkje egyébként az új vásárlókat megillető dologokról
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Arról próbáltalak meggyőzni hogy nem igazán jó buli ez az új felhasználói kupon és arról hogy nem azt használtad fel, mert akkor full 3 $ van beszámolva kuponként 2,96 $-ra nem használhatod fel és az nem bonus
És 2 hete Get Now-al aktiválnom kellett az új fióknál, nem véletlen van a kupon mellett az gomb.
Ezt láttam, érzékeltem nemrég. Hogy előtte máshogy működött volna arról nincs tudomásom.
De könnyen eldönthető, belépsz a jobb oldali menüben alul a My Coupons, az AliExpress Coupons-nál látod hogy mi van vele. Ha felhasználtad akkor írva van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha kupont használsz fel akkor a financial-nál kupon szöveg van kiírva a és teljes 3 $ felhasználja ah 4 $ feletti az ár a minimum amit fizetni kell az nem lehet 1 $ alatti.
A bónusz felhasználása hogy 1 centért vegyél valamit ott te 0,01 $-t fizetsz és az van írva ami nálad is látható, hogy milyen érték a bónusz.
Te kevered ezt a kettőt (bónusz, kupon), a három lehetőség külön fut, különböző dolgok:A kupon azért veszik el ha a másikat használod előbb, mert csak az első vásárlásnál használható fel.
Az Expired-nél ott van. 1 évre visszamenőleg, vagy lejárt vagy felhasználtként, vagy még érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor megegyezünk abban hogy ha valaki új akkor gondolja át hogy 4 $ felett 3-at vált be vagy az 0,01 $ vásárlásnál keres olyat ami annál egy kicsit több, ha persze ez jó is neki valamire. Bár ha több verzió van akkor csak a legolcsóbb vehető meg 0,01$ áron.
Biztos vagy a kártyában? Én azt látom hogy fiók és vásárlás van írva.
Abban igazad van hogy most kérés nélkül jön a kupon.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #34620 üzenetére
Nem feszültség generálódott, hanem kiderült hogy változott a dolog és az hogy mire célszerű odafigyelni.
De közben az is eszembe jutott hogy mielőtt vásároltatok volna az e-mail cím meg volt erősítve, azért is dobott már vissza fizetést, mert az elmaradt. -
Topikgazda
-
Topikgazda
De a finanszírozási résznél nem mindegy hogy kupon vagy bónusz ár van elszámolva. Az egyik fix 3 $ a másik meg változó összeg.
De részemről lezárom a témát, mert nem igazán akarod különválasztani azt, ami egyébként tényleg nem azonos.
új felhasználói kuponról volt szó, a store kupon hogy jön ide?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem a kupon felhasználás volt a gond .
Valószínűleg inkább ez: hiába az új regisztráció, a kártya miatt már nem számítasz új felhasználónak.
Bár szerintem a kártyához kötni, úgy hogy ezt nem említik meg sehol sem, az hülyeség. Sőt csak order-t és new user-t emlegetnek.
Azt sem írják hogy mindenki csak ugyanazt, a saját nevén lévő kártyát használhatja így ez megint egy átverés a részükről, nem tisztességes.
Miért nem lehet több kártyát használni? Nekik semmi gazdasági és jogi hátrányuk nem származik, legfeljebb a 3 $, az pedig több milliárd $ nyereség mellett nem kellene hogy számítson. Kicsinyes b....ás.
De akkor közöljék, ha megnézed a szabályokat nincs benne, így jogtalan a fizetés elutasítása.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tényleg nem értelek, szerinted nem lehet használni az új felhasználói kupont? Akkor mi értelme? Hogy lenen az a probléma? Az első vásárlás esetén lehet csak használni - ha ezek szerint- gond egy olyan kártya használata az első fizetésnél, amivel már más fizetett az AliExpressen akkor nem a kupon használata a gond. Eleve baromság ez a kitalált és eltitkolt korlátozás. Miért nem írták le? Ez szándékos átverés, az hogy nincs kártyám és másét használom az első fizetésnél miért lenne gond.
Az általad említett kupon szabályzat sem említi a kártya dolgot, ez már triplán átverés. -
Topikgazda
Értem a problémát, hogy miért hiúsult meg a vásárlása.
Az ok az értelmetlen és jogtalan mivel nem közölték előre a korlátozást. Ezt szerettem volna leírni és nem veled vitázni. Nem rajtunk múlik a megoldás. Le is írhatnák. Ha nem akarják akkor pedig átverés.
A 2. pontodra reagálok: Szerinted hülye vagyok és nem tudom elolvasni hogy egy kupon mire használható fel? Én olvasok és nem kísérletezek, így anélkül is tudom, tehát itt megdőlt az hogy nem tudok róla.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34646 üzenetére
3 $-ra biztonsági mechanizmus? 11.11 mennyi miiliárdot kaszáltak?
Oké ez van, de az hogy szerintük az hogy két személy egy bankkártyát használ az tiltott dolog, de ezt sehol nem írják le az akkor is tisztességtelen.
Ha tudnák akkor senki sem próbálkozna csak egy új kártyával.De mit írnak hogy ki az új vásárló a New User Coupon Rules-ben?
1. By definition, "New Users" are individuals who have never placed an order on AliExpress.com.
Soha nem vásárolt, az van itt. Persze kártya volt használva, de más használta, nem ez a személy. Így minimum az hogy visszaadják a kupont, mert semmi szándékos csalás nem volt benne az ismert szabályok szerint. Azt amit eltitkolnak, azt nem róhatják fel hogy nem tartjuk be.
Az utolsó pontban ezt írja:
8. The New User Coupon offer may be invalidated for accounts that have been flagged for suspicious activity or rule violations.
De ezeket nem részletezik.
Még itt sincs az hogy a kártyának is szűznek kell lenni. És sehol az oldalukon, úgy hülyeség az egész ahogy van.
Ezzel foglalkoznak, de a csaló eladókat még jelenteni sem tudjuk? Kamu nyomkövetési számot ad meg, nem azzal küldi amivel ki lett fizetve a szállítás, olyan hirdetések vannak fent ami mögött nincs termék, ezek viszont szabályszegésként le vannak írva, de nagyon nem foglalkoznak velük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz LendvaiFeri1 #34647 üzenetére
Mi az utolsó bejegyzés? Nekem sem hozták azt amit már 21-én megkapott a NPKK, még mindig nézegetik.
-
Topikgazda
válasz LendvaiFeri1 #34650 üzenetére
Igen, de az Én postás regisztrációs verzióval kéne nézni, vagy a Parcelsapp-on hogy tényleg nem érkezett meg?. Nekem is van novemberi RP...s de azoknál még nincs az sem beírva ami neked a képeden utolsó volt.
-
Topikgazda
válasz LendvaiFeri1 #34653 üzenetére
Hát ez tényleg problémás és sajnálom hogy nem kaptad meg.
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34652 üzenetére
De tiltott mert az új felhasználói kuponnál néznek bankkártya adatot és ha azzal már vásároltak akkor törlik a vásárlást és elveszíted a kupont, így ezt én csak tiltott dolognak tudom venni.
No ezt az igazolást sem írják, mert akkor javasoltuk volna, de ha már elvesztetted a kupont a kártya miatt hogy a csudában adják vissza? Nagyon elméleti síkúnak tűnik ez az reklamációs lehetőség. mert nem igazán hallottam olyanról hogy kupont valami szabálysértés észlelése követően visszaadták volna, még a technikai hibák esetén is nehezen megy.
De az hogy én nem hallottam róla nem jelenti azt hogy nincs ilyen. -
Topikgazda
Nem hibás, beazonosithatatlan cim
Ez a rövid kód, de bővebben az ÁSZF-ben. Egy példa, nem biztos hogy itt így volt. Zárt lépcsőház a kapucsengőn nincs kiírva az albérlő neve, csak a tulajdonosé. Címzett nem azonosítható mert nem tud bemenni a lépcsőházba, máshoz meg nem csengethet be.
Persze ha van nála másnak szóló küldemény és az beengedi és a postaládán tudja azonosítani, akkor az megint egy másik szituáció.
A normál leveles postásnak lehet kulcsa a lépcsőházhoz, tudja a kódot, de csomagos postás esetén ez már nem mindig van így.6.13. A postai küldemény kézbesíthetetlensége és a kézbesíthetetlenségi ok jelzése
1) Postán kívül álló okból kézbesíthetetlen a postai küldemény a címzett vagy egyéb jogosult átvevő részére, ha
a)a postai küldemény címzése vagy címe nem megfelelő(pl.: cím helyett csak a címzett telefonjának hívószáma vagy e-mail címe kerül feltüntetésre), vagy a cím nem létező, továbbá ha a címhely azonosításra nem alkalmas, vagy az nem egyértelmű (jelzése: cím nem azonosítható);
b)a címzett a címen nem egyértelműen azonosítható, vagy –különösen a 6.2.1.pont szerinti bejelentés alapján –nem ismert (jelzése: címzett ismeretlen);
c)a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a kézbesítésről szóló értesítőben megjelölt határidő lejártáig a rendelkezésére tartott postai küldeményért nem jelentkezett (jelzése: nem kereste);
d)a 6.11. pont 1) bekezdése szerinti kézbesíthetetlenségi ok áll fenn (jelzése: átvételt megtagadta);
e)a címzett –a 6.2.1. pont foglalt bejelentés szerint–elköltözött (jelzése: elköltözött);
f)a levélszekrénybe történő elhelyezéssel vagy személyes átadással történő kézbesítés vagy az értesítő hátrahagyása nem lehetséges (jelzése: kézbesítés akadályozott);
g)a 6.2.1. pontban foglalt bejelentés szerint a természetes személy meghalt, szervezet megszűnt (jelzése: „bejelentve:meghalt/megszűnt”)[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz zsizsef #34675 üzenetére
Csak logikusan, ha nem érkezett volna meg, akkor honnan tudnád hogy nem működik?
Miután átvetted a szállítási védelmi időd lejárt (a 31 nap nem érvényes), nem vehetnéd igénybe azzal hogy nem érkezett meg.
Az átvétel után meg a megérkezett, de gond van vele 15 napos dispute-d van. Persze lehet agyalni, hogy majd azt mondod nem kaptad meg, de gondolom ezt valamilyen nyomonkövethető módon szállították le és az eladó tudja az ellenkezőjét igazolni.
Viszont az értékelést azt nem muszáj megtenned ha leigazoltad, alul van a kihagyás link, akkor értékeld amikor sikerült lerendezni a problémát.
Viszont nem tudom mi lesz az intézése, mert UK-ban is karácsony van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fall-N #34677 üzenetére
Tegnap indult el Kínából, még január 14-ig megérkezhet. Figyeld a nyomkövetést és látni fogod ha ide megérkezik és csak a posta ül rajta, mert még 13-án lehet pár nap hosszabbítást kérni a szállítási védelemre.
Már miért lenne kamu, vannak bejegyzések a mozgatásáról. Ha kamu lenne akkor nem látnál semmit.
Nekem is több, nem időben feladott küldeményem van. Hasonlóan mint nálad a napokban jelent meg a Küldemény átadása nemzetközi szállításra szöveg, ez van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fred23 #34683 üzenetére
Nem tudom miért emlékeztél rá így, de itt is többször beszélgettünk róla amikor elsőként felmerült ez a hír. De most nézve hülyeség a cím, hiszen ez az összes EU-n kívüli beszerzésre vonatkozik, nem csak kínai, és a vám sem új, az adó sem új. Egyébként meg ugye még senki sem tudja hogy magyar szabályozás, a 10 € értéket el nem érő áfa elengedése megszűnik-e. Mert az 37 €-nyi értékig igaz most is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- IPhone XR 64GB gyári független akku 91% gyári
- Lenovo Thinkbook 13s-IML, I5-10210u, 8GB, 256GB NVME, 3-4 óra, 1év gari, AAM
- Adata hd650 1 TB (Alza gari)
- Latitude 3440 14" FHD IPS érintő i3-1215U 16GB 256GB NVMe magyar vbill IR kam gar
- Dell Latitude 7640 i7-1370P, 16GB DDR5, 1TB NVMe, FHD+ IPS, HUN Vil.Bill, Új Állapot, NBD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest